Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
11041/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää tuo Matin ja Miran totaalinen kommunikaatiokatkos. Ovathan he nähneet ainakin Mariannea ja Karia ja uskoisin, että on heillä on ollut mahdollista puhua asiantuntijoille myös ilman kameroita. On kuitenkin aika suuri asia jos Mira ei tiedä olevansa friendzonella. Ajattelisin, että jos lähtee tällaiseen formaattiin mukaan, niin on valmis avoimuuteen suhteessa ja valmis kääntämään kaikki kivet jotta suhde onnistuisi. En ole silti vielä valmis luovuttamaan heidän kohdallaan, varsinkin sen Jannen viestin jälkeen.  

Vierailija
11042/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsikö ketään että Matti, joka esittelytekstin mukaan harrastaa crossfitia, ei halunnut lähteä Miran kanssa kuntosalille?! Eikö crossfittaaja ihan helposti löydä salilta mukavaa tekemistä ja voisi vaikka samalla kertoa mitä omassa harrastuksessa tehdään, vaille crossfit-salilla olisikaan. Ihme juttu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11043/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin käytös ala-arvoista, mutta mitä kertoo Mirasta, jos ei edes tiedä olevansa frendzonella? Sympatiat silti Miran puolella.

Vierailija
11044/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritsikö ketään että Matti, joka esittelytekstin mukaan harrastaa crossfitia, ei halunnut lähteä Miran kanssa kuntosalille?! Eikö crossfittaaja ihan helposti löydä salilta mukavaa tekemistä ja voisi vaikka samalla kertoa mitä omassa harrastuksessa tehdään, vaille crossfit-salilla olisikaan. Ihme juttu..

Ehkä Matti ei halua tehdä mitään Miran kanssa? 

Vierailija
11045/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mira piilov1 ttuilee koko ajan matille, ei varmasti tule liitto jatkumaan, vaikka sitten ohjelman viimeisessä jaksossa sanoisivatkin katsovansa vielä eteenpäin. Eikukaan kestä tuollaista näpäyttelyä. Tuomas voisi vähän katsella peiliin kriittisesti ja Tuomaksen vaimo (ehkä jo ex-vaimo) voisi hakeutua terapiaan setvimään itseään. Tuossa liitossa oli selvästi molemmissa vikaa ja paljon. tuomaksen vaimo (sori, että on nimi unohtunut) pitää itseään ei-kauniina, mutta voisi tajuta, että "kauniit" naiset ovatstailanneet itsensä kauniiksi. kun katsellaan esim. kasvojen luuston rakennetta ja kehon mittauhteita, Tuomaksen vaimo on ihan perusnätti nainen. Kati on hirveä päällepäsmäri, en ottaisi tuollaista edes kaveriksi, on meinaan ollut samantyyppinen nainen kaverina kerran ja totesin että ei enää ikinä.

Juudit ja miehensä (miehen nimi unohtunut), vaikuttaa tosi hyvältä parilta, en tajua miksi he tahkoavat noissa jaksoissa ettei ole kipinää. Olisi kiva nähdä jaksoissa se ns. todellinen ja rehellinen arki, jossa kumpikaan ei muuta käytöstään kameroiden takia. Tämä viimeinen siis kaikkien parien kohdalle.

Vierailija
11046/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku mustamaalaa Mattia perusteetta, niin kai käsittää, että siitä voidaan nostaa kunnianloukkaus syyte?

Toi vika yhdyssana. Ei mulla muuta.

Vierailija
11047/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi Juuditin puolesta. Tommi onkin ankea ja täysin epäsopiva ihanalle Juuditille. Toivottavasti pääsee nopeasti tämän koettelemuksen yli. Ohjelma on hänelle kyllä ”käyntikortti” kivempien miesten luokse. Itserakas egoisti Tommi lienee onnellisin kun on loppupeleissä yksin tai kämppiksen kanssa. Asiantuntijoilta kunnon moka tämä(kin) mätsi.

Mistä sinä tiedät, että Juudit on ihana? Itsestä vaikuttaa tavalliselta seinäruusulta, joka ei ole ainakaan Tomppaa saanut syttymään. Tomppa pitänee tulisista ja tummista vampeista, jotka vievät eivätkö vikise.

Kahdella miehellä on väärä aika ja paikka. Jannella vaikuttaa olevan järki päässä naisten osalta. Siitä 🏆

Vierailija
11048/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matin energiatasolla gofaaminen autolla vaikutti just sopivalta ja jonkinlainen pyöräily. Vaikea kuvitella miestä crossfitiin. Jähmeä ja tukeva. Tukevatkin voivat olla sporttisia, mutta silloin eivät ole noin jähmeitä vaan nopeampia ja ketterämpiä liikkeissään ja olemukseltaan. 

