Miksi miehet luulevat, että pelkkä ulkonäkö riittää naisille?
Miehen ulkonäköhän ei ole erityisen kiinnostavaa ylipäätään. Paljon merkityksellisempää on miehen koulutus, ammatti, arvomaailma, kyky ajaa asioita, mielenkiinnonkohteiden samankaltaisuus naisen mielenkiinnon kohteittein kanssa. Halukkuus parisuhteeseen, perheen perustamiseen.
Kommentit (83)
Oletko todella noin kuutamolla? Ulkonäöllä on aivan järkyttävän suuri merkitys. Tietenkin, jos on erittäin hurmaavan ulkonäön lisäksi mukava, koulutettu, hyvässä työssä ja empaattinen, niin lähes kaikki naiset ovat kiinnostuneita. Ja ne, jotka eivät ole, niin niillä ei ole edes merkitystä.
Miehen viehättävällä ulkonäöllä on valtava merkitys, vaikka mainitsemasi asiat ovat tärkeitä.
Onneksi naiset arvostavat hyvin erilaisia asioita miehissä. Toiset pitävät hoikista, toisia miellyttää tuhti ulkonäkö jne.
Minä pidän kauniista ja korkeintaan keskimittaisista, hoikista ja fiksuista vaaleista miehistä.
Kyllä mua ainaki kiinnostaa miehen ulkonäkö, kun itsekin olen kaunis. Puhu omasta puolestasi
En ole montaa kertaa elämässäni itse lähestynyt miestä. Ne muutamat kerrat kun olen niin tehnyt, johtui sen vain ja ainoastaan siitä että se mies näytti vaan niin pirun hyvältä 😄
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten selittää sen, että ikisinkkumiesten ainoa yhteinen piirre on rumuus?
Rumillakin miehillä kuten vaikka Hjallis on aina naisia, jos muut asiat on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen viehättävällä ulkonäöllä on valtava merkitys, vaikka mainitsemasi asiat ovat tärkeitä.
Onneksi naiset arvostavat hyvin erilaisia asioita miehissä. Toiset pitävät hoikista, toisia miellyttää tuhti ulkonäkö jne.
Minä pidän kauniista ja korkeintaan keskimittaisista, hoikista ja fiksuista vaaleista miehistä.
99% naisista pitää pitkistä, rotevista, tai pitkistä ja rotevista miehistä.
Miehet olettavat naisia samanlaisiksi millaisia itsekin ovat.
Miehelle kelpaa kaunis nainen ilman muita kriteereitä.
Naiset haluavat ulkonän lisäksi ammattia, hyvää tulotasoa, meneviä harrastuksia, lapsimyönteisyyttä ym. ym.
Miehelle riittää, että nainen on kaunis ja halukas seksiin, eikä muulla ole oikeastaan niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten selittää sen, että ikisinkkumiesten ainoa yhteinen piirre on rumuus?
Rumillakin miehillä kuten vaikka Hjallis on aina naisia, jos muut asiat on kunnossa.
Hjallis on ihan tavallisen näköinen.
Ulkonäkö on ihan hyvä lähtökohta mutta vällyihini ei pääse huonolla käytöksellä , ilkeydellä, tyhmyydellä , sydämmettömyydellä .. parisuhteesta nyt puhumattakaan.
