Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä, minkä näköinen on esimerkiksi Juudit vanhetessaan: Väkäleuka, koukkunenä. Tuleeko muille mieleen noita-akka?!
Mietipä vähän, miten ilkeä ja ruma olet :( Häpeäisit, kiusaaja!
Mutta totuus ei pala tulessakaan.
Ilkeä joskus saatan ollakin, mutta tässä tapauksessa olen provosoitunut aiemmista kommenteista (Juudit on kaunotar!)
Ruma en ole. Viimeksi verrattu Christina Aguileiraan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyttää tämä jatkuva Tuomaksen dissaaminen ja Emman puolustelu täällä.
Tuomas on ”renttu, koulukiusaaja, pelaaja” ym. ja Emma saa tietysti käyttäytyä ihan miten lystää - jonkun yhden kommentin takia!
(Joka sekin kommentti sanottu oletettavasti tilanteessa, jossa Emma on kiukutellut häistä saakka ja Tuomaksella alkanut ymmärrettävästi ärsyttämään)Miksi Emma saa töksäytellä ja hylkiä toista, mutta Tuomaksen pitäisi vain ymmärtää?
Kuvitelkaa tilanne toisinpäin; Tuomas olisi sanonut heti häiden jälkeen Emman antamasta huomenlahjasta ettei tykkää sellaisista, kiukutellut, tiuskinut jotain ”EN TULE SINNE!” (syömään kanssasi aamupalaa) jne.
Puolustelisitteko siinä tilanteessa Tuomasta ja paheksuisitte Emmaa, kun ei jaksa hyysätä kiukuttelevaa mieslasta?Luulenpa, että moni täällä on itse tuollainen emotionaalisesti vastuuton tiuskija-kiukuttelijanainen jota miehen pitää vaan sietää, ymmärtää ja lepytellä (eli alistua naisen henkiselle väkivallalle!), ja siksi haukkuvat Tuomasta kun Tuomas ei tuollaista kestä.
Eikä muuten tarvitse kestää - kenenkään ei tarvitse.
Ei naisen eikä miehen.Jos joku mies käyttäytyisi EA-ohjelmassa naistaan kohtaan kuin Emma, niin häntä pidettäisiin täällä ihan jakomielitautisena psykona.
Itse naisena haluan eroon tuollaisesta täysin sairaasta ja henkisesti väkivaltaisesta, aiemmin yleisesti hyväksytystä dynamiikasta jossa nainen on kiukutteleva vauva ja miehen pitää vaan sietää.
Yäk miten tunkkainen, sairas malli.
Nainen EI ole lapsi, vaan aikuinen miehen rinnalla.
Juuri näin!
Lisäksi kumpikin on aikuinen ihminen, joten he vastaavat omasta käytöksestään ensisijaisesti itse. Emma omasta epävarmuudestaan ja itsetunnostaan ja Tuomas ristiriitaisesta viestinnästä ja tylyistä kommenteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä, minkä näköinen on esimerkiksi Juudit vanhetessaan: Väkäleuka, koukkunenä. Tuleeko muille mieleen noita-akka?!
Ilkeä joskus saatan ollakin, mutta tässä tapauksessa olen provosoitunut aiemmista kommenteista (Juudit on kaunotar!)
Rumalta säkin tulet näyttämään vanhana. Juuditin sisäinen kauneus sentään on pysyvää.
8226, kuitenkin koit tarpeelliseksi lainata ja levittää entisestään ilkeää viestiä - miksi ihmeessä? Nyt oikein varmistit, että se tulee huomatuksi.
Oho, kävin katsomassa osallistujien iät.
Mira 32. Luulin että 40-45.
Kati 29. Luulin että yli 30.
Matti 35. Luulin että 40-45.
Emma 26. Luulin että 20-25.
Tuomas 29. Luulin että 23-25.
Muista minulla ei mielipiteitä ollutkaan.
Parjatulle Emmalle ainakin se plussaa, että näyttää melkein teiniltä ja monet voi tykätä tyttömäisyydestä, ettei ole mummoutunut tai tätiytynyt. Kun löytäisi vielä itseluottamusta ja balanssia. Tuomaskaan ei vaikuta henkisesti 29-vuotiaalta.
""Mä en jaksais Mattia. Kiertelee ja kaartelee, eikä oikein sano mihinkään mitään. Ei vastaa suoraan kysymykseen vaan läpättää vaan jotain turhanpäiväistä.""
""Mihinkään mitä Matti sanoo, ei yhdytä, että joo, just niin! Ihanaa, kun säkin olet tota mieltä. Ei, vaan koko ajan sellainen pieni negatiivinen vastakuitti. Se vie hiljalleen kaiken halun yrittää, latistaa tunnelman.""
Lainauksen perusteella ehkäpä Matti vaan yrittää sinnitellä kuvausten loppuun kun ei halua antaa ymmärtää että olisi kiinnostunut, odottaa eron hetkeä. Ellei sitten....
""Mirasta näytettiin pätkä miten koppava ja kylmän piikittelevä hän oli videolla. Sanoi itsekin, että kamalaa katsottavaa ja että hän tuntee sisällään ihan toista, mitä se video näyttää.""
