Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
10981/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on kyse Tommista. Taatusti vaan odotti vuoroaan päästä esittämään mahtavia sävellyksiään, kun Juudit soitti urkuja...

Vaikea nähdä, miten tuo suhde pysyisi kasassa, ellei vaimo olisi noin fiksu. J u o k s e J u u d i t. !!!

Jospa Tommin unelma oli ohjelman kautta saada omat jutut framille? Tuoda itsensä ja musiikkinsa esiin, eikä rajunnut, että onkin ihan oikea parisuhdeohjelma, että sille naiselle pitäis tarjota seksiäkin sen musiikin ja tanssin lisäksi.

Missä sitä Tommin musiikkia on tullut esille, minulta mennyt täysin ohi. Se tanssi häissä ainut ja oli IHAN HIRVEÄÄ KIEMURTELUA.

Kyllä, naurettiin täälläkin vedet silmissä kun Tommi tanssi. Aivan kamala esitys. Ja hei, tuohon pystyisi kuka tahansa, mutta fiksut ei sitä tee.

Vierailija
10982/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä arvasin silloin heti alussa, että Matti ja/tai Tiia käy täällä Katin ja Jannan peesaamana kommentoimassa! :D

Niin? Tunnetko henkilöt vai miksi välität? Meitä, jotka seuraamme sarjaa muista syistä, ei hirveästi kiinnosta Tiiat ja muut sivuhenkilöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10983/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se, että tähän ohjelmaan ei hae juuri kukaan. On aika vaikea pienen hakijajoukon seasta yrittää muodostaa tasapainoisia pareja, varsinkin kun suurin osa hakijoista ei ole tasapainoisia.

Vierailija
10984/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voitaisiinko kaikkien vaan olla? Oli tämä Matti-asia trolli tai ei niin jokainen päättäköön sen itse. Tuo tähän umpitylsään kauteen vähän sisältöä, kun mahdollisesti kerrotaan asioiden oikeaa laitaa täällä. Jokainen päättäköön itse, mitä uskoo Matista jne. Tai ei usko.

Vierailija
10985/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti vaikuttaa tosi epävarmalta siitä, onko miehenä riittävä, ja millainen miehen pitäisi olla. Miksi ihmeessä hän kuvittelee, että oikean miehen pitäisi rakentaa talo ja tappaa hirvi kirveellä? Hän nyt tietysti aina liioittelee, mutta silti se ydinajatus on se, että hän korostaa ettei täytä perusmiehen määritelmiä.

Eihän kukaan nykyään enää esim rakenna taloa pitkästä tavarasta. Ehkä hänellä on jotenkin kauhean vanhanaikaiset tai jopa kovin vanhat vanhemmat, mikä selittäisi sen setämäisen olemuksenkin, ja hätääntymisen naisen seurassa. Ylisuojeltu?

Ehkä tämä on ainoa tapa päästä esiliinannauhoista.

Selittäisi myös sen haluttomuuden viedä suvun näytille. Pelkäsi, että pelottavat ainoan morsion pois.

Vierailija
10986/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänee tämä huonoimmaksi kaudeksi ohjelman historiassa, eniten pareja, vähiten onnistumisia.

Vierailija
10987/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyypillä sitten olisi taivaalliset vaatimukset vaimolle, jos itse tietäisi olevansa ei-niin-miehekäs eli ei niin kaikkien vaatimusten täyttäjä? Luulisi että antaisi armoa toisille, jos myös sitä itse niin kovasti janoaisi.

Vierailija
10988/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan Matti vähintään outo ja itse syynä ikisinkkuuteensa. Oli pettäjä tai ei.

Vierailija
10989/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Juuditin soittoa ei näytetty enempää?

Tämä. Todella harvinaislaatuinen mahdollisuus tavallisen ihmisen saada soittaa kirkossa. Olisin niin paljon halunnut nähdä ja kuulla. Nyt meni tuotannolta ja leikkaajalta aivan ohi mikä helmi tässä tilanteessa oli kyseessä.

