Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin sinut vietiin ekan kerran anoppilaan?

Vierailija
06.08.2020 |

Kuinka nopeasti seurustelun alettua on tapana esitellä vanhemmat? Meillä on seurustelua kestänyt nyt jo 2,5 kuukautta, eikä poikaystävä ole vielä vienyt kotiinsa. Toki ei siellä ole enää vuosiin asunutkaan, mutta milloin pitäisi huolestua? Kolmekymppisiä ollaan, jos iällä on merkitystä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme olleet työkavereita 1.5v kun lopulta päädyimme yhteen. 2 vkoa myöhemmin olin appisten luona viikonlopun ja 2 vkoa tästä myös mun valmiit lapseni olivat mukana.

Mitä sitä pitkittämään kun oltiin varmoja toisistamme. Just tuli 24v täyteen.

Vierailija
22/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhde alkoi kaukosuhteena. Näin hänen vanhempanasa ex tempore jo ensimmäisellä vierailulla, toinen tai kolmas päivä. Sitä ennen oltiin toki jo pidempään soiteltu ja viestitelty poikaystävän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukon olin tavannut jo ennen kuin ryhdyin seurustelemaan poikansa kanssa ja anopin tapasin muistaakseni noin 2 vuoden seurustelun jälkeen. Sittemmin muutin asumaan saman katon alle miehen vanhempien kanssa.

Vierailija
24/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 vuotta yhdessä eikä vielä olla esitelty kummankaan vanhempia. Miehen sisarukset ja ystävät jo tunnen ja hänen vanhempansa tietävät minusta, mutta en vielä koe tarvetta käydä esittäytymässä.

Ongelma on siis minussa. Omat vanhempani eivät edes tiedä suhteesta, sisarukset ja ystävät tietävät että minulla on "joku", mutta hekään eivät ole miestä tavanneet. Mies on todellinen saalis enkä häntä häpeä, mutta omien traumojeni takia minun on todella vaikea ottaa ketään mukaan elämään (30v. ikää enkä ole ikinä esitellyt kumppaneita kellekään).

Vierailija
25/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies oltiin 18-vuotiaita, kun tavattiin ja alettiin seurustella. Ensitapaaminen oli baarissa ja mies tuli seuraavana päivänä käymään meillä kotona - asuin siis vanhempien kanssa. Oltiin meillä jonkun aikaa ja sitten lähdettiin käymään miehen kotona. Siis seuraavana päivänä ensitapaamisesta oli jo vanhemmmat ja sisaruksetkin tavattu molemmin puolin. Yhdessä on muuten oltu 41 vuotta.

Vierailija
26/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin appivanhempani yllättäen ehkä viikon päästä seurustelun aloittamisesta, kun he tulivat yllätysvierailulle ohikulkumatkalla. Ovisummeri soi ja mies oletti, että tuovat tavaraa alaovelle ja lähti alas portaita jättäen ulko-ovensa auki . Samaan aikaan nousivat appivanhemmat hissillä ylös ja paukkasivat sisälle. Itse säntäsin nappaamaan peiton suojakseni ja kättelin häkeltyneenä yhtä lailla hämmentyneen pariskunnan. Vastaavasti menin heille kylään miehen kanssa noin 2 kk seurustelun jälkeen, välimatkaa kun oli 400 km. En paukannut tosin sisään yhtä yllättäen...

Mies puolestaan näki vanhempani ensimmäisen kuukauden aikana. Äitini oli tuolloin töissä kirjastossa, joka oli lähellä mieheni kotia. Lähdimme käymään kirjastossa ja juuri kun kuljimme ovesta sisään, muistin yhtäkkiä, että äitihän saattaa olla töissä. Totesin asian miehelle, joka oli jo kääntymässä kannoillaan, kun äitini siihen ilmestyikin sivuovesta ja päädyin heidät esittelemään toisilleen. Isäni mies näki kotonamme myöhemmin tästä. Yhdessä olemme olleet kohta 15 vuotta.