Huvittavaa se miten jotkut naiset etsii täydellistä pakettia miehestä kuten odottaessaan, että kaikki kävisi yksiin miehen kanssa. Tämä että etsitään itsensä kaltaista voi olla vaikeaa. Hankala kuvitella että nämä itsensä kaltaisten etsijät olisivat parhainta laatua jos eivät siedä miehessäkään mitään erilaisuutta. Mutta minkäs näille voi ja jokainenhan saa etsiä mitä haluaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole Hjallis päässyt naimisiin vaikka on muuten niin konservatiivinen. Eli ei ole ulkonäkö eikä mikään muukaan riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua ainaki kiinnostaa miehen ulkonäkö, kun itsekin olen kaunis. Puhu omasta puolestasi
Jokaista kiinnostaa ulkonäkö. Parisuhde on myös seksisuhde, siinä ollaan intiimisti ja parisuhteeseen kuuluu, että molemmat haluavat toisiaan, pitävät toisiaan puoleensavetävinä, tykkäävät katsella ja kosketella toisiaan. Mutta ulkonäkö =/= kauneus tai komeus vaan paljon laajempi käsite. Minä en varmaankaan ole kaunis, mutta tottakai puolisoni ulkonäkö oli se, mikä ensimmäisenä herätti kiinnostuksen ja vain koska koin hänet välittömästi puoleensavetäväksi, syntyi edellytykset myös sille, että halusin tutustua myös hänen persoonallisuuteensa. Ja aivan varmasti sama päti toisinpäin, kyllä sen näkee ihmisestä ensisilmäyksellä, miten hän sinuun reagoi.
Ei me kyllä luulla. Tiedetään että pitää olla hyvä ulkonäkö, koulutus, työpaikka, tulot, sosiaaliset taidot, jne.
En tiedä. - on raskasta kun ei ymmärrä, mikä itessä on sellaista vikaa tai puutetta, että en ole voinut tai saanut edetä parisuhteeseen naisen kanssa. - Vielä pahemmalta tosinaan tuntuu kun luen (tai ole lukenut) mm. täältä millaisten perseilevien miesten kanssa moni nainen vaikuttaa elävän. Tokihan tiedostan, että täällä on toisinaan tapa kärjsitää mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Ei me kyllä luulla. Tiedetään että pitää olla hyvä ulkonäkö, koulutus, työpaikka, tulot, sosiaaliset taidot, jne.
Ei hyvä vaan sopiva just sille naiselle. Prisma-testin tekemällä helpottuu asioiden suhteuttaminen todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. - on raskasta kun ei ymmärrä, mikä itessä on sellaista vikaa tai puutetta, että en ole voinut tai saanut edetä parisuhteeseen naisen kanssa. - Vielä pahemmalta tosinaan tuntuu kun luen (tai ole lukenut) mm. täältä millaisten perseilevien miesten kanssa moni nainen vaikuttaa elävän. Tokihan tiedostan, että täällä on toisinaan tapa kärjsitää mutta silti.
"Edetä parisuhteeseen"? Miten tapailusi/tutustumisesi ovat sitten päättyneet, kun olet tavannut jonkun naisen jonka kanssa on herännyt yksipuolinen tai molemminpuolinen kiinnostus/ihastus?
Vierailija kirjoitti:
Tuo jo auttaa ymmärtämään syytä ettei sinulla ole itselläsi hajuakaan. Jos eroaisin ja minulla olisi vaikeuksia löytää mies, voisin kirjoittaa lista asioista, jotka siihen todennäköisesti vaikuttaisivat ja tuskin menisi hirveästi pieleen. Et osaa analysoida itseäsi eli ns itsereflektiokyky puuttuu, et osaa analysoida sosiaalisia tilanteita ja toimia niissä vastakkaista sukupuolta kiinnostavalla tavalla. Esimerkiksi.
On olemassa selkeä rumuusraja, ja se on myönnettävä jokaisen terveen yksilön. Vaikka itse en tihkuisi seksiä, en suostuisi missään nimessä olemaan sellaisen naisen kanssa, jolla ei ole mielestäni riittävää seksuaalista vetovoimaa.
Valitettavasti olen hyvin älykäs ihminen, joten ulkonäön naisessa lisäksi pitää olla riittävästi älliä.
Tyhmillä miehillä on helpompaa, kun nainenkin saa olla kanamainen.
Ulkonäkö on se asia joka sytyttää kiinnostukseni johonkin tiettyyn mieheen. Sen jälkee sitten miehen luonne ratkaisee että voimistuuko se kiinnostukseni, vai kuihtuuko se pois.
Eli tavallaan ulkonäkö on jopa kaikkein tärkein asia, ja tavallaan taas ei.