Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Koo kirjoitti:
Juuri näin! Miksi meidän pitäisi tietää, että onko seksiä vai ei? Ei se meille kuulu. Toki se saadaan editoimalla näyttämään juuri sellaiselta kuin se halutaan katsojille näyttää.
Juuditin puolesta olen pahoillani. Ei Tommia pysty lähestymään ja silti J yrittää ymmärtää, miellyttää ja antaa aikaa. Juudit on liian kiltti, suopea ja ymmärtäväinen ja tekee kaiken omalla kustannuksellaan. Fiksu nainen, mutta silti antaa itseään kiusata.
Miran ikävä Matin kommenttien mitätöinti ja negaation kautta ajattelu ja keskustelu tuntuu varmasti Matista kurjalta. Toivottavasti osaa lopettaa ajoissa.
Lopuista pareista ei mitään kommentoitavaa. 😖
Mut, eikö normi mies haluais kuitenkin harrastaa seksiä kun on kerran joku nainen vuoteessa ja luvan kanssa...vai voisko se olla
Ei, kaikki miehet eivät nai kaikkia kaksijalkaisia tikapuista lähtien. Monet tarvitsevat myös tunteet. T. Mies. Ja ehkä naisetkaan eivät ole antaneet lupaa, se kun pitää nykyään kysyä, myös avioliitossa.
Oikeasti me emme tiedä mitä ovat puuhanneet peiton alla. Hyvin mahdollista, että kaikilla on ollut ainakin vähän myös seksiä, paitsi Tommista ja Juuditista vaikea uskoa.
Homopuheet ovat lapsellisia ja tarpeettomia. Jos tähän ohjelmaan joku homoseksuaali hakee (heitäkin on ollut), niin toiveissa tietysti toinen homo. Mitään "sekaliittoja" ei tässä harrasteta.
Miran tapa puhua ärsyttää. Hääkuva on minusta ihan hyvä. Ai ihan hyvä (olisi siis pitänyt ylistää sitä maailman parhaaksi). Mihinkään mitä Matti sanoo, ei yhdytä, että joo, just niin! Ihanaa, kun säkin olet tota mieltä. Ei, vaan koko ajan sellainen pieni negatiivinen vastakuitti. Se vie hiljalleen kaiken halun yrittää, latistaa tunnelman.
Onko väärin antaa aikaa toiselle edes tämä "koeaika"? Sinäkö kiukkuaisit jo viikon jälkeen, et eikö sitä lempeä ala tippumaan?
Minusta ei vaadi olla pyhimys et jaksaa tämän muutaman viikon olla kiva, kärsivällinen ja ymmärtäväinen. Minusta se pitäisi olla itsestäänselvää kun tällaiseen lähdetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vois ajatella että Tommin kaltaisella poikkitaiteellisella ei niin komealla, kämppisten kanssa asuvalla hemmolla, ei olisi jonossa asti naisia. Ja ihmettelen miten hän laittaa niin suuren painon ihastumiselle, jos pyysi itselleen järjestettyä avioliittoa.....kyllä se seksikin liimaa yhteen kun sitä vaan alkaa harrastamaan, ja Juudit kaikessa soveliasuudessaan saattaa olla mitä kinkympi kumppani makuuhuoneessa.
Minäkään en oikein ymmärrä tätä ”vaaleanpunaiset lasit” ajatusta. Jotenkin tuntuu, että tämä on nyt tekosyy, todelliset syyt ovat syvemmällä. Ehkä Tommi alitajuisesti pelkää seksiä. Jotain pihtaamista tässä nyt on. Yrittää pyristellä jotenkin kunniallisesti tästä touhusta ulos, minkä tekee vaikeammaksi se, että Juudit on niin fiksu nainen. Joku Tommissa mättää, on kaunopuheinen ja hyvä analysoimaan, mutta jotain tässä nyt on mistä en saa kiinni. Ehkäpä pitäisi vaan antaa käsien harhailla yön pimeydessä...
Minä en saa päähäni mahtumaan, miten aseksuaalin oloinen mies kaipaa seksiä niin kovasti, tai ylipäätään noin jäykän ja asiallisen oloinen mies jotain intohimoa ja vaaleanpunaisia laseja. En saa noita asioita yhdistettyä hänen olemukseensa sitten millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain aiemmassa kommentissa joku taas yhdisti Juuditin feminismin ja ulkonäön. Tosi surkeaa lokerointia. Itse olen mielestäni sekä feministi että normaalisti pukeutuva ja meikkaava nainen.
