Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa minulle, mihin ihmisen seksuaalisuus katoaa saunottaessa?

Vierailija
16.07.2013 |

En ymmärrä, myönnän. Hyväkroppainen alaston mies herättää seksuaalista kiinnostusta. Hyväkroppainen alaston nainen herättää seksuaalista kiinnostusta. Ilmeisesti kaikkialla muualla paitsi saunassa. Mihin se ihmisen seksuaalisuus katoaa löylyteltäessä? Olisi kiva oikeasti ymmärtää.

Vai onko kyse pikemminkin siitä, että toisista nyt vaan on kiva herättää seksuaalista kiinnostusta alastomalla kropallaan?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä liittyy siihen leiri juttuun jossa aikuiset ohjaaja miehet saunoo alasti tyttöjen kanssa ha teeskentelee, et se on ok.

Vanhempana en ikinä menisi moiseen halpaan.

Vierailija
62/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 51 puhuu asiaa. Miesystävänikin kertoi kerran nähneensä kaupan kassana hemaisevan lumoojattaren ja oli kotiin tultua tyydyttänyt itsensä. Ihan sama se on tässä saunassa ja seksissä, kukin ajatelkoon mitä tahansa, niitä enemmän tai vähemmän himottavia kanssasaunojia ja Englantia paitsi että on se Elisabetkin ainakin neljä kertaa seksiä harrastanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään sekasaunoa jos on tilaisuus, jos ajattelen seksiä, ajattelen sitä ihan samalla tavalla kuin vaatteet päällä olevasta miehestä, kun näen mielenkiintoisen miehen. Mutta en minä niille seksiä mene ehdottamaan ;)

Hyväkroppaisuudella ei ole minulle merkitystä.

Vierailija
64/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 16:36"]

Saunominen on sinällään ihan epäseksuaalinen tilanne. Siinähän rauhoitutaan ja ollaan vaan.

Eihän ihmiset muutenkaan automaattisesti kiihoitu toisten kropista, kosketuksista eikä edes paljaista sukuelimistä. Kyllä se vaatii ihan tietynlaisen tilanteen ja tietynlaiset olosuhteet.

Vai kiihottuuko potilas lääkärin vastaanotolla, kun lääkäri koskettelee ja lääkäri siitä, että jopa näkee potilaansa sukuelimet?

Eipä niin.

[/quote]

Kyllähän noin tapahtuu, miksei tapahtuisi.

Vierailija
65/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 18:44"]

Saunominen on sinällään ihan epäseksuaalinen tilanne. Siinähän rauhoitutaan ja ollaan vaan.

Eihän ihmiset muutenkaan automaattisesti kiihoitu toisten kropista, kosketuksista eikä edes paljaista sukuelimistä. Kyllä se vaatii ihan tietynlaisen tilanteen ja tietynlaiset olosuhteet.

Vai kiihottuuko potilas lääkärin vastaanotolla, kun lääkäri koskettelee ja lääkäri siitä, että jopa näkee potilaansa sukuelimet?

Eipä niin.

[/quote]

[/quote]

Ja kätilötkin varmaan pöksyt jatkuvasti märkinä, kun tuijottavat synnyttäjän römpsään?

Vierailija
66/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 18:14"]

Minä tykkään sekasaunoa jos on tilaisuus, jos ajattelen seksiä, ajattelen sitä ihan samalla tavalla kuin vaatteet päällä olevasta miehestä, kun näen mielenkiintoisen miehen. Mutta en minä niille seksiä mene ehdottamaan ;)

Hyväkroppaisuudella ei ole minulle merkitystä.

[/quote]

Juuri näin! Oma kokemukseni asiasta täysin.

Mutta kyllähän taas ne, jotka eivät ole sekasaunassa olleet tietävät, millaista meininkiä sekasaunassa on: naiset "esittelevät" itseään saunassa ja miehilla jöpöttää. Joo-o.

Vierailija
67/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat!!!

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 16:40"]

Voin kertoa,ettei ulkomaalainen mieheni ymmärrä,ettei sauna ole seksiä varten;)

[/quote]

Vierailija
68/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kahdella parhaalla ystävällä on ulkomaalaiset miehet, jotka ymmärtävät kyllä saunan. Toisen heistä kanssa olen saunonut useamman kerran.