Kirkko ei ole kulta pieni mikään koko kansan pimputuspaikka. Mee vaikka musiikkikauppaan tai kansalaisopistolle pimputtelemaan. Ihan mitä tahansa ei kirkkosalissa saa soittaa. Tämä jupakka on jo käsitelty lehdistöissä vuosia sitten kun iskelmälaulajat hoksasi ilmaisen salinkäyttö mahdollisuuden. Kirkko on pyhä palvontapaikka eikä siellä mitä tahansa mennä kokeilemman, etenkään urkuja, jotka kuuluu kenties kirkon ulkopuolellekin. Pappi on vastuussa siitä mihin käyttötarkoituksiin kirkkosalin luovuttaa, voi tulla potkut. Uskomatonta. Ettäs kehtasivatkin, Juuditista olisin luullut enemmän.

Aika monet urkojensoittoa opiskelevat käyvät kirkossa harjoittelemassa. Urut kun ovat, kulta pieni, sen kokoluokan soitin, ettei ..... ne harjoitteluajat sovitaan kanttorin kanssa, eikä sinne kuka tahansa todellakaan pääse.

Niin aika monet käy vai ei kuka tahansa pääse...?Meni ohi nyt logiikka tässä mulla. Ja en halua, että minua kullitellaan kun et itsekään ihan käsitä mitä sekoilet.

Sitten tämä aiempi kommentti: Kanalahan otti sen riskin jo eli antoi salin tai siis urut Juuditin käyttöön. (Varmaan tulee poliisit perään, muutens, hurja riski!) 😅 Ja mene vaikka musiikkikauppaan? Miks ihmeessä? Tai voin mennä jos siellä esitetään jakson director's cut:ia missä Juuditin soitto on mukana! 😂

Mun pointti tv:n katsojana oli se, että upea hetki jäi täyttymättä kun Juuditin musiikin päälle oli editoitu lätinää (mitä on jo koko syksy kuultu.)

Eri vastaa. Miksi olet noin aggressiivinen. Kirkoissa on varmaan erilaisia ohjeistuksia urkujen soittamisen sallimisesta. Minulla on kokemuksia joustavista käytännöistä. Mutta tässä ko. tapauksessa asia on mennyt varmaan niin, että kun on sovittu Kanalan kanssa tapaamisesta, Juudit on jo silloin esittänyt toiveen urkujen soittamisen mahdollisuudesta. Kanala on asian järjestänyt sitten jo ennen tapaamista. 

Vierailija
10990/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä haukkumisboomi tänne on tänään pesiytynyt? Ollaan poikkeuksellisen ilkeitä osallistujia kohtaan.

Vierailija
10991/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onhan Matti vähintään outo ja itse syynä ikisinkkuuteensa. Oli pettäjä tai ei.

Matti on ihan ok. Vähän liian ujo ja sulkeutunut tällaiseen ohjelmaan.

Vierailija
10992/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä haukkumisboomi tänne on tänään pesiytynyt? Ollaan poikkeuksellisen ilkeitä osallistujia kohtaan.

Joku hylätty ja katkera ex rakas täällä käy kampanjaansa.

Vierailija
10993/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin minä nyt vielä kommentoida, vaikkakin saan lyttäystä osakseni. Tapasimme Matin kanssa ennen kuvauksia. Tapailimme kevyesti, Matti empien osallistui ohjelmaan. Kuvausten aikana tapailimme. Olin Matin kotona (missä ei muuten ollut ikinä näkyvillä mitään Miran tavaroita) ja tapailumme loppui pian kuvausten loputtua. Salailu oli liian rankkaa. Siis vain vainoharhaisesti olla neljän seinän sisällä. Matti kertoi, että kokee Miran painostuksen lastenhankintaan niin nopealla tahdilla ahdistavalta. Hän itse kun ei ole edes varma haluaako lapsia. Lisäksi toivoi Miran hieman enemmän pitävän huolta itsestään, ei kokenut kiihoittavana ylipainoa. Ja tästäkin oli kai jotain kinaa Miran kanssa ollut. En varmaksi tiedä! Olen itse hoikka brunetti, mistä Matti kovasti piti.