Pointti olikin se, että naisen ulkonäkö ei todennäköisimmin niin merkittävä tekijä miehelle, jos mies itse ensisijaisesti toivoo naisen olevan mm. "sivistystä arvostava feministi jolla on vihreät arvot". Etenkin feminismiin kuuluu se, että ei TARVITSE meikata tai pukeutua mekkoihin ja korkkareihin tai korostaa naisellisuuttaan muutenkaan, jos se ei tunnu omalta tyyliltä.
Jos Tommi kaipaa ulkoisesti naisellisen tyylistä naista eikä pysty ihastumaan jos nainen ei ole sellainen, niin olisi varmaan kannattanut sanoa se ääneen. Ja olla lähtemättä tällaisiin ohjelmiin.
Miksi? Eihän se, että on arvomaailmaan liittyviä toiveita, sulje pois ulkonäköön liittyviä toiveita.
Argh. Ei tietenkään. Mutta kun Tommi ei mitenkään ole tuonut esille, että hänelle olisi naisen ulkonäkö millään tavalla tärkeää. Esim. Mattihan oli maininnut pitävänsä urheilullisista tummista naisista (en tiedä miksi hänelle sitten paritettiin Mira, eli tuon vastakohta, mutta kuitenkin). Jos Tommi pitää naisellisista naisista eikä yksinkertaisesti kykene ihastumaan muunlaisiin, niin olisi kannattanut sanoa tämä kriteeriksi asiantuntijoille, eikä painottaa pelkkiä noita arvoseikkoja.
Kun tässä on nyt niin paljon puhuttu siitä, että Tommi ei vaan millään pysty syttymään Juuditin ulkonäköön, ja siksi ei voi ihastua.
Eihän ulkonäkötoiveista saa puhua, kun heti leimataan pinnalliseksi. Ja sitten monella voi olla sekin, ettei mitään kovin tarkkaa ulkonäköihannetta olekaan, jolloin vielä suurempi sosiaalinen moka olisi alkaa luetella asioita, jotka ovat "turn off". Siksi ihmisten täytyy sanoa, että "ei ole mitään varsinaista ihannetta, monenlaiset ihmiset voivat viehättää", kun ei esim. voi sanoa, että (keksitty esimerkki) "ei saa olla ylipainoinen eikä saa näyttää tätimäiseltä/setämäiseltä".
Vierailija kirjoitti:
Kommenttipalsta on hyvää viihdettä, parempaa kuin itse ohjelma. Parhaat naurut saa lukemalla alkusivujen Team Emma&Tuomas -puolustelijoiden harhoja! :'D käykää katsomassa... Kunnon denialit päällä silloin, ohjelmahistorian onnistunein pari hehkutusta myöten LMAO
Me jotka näimme tilanteen ajat sitten tuomituksi saivat hemmetinmoisen määrän alapeukkuja ja vastalauseita. Eikä riittänyt spoileritieto nää ei ole todellakaan enää yhdessä, koska jotkut halusivat että nää on yhdessä.
Mielenkiintoinen ihmiskoe jo tää palstakin.
Hyvin vaikea ymmärtää mihin ne harhat perustuivat. ”Ohjelmahistorian onnistunein pari”. Kyseessä oli kai joku puolustusreaktio sille Emman arvostelulle. Tässähän olisi kiinnostava tutkimuskohde :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ymmärrä Tuomaksen ihannointia. Tavallinen mies, ei mikään komistus.
En ymmärrä, miksi Emmaa taas haukutaan? Hänkin on tavallinen nainen, emmoja näkee joka päivä liikkeellä puolison ja lasten kanssa. Voin siis hyvin kuvitella, että tämäkin Emma löytää vielä puolison.
Miettikääpäs tämä tilanne: olet epävarma ja astumassa avioon EA-ohjelmassa. Huomaat, että vierelläsi on mies, josta näet heti hänen eleistään, ettet kiinnosta häntä. Ehkä epäilet, oletko havainnut asian ja kysyt kelpaatko. Jos puolisosi itse asiassa tykkää, hän voisi heittää leikkisästi jotakin kivaa tyyliin "toki kelpaa/lupavalta näyttää "jne. Huomaat selvästi, että puolisosi antaa ristiriitaisia merkkejä, häämatkalla saat suoraan huomata, että toivomasi liitto ei toimi, ette ymmärrä toisianne, työ tulee tekemään tutustumisesta vaikeaa ja huomaat, ettei hän haluakaan edes tutustua sinuun. Arki alkaa, olet yhä epävarmempi, olet väsynyt, olet kärttyinen, sinua kuvataan, puolisosi antaa lisää ristiriitaisia merkkejä ja on eri tyyppi, kun kamerat eivät kuvaa.
Mitä vaikuttaa? Miten itse pärjäisitte tuossa tilanteessa Emmana?
Mietipä itsesi tilanteeseen, jossa avoimin mielin mutta jännittyneenä olet menossa naimisiin tuntemattoman kanssa. Kun tapaat kumppanisi ensimmäistä kertaa, hänen olemuksensa ei vie sinulta jalkoja alta, vaan joko aiheuttaa pienen pettymyksen tai ei minkäänlaista reaktiota. Vaihdatte sormukset ja alatte tutustua toisiinne hääjuhlassa. Olette tunteneet toisenne pari tuntia, kun toinen alkaa tivata sinulta mielipidettä itsestään. Et ole ehtinyt muodostaa kunnollista kuvaa tästä henkilöstä ja nyt joudut heti kuulusteluun. Pystytkö yhtäkkiä reagoimaan salamannopeasti tähän niin, että osaat vastata juuri sen asian mitä toinen haluaa kuulla? Vai vastaatko kysymykseen "Olenko mä ärsyttävä?" hieman epävarmasti hämmentyneenä "Täh? Ööö... et..?" koska et tiedä yhtään, miksi toinen tuollaista ylipäätään tenttaa?
Häämatkalla tajuat, että uusi kumppanisi tulkitsee jokaisen sanomisesi tahallaan väärin ja haastaa riitaa. Yrität leikkimielisesti keventää tunnelmaa vastaamalla kumppanin kiukutteluun "sie oot ihan pönttö" niin toinen reagoi siihen sanomalla "eli pidät mua lihavana, isona pönttönä, niinkö?". Miltä tuntuu? Osaisitko olla täydellinen puoliso tuollaiselle henkilölle, etenkin kun olette tunteneet vasta muutaman päivän?
Ei Emma yksin syyllinen ole tuohon tilanteeseen, mutta sanoisin hänen kiukuttelullaan olleen suhteen kehittymiseen suurempi negatiivinen vaikutus kuin Tuomaksella. Pitäisi olla todella pitkäpinnainen tyyppi ja ehkä jotain psykologinkin vikaa, että osaisi käsitellä tuollaista hankalaa ihmistä silkkihansikkain, kun itsekin on paineen alla kameroiden ja suhteen onnistumisodotusten takia.
Tuomas on ehkä antanut ristiriitaisia merkkejä halailemalla Emmaa yhtenä päivänä ja toitottamalla suhteen olevan kaveripohjalla toisena päivänä - tai sitten hän on vain yrittänyt lähentyä kumppaninsa kanssa kosketuksen kautta? Emmahan sanoi itse jo häissä, että hän tykkäisi kosketella ja hipsutella kumppanin kanssa, mutta sitten esim. hääkuvassa ei halunnut yhtään olla lähellä, koska ei tunnu luontevalta. Eli ihan yhtä ristiriitaiselta hän itsekin vaikuttaa tämän asian suhteen.
Asioilla on monta puolta, mutta ikävä kyllä pidän tuota Emman epävarmuutta suurimpana esteenä suhteen onnistumiselle ihan ensitapaamisesta lähtien.
Oikeasti tuon Emman kanssa miehen pitäisi olla sellainen tunne-elämän fakiiri...
On lähes mahdotonta rakentaa yhtäänmitään suhdetta, jos toinen on koko ajan naama väärinpäin sanoista, teoista tai tekemättäjättämisistä. Miehet eivät ole ajatuksenlukijoita. Ei toinen osapuoli voi "parantaa" tai "korjatata" toista, kaiken muutoksen on lähdettävä itsestään. Hyvän parisuhteen rakentaminen on itsessään tarpeeksi haastavaa, saati sitten jos toinen ajelee eri kiskoilla koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme juttu kun täällä inhotaan niin paljon naurua. Kaikkien naurua. Onneksi en ole näiden naurukammoisten kanssa yhdessä!
Kyllähän nauru ja iloinen ihminen on mukava, mutta räkätys ja käkätys ja turhan nauraminen ovat turn off.
Missä on tää toimielin, joka päättää mikä nauru on turhaa?
