miten saan lopetettua yöimetyksen..
lapsonen on jo 1v1kk ja on todellinen tissitakiainen öisin. Päivällä ei itke tissin perään, pari imetystä päivään normi, mutta auta armias, öisin, tempoilee omassa sängyssä samassa huoneessa meidän kanssa, ja nostan viereen, sitten on-off tissillä ja kitisee ja pyörii ja on rauhaton. viisikin kertaa imetän. syö päivisin ok. että senkään mukaan ei tartteis enää mitään lisämaitoja öisin. ei syö tuttia eikä saa pulloa, siis tissille illalla nukahtaa.
On ollut kipeenä, mutta pari viikkoa nyt jo terveenä, iltaisin kaivaa korviaan, mutta korviakin käyty kattoo lääkärissä, puhtaat ovat olleet.. mutta juurikin tuohon flunssaan vedoten en ole alkanut vierottaa rinnasta, koko kevät oltu on-off kipeenä ja hampaita tehty. liekkö nytkin hampaat tulossa. tuntuu että lääkäriin kohta enää kehtaa mennä, kun sinne kiikutan lasta ja aina korvat terveenä, syynä antibioottiin pari viikkoa sitten oli kurkkutulehdus.
itse olen jo mielessäni tosiaankin imetykset imettänyt, mutta en vaan raaski alkaa vierottaa, kun toinen jo valmiiksi kitisee ja pyörii levottomasti nukkuessaan.
miten etenen, tuntuu että tissittelyt olisi varsinkin öisin tässä... voiko lapsi itse jättää yösyömisen, kun saa päivällä tarpeeksi ruokaa tms?? voi että kun saisi joskus nukuttua! ;)
Meillä aika samassa iässä lopetettu. Meni niin että ensin loppui päivätissit, sitten yötissi (sai vettä pullosta sen tilalta jos ei tutti rauhoittanut) ja viimeiseksi iltatissi.