Kuvauspäivät Matti aina ilmoitti minulle etten silloin laittaisi viestiä. Enkä muuta kuin pari kertaa illasta viestitellyt Matin kanssa niinä päivinä. Ja silloinkin Matin aloitteesta. Matin veli tiesi tästä, ja oli ehdottanut Matille perumaan ohjelmaan menon. Kun ei 100% ollut sinkku. Tästä veljeksille tuli riitaa ja siksi Matti ei halunnut suvun juhliin Miraa. Olisi varmaan huomannut veljesten niheät välit.

Ja tosiaan suhteenpoikasemme loppui kuvausten jälkeen, suurinpana syynä salailu ja stressi. Että tästä Matin mahdollisesta uudesta naisesta en tiedä mitään.

No jaa. Minusta Matti teki sikamaisen tempun. Roikotti minua siinä puhumalla kuinka hoitaa kuvaukset, eroaa ja pölyn laskeuduttua voimme alkaa näkyvämmin tapailla/kulkea. Samalla viettää ihan täyttä avioliittoa tietämättömän Miran kanssa. Miran jättää, koska ei nyt halunnutkaan naimisiin enkä sitten ilmeisesti minäkään riittänyt. Itse olin naiivi ja uskoin Matin puheisiin. Eiköhän Matti ottanut ohjelman hyvänä mainoksena itselleen. Minultakin Tinderissä (siellä tapasimme) aika pian jo kysyi tunnistinko häntä. Ja kun en, niin avoimesti mainosti Napakymppiään. Että en tainnut minäkään Matille riittää.

Eikö sinua itseäsi häirinnyt se, että huolimatta teidän kahden tapailusta Matti lähti ohjelmaan katsomaan, millaisen naisen hän sitä kautta saisi? Aika selvästihän tuo tarkoittaa, ettei nykyinen (tapailu)kumppani ole täysin tyydyttävä vaan haluaa etsiä parempaa. Itse olisin kyllä laittanut välittömästi välit poikki. En siis tarkoita tätä kommenttia mitenkään pahalla, haluaisin vain kuulla sinun ajatusmaailmaasi tästä.

Vierailija
10994/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juudit on kauden kivoin ihminen! Joku saa hänestä hyvän kumppanin.

Vierailija
10995/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku hylätty ja katkera ex rakas täällä käy kampanjaansa.

Matti hei... :Dd

Nämä tämän tyyppiset kommentit tullee ehkä joltain 14-16 -vuotiaalta. Menisitkö johonkin lasten palstalle juttelemaan, tämä on tarkoitettu aikuisille.

Vierailija
10996/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi Juuditin puolesta. Tommi onkin ankea ja täysin epäsopiva ihanalle Juuditille. Toivottavasti pääsee nopeasti tämän koettelemuksen yli. Ohjelma on hänelle kyllä ”käyntikortti” kivempien miesten luokse. Itserakas egoisti Tommi lienee onnellisin kun on loppupeleissä yksin tai kämppiksen kanssa. Asiantuntijoilta kunnon moka tämä(kin) mätsi.

Vierailija
10997/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin minä nyt vielä kommentoida, vaikkakin saan lyttäystä osakseni. Tapasimme Matin kanssa ennen kuvauksia. Tapailimme kevyesti, Matti empien osallistui ohjelmaan. Kuvausten aikana tapailimme. Olin Matin kotona (missä ei muuten ollut ikinä näkyvillä mitään Miran tavaroita) ja tapailumme loppui pian kuvausten loputtua. Salailu oli liian rankkaa. Siis vain vainoharhaisesti olla neljän seinän sisällä. Matti kertoi, että kokee Miran painostuksen lastenhankintaan niin nopealla tahdilla ahdistavalta. Hän itse kun ei ole edes varma haluaako lapsia. Lisäksi toivoi Miran hieman enemmän pitävän huolta itsestään, ei kokenut kiihoittavana ylipainoa. Ja tästäkin oli kai jotain kinaa Miran kanssa ollut. En varmaksi tiedä! Olen itse hoikka brunetti, mistä Matti kovasti piti.

