Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa minulle, mihin ihmisen seksuaalisuus katoaa saunottaessa?

Vierailija
16.07.2013 |

En ymmärrä, myönnän. Hyväkroppainen alaston mies herättää seksuaalista kiinnostusta. Hyväkroppainen alaston nainen herättää seksuaalista kiinnostusta. Ilmeisesti kaikkialla muualla paitsi saunassa. Mihin se ihmisen seksuaalisuus katoaa löylyteltäessä? Olisi kiva oikeasti ymmärtää.

Vai onko kyse pikemminkin siitä, että toisista nyt vaan on kiva herättää seksuaalista kiinnostusta alastomalla kropallaan?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan nro 38. En mäkään halua, että mua kattelee kuka hyvänsä.

Vierailija
42/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 16:54"]

Miksi miehet sitte kammoaa, jos hintti tulee saunaan niiden kanssa? Ne kuvittelee heti, että hintti iskee niiden kimppuun??!

[/quote]

Koska ne pelkää homoseksuaalisuutta? Vai onko sulla joku selitys?

[/quote]

Voisitko mahdollisesti valita jonkin muun sanan? Hintti on aika loukkaava nimitys. Jos sanoisit vaikka ihan homo.

[/quote]

Se on varmaan ihan kuulijan oma mielipide. Mulla ei ole hinttejä vastaan mitään, että jos sulla on, varmaan sitten koet sanankin loukkaavana. Sanat ei asiaa muuksi muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun saunanhan piti olla pyhäkkö, jossa seksi ei mitenkään voi tulla mieleen. Ihmettelen mistä löytyvätkään nämä työpaikkojen ja harrasteporukoiden miehet jotka aina pilke silmäkulmassa houkuttelevat naisia "selänpesuun". 

[/quote]

Siis oikeasti, mitä saivartelua... Pystytkö sä ollenkaan normaaliin keskusteluun, vai onko sun käsitys keskustelusta toisten sanojen vääristely? 

Sulla on selvästi hyvin voimakas käsitys siitä, millaista sekasaunassa on, vaikka et - ilmeisesti - ole koskaan sekasaunassa käynyt. No, minäpä olen, joten sun täytyy vain nyt luottaa siihen, että puhun totta.

En ole koskaan törmännyt sekasaunassa seksuaaliseen vihjailuun tai kosketteuun. En ole koskaan nähnyt, että kellään miehellä olisi erektio. Se, mitä jokainen oman päänsä sisällä ajattelee saunassa seksistä tai vaikka Paavo Väyrysestä, on hänen henkilökohtainen asiansa. Ajatustenluku ei kuululu kykyvalikoimaani, joten en osaa sen kummemmin tätä kommentoida. Minua ei haittaa, jos joku ajattelee samassa seurassa saunassa seksiä. Minua ei myöskään haittaa, jos joku ajattelee seurassa vaatteet päällä seksiä.

Olisiko vielä joku asia, jota haluaisit vääristellä?

Vierailija
44/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla joku kommentoi, ettei saunassa ajatella seksiä, että se on täysin epäseksuaalinen paikka. Ajatellaan vaan rentoutua ...

Eli sekasaunassa ei ajatella seksiä, mutta muutoin saunassa voidaankin ajatella?

Tuolloinhan saunan merkitys vaihtelee tilanteen mukaan, vai?

[/quote] Voithan sinä naistenkin kesken seksiä ajatella, ole hyvä vaan.

Vierailija
45/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle hyvännäköisten vastakkaisen sukupuolen edustajien näkeminen alasti on lähtökohtaisesti seksuaalista. En osaa kytkeä tätä mitenkään pois päältä saunassa. En siksi harrastakaan sekasaunomista edes kaveriporukalla. 

Vierailija
46/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 17:02"]

Olenko oikeasti ainoa nainen, jota häiritsee jos joku vieras mies katselee alastonta kroppaani ja tuntee seksuaalista kiinnostusta? Miettii mielessään, että millaista olisi panna kanssani. Mielestäni tämä nyt vaan on aika kiusallinen tilanne, enkä halua sellaiseen itseäni tieten tahtoen laittaa. Ehkä useimmat naiset sitten tykkää olla tällaisessa tilanteessa?

[/quote]

Et ole ainoa. Suomessa (ja etenkin av:lla) nyt on vaan vallalla sellainen ajatusmalli, että jos et halua olla alasti tuntemattomien kanssa, olet heti totaalisen estynyt.

Vierailija
47/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 17:05"]

Miksi miehet sitte kammoaa, jos hintti tulee saunaan niiden kanssa? Ne kuvittelee heti, että hintti iskee niiden kimppuun??!

[/quote]

[/quote]

Voisitko mahdollisesti valita jonkin muun sanan? Hintti on aika loukkaava nimitys. Jos sanoisit vaikka ihan homo.

[/quote]

Se on varmaan ihan kuulijan oma mielipide. Mulla ei ole hinttejä vastaan mitään, että jos sulla on, varmaan sitten koet sanankin loukkaavana. Sanat ei asiaa muuksi muuta.

[/quote]

Joo, kusipääkin on ihmisestä ihan neutraali nimitys. Mulla ei ole mitään sua vastaan, mutta kutsun sua nyt vain kusipääksi.

Vierailija
48/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 16:59"]

Ei kai siellä saunassa kuulu tuijotellakaan? Jos ei pysty olemaan ettei katso toisen sukupuolielimiä, ei ehkä kannata mennä. 

[/quote] Minä ainakin katson naisten rinnat ja alapään saunassa ja suihkussa vaikka heteronainen olenkin. So?

