Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Matti kyllä aloitti keskustelun aiemmin päivällä, jonka Mira keskeytti tuomitsemalla hetken olevan väärän. Samantapaista on ollut aiemminkin: esim. Kanalan kanssa Matti kertoo jotain heidän suhteestaan ja kommunikaatiovaikeuksistaan, johon Mira toteaa, että ovathan he puhuneet. Hieman tulee olo, että Mira ei ole edesauttanut suoraa kommunikointia heidän suhteestaan ja sitten tulee Miran kaveri, joka aidosti kysyy ja jää kuuntelemaan arvostelematta vastauksen tasoa. Hänen kuulten on helpompi puhua.[/quote]
Tein täysin saman tulkinnan, että Miran ystävälle oli helpompi avautua, koska Mira heti tyrmää Matin yritykset keskustella.
Helsinki-Järvenpää sama matka kuin Tampere-Akaa.
Välissä ihmisiä vs. lemmuja.
Kyllähän ohjelmasta karsiutuu nekin joilla asunto, ainakin naisella ja useilla miehelläkin, ei ole sellainen johon kehtaa antaa kuvaajan tai kumppanin tulla. Aika hienoja, minun mielestäni, monet ovat olleet. Poislukien nyt Tommi.
Samoin jos on kovin pienissä rahoissa, ei voi oikein mennä tai ostaa mitään kun täytyy laskea rahat tarkkaan. Kaupassa käynti tai ulkona syöminen yms. olisi aika vaikeaa toteuttaa ohjelmassa.
Vaatteet, jos on kovin vähän vaatteita tai ei ole kovin monipuolisia, eikä varaa ostaa lisää, niin karsii monta hakijaa. Itsellä esimerkiksi ullkoiluvaatteet ja -kengät ovat aika ankeita.
Itse en näistä syistä voisi ohjelmaan mennä jos ei muita puolia tässä formaatissa ajattelisi.
Suoraan sanottuna siis köyhät eivät pysty ohjelmaan osallistumaan. Vaikka olisivat kuinka yksin. Ihan elävässä elämässäkin köyhyys rajoittaa kumppanin hakua, samoista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut kaikki ohjelman tuotantokaudet ja pakko sanoa, että tuo Kati on raivostuttavin ja ärsyttävin tyyppi koko ETA-historian aikana.
Kukaan muu missään ei ole saanut minua irvistämään inhosta television äärellä, mutta aina tuon henkilön ilmestyessä ruutuun täytyy painaa mute-nappia.
Toivottavasti tajuaa tehdä jotain äänelleen, tuota narinaa ja hirnumista ei kukaan täysjärkinen ihminen kuuntele. Myös luonteeltaan on todella luotaantyöntävä, en kestäisi tuollaista päällepäsmäriä lähipiirissäni sekuntiakaan. No, toivottavasti beta-Janne on tyytyväinen.
Juurikin noin! Olen täydellisen samaa mieltä!
Minua ihmetyttää tuo joidenkin yleisön salaatinsyönti. Syövät ihmiset nykyään ruokanainen pelkkiä salaatteja? Joskus paistetaan jotain broilerisuikaleita lisukkeeksi.
Miten raavaat miehet sillä elävät. Ja kyllä itse naisena joskus kaipaan kunnon ruokaa.
Salaatti on välillä ihan ok, mutta liian pliisua jatkuvasti tai usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Juuditin soittoa ei näytetty enempää?
Tämä. Todella harvinaislaatuinen mahdollisuus tavallisen ihmisen saada soittaa kirkossa. Olisin niin paljon halunnut nähdä ja kuulla. Nyt meni tuotannolta ja leikkaajalta aivan ohi mikä helmi tässä tilanteessa oli kyseessä.
Kirkko ei ole kulta pieni mikään koko kansan pimputuspaikka. Mee vaikka musiikkikauppaan tai kansalaisopistolle pimputtelemaan. Ihan mitä tahansa ei kirkkosalissa saa soittaa. Tämä jupakka on jo käsitelty lehdistöissä vuosia sitten kun iskelmälaulajat hoksasi ilmaisen salinkäyttö mahdollisuuden. Kirkko on pyhä palvontapaikka eikä siellä mitä tahansa mennä kokeilemman, etenkään urkuja, jotka kuuluu kenties kirkon ulkopuolellekin. Pappi on vastuussa siitä mihin käyttötarkoituksiin kirkkosalin luovuttaa, voi tulla potkut. Uskomatonta. Ettäs kehtasivatkin, Juuditista olisin luullut enemmän.