Kuvauspäivät Matti aina ilmoitti minulle etten silloin laittaisi viestiä. Enkä muuta kuin pari kertaa illasta viestitellyt Matin kanssa niinä päivinä. Ja silloinkin Matin aloitteesta. Matin veli tiesi tästä, ja oli ehdottanut Matille perumaan ohjelmaan menon. Kun ei 100% ollut sinkku. Tästä veljeksille tuli riitaa ja siksi Matti ei halunnut suvun juhliin Miraa. Olisi varmaan huomannut veljesten niheät välit.

Ja tosiaan suhteenpoikasemme loppui kuvausten jälkeen, suurinpana syynä salailu ja stressi. Että tästä Matin mahdollisesta uudesta naisesta en tiedä mitään.

Haha mikä stoori :D Ja tietenkin olet hoikka brunetti, tietenkin kultaseni ;)

Uskon itse täysin tuon stoorin. Matti on käyttäytynyt kuin näyttelevä pökkelö koko ohjelman ajan. Heti hääjuhlien jälkeen alkoi asuinpaikasta kiisteleminen, että on takaportti minkä sanoo eron syyksi. Vähän hämmästytti, että uusimmassa jaksossa tunnusti kuitenkin tunteiden puuttumisen. Ei kai enää jaksanut pitää kulissia yllä. 

Matti ainakin hikoili kuin sika häissään, näytti jo silloin siltä että hermot petti täysin. Olisko käynyt liikaa omantunnon päälle, jos tiesi huijaavansa ja olemansa epärehellisesti naimisiin menossa, kun samaan aikaan oli jo naisystävä toisaalla. Tuli mieleen se englanninkielinenkin sanonta, "sweating like a sinner in church".

Tai sitten tosiaan keksitty koko tarina.

Vierailija
10998/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha mikä stoori :D Ja tietenkin olet hoikka brunetti, tietenkin kultaseni ;)

Uskon itse täysin tuon stoorin. Matti on käyttäytynyt kuin näyttelevä pökkelö koko ohjelman ajan. Heti hääjuhlien jälkeen alkoi asuinpaikasta kiisteleminen, että on takaportti minkä sanoo eron syyksi. Vähän hämmästytti, että uusimmassa jaksossa tunnusti kuitenkin tunteiden puuttumisen. Ei kai enää jaksanut pitää kulissia yllä. 

Matti ainakin hikoili kuin sika häissään, näytti jo silloin siltä että hermot petti täysin. Olisko käynyt liikaa omantunnon päälle, jos tiesi huijaavansa ja olemansa epärehellisesti naimisiin menossa, kun samaan aikaan oli jo naisystävä toisaalla. Tuli mieleen se englanninkielinenkin sanonta, "sweating like a sinner in church".

Tai sitten tosiaan keksitty koko tarina.

Jos leikkii mielikuvitusleikkiä ja kuvittelee itsensä tuohon ko. tilanteeseen, niin vois kuvitella, että hikikarpalot kihoaa otsalla, kainaloissa ja pitkin selkäpiitä!

Vierailija
10999/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joskus miettinyt, että EA-ohjelman mätsien huono taso saattaa johtua vähäisestä hakijamäärästä ja siitä että valitulla on ilmeisesti oltava vakituinen työ (joko palkallisena tai menestyvä yritys). Osa hakijoista siis karsiutuu suoraan pois jos on aikuisopiskelija, tilapäisesti työtön tai pätkätöissä. Ilmeisesti tässä osallistujille halutaan tarjota taloudellisesti hyvin omilla jaloillaan seisova puoliso. Samalla ainakin hakijoista varmaan karsiutuu pois esim. kaikki humanistit, taiteilijat, biologit, ruotsinopettajat, yms alat joiden työllisyystilanne ei ole vakaa. Niin että tämäkin voi vaikuttaa siihen millaisia henkilöitä valitaan mukaan/valittavien henkilöiden joukko on tämän takia pienempi.

Vierailija
11000/18026 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti painotti silloin esittelyssään haluavansa ihan tavallist arkea  elämäänsä... Mikäpä se tavallinen arki on, Miralle kotona olo ja puutarhan hoito ja Matille ???

Ketju on lukittu.