Vierailija
11049/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matin energiatasolla gofaaminen autolla vaikutti just sopivalta ja jonkinlainen pyöräily. Vaikea kuvitella miestä crossfitiin. Jähmeä ja tukeva. Tukevatkin voivat olla sporttisia, mutta silloin eivät ole noin jähmeitä vaan nopeampia ja ketterämpiä liikkeissään ja olemukseltaan. 

Sehän voi olla jo vaarallista kertoa lajista mihin ei välttämättä pystykään. Mielummin puhuu totta. Offtopic, vesijumppaa kykenee kokeilemaan isompikin. Nythän niitä on tässä viime vuosina monipuolistettu. Nehän olisi voineet Miran kanssa kokeilla sitä.

Vierailija
11050/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota crossfit-juttua mäkin ihmettelin, kun luin esittelyn. Onko sitä näkynyt enää jaksoissa vai oliko vain sen hetken juttu, kun ilmoitusta on täytetty?

Ihmettelen myös sitä, mihin olen itsekin törmännyt, että 4-kymppiset miehet kuvittelee olevansa vielä nuorukaisia: "ei tässä mikään kiire ole minnekään, lapsia ehkä sitten joskus" ja sitä rataa, ja sitten havahdutaan jossain 5-kympin korvilla, kun ei ne parikymppiset mimmit olekaan kiinnostuneita, eikä edes 3-kymppiset tai ei ainakaan enää lisääntymään, ellei sitten miehellä ole miljoonaa takataskussa, mutta rakkautta on siinä kohtaa turha odottaa.

Vierailija
11051/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin minä nyt vielä kommentoida, vaikkakin saan lyttäystä osakseni. Tapasimme Matin kanssa ennen kuvauksia. Tapailimme kevyesti, Matti empien osallistui ohjelmaan. Kuvausten aikana tapailimme. Olin Matin kotona (missä ei muuten ollut ikinä näkyvillä mitään Miran tavaroita) ja tapailumme loppui pian kuvausten loputtua. Salailu oli liian rankkaa. Siis vain vainoharhaisesti olla neljän seinän sisällä. Matti kertoi, että kokee Miran painostuksen lastenhankintaan niin nopealla tahdilla ahdistavalta. Hän itse kun ei ole edes varma haluaako lapsia. Lisäksi toivoi Miran hieman enemmän pitävän huolta itsestään, ei kokenut kiihoittavana ylipainoa. Ja tästäkin oli kai jotain kinaa Miran kanssa ollut. En varmaksi tiedä! Olen itse hoikka brunetti, mistä Matti kovasti piti.

Kuvauspäivät Matti aina ilmoitti minulle etten silloin laittaisi viestiä. Enkä muuta kuin pari kertaa illasta viestitellyt Matin kanssa niinä päivinä. Ja silloinkin Matin aloitteesta. Matin veli tiesi tästä, ja oli ehdottanut Matille perumaan ohjelmaan menon. Kun ei 100% ollut sinkku. Tästä veljeksille tuli riitaa ja siksi Matti ei halunnut suvun juhliin Miraa. Olisi varmaan huomannut veljesten niheät välit.

Ja tosiaan suhteenpoikasemme loppui kuvausten jälkeen, suurinpana syynä salailu ja stressi. Että tästä Matin mahdollisesta uudesta naisesta en tiedä mitään.

Haha mikä stoori :D Ja tietenkin olet hoikka brunetti, tietenkin kultaseni ;)

Uskon itse täysin tuon stoorin. Matti on käyttäytynyt kuin näyttelevä pökkelö koko ohjelman ajan. Heti hääjuhlien jälkeen alkoi asuinpaikasta kiisteleminen, että on takaportti minkä sanoo eron syyksi. Vähän hämmästytti, että uusimmassa jaksossa tunnusti kuitenkin tunteiden puuttumisen. Ei kai enää jaksanut pitää kulissia yllä. 

Matti ainakin hikoili kuin sika häissään, näytti jo silloin siltä että hermot petti täysin. Olisko käynyt liikaa omantunnon päälle, jos tiesi huijaavansa ja olemansa epärehellisesti naimisiin menossa, kun samaan aikaan oli jo naisystävä toisaalla. Tuli mieleen se englanninkielinenkin sanonta, "sweating like a sinner in church".

Tai sitten tosiaan keksitty koko tarina.

Kyllä! Tää pettämisaspeksti antoi uuden tavan tulkita sitä erittäin korostunutta hikoilua häissä. Lentokentilläkin huumekuriireita napataan hikoilun perusteella. On varmaan aika perusmerkki ihmisessä, että valhetelee tai salailee. On myös osoitus omatunnosta.

