Miksei terveyskeskukseen voi ottaa yhteyttä viestillä?
Luulisi olevan nykyaikaa, että sieltä omakannasta jonkinlainen viestittelymahdollisuus löytyisi eikä aina tarvisi puhelinjonoissa roikkua.
Kommentit (13)
Vantaalla voi laittaa maisa palvelun kautta viestiä
Kyllä ainakin tällä seudulla voi terveyskeskukseen olla yhteydessä myös viestillä.
Löytyy tk:n omista sähköisistä asiointipalveluista.
Todennäköisesti tämä vaihtoehto viestintäkeinoissa on säilynyt nyt hyvinvointialueen kartallakin.
Uskoisin niin.
Katso oman tk:si nettisivut, mitä siellä sanotaan sähköisen viestinnän mahdollisuuksista.
Essoten alueella ainakin on digilääkäri palvelu (chatti) . Kannattaa tarkistaa se vaihtoehto omalta alueelta.
Ei sinne puhelimitse ainakaan saa yhteyttä. Meiltä löytyy klinik-palvelu ja sinne viestiä sitten, hoitoa saa jos katsovat että hoitoa tarvitsee, yhteydenottoon voi mennä jopa viikko, on se hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin tällä seudulla voi terveyskeskukseen olla yhteydessä myös viestillä.
Löytyy tk:n omista sähköisistä asiointipalveluista.
Todennäköisesti tämä vaihtoehto viestintäkeinoissa on säilynyt nyt hyvinvointialueen kartallakin.Uskoisin niin.
Katso oman tk:si nettisivut, mitä siellä sanotaan sähköisen viestinnän mahdollisuuksista.
Joo, nyt kävin katsomassa, eTerveyspalvelut nimellä löytyy, ja siinä ovat mukana jotkut hyvinvointialueen tk:t, eivät kaikki.
Se terveyskeskus on mukana, jonka asiakas olen. Täytyis käydä uusimassa tuohon palveluun liittyvä sopimus, mutta kun niin vähän tk:ta käytän, niin enpä nyt vaivaudu menemään.
Meillä Helsingissä on maisa, jossa voi varata aikojakin ja laittaa viestejä.
Koska joku käyttäisi sitä taas väärin ja alkaisi viestitellä liikaa tai asiakasta pelotellen. Asiointia voi helpottaa, mutta tuskin haluat että koko terveyskeskus roikkuu linjoillasi.
Ainakin meillä päin voi lääkärin kanssa chattailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin tällä seudulla voi terveyskeskukseen olla yhteydessä myös viestillä.
Löytyy tk:n omista sähköisistä asiointipalveluista.
Todennäköisesti tämä vaihtoehto viestintäkeinoissa on säilynyt nyt hyvinvointialueen kartallakin.Uskoisin niin.
Katso oman tk:si nettisivut, mitä siellä sanotaan sähköisen viestinnän mahdollisuuksista.
Joo, nyt kävin katsomassa, eTerveyspalvelut nimellä löytyy, ja siinä ovat mukana jotkut hyvinvointialueen tk:t, eivät kaikki.
Se terveyskeskus on mukana, jonka asiakas olen. Täytyis käydä uusimassa tuohon palveluun liittyvä sopimus, mutta kun niin vähän tk:ta käytän, niin enpä nyt vaivaudu menemään.
Mikset uusi sitä siellä verkossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin tällä seudulla voi terveyskeskukseen olla yhteydessä myös viestillä.
Löytyy tk:n omista sähköisistä asiointipalveluista.
Todennäköisesti tämä vaihtoehto viestintäkeinoissa on säilynyt nyt hyvinvointialueen kartallakin.Uskoisin niin.
Katso oman tk:si nettisivut, mitä siellä sanotaan sähköisen viestinnän mahdollisuuksista.
Joo, nyt kävin katsomassa, eTerveyspalvelut nimellä löytyy, ja siinä ovat mukana jotkut hyvinvointialueen tk:t, eivät kaikki.
Se terveyskeskus on mukana, jonka asiakas olen. Täytyis käydä uusimassa tuohon palveluun liittyvä sopimus, mutta kun niin vähän tk:ta käytän, niin enpä nyt vaivaudu menemään.
Mikset uusi sitä siellä verkossa?
Mikset uusi sitä siellä verkossa? No, juurihan kirjoitin, etten uusi, koska mulla niitä tk-käyntejä ei juurikaan ole. Uusin sitten jos tarpeelliseksi tulee.... Tätä ennenkin ainoa, mihin sitä tuota eTerveyspalvelua käytin, oli koronarokotteiden ajanvaraukseen. Tällä seudulla siellä on siis myös ajanvaraukseen liittyviä mahdollisuuksia.
Siksen uusi sitä siellä verkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin tällä seudulla voi terveyskeskukseen olla yhteydessä myös viestillä.
Löytyy tk:n omista sähköisistä asiointipalveluista.
Todennäköisesti tämä vaihtoehto viestintäkeinoissa on säilynyt nyt hyvinvointialueen kartallakin.Uskoisin niin.
Katso oman tk:si nettisivut, mitä siellä sanotaan sähköisen viestinnän mahdollisuuksista.
Joo, nyt kävin katsomassa, eTerveyspalvelut nimellä löytyy, ja siinä ovat mukana jotkut hyvinvointialueen tk:t, eivät kaikki.
Se terveyskeskus on mukana, jonka asiakas olen. Täytyis käydä uusimassa tuohon palveluun liittyvä sopimus, mutta kun niin vähän tk:ta käytän, niin enpä nyt vaivaudu menemään.
Mikset uusi sitä siellä verkossa?
Mikset uusi sitä siellä verkossa? No, juurihan kirjoitin, etten uusi, koska mulla niitä tk-käyntejä ei juurikaan ole. Uusin sitten jos tarpeelliseksi tulee.... Tätä ennenkin ainoa, mihin sitä tuota eTerveyspalvelua käytin, oli koronarokotteiden ajanvaraukseen. Tällä seudulla siellä on siis myös ajanvaraukseen liittyviä mahdollisuuksia.
Siksen uusi sitä siellä verkossa.
Menemään tarkoitti yllä sitä, ettei viitsi kirjautua sinne eTerveyspalveluun, jotta voisi sen sopimuksen uusia. Muut tiedot olivat ihan yleisillä hyvinvointialueen nettisivuilla.
Koska se viestipalvelu menisi ihan tukkoon kaikenmaailman avohoitopotilaiden sekavista mussutuksista. Sitten haettaisiin taas sitä tahoa joka on vastuussa kun se potilas ei saa tarvitsemaansa apua vaikka on näennäisesti sitä hakenutkin.
Jos ois viesti mahdollisuus, niin varmasti tulisi enemmän turhia/tarpeettomia yhteydenottoja jotka taas sitoisivat resursseja todellisten asioiden hoidosta. Ja kyllähän monessa paikassa on käytössä takaisinsoitto eli ei tarvitse loputtomiin jonottaa.