Mieheni mielestä olen ruma.
Riidan yhteydessä mies pamautti, että huonon luonteeni lisäksi olen vielä ruma ihminen -ilmeisesti ulkoisesti. Tietenkin pyyteli anteeksi ja yritti selittää, että ei tarkoittanut ja halusi vain loukata. Itsekin olen riidellessä rumasti sanonut, mutta en koskaan haukkunut toisen ulkonäköä tai mennyt henkilökohtaisuuksiin. Ollaan 7v oltu yhdessä.
Tämä ei tosin tullut lainkaan yllätyksenä, kun vertaa vaikka mieheni exiin. Mies tykkää täysin erityylisistä naisista, kuin mitä minä olen. Hän tykkää sellaisesta nahkatakki/lävistyksiä/mustaksi värjätyt hiukset ja kajalia -tyylistä, itse pukeudun normaalin siististi, meikkaan joka aina arkisin jne. Nyt olen laittanut hiuksetkin niin, mistä mies joskus kehui. Painan saman verran kuin suhteen alussa jne, jos joku miettii olenko lihonut tms.
Tänään tuli jälleen esimerkki. Sain nukutettua kaksi lastamme ajoissa, ja siivosin koko keittiön ja alakerran että miehen olisi kiva tulla kotiin. Olin alasti odottamassa miestä meikit päällä ja hiukset hyvin. Mies ei antanut halia eikä suukkoa, vaan sanoi menevänsä saunaan ja sitten menee nukkumaan.
Itse jumaloin miestäni sekä ulkoisesti että sisäisesti ja olen aina halunnut läheisyyttä ja seksiä paljon. Ainakin ennen, sillä mies ei enää itse tee aloitteita ja välttelee suorastaan minua. Riidan jälkeen mieheni sanat eivät juuri merkkaa minulle, ja tekoja ei ole
Kommentit (30)
Noin ne komeat miehet tekee. Lusikat jakoon ja eri osoitteisiin niin sitten sinulla on parempi elämä ilman riitelyä.
Minä kysyisin tuossa vaiheessa, että mitä helv. sitten teet minun kanssa, jos olen niin kamala ja ruma
Ei kuulosta hyvältä. Itsetuntosi tulee murenemaan tuossa suhteessa. Ehkä se on jopa miehen tavoitekin.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei rakasta sinua.
Siltä minusta tuntuu. Tuntuu, että mies oli jo aiemmin elämänsä naisen kanssa, ja nyt joutuu tyytymään minuun.
t. Ap
Olit alasti odottamassa. Et ollut. Provo.
Vierailija kirjoitti:
Hengailen kyllä muutenkin kotona nakkena, ystäväiseni!
t. Ap
Jos mieheni sanoisi minua rumaksi, avasi oven ja kertoisin, että hän voi vapaasti kävellä ulos etsimään kauniimpaa. Ei tämä avioliitto sentään mikään vankila ole.
Mies ei rakasta enää sinua. Hänen tunteensa kohdistuu jhkn toiseen. Hän voi käyttäytyä noin koska hänen tunteensa ovat pienemmät kuin sinun eli hänellä ei ole niin paljon menetettävää kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Tää tuli mullakin mieleen. Kukaan ei tekisi noin, varsinkaan jos on lapsia talossa.
Aika erikoista että mies haluaa että naisen kanssa jota pitää rumana,.........
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää tuli mullakin mieleen. Kukaan ei tekisi noin, varsinkaan jos on lapsia talossa.
Jep
8
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hengailen kyllä muutenkin kotona nakkena, ystäväiseni!
t. Ap
Kuvia tai et hengaile.
Sillä on jo toinen kiikarissa. Tolleen se alkaa näkymään. Hän on turhautunut ja kyllästynyt suhteeseenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos tekisi, lähinnä mietityttäisi, että mikä mättää. Mitä jos joku mies ottaisi töistä vastaan nakkena muna pystyssä. Yök.
Mies haluaa tahallisesti loukata ja painaa sinua alas. Noin ei sanota kenellekään. Saati omalle rakkaalle puolisolle ja omien lasten äidille.
Mene terapiaan. Suhteeessa on varmaan jo pitkään tapahtunut asioita, joista pitäisi keskustella.
Miehelläsi on toinen nainen, tällä haukkumisella yrittää saada riidan aikaan. Etsii liitosta ulospääsyä.
Täysin ulkopuolisen kommenttina sen verran, että miehesi viimeisimmän kommentin taustalla lienee vain halu loukata. Jos hän on sinun kanssasi naimisissa, tuskin on pitänyt ulkonäköäsi aikanaan vasenmielisenä...
Mutta sitten on tietenkin se juttu, että minkälainen mies haluaa loukata tuolla tavalla? Ei anna kovin hyvää kuvaa miehestäsi.