Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö yksi lämminruoka päivässä muka??

Vierailija
04.08.2020 |

Olen 16v poika ja tosi urheilullinen. Kulutan siis melkeinpä 1000 kaloria ihan vaa liikkuessa joka päivä. Äidilläni on joku tyhmä yks lämminruoka päivässä politiikka. Sanoo muka että riittää mutta mulla on tosi usein nälkö eikä oo kivaa syödä puuroo/leipää kolme kertaa päivässä. Hän on itse 37N eikä liiku kauheesti.

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää yksi päivässä. Mene poika ruokakauppaan hakee syötävää.

Vierailija
2/113 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vi ttu ku saan vaa 10€ viikossa nii ei oo varaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää se, mutta kyllä jotain muutakin kuin puuroa ja leipää olisi hyvä saada yhden aterian lisäksi. Ainakin yhdellä muulla aterialla pitäisi saada proteiinia myös, tai syödä välipalana jotain proteiinipitoista. Jos otat leivän kanssa vaikka leikkeleitä ja hedelmän, tai syöt jogurtin kaveriksi, auttaa jo vähän.

Vierailija
4/113 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä liikkuvalle ja kasvavalle nuorelle.

Nuori opettelee tekemään itse ruokaa, niin äitikin kiittää. :)

Nimim. kahden urheilevan ja kokkaavan teinin äiti.

Vierailija
5/113 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vi ttu ku saan vaa 10€ viikossa nii ei oo varaa

Sitten keräät pulloja tai menet metsään nyt: marjat ovat parhaimmillaan, kohta saa sieniä.

Vierailija
6/113 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä itsellesi täysjyvämakaronia/riisiä, tee kanakastiketta, paista/keitä kananmunaa tai pakastevihanneksia jne. Ei se vaikeaa eikä kallistakaan ole.

Vierailija
7/113 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No opettele itse vaikka tekemään munakas. Eiköhän äitisi sinulle kananmunia ja jotain täytettä osta, jos itse kokkaat.

Vierailija
8/113 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä urheilevalle ja vielä kasvavalle teinille. Olet alaikäinen niin äitisi on velvollinen antamaan sinulle tarpeeksi ruokaa mutta äiti ei ole sinun henk.kohtainen palvelijasi joten voit kokata 2. ruuan päivässä itse.

Vierailija
9/113 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se urheilevalle ja kasvavalle riitä.

Vierailija
10/113 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitä itsellesi täysjyvämakaronia/riisiä, tee kanakastiketta, paista/keitä kananmunaa tai pakastevihanneksia jne. Ei se vaikeaa eikä kallistakaan ole.

On se kuule aika kallista 10€/viikossa budjetilla josta haluasin vielä laittaa jotain säästöön

Vierailija
11/113 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä urheilevalle ja vielä kasvavalle teinille. Olet alaikäinen niin äitisi on velvollinen antamaan sinulle tarpeeksi ruokaa mutta äiti ei ole sinun henk.kohtainen palvelijasi joten voit kokata 2. ruuan päivässä itse.

Mitäs jos isukki tekisi joskus jotain?

Vierailija
12/113 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kuule aika kallista 10€/viikossa budjetilla josta haluasin vielä laittaa jotain säästöön

Kyllähän vanhemmat ovat velvollisia maksamaan nuoren ruuat.

Vierailija
13/113 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa elämään.

Vierailija
14/113 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä isääsi tekemään sulle toinen lämmin ruoka. Tai tuossa iässä pitäisi jo alka itse opettelemaan ruuan laittoa.

Vierailija
15/113 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa puhuttiin vain äidistä.

Vierailija
16/113 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se riittää.

Vierailija
17/113 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai vanhempasi vielä ruokasi kustantaa jos kotona asut? Luulisi olevan heidänkin mieleen, että opit tekemään itse jotain ruokaa?

Vierailija
18/113 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä isääsi tekemään sulle toinen lämmin ruoka. Tai tuossa iässä pitäisi jo alka itse opettelemaan ruuan laittoa.

Ei valitettavasti oo semmoista

Vierailija
19/113 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa puhuttiin vain äidistä.

Nimenomaan. Siksi muistutan että isäkin saa tehdä osansa.

Vierailija
20/113 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiaa menee paljon: koulunkäynti, liikunta, pelit, runkkáus ja mopoilu. Ei yks ruoka riitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi