Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
11021/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Mira ja Matti ovat luonteeltaan liian samantyyppisiä, molemmat varovaisia ja pidättyviä. Tuli mieleen siitä kun Matti esittelytekstissään toivoi avointa ja heittäytyvää naista. Mirahan ei sellainen ole. Sellaisen kanssa Mattikin varmasti avautuisi enemmän, ja vastaavasti myös Miralle sopisi sen tyyppinen mies. Kun pannaan kaksi varovaista väistelijää yhteen, siitä tulee sitten tuollaista. Ruokkivat toistensa huonoja puolia. Avoimemman ja rohkeamman ihmisen kanssa kumpikin heistä varmasti uskaltaisi itsekin olla avoimempi ja rohkeampi.

Vierailija
11022/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se, että tähän ohjelmaan ei hae juuri kukaan. On aika vaikea pienen hakijajoukon seasta yrittää muodostaa tasapainoisia pareja, varsinkin kun suurin osa hakijoista ei ole tasapainoisia.

Itse joskus leikilläni hetken pohdin, että pitäisikö tuota koittaa kun en varmaan ole itse lopulta paras arvoimaan näitä. Mutta niin ongelmallisia tai epäviehättäviä naisia näissä on aina tarjolla, että parempi olla menemättä telkkariin itseä nolaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11023/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuten sanoin, naisella ainakin pitäisi olla sellainen asunto, johon voi muuttaa ja kuvata. Monilla on varmaan omistusasuntoja.

Ne koppimiehethän usein juuri muuttavat naisen luo tässä ohjelmassa. Tai siinä ankeammassa asunnossa oleillaan hyvin vähän. Useinkin tekevät ohjelmassa jotain tapetointi tai pihatöitä tms.

Itse asun vuokralla joten sen tyylinen puuhastelu olisi pois laskuista.

Niinpä, joku sanoi, ettei tuloja syynätä, ei tietenkään. Mutta osallistujien täytyy olla kuitenkin vakavaraisia ja kohtalaisen hyvin toimeentulevia. Poislukien tosiaan ulosotossa olevat ja maksuhäiriöiset. Uskoisin, että harva työtönkään ohjelmaan hakee. Tai sairaseläkkeellä oleva jne.

Näitä ihmisiä on aika paljon nykyään, joten aika moni on "ulkona" osallistumaan ohjelmaan.

Siksi ihmettelenkin miten hyvin toimeentulevat, työssäolevat ja suunnilleen terveet ihmiset eivät löydä kumppania. Heillehän se on paljon helpompaa näistä edellämainituista syistä johtuen. Tai siis kun näitä hakua vaikeuttavia syitä ei ole.

Voivat olla stressittömästi ja ei tarvitse salailla, häpeillä tai tuntea itseään ulkopuoliseksi.

Vierailija
11024/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Mira ja Matti ovat luonteeltaan liian samantyyppisiä, molemmat varovaisia ja pidättyviä. Tuli mieleen siitä kun Matti esittelytekstissään toivoi avointa ja heittäytyvää naista. Mirahan ei sellainen ole. Sellaisen kanssa Mattikin varmasti avautuisi enemmän, ja vastaavasti myös Miralle sopisi sen tyyppinen mies. Kun pannaan kaksi varovaista väistelijää yhteen, siitä tulee sitten tuollaista. Ruokkivat toistensa huonoja puolia. Avoimemman ja rohkeamman ihmisen kanssa kumpikin heistä varmasti uskaltaisi itsekin olla avoimempi ja rohkeampi.

Joo, luin sen Matin esittelytekstin ja mikään haettu ominaisuus ei kuvaa Miraa. Olisihan se helpompi jos esim. ihastuu edes ulkonäköön tai luonteeseen, mutta kun ei mikään tunnu hyvältä. Kuka tuohon enää uskaltaa hakea. 

Vierailija
11025/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas on naminami, mutta Tommi turnoff. Jäykkä jannu.

Vierailija
11026/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi Juuditin puolesta. Tommi onkin ankea ja täysin epäsopiva ihanalle Juuditille. Toivottavasti pääsee nopeasti tämän koettelemuksen yli. Ohjelma on hänelle kyllä ”käyntikortti” kivempien miesten luokse. Itserakas egoisti Tommi lienee onnellisin kun on loppupeleissä yksin tai kämppiksen kanssa. Asiantuntijoilta kunnon moka tämä(kin) mätsi.

Mistä sinä tiedät, että Juudit on ihana? Itsestä vaikuttaa tavalliselta seinäruusulta, joka ei ole ainakaan Tomppaa saanut syttymään. Tomppa pitänee tulisista ja tummista vampeista, jotka vievät eivätkö vikise.