No siis edellisen kirjoittajan vitseille voi ja pitääkin nauraa, kaikki muu on sit turhaa ;)
Mikä se Matin koiraheitto oli? Vitsi? Muuten täydellinen nainen, mutta sitten on se koira...
Kiva ohjelma. Aluksi näytti että onpa hyvät valinnat, tuosta on hyvä lähteä eteenpäin. Oli hauska huomata että koditkin oli tyylillisesti samanlaisiia esimerkiksi Juuditilla ja Tommilla ihan sama maku ja vaikuttaa siltä että harrastukset ulkona on tärkeemmät kuin kodin tuusaaminen Sitten on taas jotka panostaneet kotiin Matti ja Mira ei kummallakaan yhtän pölyhiukkasta ja vimpan päälle sävy sävyyn. Parit sopisivat yhteen ,mutta tahto puuttuu joltakin . Voi olla et on jotain vanhoja juttuja käsitttelemättä tai ollu niin paljon yksin että toiveet liian vaaleanpunaisia. Tytöt Kati ja Emmi varmaan halus telkkariin ja tais sitten olikin vaikeeta olla tosi-tv tähti niin on tullu hysteeristä naurua. Vähän pelottaa et Juudit jää ilman liittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni täällä sanoo, että Emma on liian nuori ja kypsymätön ohjelmaan. Näin ehkä onkin, mutta noilla asioilla on tapana ajan kanssa muuttua. Nuorikin vanhenee ja "kypsyy".
Näen Emmassa itseäni ja epävarmuuttani, kun nuorena 17v aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa.
Kiukuttelin varmaan liikaa, enkä oikeastaan tiennyt, miten suhteessa ollaan. Mies oli kuitenkin kärsivällinen(mutta kyllä hänelläkin omat vikansa on, ei ole mikään pyhimys) ja yhteen jäätiin. Nyt vuosikymmeniä myöhemmin on roolit mielestäni täysin vaihtuneet. Minä kyllä olen tämän sunteen "kypsempi" ja järkevämpi puolisko. Eikä tämä ole vain minun näkemys/mielipide.
Ihminen voi muuttua ja kehittyä. Tuomaksella ja Emmalla on ehkä suurempi ongelma se, ettei seksuaalista kipinää ole. Emmalla ja Tuomaksella on hyvä keskusteluhteys ja jos kemiaa olisi nyt alussa paljon, heistä tulisi hyvä pari, koska tuo seksuaalisuus/ihtohimo veisi heidät nyt alkuvaikeuksien läpi ja antaisi Emmalle aikaa kasvaa.
Sama homma Tommilla ja Juuditilla, seksuaalinen kipinä puutuu, eikä Tommi jää sitä odottelemaan, vaikka Juudit niin varmaan toivoisi.
Joo itsekin olin epävarma kiukuttelija teini-ikäisenä. Emma ei kuitenkaan ole enää mikään teini, vaan henkisesti teinin tasolle jämähtänyt aikuinen. Kuten moni on jo todennut, eivät hänen suhteensa tule onnistumaan ennen kuin työstää epävarmuuksiaan ja pääsee sinuiksi itsensä kanssa.
Niin eikö Emmakin ole jo lähempänä kolmeakymppiä? Ja käytös tosiaan 10 vuotta nuoremman tasolla.
Voi luoja miten tylsä ihminen tuo Mira on. En toivo suhteelle jatkoa (ja tuskin jatkuukaan). En jaksaisi noin persoonatonta ihmistä edes kaverina!
Emma on kolme vuotta nuorempi kuin Kati, mutta Kati on mammojen mielestä jo ”niin iäkäs” kun taas Emman perseilyt menee nuoruuden piikkiin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni täällä sanoo, että Emma on liian nuori ja kypsymätön ohjelmaan. Näin ehkä onkin, mutta noilla asioilla on tapana ajan kanssa muuttua. Nuorikin vanhenee ja "kypsyy".
Näen Emmassa itseäni ja epävarmuuttani, kun nuorena 17v aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa.
Kiukuttelin varmaan liikaa, enkä oikeastaan tiennyt, miten suhteessa ollaan. Mies oli kuitenkin kärsivällinen(mutta kyllä hänelläkin omat vikansa on, ei ole mikään pyhimys) ja yhteen jäätiin. Nyt vuosikymmeniä myöhemmin on roolit mielestäni täysin vaihtuneet. Minä kyllä olen tämän sunteen "kypsempi" ja järkevämpi puolisko. Eikä tämä ole vain minun näkemys/mielipide.