Aika monet urkojensoittoa opiskelevat käyvät kirkossa harjoittelemassa. Urut kun ovat, kulta pieni, sen kokoluokan soitin, ettei ..... ne harjoitteluajat sovitaan kanttorin kanssa, eikä sinne kuka tahansa todellakaan pääse.
Niin aika monet käy vai ei kuka tahansa pääse...?Meni ohi nyt logiikka tässä mulla. Ja en halua, että minua kullitellaan kun et itsekään ihan käsitä mitä sekoilet.
Sitten tämä aiempi kommentti: Kanalahan otti sen riskin jo eli antoi salin tai siis urut Juuditin käyttöön. (Varmaan tulee poliisit perään, muutens, hurja riski!) 😅 Ja mene vaikka musiikkikauppaan? Miks ihmeessä? Tai voin mennä jos siellä esitetään jakson director's cut:ia missä Juuditin soitto on mukana! 😂
Mun pointti tv:n katsojana oli se, että upea hetki jäi täyttymättä kun Juuditin musiikin päälle oli editoitu lätinää (mitä on jo koko syksy kuultu.)Eri vastaa. Miksi olet noin aggressiivinen. Kirkoissa on varmaan erilaisia ohjeistuksia urkujen soittamisen sallimisesta. Minulla on kokemuksia joustavista käytännöistä. Mutta tässä ko. tapauksessa asia on mennyt varmaan niin, että kun on sovittu Kanalan kanssa tapaamisesta, Juudit on jo silloin esittänyt toiveen urkujen soittamisen mahdollisuudesta. Kanala on asian järjestänyt sitten jo ennen tapaamista.
Et ymmärtänyt koko asiaa. Miksi puhutut?
En tykännyt että ohjelman tuotanto oli editoinut Juuditin soiton päälle puhetta. Esitys olisi ollut ihana kuulla.
Oletteko sattumalta Teostosta kuulleet? Sama syy miksi Big Brotherissa ei saa laulaa tai soittaa; ohjelman esittäjä joutuu maksamaan Teostolle. Oletettavasti Juudit soitti jotain vähän tuoreempaa musiikkia, vaikka uruilla vetikin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ohjelmasta karsiutuu nekin joilla asunto, ainakin naisella ja useilla miehelläkin, ei ole sellainen johon kehtaa antaa kuvaajan tai kumppanin tulla. Aika hienoja, minun mielestäni, monet ovat olleet. Poislukien nyt Tommi.
Samoin jos on kovin pienissä rahoissa, ei voi oikein mennä tai ostaa mitään kun täytyy laskea rahat tarkkaan. Kaupassa käynti tai ulkona syöminen yms. olisi aika vaikeaa toteuttaa ohjelmassa.
Vaatteet, jos on kovin vähän vaatteita tai ei ole kovin monipuolisia, eikä varaa ostaa lisää, niin karsii monta hakijaa. Itsellä esimerkiksi ullkoiluvaatteet ja -kengät ovat aika ankeita.
Itse en näistä syistä voisi ohjelmaan mennä jos ei muita puolia tässä formaatissa ajattelisi.
Suoraan sanottuna siis köyhät eivät pysty ohjelmaan osallistumaan. Vaikka olisivat kuinka yksin. Ihan elävässä elämässäkin köyhyys rajoittaa kumppanin hakua, samoista syistä.
No ei tuossa erityisesti aikaisemmilla kausilla ole varsinkaan miehillä ollut hienoja asuntoja, monilla naisillakin perusyksiöitä. Mutta en usko, että tuloja muuten sinänsä syynätään, kunhan vaikuttavat tasapainoisilta, taloudellisestikin ok toimeentulevilta ihmisiltä. Naittaminen esim. ulosotossa olevalle puolisolle olisi kyllä erittäin edesvastuutonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut kaikki ohjelman tuotantokaudet ja pakko sanoa, että tuo Kati on raivostuttavin ja ärsyttävin tyyppi koko ETA-historian aikana.
Kukaan muu missään ei ole saanut minua irvistämään inhosta television äärellä, mutta aina tuon henkilön ilmestyessä ruutuun täytyy painaa mute-nappia.