Vierailija
27/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan heti kun mies kertoi seurustelevansa, hänen äitinsä pyysi minut heille. Se oli kai kuukausi siitä kun oli tavattu.

Jälkeenpäin ajatellen se oli niin aikaista, että olisi pitänyt kieltäytyä. Silloin olin vain hämmästynyt, mutta suostuin. Siitä alkoi sitten appivanhempien odotusten täyttäminen, joka kehittyi todella rasittavaksi ja loppui vasta avioeroon paljon myöhemmin.

Joten hälytyskellojen kannattaa soida, jos halutaan tavata kovin varhain. Pahimmassa tapauksessa siellä anopikas jo neuloo pikkuisia töppösiä ja valinnut tulevalle lapsellenne nimen.

Ikävä kyllä tämä ei ole vitsi.

Vierailija
28/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin puoli vuotta yhdessä niin ettei siitä tiennyt juuri kukaan, ei edes miehen lapset, koska halusimme alun olevan vain meille ilman, että kukaa pyrkisi vaikuttamaan siihen suuntaan tai toiseen. Halusimme tutustua toisiimme ensin kunnolla ja olla jokseenkin varmoja yhdessäolostamme. Tämä onnistui sikäli helposti, koska olimme kavereita ennen seurustelua, joten vietimme iltarientoja samassakaveriporukassa muutenkin.  Vitkastelin vielä monta kk ennen kuin kävin anoppilassa, joten vastan n. 10kk.

Vierailija
29/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamisesta oli kulunut 4 kk. Molempien vanhemmat tapasivat 3 vuotta seurustelun aloituksesta. Häät 10 vuotta ensitapaamisen jälkeen. Sitten tuli pommi 4 kk häiden jälkeen. Ukolla oli jo 3 vuoden salasuhde työkaverinsa kanssa. Työkaveri odotti lasta ukolleni. Kauhea sotku. 

Vierailija
30/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen poikaystävä vei ensitapaamisella kotiinsa jossa vielä asui. Toinen vei kolmen viikon tapaamisen jälkeen tapaamaan lapsensa, jotka ovat minua vanhempia eli kuitenkin vähän kuin sama asia...

Vierailija
31/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kun alettiin seurustelemaan. Hengattiin kaveriporukalla siellä. Seurustelumielessä heti, koska asuttiin vielä kotona ja hengasin sitten siellä.

Vierailija
32/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin anoppilassa ensimmäisen JA viimeisen kerran puolen vuoden seurustelun jälkeen. Ennen siellä käyntiä anoppi oli jo laajasti haukkunut minut ja oli ilmoittanut pojalleen että aikoo inhota miniää. Syynä se että olen yliopistokoulutettu ”nirppanokka” (johtopäätelmä oli tehty ennen kuin koskaan oli tavattukaan) ja heidän sukuunsa ei herraskaisia oteta.

No, piti lupauksensa, eli inhosi miniää :)

Vierailija
33/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina

Vierailija
34/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk seurustelun jälkeen. Oli tulossa joululoma ja molemmat menossa vanhemmilleen loman viettoon. Oli siis pakko tutustua appivanhempi-ehdokkaisiin, että päästiin yökyläileen toistemme lapsuudenkoteihin.

Vierailija
35/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko ensitapaamisesta. Kumpikin asui vielä kotona, ja menin silloin miehen luokse viikonlopuksi.

Vierailija
36/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukujuhliin n. kuukauden seurustelun jälkeen.

Vierailija
37/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/40 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin anoppilassa kylässä ennen kuin edes tiesin että alan seurustella hänen poikansa kanssa.

Vierailija
39/40 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

,,,,,,

Vierailija
40/40 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kävin anoppilassa kylässä ennen kuin edes tiesin että alan seurustella hänen poikansa kanssa.

Kuulostaa pieniltä piireiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi