Kertokaa minulle, mihin ihmisen seksuaalisuus katoaa saunottaessa?
En ymmärrä, myönnän. Hyväkroppainen alaston mies herättää seksuaalista kiinnostusta. Hyväkroppainen alaston nainen herättää seksuaalista kiinnostusta. Ilmeisesti kaikkialla muualla paitsi saunassa. Mihin se ihmisen seksuaalisuus katoaa löylyteltäessä? Olisi kiva oikeasti ymmärtää.
Vai onko kyse pikemminkin siitä, että toisista nyt vaan on kiva herättää seksuaalista kiinnostusta alastomalla kropallaan?
Kommentit (82)
Sekasaunassa ei sinänsä ole mitään ihmeellistä tai mitään vikaa. On aivan täydellisen ok, että esim perhe saunoo yhdessä, kun on vain yksi sauna ja klapuja ei huvita haaskata.
Se, että puolipervot miehet kommentoivat tuttavanaisten alastomia vartaloita ei ole mikään sekasaunan idea. Varsinkin nuoret naiset ahdistuvat tuijottamisesta silminnähden. Sekasauna toimii kylpemistarkoituksessa vain silloin, kun seksivihjailuja ei oikeasti ole.
On siis tapauskohtaista, kannattaako saunaan mennä kimpassa. Moni ei sauno isänsä tai veljensä kanssa, koska kyseinen mies on silmärunkkari. Turha naisia siitä on syyttää, hehän ovat tilanteessa kärsijöinä.
Mökillämme sekasaunotaan välillä ja välillä on miesten ja naisten vuorot. Asiasta sovitaan usein sen mukaan, mikä on peseytymisen kannalta helpointa - ja toisaalta mitä vieraat haluavat. En ikinä painostaisi ketään sekasaunaan, mutta ei siitä tarvitse mitään suurta numeroakaan tehdä.
Minä en ymmärrä, mikä into teillä naisilla on kyydittää miehenne saunaan muiden naisten kanssa?
Mikä ihmeen into teillä on saada teinityttönne saunaan aikuisten miesten kanssa?
Tämä minua suomalaisissa naisissa ihmetyttää.
En usko, että missään muussa maassa oltaisiin yhtä innoissaan ehdotuksesta, että ottaisiko aviomiehesi saunakaveriksi meidän 17v tytön, kuin Suomessa. Suomessa vaimo naurahtaa ja sanoo, että "Kyllä meidän Pertti lähtee mielellään teidän Jessican kanssa saunaa, koska meidän Pertti ei seksuaalisesti kiihotu saunassa teinitytöistä"
Suomi on kyllä aika erikoinen maa. Täynnä masentuneita ja jöröjä, mutta yhdessä pitää perheen tyttöjen saunoa naapurin miesten kanssa, että oltaisiin suvaitsevaisia.