Vierailija
69/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 18:52"]

Mutta kyllähän taas ne, jotka eivät ole sekasaunassa olleet tietävät, millaista meininkiä sekasaunassa on: naiset "esittelevät" itseään saunassa ja miehilla jöpöttää. Joo-o.

[/quote]

Hieno olkiukko, kiitos siitä. Onko se teille sekasaunomista rakastaville jotenkin vaikea uskoa, että joidenkin naisten mielestä on inhottavaa seistä alastomana tuntemattoman miehen edessä, kun tämä pohtii, missä asennossa ja kuinka rajusti hän tätä naista nussisi?

Vierailija
70/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 18:50"]

Eipä niin.

[/quote]

[/quote]

Ja kätilötkin varmaan pöksyt jatkuvasti märkinä, kun tuijottavat synnyttäjän römpsään?

[/quote]

Höhöhö, no joku voi ollakin. Mistä minä ihmisten mieltymyksistä tiedän. Mutta onhan noita tapauksia ihan julkikin tullut. Kyllä terve mies kiihottuu, kun hoikka teini alkaa paitaa riisumaan.

Vierailija
71/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niin.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei römpsä ole kiihottava.

Vierailija
72/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään nakusaunasta sen takia, että se on terveellä tavalla lääke kaikenlaista estyneisyyttä vastaan. Jenkeissä alastomuus on valtava tabu ja siksi kumppanin kanssa nakuiluakin hävetään kuin perisyntiä. Hirveän kuormittavaa ja ahdistavaa sellainen ja kehonkuvan vääristymät tuhoavat monen ihmisen elämän.

Me ollaan täällä pohjolassa sen verran mettäperäläistä väkeä, ettei tehdä omasta nakuilusta mitään valtavaa numeroa. Hienoperseet muuttakoot muualle, jos sauna on liian hirveä paikka olla alasti seurassa. Tarviiko sitä nyt niin järjettömän suurta numeroa omasta ilkoisuudestaan tehdä. Kasvakaa aikuisiksi.

Vierailija
73/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se seksuaalisuus häviä saunasssa mihinkään mutta häveliäisyys vaikka ollaankin alasti saa käyttäytymään hyvin. Toinen on varmaan se että ei se alastomuus nyt ole suomalaisille niin tavaton elämää suurempi asia. Monessa maassa ei taas tule kuuloonkaan että käytäisiin alasti saunassa edes omaa sukupuolta olevien kanssa. Mene sekasaunaan niin huomaat että se on ihan tavallista saunomista.

Vierailija
74/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno olkiukko, kiitos siitä. Onko se teille sekasaunomista rakastaville jotenkin vaikea uskoa, että joidenkin naisten mielestä on inhottavaa seistä alastomana tuntemattoman miehen edessä, kun tämä pohtii, missä asennossa ja kuinka rajusti hän tätä naista nussisi?"

Onko sulle tullut mieleen että miehelle on ihan yhtä kiusallista olla alasti vieraan naisen edessä? On vaikea esittää "coolia" äijää vieraille naisille kun on munasillaan ja pömppömaha ym. kropan kauneusvirheet näkyvät:D Siinä tilanteessa ei nussiminen tule ihan ensimmäiseksi mieleen:D

[/quote]

Vierailija
75/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 19:00"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 18:52"]

[/quote]

Hieno olkiukko, kiitos siitä. Onko se teille sekasaunomista rakastaville jotenkin vaikea uskoa, että joidenkin naisten mielestä on inhottavaa seistä alastomana tuntemattoman miehen edessä, kun tämä pohtii, missä asennossa ja kuinka rajusti hän tätä naista nussisi?

[/quote]

Ei ole. Siitähän en viestissäni kirjoittanut lainkaan, joten olkiukko vain itsellesi. Mulle on ihan sama, miten kukin saunoo tai jättää saunomatta, mutta ärsyttää, että sekasaunassa käymättömät tietää niin varmasti, millaista siellä on. Ärsyttää muuten sekin, että tässä ketjussa moni nainen kokee voivansa kertoa, mitä KAIKKI miehet ajattelevat sekasaunoessaan. Aika... röyhkeää.