Ihminen voi muuttua ja kehittyä. Tuomaksella ja Emmalla on ehkä suurempi ongelma se, ettei seksuaalista kipinää ole. Emmalla ja Tuomaksella on hyvä keskusteluhteys ja jos kemiaa olisi nyt alussa paljon, heistä tulisi hyvä pari, koska tuo seksuaalisuus/ihtohimo veisi heidät nyt alkuvaikeuksien läpi ja antaisi Emmalle aikaa kasvaa.
Sama homma Tommilla ja Juuditilla, seksuaalinen kipinä puutuu, eikä Tommi jää sitä odottelemaan, vaikka Juudit niin varmaan toivoisi.
Hieno kasvutarina, ihanaa että teillä kävi noin.
Mutta yleisesti; en syyttäisi nyt Tuomasta kyllä siitä ettei jaksanut heti häistä alkanutta kriiseilyä (kelpaanko, olenko liikaa, liian vähän...) ja hyvin pian kehittynyttä kiukuttelua. Suora kommunikointi tarkoittaa jotain aivan muuta kuin sitä että kiukutellaan. Asiat voi ja kannattaa sanoittaa suorasti myös kauniisti ja asiallisesti, mielestäni Tuomas on tehnyt niin ja ollut jopa hämmästyttävän kärsivällinen ja positiivinen alkujaksoissa. Minä en kyllä ihmettele, että hänelläkin lopulta pinna paloi.
Onkohan Tuomas sanonut suoraan, et tuntuu ikävältä kun toinen koko ajan mollaa itseään eikä luota yhtään?
Voisin kuvitella, et alan ihmisenä osaa katsoa pintaa syvemmälle ja vaikka sanoittaa Emman juttuja, tyyliin "Musta vaikuttaa siltä, että sä et oikein luota itseesti ja viehättävyyteesi. Oletko Emma huomannut, et epävarmuutesi aiheuttaa tiettyä negatiivista käyttytymistä?" Sit Emma vois sanoa, et joo totta et olen kyllä epävarma ja se aiheuttaa pelkoa ja ikävää defensiivistä käytöstä. Kiva kun sanoit, haen terapiaan ja koitan oppia katsomaan itseänikin rakastavammin!
Eilenkään en nähnyt varsinaista suoraa puhetta itse asiasta. Suoraa olisi ollut vaikkapa se, et Tuomas olis kysynyt, et miksi sä Emma itket, kun katsot hääkuvaa ja minä sanoin et ollaan vaan kavereita, kun eikös me ollakin samaa mieltä. SIt Emma olis voinut sanoa, et ei me muuten olla samaa mieltä.
Musta hei muuten tulis hyvä käsikirjoittaja noille, pitäiskö hakea ens kaudelle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno kasvutarina, ihanaa että teillä kävi noin.
Mutta yleisesti; en syyttäisi nyt Tuomasta kyllä siitä ettei jaksanut heti häistä alkanutta kriiseilyä (kelpaanko, olenko liikaa, liian vähän...) ja hyvin pian kehittynyttä kiukuttelua. Suora kommunikointi tarkoittaa jotain aivan muuta kuin sitä että kiukutellaan. Asiat voi ja kannattaa sanoittaa suorasti myös kauniisti ja asiallisesti, mielestäni Tuomas on tehnyt niin ja ollut jopa hämmästyttävän kärsivällinen ja positiivinen alkujaksoissa. Minä en kyllä ihmettele, että hänelläkin lopulta pinna paloi.
Onkohan Tuomas sanonut suoraan, et tuntuu ikävältä kun toinen koko ajan mollaa itseään eikä luota yhtään?
Voisin kuvitella, et alan ihmisenä osaa katsoa pintaa syvemmälle ja vaikka sanoittaa Emman juttuja, tyyliin "Musta vaikuttaa siltä, että sä et oikein luota itseesti ja viehättävyyteesi. Oletko Emma huomannut, et epävarmuutesi aiheuttaa tiettyä negatiivista käyttytymistä?" Sit Emma vois sanoa, et joo totta et olen kyllä epävarma ja se aiheuttaa pelkoa ja ikävää defensiivistä käytöstä. Kiva kun sanoit, haen terapiaan ja koitan oppia katsomaan itseänikin rakastavammin!
