Olen huomannut aikuisena, että minun äitini nalkuttaa koko ajan
Siis meille hänen lapsilleen, varmaan puolisoille myös aikanaan. Esim. kun olin hänellä kylässä hän ei aluksi sanonut mitään kotitöistä tai mitä hän toivoisi minun vieraana siellä tekevän. Sitten parin päivän päästä alkoi uhriutuminen ja jankkaaminen, siis yht äkkiä kun olin vaikka syömässä aamupalaa, että TISKEJÄ EI OLE LAITETTU. Ja olisi pitänyt HETI ilmeisesti alkaa hyppimään hänen pillinsä mukaan. Mitään apua tai ohjeita ei kuitenkaan saanut, kun olin siis täysin vieraassa asunnossa. Hän ei edes suostunut tulla näyttämään missä roskakatos sijaitsi. En lapsena edes tajunnut, tietysti pidin normaalina käytöksenä.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt 4-kymppisenä varmaan käyt terapiassa asian takia.
Ole nainen 20+, kun kuitenkin kiinnostaa
Ap
Ja meidän lapsuudenkodissa olikin jatkuva riita siivoamisesta sun muusta. Yhden aikuisen ja kahden lapsen taloudessa. Terapia ei ole auttanut. Ap
Se on naisilla femotyyppinen ominaisuus, minunkin äiii nalkutti, samoin idoäiti, tyttöytävä1, vaimo sekä tyttöystävä2.
Vierailija kirjoitti:
Se on naisilla femotyyppinen ominaisuus, minunkin äiii nalkutti, samoin idoäiti, tyttöytävä1, vaimo sekä tyttöystävä2.
Niin, eivät naisetkaan mitään täydellisiä enkeleitä ole. Ap
Vältä vierailuja. Soittele välillä vaan. Mun äiti napsahti yhtäkkiä marketissa hyllyjen välissä, nyt vanhempi lähelle 80, ollut aina sellainen sukunsa kanssa.
Ehkä hän ei paria päivää kauemmin jaksanut aikuista lasta, joka jättää kaiken niille sijoilleen äitimuorin siivottavaksi kylässä ollessaan.
Miksi sana puolisoille on kirjoitettu kursiivilla?
Vierailija kirjoitti:
Ja yhdistävä tekijä olet sinä. Älä ole laiska paska, joka odottaa palvelua-
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän ei paria päivää kauemmin jaksanut aikuista lasta, joka jättää kaiken niille sijoilleen äitimuorin siivottavaksi kylässä ollessaan.
Asun yksin ja osaan kyllä huolehtia kotitaloudesta ilman raivoamista tai muuta. Nyt olin vieraana enkä ollut varma mitä minun siellä pitäisi tehdä. Joskus kun on kylässä niin ns. emäntä haluaa itse laittaa ruuat yms. Ei me siellä mihinkään roskiin oltu hukkumassa. Asiallisesti voisi aikuisten kesken sopia asiat eikä kohdella toista kuin kuraa lattiassa. Hänen mielestään minun olisi varmaan heti pitänyt tarjoutua talonpojaksi, mutta kun kutsu oli sen laatuinen, että ikään kuin lomalle olisin ollut menossa. En sitten tiedä jos olisin tiennyt, että hän etsii vain kotipiikaa olisinko harkinnut vielä saapumistani tarkemmin. Ap
kaikki naiset nalkuttaa.
se on niillä geeneissä.
Hei, kaikki tänne nyt äkkiä haukkumaan aloittajan äitiä ja naisia nyt tietenkin ylipäätään. Sehän tämän palstan tarkoitus nykyään on.
Vierailija kirjoitti:
Hei, kaikki tänne nyt äkkiä haukkumaan aloittajan äitiä ja naisia nyt tietenkin ylipäätään. Sehän tämän palstan tarkoitus nykyään on.
Myös naiset kykenevät pahuuksiin. Senkin voi muistaa. Ei tarvitse vihata ketään sukupuolen tai yksittäisen ominaisuuden perusteella. Ap
Miksi et auta äitiäsi hänen luonaan kyläillessäsi? Mene hänen mukaansa keittiöön tekemään ruokaa, kattamaan pöytä, jne... Et kai sinä nyt niin vieras ole äitisi kodissa ettet niin voisi tehdä.
En mikä ainakaan haluaisi, että joku kenet olen kutsunut vieraaksi alkaa yht äkkiä käyttämään vaikka minun pesukonetta tai laittamaan astioita jonnekin mihin ne eivät kuulu. Ajattelin juuri etten puutu toisen kotiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi et auta äitiäsi hänen luonaan kyläillessäsi? Mene hänen mukaansa keittiöön tekemään ruokaa, kattamaan pöytä, jne... Et kai sinä nyt niin vieras ole äitisi kodissa ettet niin voisi tehdä.
No en ainakaan ilman lupaa saa koskea mihinkään. Enkä nyt ala matelemaan myöskään, että "mitä sopisi siivota ja miten voisin mahdollisesti palvella äitimuoria" tai jotain. Hänkin aina sanoo ettei ole mikään palvelija. Ap
Laiskoille vetelehtijöille pitääkin nalkuttaa. Niin se vaan on.
Mun äiti sanoi kun menin ihan tietääkseni kutsuttuna kylään että eikö olekin hyvä että on kauppa vieressä niin saa vieraatkin käydä ostamassa omat ruokansa...
Yksinkertaista.
Kolmantena päivänä kala ja vieraat alkavat haista pahalle.
Ja nyt 4-kymppisenä varmaan käyt terapiassa asian takia.