Mä en jaksa pohtia, haluaako joku nussia mua ja milla lailla (tai haluaako ollenkaan), olen sitten alasti vai en. Voihan joku vaikka ajatella, miten tappais mut mahdollisimman raa'asti, mutta koska en ole ajatustenlukija, mun ei tarvitse vaivautua muiden ajatuksista.

Vierailija
76/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 19:27"]

Hieno olkiukko, kiitos siitä. Onko se teille sekasaunomista rakastaville jotenkin vaikea uskoa, että joidenkin naisten mielestä on inhottavaa seistä alastomana tuntemattoman miehen edessä, kun tämä pohtii, missä asennossa ja kuinka rajusti hän tätä naista nussisi?"

[/quote]
Onko sulle tullut mieleen että miehelle on ihan yhtä kiusallista olla alasti vieraan naisen edessä? On vaikea esittää "coolia" äijää vieraille naisille kun on munasillaan ja pömppömaha ym. kropan kauneusvirheet näkyvät:D Siinä tilanteessa ei nussiminen tule ihan ensimmäiseksi mieleen:D

[/quote]

Etkö ole vielä huomannut, että tällä palstalla käy paljon naisia, jotka tietävät ihan täysin, mitä miehet - siis jok'ikinen mies - ajattelee mistäkin, etenkin tämä pätee seksiin tai sitä vähänkään sivuaviin asioihin.

Yleensä näiden mammojen mielikuvissa mies on häikäilemätön seksikone, joka raiskaa tai vähintään pettää kumppaniaan, mikäli ei ole saanut seksiä viimeiseen kolmeen tuntiin. Mies myös joutuu alastoman naisen nähdessään seksuaaliseen berserkkitilaan, joka ei mene ohitse, ellei mies välittömästi penetroidu lähimpänä olevan naisruumiin mihin tahansa aukkoon.

Vierailija
77/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 19:03"]

Eipä niin.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Höhöhö, no joku voi ollakin. Mistä minä ihmisten mieltymyksistä tiedän. Mutta onhan noita tapauksia ihan julkikin tullut. Kyllä terve mies kiihottuu, kun hoikka teini alkaa paitaa riisumaan.

[/quote]

Aaveemamman mies kiihottuu, kun teini riisuu paidan ja pulauttaa tisukat esiin liiveistä. Mutta kun saunan ovi aukaistaan, kiihotus loppuu ja miehet vain saunovat ja rentoutuvat alaston teinityttö välissään ilman mitään seksuaalista ajatustakaan.

Se on tuo aaveemamman mies aika mielenkiintoinen otus :D

ps. näinköhän on palstammammuleiden miehet valehdelleet vaimoilleen, että ei joo mulla seiso ja ei se naapurin Tainan teinityttö yhtään mua kiihota, kun ollaan saunassa. Mennään vaan uudelleenkin naapureiden ja heidän teinityttönsä kanssa saunaan.

Ja palstamammuli uskoo, että juuri hänen miehensä on niin puhdas sielultaan, ettei viisari värähdä, kun vieressä värisee naapurin tenitytön kiinteä tisu-.

Vierailija
78/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 19:27"]

[/quote]

[/quote]

Etkö ole vielä huomannut, että tällä palstalla käy paljon naisia, jotka tietävät ihan täysin, mitä miehet - siis jok'ikinen mies - ajattelee mistäkin, etenkin tämä pätee seksiin tai sitä vähänkään sivuaviin asioihin.

Yleensä näiden mammojen mielikuvissa mies on häikäilemätön seksikone, joka raiskaa tai vähintään pettää kumppaniaan, mikäli ei ole saanut seksiä viimeiseen kolmeen tuntiin. Mies myös joutuu alastoman naisen nähdessään seksuaaliseen berserkkitilaan, joka ei mene ohitse, ellei mies välittömästi penetroidu lähimpänä olevan naisruumiin mihin tahansa aukkoon.

[/quote]

Ei, kun palstamammulin mieshän ei missään nimessä kiihotu saunassa, vaikka siellä olisi lauma hyvännäköisiä, nuoria naisia. Palstammulin mies on uskollinen palstamammulille, eikä mieti missään vaiheessa seksiä muiden naisten kanssa.

Vierailija
79/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein saa kiinni tästä sekasaunafanituksesta.