Vierailija
11052/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistonpenkkikohtaus oli henkistä väkivaltaa Jannea kohtaan. Ihan kamalan tunteetonta hyökkäystä ja jankkaamista. Mikä myrsky olisikaan noussut, jos joku mies laittaisi jonkun naisen noin miltei itkemään painostuksellaan!

Miksi hän luulee olevansa "oikeassa" kommunikointityylistä. Yhtä lailla Katia voi syyttää kuuntelemattomuudesta, jankkaamisesta, painostamisesta ja epäkunniottavasta käytöksestä! Huonoista kommunikointitaidoista!

Kati on se, jonka pitäisi hioa kommunikointiitaitojaan, empatiakykyään ja käytöstapojaan!

Vierailija
11053/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi Juuditin puolesta. Tommi onkin ankea ja täysin epäsopiva ihanalle Juuditille. Toivottavasti pääsee nopeasti tämän koettelemuksen yli. Ohjelma on hänelle kyllä ”käyntikortti” kivempien miesten luokse. Itserakas egoisti Tommi lienee onnellisin kun on loppupeleissä yksin tai kämppiksen kanssa. Asiantuntijoilta kunnon moka tämä(kin) mätsi.

Mistä sinä tiedät, että Juudit on ihana? Itsestä vaikuttaa tavalliselta seinäruusulta, joka ei ole ainakaan Tomppaa saanut syttymään. Tomppa pitänee tulisista ja tummista vampeista, jotka vievät eivätkö vikise.

Tasapainoinen, innostuva, lämmin, avoin, kärsivällinen, syvällinen, taitava monessa asiassa, suvaitsevainen, huumorintajuinen, rohkea ja monta muuta tuon ikäiselle naiselle harvinaista luonteenpiirrettä Juuditilla on ja ainakin itse koen tämmöiset henkilöt hyvin positiivisina ja ihanina tyyppeinä.

Vierailija
11054/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puistonpenkkikohtaus oli henkistä väkivaltaa Jannea kohtaan. Ihan kamalan tunteetonta hyökkäystä ja jankkaamista. Mikä myrsky olisikaan noussut, jos joku mies laittaisi jonkun naisen noin miltei itkemään painostuksellaan!

Miksi hän luulee olevansa "oikeassa" kommunikointityylistä. Yhtä lailla Katia voi syyttää kuuntelemattomuudesta, jankkaamisesta, painostamisesta ja epäkunniottavasta käytöksestä! Huonoista kommunikointitaidoista!

Kati on se, jonka pitäisi hioa kommunikointiitaitojaan, empatiakykyään ja käytöstapojaan!

Kati on mahdottoman rasittavan oloinen päällepäsmäri. Ja se ääni. Ei pysty kuuntelemaan kun puhuukin joko ajan jotain turhaa jankutusta minä minä minä!

Vierailija
11055/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Juuditin soittoa ei näytetty enempää?

Tämä. Todella harvinaislaatuinen mahdollisuus tavallisen ihmisen saada soittaa kirkossa. Olisin niin paljon halunnut nähdä ja kuulla. Nyt meni tuotannolta ja leikkaajalta aivan ohi mikä helmi tässä tilanteessa oli kyseessä.

Kirkko ei ole kulta pieni mikään koko kansan pimputuspaikka. Mee vaikka musiikkikauppaan tai kansalaisopistolle pimputtelemaan. Ihan mitä tahansa ei kirkkosalissa saa soittaa. Tämä jupakka on jo käsitelty lehdistöissä vuosia sitten kun iskelmälaulajat hoksasi ilmaisen salinkäyttö mahdollisuuden. Kirkko on pyhä palvontapaikka eikä siellä mitä tahansa mennä kokeilemman, etenkään urkuja, jotka kuuluu kenties kirkon ulkopuolellekin. Pappi on vastuussa siitä mihin käyttötarkoituksiin kirkkosalin luovuttaa, voi tulla potkut. Uskomatonta. Ettäs kehtasivatkin, Juuditista olisin luullut enemmän.

Aika monet urkojensoittoa opiskelevat käyvät kirkossa harjoittelemassa. Urut kun ovat, kulta pieni, sen kokoluokan soitin, ettei ..... ne harjoitteluajat sovitaan kanttorin kanssa, eikä sinne kuka tahansa todellakaan pääse.

Niin aika monet käy vai ei kuka tahansa pääse...?Meni ohi nyt logiikka tässä mulla. Ja en halua, että minua kullitellaan kun et itsekään ihan käsitä mitä sekoilet.

Sitten tämä aiempi kommentti: Kanalahan otti sen riskin jo eli antoi salin tai siis urut Juuditin käyttöön. (Varmaan tulee poliisit perään, muutens, hurja riski!) 😅 Ja mene vaikka musiikkikauppaan? Miks ihmeessä? Tai voin mennä jos siellä esitetään jakson director's cut:ia missä Juuditin soitto on mukana! 😂

Mun pointti tv:n katsojana oli se, että upea hetki jäi täyttymättä kun Juuditin musiikin päälle oli editoitu lätinää (mitä on jo koko syksy kuultu.)