Toivottavasti tajuaa tehdä jotain äänelleen, tuota narinaa ja hirnumista ei kukaan täysjärkinen ihminen kuuntele. Myös luonteeltaan on todella luotaantyöntävä, en kestäisi tuollaista päällepäsmäriä lähipiirissäni sekuntiakaan. No, toivottavasti beta-Janne on tyytyväinen.Juurikin noin! Olen täydellisen samaa mieltä!
Itsensä kanssa se onkin helppoa.
Ei tässä ole yhtään erikoisia asuntoja eikä vaatteita. Tommi on askeettisessa kimppakämpässä, Janne syö parvekepöydältä. Tommin keittiönpöydästä on maalitkin kuluneet pois. Tuomaksen asunnossa oli alkuperäiset 70-luvun elementtitalon keittiökaapit. Ihan normaaleja koteja ja kirpparikalusteita.
Jos haluaa stailata kameroita varten, vie vaikka jätesäkissä osan tavaraa kaverin kellarikomeroon siksi aikaa.
Omassa päässä pitää olla se kelpaamattomuuden tunne, jos nyt asunnon ja vaatteiden takia ei kehtaa osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Viime kauden, vai oliko se toissakauden, Heikilläkin oli tosi upea asunto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Juuditin soittoa ei näytetty enempää?
Tämä. Todella harvinaislaatuinen mahdollisuus tavallisen ihmisen saada soittaa kirkossa. Olisin niin paljon halunnut nähdä ja kuulla. Nyt meni tuotannolta ja leikkaajalta aivan ohi mikä helmi tässä tilanteessa oli kyseessä.
Kirkko ei ole kulta pieni mikään koko kansan pimputuspaikka. Mee vaikka musiikkikauppaan tai kansalaisopistolle pimputtelemaan. Ihan mitä tahansa ei kirkkosalissa saa soittaa. Tämä jupakka on jo käsitelty lehdistöissä vuosia sitten kun iskelmälaulajat hoksasi ilmaisen salinkäyttö mahdollisuuden. Kirkko on pyhä palvontapaikka eikä siellä mitä tahansa mennä kokeilemman, etenkään urkuja, jotka kuuluu kenties kirkon ulkopuolellekin. Pappi on vastuussa siitä mihin käyttötarkoituksiin kirkkosalin luovuttaa, voi tulla potkut. Uskomatonta. Ettäs kehtasivatkin, Juuditista olisin luullut enemmän.
Aika monet urkojensoittoa opiskelevat käyvät kirkossa harjoittelemassa. Urut kun ovat, kulta pieni, sen kokoluokan soitin, ettei ..... ne harjoitteluajat sovitaan kanttorin kanssa, eikä sinne kuka tahansa todellakaan pääse.
Niin aika monet käy vai ei kuka tahansa pääse...?Meni ohi nyt logiikka tässä mulla. Ja en halua, että minua kullitellaan kun et itsekään ihan käsitä mitä sekoilet.
Sitten tämä aiempi kommentti: Kanalahan otti sen riskin jo eli antoi salin tai siis urut Juuditin käyttöön. (Varmaan tulee poliisit perään, muutens, hurja riski!) 😅 Ja mene vaikka musiikkikauppaan? Miks ihmeessä? Tai voin mennä jos siellä esitetään jakson director's cut:ia missä Juuditin soitto on mukana! 😂
Mun pointti tv:n katsojana oli se, että upea hetki jäi täyttymättä kun Juuditin musiikin päälle oli editoitu lätinää (mitä on jo koko syksy kuultu.)Eri vastaa. Miksi olet noin aggressiivinen. Kirkoissa on varmaan erilaisia ohjeistuksia urkujen soittamisen sallimisesta. Minulla on kokemuksia joustavista käytännöistä. Mutta tässä ko. tapauksessa asia on mennyt varmaan niin, että kun on sovittu Kanalan kanssa tapaamisesta, Juudit on jo silloin esittänyt toiveen urkujen soittamisen mahdollisuudesta. Kanala on asian järjestänyt sitten jo ennen tapaamista.
En tykännyt että ohjelman tuotanto oli editoinut Juuditin soiton päälle puhetta. Esitys olisi ollut ihana kuulla.
Oletteko sattumalta Teostosta kuulleet? Sama syy miksi Big Brotherissa ei saa laulaa tai soittaa; ohjelman esittäjä joutuu maksamaan Teostolle. Oletettavasti Juudit soitti jotain vähän tuoreempaa musiikkia, vaikka uruilla vetikin.
Hän avasi sieltä jonkun nuottikirjan, ei näyttänyt miltään nykymusiikilta vaan ehkä kanttorin hengellisiä.