Eilenkään en nähnyt varsinaista suoraa puhetta itse asiasta. Suoraa olisi ollut vaikkapa se, et Tuomas olis kysynyt, et miksi sä Emma itket, kun katsot hääkuvaa ja minä sanoin et ollaan vaan kavereita, kun eikös me ollakin samaa mieltä. SIt Emma olis voinut sanoa, et ei me muuten olla samaa mieltä.
Musta hei muuten tulis hyvä käsikirjoittaja noille, pitäiskö hakea ens kaudelle :D
Tuomasta (tai ketään) ei voi laittaa töihin puolisonsa kanssa, se ei ole reilua. Se mitä on nähty tv:stä, Tuomaksen kommunikointi on suoraa ja hyvin pitkälle hän jaksoi sitä myönteisesti harjoittaa. Sympatiani on nähdyn perusteella kyllä Tuomaksen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Emmalla on kauhean näköiset tatuloinnit. Ei tuollaisia töherryksiä kantavaan naiseen voi ihastua. Hääpuku näytti kauhealta töherrysten kanssa. Kertoo aika paljon ihmisen estetiikan tajusta ja itsetunnosta jos pitää iho pilata tatuloinneilla.
Tatskat on kyllä kauheat, mut ei kai se nyt ihastumista estä, jos muuten on hyvä tyyppi =)
Kyllähän ihminen huomaa sen jo ihan kättelyssä, jos vastapuoli ei ole itsestä viehättynyt. Eiköhän Emmakin ole sen huomannut. Epävarmana tyyppinä on sitten kaivannut jotakin vakuuttelua Tuomakselta. Tuomakselta järkyttävä virhe ryhtyä fyysiselle tasolle jos ja kun ei ole ollut Emmasta kiinnostunut. Hänen olisi pitänyt lukea tilannetta paremmin. Ei ihmekään, että ovat päätyneet riitelemään.
”Meillä on tällainen kaverillinen meininki”, ja sitten sama mies hivelee ja pussailee toisen niskaa. Näitä miehiä olen tavannut elämäni aikana enemmän kuin tarpeeksi. Arvostus ei ole kovin korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Kommenttipalsta on hyvää viihdettä, parempaa kuin itse ohjelma. Parhaat naurut saa lukemalla alkusivujen Team Emma&Tuomas -puolustelijoiden harhoja! :'D käykää katsomassa... Kunnon denialit päällä silloin, ohjelmahistorian onnistunein pari hehkutusta myöten LMAO
Me jotka näimme tilanteen ajat sitten tuomituksi saivat hemmetinmoisen määrän alapeukkuja ja vastalauseita. Eikä riittänyt spoileritieto nää ei ole todellakaan enää yhdessä, koska jotkut halusivat että nää on yhdessä.
Mielenkiintoinen ihmiskoe jo tää palstakin.
Itse annan alapeukkua spoilereista, koska tulee vaan surullinen mieli, jos kuulee et joku pari on eronnut. Plus huonoa ja ikävää käytöstä kertoa lopputulos etukäteen.
Sinänsä jännä kuvio, että kaikki neljä naista selvästi haluavat suhdetta miehensä kanssa ja ovat ihastuneita. Mutta miehistä vain yksi.
Janne selvästi haluaa ja on selvästi ihastunut. Matti näyttää olevan vähän kiikun kaakun ja samaten Tommi tosin ehkä eri syistä. Ja Tuomas ei taida haluta suhdetta vaimonsa kanssa (paitsi ehkä seksiä).
Varmasti aviopuolisot on kavan paineen alla monesta suunnasta. Kaikki on hyvin rohkeita ja,tulevat löytämään onnensa jptain kautta,jossain vaiheessa. Ihania olette kaikki henkilöt.
Argh. Ei tietenkään. Mutta kun Tommi ei mitenkään ole tuonut esille, että hänelle olisi naisen ulkonäkö millään tavalla tärkeää. Esim. Mattihan oli maininnut pitävänsä urheilullisista tummista naisista (en tiedä miksi hänelle sitten paritettiin Mira, eli tuon vastakohta, mutta kuitenkin). Jos Tommi pitää naisellisista naisista eikä yksinkertaisesti kykene ihastumaan muunlaisiin, niin olisi kannattanut sanoa tämä kriteeriksi asiantuntijoille, eikä painottaa pelkkiä noita arvoseikkoja.
Kun tässä on nyt niin paljon puhuttu siitä, että Tommi ei vaan millään pysty syttymään Juuditin ulkonäköön, ja siksi ei voi ihastua.