Nainen, ottaisitko puolisoksesi ylipainoisen miehen?
Kommentit (50)
Ei mua ylipaino haittaisi. Oon itsekin ylipainoinen. Tärkeintä on luonne.
Vierailija kirjoitti:
Puolisollani on iskämaha ja hän on ylipainoinen. Ei häiritse, koska seksikkäintä hänessä on ihan muut paikat kuin vatsa ;-)
Exäni oli tähän kuvaukseen kuuluva. Mutta seksissäkin tietyissä asennoissa sain enemmän mahaa kun m***aa, niin kyllä se vaikuttaa. Läskin pitäisi aina olla alla, että hommasta tulisi jotain.
Ottaisin. Omanikin on ns. Nallekarhu. Rakastan sellaisia miehiä
Minkä verran leveyttä ja pehmeyttä saa olla, että on vielä ok?
Mulle miehessä älykkyys on se juttu, ruumiinrakenne ei merkkaa niinkään. Olen seurustellut eri mallisten miesten kanssa, ihan ruipelosta kukkakepistä todella lihavaan. Naimisiin menin pullean miehen kanssa, joka on todella huippuälykäs.
Onhan ne kaikki lihavia ollut sellaiset 10-40kg ylipainoisia.
Otin 24v sitten. Häiritseehän ne vähän, erityisesti jenkkakahvat (vatsa ei niinkään). Kyllä haluttavuus kärsii.
Mutta muuten mitä mahtavin mies enkä itsekään ole täydellinen.
Mulla on ylipainoinen mies. Mahaa löytyy ja lihaksia myös.
Ollaan oltu yhdessä 7v ja koko tän ajan on "yrittänyt laihduttaa". Laihtuu aina 2kg ja syö ne takas. Pikkuhiljaa aikaa ärsyttämään, koska itse pidän omasta ulkonäöstäni ja kunnostani tarkkaan huolta. Alussa hän antoi vaikutelman, että joojoo kyllä mä tästä laihdun. Tyhmä minä kun uskoin. Hän on toki mukava ja ihana muuten, enkä minä kaipaa mitään treenihirmua. Mutta raskausmahaa muistuttava pömppö on aika kuvottava.
Vierailija kirjoitti:
Mulle miehessä älykkyys on se juttu, ruumiinrakenne ei merkkaa niinkään. Olen seurustellut eri mallisten miesten kanssa, ihan ruipelosta kukkakepistä todella lihavaan. Naimisiin menin pullean miehen kanssa, joka on todella huippuälykäs.
Kyselen tyhmiä, mutta
miten tuo älykkyys on haluttavaa?
Mistä piirteistä mies on puolestaan kiinnostunut?
En tiedä. Ei se ehkä olisi hyvä diili kummallekkaan. En minä osaisi pitää turpaani kiinni siitä ylipainosta, en pystyisi antamaan toisen mässyttää mitä sattuun, enkä nyt ihan oikeasti lihavasta syty seksuaalisesti. Ei meistä tulisi onnellisia. Ihminen kaipaa kaltaistaan seuraa.