Vierailija
49/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Rakkaalla lapsella monta nimeä

homohomoseksuaalihomppeli
(halventavahinaajahinttarihinuri

Vierailija
50/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 17:07"]

Olenko oikeasti ainoa nainen, jota häiritsee jos joku vieras mies katselee alastonta kroppaani ja tuntee seksuaalista kiinnostusta? Miettii mielessään, että millaista olisi panna kanssani. Mielestäni tämä nyt vaan on aika kiusallinen tilanne, enkä halua sellaiseen itseäni tieten tahtoen laittaa. Ehkä useimmat naiset sitten tykkää olla tällaisessa tilanteessa?

[/quote]

Et ole ainoa. Suomessa (ja etenkin av:lla) nyt on vaan vallalla sellainen ajatusmalli, että jos et halua olla alasti tuntemattomien kanssa, olet heti totaalisen estynyt.

[/quote] Yleensä ne koskee omia lapsia, ei niinkään tuntemattomia

Vierailija
51/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ei ole. Mä itse sekasaunon, mutta miksikäs mua haittais, jos joku muu ei siitä tykkää. Ei ole syytä heittäytyä marttyyriksi. Tässä ketjussa joku nyt vaan halusi tietää sekasaunomisesta (tai ei halunnut varmaankaan tietää, vaan vängätä.)

Vierailija
52/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä seksiä ajatella vaikka kaupan kassalla, mitä te nyt vouhkaatte!! Sitä vaan ei käydä toiseen kiinni, samoin saunassa.

Vierailija
53/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Joo, kusipääkin on ihmisestä ihan neutraali nimitys. Mulla ei ole mitään sua vastaan, mutta kutsun sua nyt vain kusipääksi.

[/quote]

Ihan vapaasti, ei se mua muuksi muuta.

Vierailija
54/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiva saunassa rakastella vaikka olikin rantasauna.

Vierailija
55/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli keskustelusta voidaan päätellä, että sekasaunomisen suhteen on olemassa kolmea koulukuntaa:

1) Sekasaunominen on OK, koska saunassa kukaan ei kuitenkaan ajattele seksiä. Sauna on pyhä paikka.

2) Sekasaunominen on OK, koska siellä ei kuitenkaan paneskella. Vieraiden ihmisten seksuaaliset ajatukset sitä vastoin eivät haittaa.

3) Sekasaunominen ei ole OK, koska vieraiden ihmisten katseet ja seksuaaliset ajatukset häiritsevät.

Vierailija
56/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4) En näe mitään syytä, miksi minun olisi saunottava toisten kanssa?!

Vierailija
57/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt on käsitelty sauna. Ok, siellä ei ole seksi mielessä, kun se on rentoutumista ja puhdistumista varten jne.

Sekasaunasta sitten alasti vai uikkarit päällä järveen? Eikö yleensä mennä alasti uimaankin. Kävellä saunalta järvelle ja uida, nousta vedestä jne. edelleen alasti. Suomi on tuhansien järvien maa, eikä uimiseen ja järvessä oloon ja sieltä pois tulemiseen ja rakennukselle (joka sattuu olemaan sauna) kulkemista alasti sekaporukassa ole mitään seksuaalista. Pukuhuonekaan ei ole mikä tahansa huone, jossa ollaan yhdessä (pienessä tilassa) alasti ja kuivataan itseä, vaan SAUNAN pukuhuone, niin ei siinäkään voi olla mitään seksuaalista, että siellä ollaan pyllyt pystyssä ja pyyhitään ja levitellään.

Hmm... mutta olkkarissa jos kaikki vieraat heittäytyisivät nakuiksi?

Vierailija
58/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulun koulukuntaan 3, eli on todellakin hyvin epämukavaa olla alasti sekasaunassa vieraiden/puolituttujen miesten nähtävänä. Olen täysin suomalainen, saunonut pienestä pitäen, ja silti ajattelen näin.

Jos näkisin jonkun hyvännäköisen alastoman miehen saunassa, niin aivan varmasti kiinnostuisin, ei se sauna siihen mitään vaikuta. Välttelen sekasaunomista (saatan valehdella kavereille, että on menkat) ja olenkin joutunut elämässäni vain pariin otteeseen sekasaunomaan. Kerran oli oikein ärsyttävää, kun käsitin, että mennään naisporukalla saunaan ja eikös sinne tunkenut jälkikäteen kahden naisen miehet, jotka sitten pikku pöhnässä tuijottelivat siellä kaikkien tissejä. Mökillä vielä olisi kiva, jos voisi saunassa vähän peseytyäkin kun suihkua ei ole, mutta enhän siellä sitten kehdannut pyllistellä pää saavissa hiuksia pestäkseni, tai putsata alapäätä ollenkaan edes vaihvihkaa, kun oli nuo miehet töllistelemässä.

Vierailija
59/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 16:32"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 16:27"]

himottaako sua aina kun näet hyvä kroppaisen ihmisen?

[/quote]

Voin rehellisesti tunnustaa, että seksi tulee mieleeni, kun näen alastoman hyväkroppaisen miehen. Liekö olen ainoa lajiani?

[/quote]

Aaveemammat ei enää ajattele seksiä, kun on pennut saaneet pukerrettua maailmaan. Pihtaavat miehiltään ja eivät saunassa koe komeita miehiä seksuaalisiksi.

Siksi perusaaveemamma voi mennä vaikka mieslauman kanssa saunaan ja seksi ei tule hänelle enää mieleen. Se on niitä nuoruusjuttuja, mitä tehtiin vain siksi, että saadaan lapset.

Eli olet poikkeus aaveemammojen joukossa, jos seksiä haluat ja ajattelet.

Vierailija
60/82 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan päästäisi 14 v tytärtäni saunomaan aikuisten vieraiden miesten kanssa.