Eri vastaa. Miksi olet noin aggressiivinen. Kirkoissa on varmaan erilaisia ohjeistuksia urkujen soittamisen sallimisesta. Minulla on kokemuksia joustavista käytännöistä. Mutta tässä ko. tapauksessa asia on mennyt varmaan niin, että kun on sovittu Kanalan kanssa tapaamisesta, Juudit on jo silloin esittänyt toiveen urkujen soittamisen mahdollisuudesta. Kanala on asian järjestänyt sitten jo ennen tapaamista. 

Et ymmärtänyt koko asiaa. Miksi puhutut?

En tykännyt että ohjelman tuotanto oli editoinut Juuditin soiton päälle puhetta. Esitys olisi ollut ihana kuulla.

Ei herranjestas sentään. Vaikka Juudit onkin tämän ketjun puolijumala niin ohjelma on silti ensitreffit alttarilla eikä Juuditin yktityinen musiikkituokio. Lakatkaa jo jankkaamasta siitä Juuditin soittamisesta. Sitä ei kuultu ja sillä siisti. Menkää eteenpäin.

Vierailija
11056/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa älytön ihmiskoe laittaa toisilleen tuntemattomat ihmiset elämään toistensa kanssa ja toiset ihmiset seuraavat ulkopuolelta ( tirkistelevät) yhteentörmäyksiä. Näin olen ymmärtänyt ohjelman idean.

Vierailija
11057/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sponge kirjoitti:

Tota crossfit-juttua mäkin ihmettelin, kun luin esittelyn. Onko sitä näkynyt enää jaksoissa vai oliko vain sen hetken juttu, kun ilmoitusta on täytetty?

Ihmettelen myös sitä, mihin olen itsekin törmännyt, että 4-kymppiset miehet kuvittelee olevansa vielä nuorukaisia: "ei tässä mikään kiire ole minnekään, lapsia ehkä sitten joskus" ja sitä rataa, ja sitten havahdutaan jossain 5-kympin korvilla, kun ei ne parikymppiset mimmit olekaan kiinnostuneita, eikä edes 3-kymppiset tai ei ainakaan enää lisääntymään, ellei sitten miehellä ole miljoonaa takataskussa, mutta rakkautta on siinä kohtaa turha odottaa.

Olen aika varma, että Matti on laittanut tuon crossfit- jutun vaikuttaakseen enemmän urheilulliselta ja sitä kautta olisi varmempaa että matchattaisiin jonkun fitness- misun kanssa.

Tosiaan missään ei ole tullut ilmi tuo harrastus.

Vierailija
11058/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa älytön ihmiskoe laittaa toisilleen tuntemattomat ihmiset elämään toistensa kanssa ja toiset ihmiset seuraavat ulkopuolelta ( tirkistelevät) yhteentörmäyksiä. Näin olen ymmärtänyt ohjelman idean.

Av:n iki-ihanat tontut ovat ehdottaneet vastaavaa tosin niin että valtio hoitaisi parituksen. Tässä näemme lopputuloksen ja tästäkin huolimatta jaksetaan ehdottaa pakkoavioliittoja.

Vierailija
11059/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia Kati kuvittelee että Jannen pitäisi kommunikoida juuri niin kuin hän haluaa?  Miksei Janne saa kommunikoida omalla tyylillään? Ja Katin oma tyyli sitten: "Onko sulla paikkaa (keittiön pöydässä)". Kun hänen mieleistään vastausta ei tule kuin apteekin hyllyltä, hän toistaa ohimosuoni pullistuneena huulet kireänä metallisella äänellä ärtymysraivoa äänessään "onko paikkaa". 

Oks mitä käytöstä.

Pakko sanoa Katin puolustukseksi, että en ymmärrä miksi Janne ei uskaltanut vastata. Pelkääkö naisia vai Katia vai onko huono itsetunto yms...? Miksi ei voi rennosti tokaista että " en istu ikinä millään tietyllä paikalla, ei väliä miten istutaan...!" Katin äänen metallisuus varmaan johtui tuossa kohtaa siitä, että miettii että "ei hyvänen aika sentään jos ei uskalla vastata edes näin pieneen juttuun, niin mitä meidän tulevaisuudesta tulee...."

Se on raskasta jos miestä tarvii tsempata rohkeuteen kuin lasta tsempattaisiin.

11060/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on erikoista, että asiantuntijat ovat parittaneet Matin ja Miran, kun Miralla selvästi on kova vauvakuume ja Matti ei edes tiedä haluaako laisinkaan lapsia

Ketju on lukittu.