Vierailija
11027/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin minä nyt vielä kommentoida, vaikkakin saan lyttäystä osakseni. Tapasimme Matin kanssa ennen kuvauksia. Tapailimme kevyesti, Matti empien osallistui ohjelmaan. Kuvausten aikana tapailimme. Olin Matin kotona (missä ei muuten ollut ikinä näkyvillä mitään Miran tavaroita) ja tapailumme loppui pian kuvausten loputtua. Salailu oli liian rankkaa. Siis vain vainoharhaisesti olla neljän seinän sisällä. Matti kertoi, että kokee Miran painostuksen lastenhankintaan niin nopealla tahdilla ahdistavalta. Hän itse kun ei ole edes varma haluaako lapsia. Lisäksi toivoi Miran hieman enemmän pitävän huolta itsestään, ei kokenut kiihoittavana ylipainoa. Ja tästäkin oli kai jotain kinaa Miran kanssa ollut. En varmaksi tiedä! Olen itse hoikka brunetti, mistä Matti kovasti piti.

Kuvauspäivät Matti aina ilmoitti minulle etten silloin laittaisi viestiä. Enkä muuta kuin pari kertaa illasta viestitellyt Matin kanssa niinä päivinä. Ja silloinkin Matin aloitteesta. Matin veli tiesi tästä, ja oli ehdottanut Matille perumaan ohjelmaan menon. Kun ei 100% ollut sinkku. Tästä veljeksille tuli riitaa ja siksi Matti ei halunnut suvun juhliin Miraa. Olisi varmaan huomannut veljesten niheät välit.

Ja tosiaan suhteenpoikasemme loppui kuvausten jälkeen, suurinpana syynä salailu ja stressi. Että tästä Matin mahdollisesta uudesta naisesta en tiedä mitään.

Haha mikä stoori :D Ja tietenkin olet hoikka brunetti, tietenkin kultaseni ;)

Uskon itse täysin tuon stoorin. Matti on käyttäytynyt kuin näyttelevä pökkelö koko ohjelman ajan. Heti hääjuhlien jälkeen alkoi asuinpaikasta kiisteleminen, että on takaportti minkä sanoo eron syyksi. Vähän hämmästytti, että uusimmassa jaksossa tunnusti kuitenkin tunteiden puuttumisen. Ei kai enää jaksanut pitää kulissia yllä. 

Matti ainakin hikoili kuin sika häissään, näytti jo silloin siltä että hermot petti täysin. Olisko käynyt liikaa omantunnon päälle, jos tiesi huijaavansa ja olemansa epärehellisesti naimisiin menossa, kun samaan aikaan oli jo naisystävä toisaalla. Tuli mieleen se englanninkielinenkin sanonta, "sweating like a sinner in church".

Tai sitten tosiaan keksitty koko tarina.

Täysin keksitty juttu. Minäkin oli Juuditin salainen rakastaja kuvaustauoilla ja teimme rieskoja hänen kotonaan. Illalla joogasimme. Tommia ei näkynyt kun hän oli iltaisin naapurin Jannikan kanssa. Jannika on 22v muodokas blondi.

Vierailija
11028/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plan a kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on kyse Tommista. Taatusti vaan odotti vuoroaan päästä esittämään mahtavia sävellyksiään, kun Juudit soitti urkuja...

Vaikea nähdä, miten tuo suhde pysyisi kasassa, ellei vaimo olisi noin fiksu. J u o k s e J u u d i t. !!!

Jospa Tommin unelma oli ohjelman kautta saada omat jutut framille? Tuoda itsensä ja musiikkinsa esiin, eikä rajunnut, että onkin ihan oikea parisuhdeohjelma, että sille naiselle pitäis tarjota seksiäkin sen musiikin ja tanssin lisäksi.

Missä sitä Tommin musiikkia on tullut esille, minulta mennyt täysin ohi. Se tanssi häissä ainut ja oli IHAN HIRVEÄÄ KIEMURTELUA.

Kyllä, naurettiin täälläkin vedet silmissä kun Tommi tanssi. Aivan kamala esitys. Ja hei, tuohon pystyisi kuka tahansa, mutta fiksut ei sitä tee.

Kannattaa katsoa Kummelin ”Paha kurki” sketsi. Löytyy YouTubesta. Se on suoraan kuin Tommin performanssi.

Vierailija
11029/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha kurki

Vierailija
11030/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, luin sen Matin esittelytekstin ja mikään haettu ominaisuus ei kuvaa Miraa. Olisihan se helpompi jos esim. ihastuu edes ulkonäköön tai luonteeseen, mutta kun ei mikään tunnu hyvältä. Kuka tuohon enää uskaltaa hakea. 

Tulee tosiaan tunne niin kuin tässä haluttaisiin tahallaan haastaa osallistujia ja heidän kykyään sitoutua.

