Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin sinut vietiin ekan kerran anoppilaan?

Vierailija
06.08.2020 |

Kuinka nopeasti seurustelun alettua on tapana esitellä vanhemmat? Meillä on seurustelua kestänyt nyt jo 2,5 kuukautta, eikä poikaystävä ole vielä vienyt kotiinsa. Toki ei siellä ole enää vuosiin asunutkaan, mutta milloin pitäisi huolestua? Kolmekymppisiä ollaan, jos iällä on merkitystä.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Minulla ei ole anoppia eikä appea elossa. 

Vierailija
2/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, kuinka kaukana ko paikka on ja onko poitsu käynyt siellä tänä aikana yksin jo useamman kerran tai käykö yleensä usein. Minkä ikäisiä ovat, onko kotosalla vaikutusta jne. Ei nyt vielä ole outoa 2,5 kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronalla vaikutusta siis..

Vierailija
4/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä yhtään muista. Anopin ja miehen siskot tapasin aikaisin eräänä aamuna, kun tulivat porukalla miehen luo siivoamaan (oli sairas). Olin toki alasti sängyssä, haisevassa krapulassa ja edellispäivän meikit naamalla, kättelin naiset seljälläni maaten ("Huomenta, sä olet varmaan se [nimi]") ja rapsuttelin mahani päälle hypännyttä koiraa. Ah nuoruutta.

Me ollaan nyt talsittu samaa matkaa 15 v, kymmenes hääpäiväkin oli ja meni. Krapulat jäivät, onni säilyi. On muuten mukava anoppi ja kälyt.

Vierailija
5/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 2 kk, niin tapasin hänen äidin (isä kuollut). Mun vanhemmat hän tapas 6 kk jälkeen. Hän halus esitellä mut nopeammin äidilleen mitä minä omille vanhemmilleni.

Vierailija
6/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt vieläkään, vaikka 3,5v takana seurustelua ja lähellä asuvat. Olen toki nähnyt heidät, mutta se oli vain lyhyt hetki ja huono tilanne jutella mitään. En tiedä miksi haluaisin tutustua heihin sen enempää. Ehkä jos olisimme alkaneet seurustella alaikäisinä, niin olisin tutustunut, tai jos olisin aikeissa mennä heidän poikansa kanssa naimisiin tai perustaa perheen, mutta ei kumpaakaan. En ole tulossa osaksi sukua, niin ei kai sitä kummemmin tarvitse tutustua.

Vierailija
7/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin 2,5 vuotta yhdessä ennen ku tapasin poikaystäväni äidin. Anoppilassa kävin kylässä varmaan vähän ennen 3 vuoden seurustelua. Asuin 400 km päässä poikaystävästäni ja 2,5 vuoden seurustelun jälkeen muutin hänen luokseen. Nyt ollaa oltu yhessä reilu 8 vuotta.

Vierailija
8/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me oltiin 2,5 vuotta yhdessä ennen ku tapasin poikaystäväni äidin. Anoppilassa kävin kylässä varmaan vähän ennen 3 vuoden seurustelua. Asuin 400 km päässä poikaystävästäni ja 2,5 vuoden seurustelun jälkeen muutin hänen luokseen. Nyt ollaa oltu yhessä reilu 8 vuotta.

Olisiko tuo nyt kova vaiva lähteä asioikseen esittäytymään? Eikö poika ole läheinen äidilleen?

Vierailija
9/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ensitapaamisesta oli kulunut kuukausi ja päivä. Olimme menneet edellisenä päivänä kihloihin. Omat vanhempani mies tapasi kun olimme olleet yhdessä noin 2½kk. 

Vierailija
10/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimpien seurustelukumppanien vanhempia en tavannut lainkaan. Suurin osa näistä jutuista kesti 6-24 kuukautta.

Vierailija
11/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me oltu seurusteltu kauankaan, kun tapasin miehen äidin. Olisko pari viikkoa? Tähän toki syynä se, että asuttiin kumpikin vielä vanhempien luona (itse olin vielä alaikäinenkin).

Vierailija
12/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli vuosi... en muista tarkemmin. Mies kävi sen vuoden aikana siellä muutaman kerran ennenkuin lähdin / mut otettiin reissuun mukaan. Matkaa useampi sata km.

Oma äiti ja sen mies tapasi tämän hepun ennen kuin varsinaisesti seurusteltiinkaan. Mutsi pölähti lyhyellä varoitusajalla kylään. Ei kovin kivaa, mutta en oikeen voinut heittää heppua ulos enkä sanoa mutsille ettei sovi, olin tuolloin maakunnassa töissä joten toisilla oli yli 80km matkaa kotiin.

Vierailija
13/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vienyt. Outo sanavalinta.

Vierailija
14/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella nopeasti, olikohan viikko tai pari seurusteltu. Samoihin aikoihin mentiin omien vanhempien isoille nelikymppisille ja esittelin miehen koko suvulle kerralla. Kuukauden seurustelun jälkeen asuttiin jo yhdessä ja olin raskaana. Oltiin parikymppisiä tuolloin.

Vierailija
15/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kolmekymppisiä, kutsut häntä poikaystäväksi ja ilmeisesti hänen kotinsa on vanhempien luona. Aikuistukaa! Kyllä niitä appivanhempia ehtii tavata kun suhde vakiintuu.

Vierailija
16/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin neljä kuukautta seurustelua, siinä vaiheessa näytille kun tuntui että suhde on vakava.

Vierailija
17/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi mennä pari vuotta puolin ja toisin. 

Vierailija
18/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama viikko meni. Oltiin muutettu jo yhteen seuraavana päivänä ensi tapaamisesta.

Vierailija
19/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama viikko meni. Oltiin muutettu jo yhteen seuraavana päivänä ensi tapaamisesta.

Nopeaa toimintaa!

Vierailija
20/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani mies tapasi jo parin viikon päästä, koska meillä oli pienet kekkerit perheen kesken ja mies kutsuttiin. Olin kerennyt jo hehkuttaa miestä sen verran, että isäkin halusi tavata vävyehdokkaan, kun samanluonteista työtäkin tekivät. Erittäin hyvin niillä mätsäs, oli kuin isän puuttuva poika ja minä olin niin onnellinen :D Itse en ole sitten niinkään innokas vähän ujona tapamaan varsinkaan eläikeikäisiä appivanhempia ja koska mies ei itsekään kovin paljoa tekemisissä ollut heidän kanssa, taisi mennä 3 kk. Asuttiin lisäksi pienen välimatkan päässä toisistamme ja kummallakin töitä niin, että en päässyt aikaisemmin käymään, muuten olisi kyllä kuulema esitellyt aikaisemmin. Ja juu 11 v ollaan talsittu samaa matkaa ja edelleen tuntuu vastarakastuneelta. Mutta enemmän yhä minun perheen kanssa tekemisissä ollaan kuin miehen vanhempien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme