Miten sinä oikeutat läskeytesi?
Raskauskilot? Kiire? Geenit? Isot luut? "En haluaisikaan näyttää riisikepiltä / Laihuus on rumaa"? Mies tykkää?
Kommentit (71)
Reilu viitisen kiloa on ylimääräistä ja en ajatellut tehdä niiden eteen ihmeempiä, kilot eivät minua haittaa, yksikään ystäväni ei ole niiden takia lopettanut ystävyyttään ja miehellekin tuntuu kelpaavan. Mitäs suotta tekisin, nyt vaatteetkin istuvat kivasti ja uusia en lähde ostamaan ennenkuin nämä ovat riepaleina.
Geenit. Kun kaikki meidän suvussa on lihavia, on ihan turha edes yrittää laihduttaa.
Vaikka me kaikki olisimme laihoja, niin sinulla ap, olisi kuitenkin ongelma päässäsi. Hae apua, ennenkuin ongelmasi se kasvaa liian isoksi.
Rakastan ruokaa ja vihaan liikuntaa. Kelpaa mulle ja kannan kiloni kunnialla. Olen ollut laihempikin, ja laihduttanut pari kertaa yli 10kg, mutta se tuntuu ihan mitättömältä ja vie elämästäni suuren nautinnon, syömisen, pois. Olen myös raskaana.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 10:21"]
Raskauskilot? Kiire? Geenit? Isot luut? "En haluaisikaan näyttää riisikepiltä / Laihuus on rumaa"? Mies tykkää?
[/quote]
Sillä, että AP:n kaltaisille luusereille tulee paha mieli aina kun näkevät läskin ihmisen jossain.
Millä sinä oikeutat sen, että maksat veroja yhteiseen kassaamme alle 10 000 euroa vuosittain? Millä oikeutat sen, ettet kehitä itseäsi älyllisesti ja henkisesti paremmaksi ihmiseksi? Etenkin kun huomaat olevasi sillä saralla alle keskiarvon? Vai huomaatko edes sitä? Millä ylipäätään oikeutat olemassaolosi tässä yhteiskunnassa?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 10:44"]
Vaikka me kaikki olisimme laihoja, niin sinulla ap, olisi kuitenkin ongelma päässäsi. Hae apua, ennenkuin ongelmasi se kasvaa liian isoksi.
[/quote]
Näin juuri. Tarvitsee olla jotakin pahasti pielessä, että tulee tällainen kysymys edes mieleen. Mutta täällähän näitä ihmisiä riittää, jotka koettavat tällä tavalla saada oman elämänsä näyttämään paremmalta. Ehkä he jonain päivänä oivaltavat, että suhtautumalla muihin positiivisesti tällaisen sormellaosoittelun sijaan, he tulisivat itsekin tyytyväisemmiksi omaan elämäänsä.
Kortisonipulssilla. 6kk Dexametason maksimiannoksella -> kyttyrä selässä, kuukasvot ja painoa +40kg aikaisempaan. Oli pakko valita tämä tai kuolema aivokasvaimeen. Ehkä tämä vielä hyväksi kääntyy.
Miksiköhän minä en näe ap:n kysymyksessä mitään ilkeää? Jokaikisellä lihavalla on joku tekosyy olla lihava / olla laihduttamatta. Ihan jokaikisellä, myöntävät he sitä julkisesti tai ei.
T:Lihava, jolla "lihavat geenit".
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 10:52"]
Kortisonipulssilla. 6kk Dexametason maksimiannoksella -> kyttyrä selässä, kuukasvot ja painoa +40kg aikaisempaan. Oli pakko valita tämä tai kuolema aivokasvaimeen. Ehkä tämä vielä hyväksi kääntyy.
[/quote] Voimia sinulle hoitoihin ja toivottavasti pääset mahdollisimman pian terveiden kirjoihin! Kuten itsekin toteat, paino on tuossa sivuseikka.
t. Syöpäsairaan, jolle jokainen takaisinsaatu lisägramma on voitto, omainen
Miksiköhän minä en näe ap:n kysymyksessä mitään ilkeää? Jokaikisellä lihavalla on joku tekosyy olla lihava / olla laihduttamatta. Ihan jokaikisellä, myöntävät he sitä julkisesti tai ei.
[/quote]
Tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että joku asia itsessä tarvitsee oikeutuksen.
Mun oikeus elämääni liittyy ihmisarvoon.
[/quote] Jo pelkkä samavalinta läski kun puhutaan ihmisestä on ilkeää. Sitäkö sinä et näe?
Vaikea elämäntilanne, kiire ja stressi.
t. Normaalipainoinen, joka on väliaikaisesti ylipainoinen
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 10:59"]
[/quote] Jo pelkkä samavalinta läski kun puhutaan ihmisestä on ilkeää. Sitäkö sinä et näe?
[/quote]
Tämä lihava on syyllistynyt noiden pilkkaajien puheista niin paljon, että kokee jo tuollaisen halventavan puheen normaalina. Oletettavasti vihaa jo itsekin itseään, koska on lihava. Surullista.
Niin kauan kuin en pyydä teitä hoikkia kuivan kesän oravia kantamaan läskejäni, minun ei tarvitse selitellä kenellekään, miksi minulla on ylipainoa. Hauskaa kesää kaikille!
No tässähän se tuli, kaikki läskit pystytti heti hirveät barrikadit. Huomaa että suurimmalle osalle erittäin arka paikka. Eikä tarvitse sanoa ilkeäksi sitä joka sanoo faktan, vaikka av mammojen mielestä 170/90 onkin vielä normaali, niin ei se oikeasti ole.
Ap ei kyllä tarkoittanut olla ilkeä kenellekään. Olen itsekin ylipainoinen ja en näe mitään tapaa, miten tuon kysymyksen muotoilisi niin, ettei joku siitä pahoittaisi mieltään. Itselläni syynä on kiire ja se, että olen parisuhteessa jossa mies ei välitä pyöreydestäni.
Miksi pitää loukkaantua niin verisesti? En missään vaiheessa aloituksessa sanallakaan tuominnut ylipainoisuutta tai sanonut, että vihaan ylipainoisia. Myönnän, että "läski" on sanana joillekin punainen vaate. Mutta suurimmalla osalla meistä, jotka eivät laihduta, on syy olla laihduttamatta. Oikeutus itselle olla läski. Olipa se oma kaunis ulkonäkö painosta riippumatta, ystävät, jotka eivät välitä painosta tai elämäntilanne, jonka takia ei laihdutus ole ajankohtaista, se on syy.
Pyydän anteeksi tahdittomalta kuulostavaa aloitusta.
-ap
Ihan sillä, että apn tapaiset saavat jonkun jota haukkua kun oma itsetunto on kadoksissa.
Minulle sopii pyöreys, olen siinä kuin "kotonani" =). Liikkumista se ei haittaa, niin tuhdissa kunnossa en ole.