Meilläkin on perheen parissa sekasaunottu mutta jo sukulaisten kesken on ollut miesten ja naisten saunat - lapset tietysti ovat olleet halutessaan kummassakin saunavuorossa, mutta varmaan jostain kouluikäisestä lähtien on käyty sukupuolen mukaisissa vuoroissa. En julista saunomiskulttuuriani ainoana oikeana enkä siksi oikein käsitä, miksi joku pitää ärsyttävänä ja estyneenä tilannetta, jossa joku toinen kokee sekasaunan ahdistavana ja epämiellyttävänä kokemuksena. Emme käy toisen sukupuolen kanssa suihkussa tai usein edes vessassakaan samaan aikaan, miksi siis sekasaunominen olisi perustavanlaatuinen oikeus ja velvollisuus? On luonnollista tuntea häveliäisyyttä tuntemattomia vastakkaisen sukupuolen edustajia kohtaan. Emme yleensä pyydä puolisoiden työkavereita tai ystäviä pyyhkimään pyllyjämme tai pesemään selkäämme kylvyssä. Miksi siis pitäisi saunoa yhdessä täysin tuntemattomien kanssa ja teeskennellä nauttimista, kun ilmeisesti monet sekasaunojatkin tuntevat olonsa lähinnä hämmentyneiksi ja noloiksi (ainakin tuon yhde kuvailun mukaan, kun väitti, että mies ei suinkaan katsele naisia eroottisessa mielessä vaan häpeää omaa pömppämahaansa)?

En vain saa kiinni tästä sekasaunomisen luonnollisuudesta ja eräänlaisesta kansalaisvelvollisuudesta, joka saa sekasaunojat fanaattisesti julistamaan oman ideologiansa oikeellisuutta. Miksi pitäisi sekasaunoa, jos se tuntuu epämiellytävältä ja nololta? Miksi se ei saisi tuntua siltä? Onko suomalaisessa kulttuurissa niin vähän mahdollisuuksia tirkistelyyn, että tuollainen sekasaunominen on monen ihmisen ainoa keino "laillisesti" kurkkia vastakkaista sukupuolta eikä tästä tirkistelystä olla valmiita luopumaan vaan on pakko vääntää asiasta jotenkin luonnollista ja normaalia? Vai mitä kummaa ihmiset saavat sekasaunomisesta ja saavat vieläpä niin paljon, että sitä on pakko julistaa normaalina tilana fanaattiseen sävyyn?

Olen sekasaunonut ja kokenut tilanteen nolona ja luonnottomana. Miehet vitsailivat suureen ääneen, kenellä naisista on isoimmat hinkit (oma mieheni kertoi) ja toisaalta haukkuivat häveliäitä, jotka eivät sulojaan esitelleet rohkeasti ja suoraan vaan koettivat vähän huomaamattomammin livahdella tilanteesta pois. Olen sekasaunonut kolmessa eri porukassa eikä yhdessäkään tilanteessa ollut mukavaa tunnelmaa vaan sellaista väkisin luonnolliseksi tekoa, vaikka kyse oli puolitutuista. Niitä, jotka kokivat tilanteen noloksi, pilkattiin armotta, ja innokkaimmat sekasaunojat puivat toisten vartaloita röyhkeästi ja suoraan pitkin iltaa. En jaksa uskoa, että kolme eri saunaporukaa olisivat jotenkin poikkeuksellisia sekasaunojien joukossa vaan uskon, että sekasaunan fanaattiset puolustajat ovat juuri niitä arvostelijoita tajuamatta sitä edes itse.

En siis käsitä, mitä muuta kuin pahanilkistä puhuttavaa sekasaunomisesta saa. Yleensä saunojia on niin paljon, että joka tapauksessa on vuoroteltava, mutta kun ei ole selkeitä vuoroja, ängetään ruuhkassa joka paikkaan, vaikka luonnollisempaa olisi jakaa vuorot sukupuolten mukaan, ja jokainen pääsisi saunaan ja suihkuun ilman jonotteluja ja porukan hakemista.

Vierailija
80/82 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin sekasaunassa aikaan saamastani kiinnostuksesta. Se on pientä salaista flirttiä. Tietää, että toset katsovat vaikka kukaan ei sitä näytä. Kyllä kuulen jälkeenpäin kuitenkin kommentteja vartalostani.