Vierailija
11031/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi Juuditin puolesta. Tommi onkin ankea ja täysin epäsopiva ihanalle Juuditille. Toivottavasti pääsee nopeasti tämän koettelemuksen yli. Ohjelma on hänelle kyllä ”käyntikortti” kivempien miesten luokse. Itserakas egoisti Tommi lienee onnellisin kun on loppupeleissä yksin tai kämppiksen kanssa. Asiantuntijoilta kunnon moka tämä(kin) mätsi.

Mistä sinä tiedät, että Juudit on ihana? Itsestä vaikuttaa tavalliselta seinäruusulta, joka ei ole ainakaan Tomppaa saanut syttymään. Tomppa pitänee tulisista ja tummista vampeista, jotka vievät eivätkö vikise.

Paitsi et Tomppaa ei kovin moni nainen halua viedä, veikkaisin. Vaivaannuttavaa katsottavaa heidän yhdessäolonsa.

Vierailija
11032/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistujista kukaan ei ansaitse, että hänen ulkonäköään arvostellaan täällä. Osallistujat ovat rohkeita lähtiessään ohjelmaan, missä hypätään avioliittoon ja näytetään omasta elämästä eri puolia. Varmaan kukaan, jolla on esimerkiksi ylipainoa olisi siitä itse tietämätön ja kaipaisi vinkkiä että näyttää paremmalta parikymmentä kiloa hoikempana. 

Vierailija
11033/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se, että tähän ohjelmaan ei hae juuri kukaan. On aika vaikea pienen hakijajoukon seasta yrittää muodostaa tasapainoisia pareja, varsinkin kun suurin osa hakijoista ei ole tasapainoisia.

Pari vuotta sitten oli muistaakseni juttua siitä, että varsinkin tasokkaita mieshakijoita

on vähän. Nämä neljä ovat nyt sitten varmaan tämän kauden top 4.

Mäkin muistan, että sanoivat ettei hyviä mieshakijoita vain ole. Ekassa jaksossa on yleensä aika paljon kauniita naisia täyttelemässä niitä testejä ja joskus ihmettelin miksei heitä oteta mukaan. Mutta varmaan heille ei ole kelvannut vetovoimatestissä nämä miehet. Sääli sinänsä, mutta miehet joita naiset haluaa löytää kyllä naisen muutenkin. 

Joo aivan varmasti ohjelmantekijät ovat todenneet ettei hyviä mieshakijoita vain ole! Ei tarvitse edes olkiukkoilla yhtään.

Vierailija
11034/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin on alkanut Tuomas ärsyttämään - haluaa suoraa kommunikaatiota ja sanoi lisäksi, että hän voi joskus sanoa jotain, mistä voi ottaa itseensä, mutta hänen kanssaan ei voi tulla juttuun jos ottaa. Kuulostaa vähän ilkeältä. Onk ono Tuomas valmis tulemaan toista vastaan ollenkaan? Ja miksei ole löytänyt sopivaa kumppania - on suht komea, sosiaalinen ja työskentelee varmasti usean nuoren naisen ympäröivänä.

Alasviettävät silmäkulmansa antavat hänestä vähän hönön vaikutelman, komeaksi ei voi kutsua.

Olen kyllä nähnyt hullumman näköisiäkin miehiä. Mistä muusta komeus määritellään kuin silmäkulmien asennosta?

En ole ikinä kuullut tai ajatellut, että silmäkulmien asennolla antaa itsestään hönön vaikutelman. 😁

Jospa olisit keksinyt jotain muuta kun keksimälle näin hönön perusteen haukkumiselle. Itse naisena viehätyn kun miehellä on laskevat silmänurkat.

Tuomas on ihan kivan näköinen ja itse tykkään sarkastisesta huumorista. Myös itseen kohdistuen.

Sehän on juuri niin, että tosikot ja hieman hönöt eivät sitä käsitä ja ottavat kaiken itseensä kohdistuvana. Kun itse eivät osaa itseironiaa. Eivätkä tajua tai ovat liian hitaita tajuamaan.

Sarkasmi ja ironia (myös itseironia ) vaativat nopeaa älyä ja idean oivaltamisen.

Nimenomaan älyä ja oivaltamista. Molemmilta osapuolilta.

Itse olen kaukana tosikosta, ja olen silti onnistunut välttämään, missä kohtaa on näytetty Tuomaksen viiltävän älykästä sarkasmin ja ironian tajua. Tai ylipäätään joku hauska heitto? Katikin oli hauskempi kuvaillessaan, miten Jannen ajatusprosessi etenee.

Eikö jäätävä pönttö -heitto ole sinusta muka viiltävän älykästä?

Jäätävä pönttö huulirasvasta = valtavan kokoinen huulirasvapurkki

Jäätävä pönttö Emmasta = todella höpsö ja pöhkö

Vierailija
11035/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollainen maitonaama voisi saada tumman ja tulisen? Anteeksi nyt vaan mutta jotain rajaa nyt kuitenkin.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
11036/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten oli muistaakseni juttua siitä, että varsinkin tasokkaita mieshakijoita

on vähän. Nämä neljä ovat nyt sitten varmaan tämän kauden top 4.