Minusta tuntuu, että useampi mies innostuisi enemmän Mirasta kuin sporttisesta brunetista. Itse olen vähän kuin Mira ja kaverini juurikin sporttinen brunetti ja ihmettelin joskus miksi miehet tuntuvat olevan kiinnostuneempia minusta kuin ystävästäni. Kuulin sitten tutulta mieheltä, että ystäväni on enemmän kaveri-tyyppiä ja sitten kurvikkaaseen ja lämpimään blondiin ihastutaan. Joten eiköhän Matillekin olisi Mira kelvannut, ja kaveri-zone johtuu kommunikoinnin puutteista.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se, että tähän ohjelmaan ei hae juuri kukaan. On aika vaikea pienen hakijajoukon seasta yrittää muodostaa tasapainoisia pareja, varsinkin kun suurin osa hakijoista ei ole tasapainoisia.
Pari vuotta sitten oli muistaakseni juttua siitä, että varsinkin tasokkaita mieshakijoita
on vähän. Nämä neljä ovat nyt sitten varmaan tämän kauden top 4.
Vierailija kirjoitti:
Totta, pitää olla aika paljon rahaa käytettävissä. Varmaan vakaa rahatilanne on hakijoille iso plussa, koska se vähentää stressiä ja luo helpomman tilanteen suhteeseen keskittymiseen.
Tosin aika tavallisia asuntoja osallistujilla on ollut muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Eihän se niin ole, että nämä oli top 4 miestä tai naista, vaan näille neljälle asiantuntijat löysivät mielestään matchit. Onhan siellä voinut olla hakijoissa vaikka mitä huippu tyyppejä, mutta ei löytynyt heille sopivaa paria. Harmittaa aina mukaan päässeiden puolesta, jos suhde ei onnistu, mutta eivätköhän he kaikki ole aina ohjelmasta ja asiantuntijoilta jotain oppineet itsestään ja parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se, että tähän ohjelmaan ei hae juuri kukaan. On aika vaikea pienen hakijajoukon seasta yrittää muodostaa tasapainoisia pareja, varsinkin kun suurin osa hakijoista ei ole tasapainoisia.
Pari vuotta sitten oli muistaakseni juttua siitä, että varsinkin tasokkaita mieshakijoita
on vähän. Nämä neljä ovat nyt sitten varmaan tämän kauden top 4.
Mäkin muistan, että sanoivat ettei hyviä mieshakijoita vain ole. Ekassa jaksossa on yleensä aika paljon kauniita naisia täyttelemässä niitä testejä ja joskus ihmettelin miksei heitä oteta mukaan. Mutta varmaan heille ei ole kelvannut vetovoimatestissä nämä miehet. Sääli sinänsä, mutta miehet joita naiset haluaa löytää kyllä naisen muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että useampi mies innostuisi enemmän Mirasta kuin sporttisesta brunetista. Itse olen vähän kuin Mira ja kaverini juurikin sporttinen brunetti ja ihmettelin joskus miksi miehet tuntuvat olevan kiinnostuneempia minusta kuin ystävästäni. Kuulin sitten tutulta mieheltä, että ystäväni on enemmän kaveri-tyyppiä ja sitten kurvikkaaseen ja lämpimään blondiin ihastutaan. Joten eiköhän Matillekin olisi Mira kelvannut, ja kaveri-zone johtuu kommunikoinnin puutteista.
Olenkin ihmetellyt että miksi se tuntuu olevan, joillekin täällä palstalla niin ylitsepääsemätön asia että kumppanin ulkonäkö ei ole miellyttänyt miestä.
No tässäpä se tulikin, että ilmeisesti jos oma ulkonäkö muistuttaa osallistujan ulkonäköä, joka ei kelvannut ohjelman miehelle niin tulee helposti itsellekin kelpaamattomuuden tunne.
Varmaan silloin mieluummin kieltää tuollaisen asian, vaikka muut ovat sen nähneet jo kilometrin päähän.
Matti nimenomaan syttyisi siitä sporttisesta brunetista ja on sen ääneenkin sanonut, mutta
älä huoli on niitäkin miehiä, jotka tykkää muhkeammista ja blondeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime kauden, vai oliko se toissakauden, Heikilläkin oli tosi upea asunto!
Jossa vietettiin paljon aikaa? Entä jos Miinalla olisi ollut samanlainen koppi?