Mäkin muistan, että sanoivat ettei hyviä mieshakijoita vain ole. Ekassa jaksossa on yleensä aika paljon kauniita naisia täyttelemässä niitä testejä ja joskus ihmettelin miksei heitä oteta mukaan. Mutta varmaan heille ei ole kelvannut vetovoimatestissä nämä miehet. Sääli sinänsä, mutta miehet joita naiset haluaa löytää kyllä naisen muutenkin. 

Joo aivan varmasti ohjelmantekijät ovat todenneet ettei hyviä mieshakijoita vain ole! Ei tarvitse edes olkiukkoilla yhtään.

Olikohan ensimmäisen vai toisen kauden aikoihin, niin tuotanto etsi ainakin miehiä suomi24:en deiteiltä. Itsekin sain sillon viestin, mutta en oikein innostunut. Nykyään vielä vähemmän, kun koko ohjelman aikaan ei ole ollut oikein itseä kiinnostavia naisia. Pari isoa ehkää lähinnä.

Vierailija
11037/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia Kati kuvittelee että Jannen pitäisi kommunikoida juuri niin kuin hän haluaa?  Miksei Janne saa kommunikoida omalla tyylillään? Ja Katin oma tyyli sitten: "Onko sulla paikkaa (keittiön pöydässä)". Kun hänen mieleistään vastausta ei tule kuin apteekin hyllyltä, hän toistaa ohimosuoni pullistuneena huulet kireänä metallisella äänellä ärtymysraivoa äänessään "onko paikkaa". 

Oks mitä käytöstä.

Vierailija
11038/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote y=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin on alkanut Tuomas ärsyttämään - haluaa suoraa kommunikaatiota ja sanoi lisäksi, että hän voi joskus sanoa jotain, mistä voi ottaa itseensä, mutta hänen kanssaan ei voi tulla juttuun jos ottaa. Kuulostaa vähän ilkeältä. Onk ono Tuomas valmis tulemaan toista vastaan ollenkaan? Ja miksei ole löytänyt sopivaa kumppania - on suht komea, sosiaalinen ja työskentelee varmasti usean nuoren naisen ympäröivänä.

Alasviettävät silmäkulmansa antavat hänestä vähän hönön vaikutelman, komeaksi ei voi kutsua.

Olen kyllä nähnyt hullumman näköisiäkin miehiä. Mistä muusta komeus määritellään kuin silmäkulmien asennosta?

En ole ikinä kuullut tai ajatellut, että silmäkulmien asennolla antaa itsestään hönön vaikutelman. 😁

Jospa olisit keksinyt jotain muuta kun keksimälle näin hönön perusteen haukkumiselle. Itse naisena viehätyn kun miehellä on laskevat silmänurkat.

Tuomas on ihan kivan näköinen ja itse tykkään sarkastisesta huumorista. Myös itseen kohdistuen.

Sehän on juuri niin, että tosikot ja hieman hönöt eivät sitä käsitä ja ottavat kaiken itseensä kohdistuvana. Kun itse eivät osaa itseironiaa. Eivätkä tajua tai ovat liian hitaita tajuamaan.

Sarkasmi ja ironia (myös itseironia ) vaativat nopeaa älyä ja idean oivaltamisen.

Nimenomaan älyä ja oivaltamista. Molemmilta osapuolilta.

Itse olen kaukana tosikosta, ja olen silti onnistunut välttämään, missä kohtaa on näytetty Tuomaksen viiltävän älykästä sarkasmin ja ironian tajua. Tai ylipäätään joku hauska heitto? Katikin oli hauskempi kuvaillessaan, miten Jannen ajatusprosessi etenee.

Eikö jäätävä pönttö -heitto ole sinusta muka viiltävän älykästä?

Jäätävä pönttö huulirasvasta = valtavan kokoinen huulirasvapurkki

Jäätävä pönttö Emmasta = todella höpsö ja pöhkö

Jäätävä pönttö = käsittämättömän typerä, näin se minusta suomeksi kääntyy.

Vierailija
11039/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele yhtään miksi Tuomas ei ole löytänyt/löydä itselleen naista. Huono itsetunto yhdistettynä kuvitelmaan hyvästä itsetunnosta on tuhoisa yhdistelmä.

Vierailija
11040/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Miran kannattaisi hankkia lapsi yksin, kun lapsen saaminen ainakin minusta vaikuttaa olevan hänelle parisuhdetta tärkeämpää. Tällainen vaikutelma tuli, kun hän jo ensimmäisissä jaksoissa kertoi toivovansa olevan vuoden päästä raskaana.

Ketju on lukittu.