....Mira ymmärrä muuttaa käytöstään loppu kuvauksiin eikä menettäisi Mattia oman käytöksensä takia. Kurjaa, jos Mira on sitä mieltä että hänen tapansa keskustella on ok (""ovat rentoja""), kun se vaan ei ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumalta säkin tulet näyttämään vanhana. Juuditin sisäinen kauneus sentään on pysyvää.
No jaaaa. Olen jo yli 70-vuotias ja naama on ihan hyvä tämän ikäiselle. Jos ja kun on hyvät piirteet saanut, eivät ne katoa suitsait iän myötä.
Mitäs aloitte kehumaan sen osallistujan kauneudella?!
Vierailija kirjoitti:
Mikä se Matin koiraheitto oli? Vitsi? Muuten täydellinen nainen, mutta sitten on se koira...
Menee minun mielestä jotenkin niin, että aina löytyy joku asia josta voi vähän olla sanomista. Koira nyt vaan oli esimerkki.
Itseasiassa Mattihan tykkää Brunosta ihan selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Emma on kolme vuotta nuorempi kuin Kati, mutta Kati on mammojen mielestä jo ”niin iäkäs” kun taas Emman perseilyt menee nuoruuden piikkiin..
Emman ja Katin (myös Juuditin) ikäero on vain 3 vuotta, mutta Kati ja Juudit ovat paljon aikuismaisempia kuin Emma, joka on välillä kuin uhitteleva teini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaaaa. Olen jo yli 70-vuotias ja naama on ihan hyvä tämän ikäiselle. Jos ja kun on hyvät piirteet saanut, eivät ne katoa suitsait iän myötä.
Mahtaa olla raskasta, jos vanhanakin on kovin herkkä provosoitumaan. Ikätoveritkin lienevät sokeita, jos 70-vuotiaasta tulee mieleen kymmeniä vuosia nuorempi julkkis :D
Hämmentää kommentit, joissa parjataan Juuditia liian poikamaiseksi ja sen vuoksi luotaantyöntäväksi. Juudit oli vaimojen kokoontumishetkessä mielestäni ehdottomasti huoneen kaunein nainen mekossaan ja isoissa korvakoruissaan. Hän kantaa itsensä todella kauniisti ja säteilee sellaista lämmintä hehkua, jollaista ei millään ripsarilla tai huulipunalla saada aikaiseksi. Jotenkin tuli mieleen ylväästi purjehtiva joutsen.
Tommi on todellinen tahvo, jos ei ymmärrä, että on nainut lottovoiton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni täällä sanoo, että Emma on liian nuori ja kypsymätön ohjelmaan. Näin ehkä onkin, mutta noilla asioilla on tapana ajan kanssa muuttua. Nuorikin vanhenee ja "kypsyy".
Näen Emmassa itseäni ja epävarmuuttani, kun nuorena 17v aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa.
Kiukuttelin varmaan liikaa, enkä oikeastaan tiennyt, miten suhteessa ollaan. Mies oli kuitenkin kärsivällinen(mutta kyllä hänelläkin omat vikansa on, ei ole mikään pyhimys) ja yhteen jäätiin. Nyt vuosikymmeniä myöhemmin on roolit mielestäni täysin vaihtuneet. Minä kyllä olen tämän sunteen "kypsempi" ja järkevämpi puolisko. Eikä tämä ole vain minun näkemys/mielipide.
Ihminen voi muuttua ja kehittyä. Tuomaksella ja Emmalla on ehkä suurempi ongelma se, ettei seksuaalista kipinää ole. Emmalla ja Tuomaksella on hyvä keskusteluhteys ja jos kemiaa olisi nyt alussa paljon, heistä tulisi hyvä pari, koska tuo seksuaalisuus/ihtohimo veisi heidät nyt alkuvaikeuksien läpi ja antaisi Emmalle aikaa kasvaa.
Sama homma Tommilla ja Juuditilla, seksuaalinen kipinä puutuu, eikä Tommi jää sitä odottelemaan, vaikka Juudit niin varmaan toivoisi.
Noinhan se on. Mutta sen lisäisin, että sitä seksuaalista kipinää ja kemiaa voi myös ihan rakentaa. Ok ymmärrän että ehkä kaikki ei osaa mutta ei sitä tarvitse vain tumput suorina odotella vaan kyllä asiaan voi ihan itse vaikuttaakin.
Oman kokemukseni mukaan ei voi. Olen ollut tilanteessa, jossa olisin halunnut tuntea toista osapuolta kohtaan kipinää ja kemiaa ja haluta häntä seksuaalisesti ja ylipäänsä hänen läheisyyttään, mutta siitä ei vain tullut mitään. Jos olisi mahdollista päättää "kostua" tai "saada stondis" kenestä tahansa pelkällä tahdonvoimalla, niin pariutuminenhan mullistuisi täysin. Mutta jos toinen ihminen ei vain kerta kaikkiaan herätä seksuaalista kipinää niin ei sitä pidä yrittää. Eikä kyse ole millään tavalla siitä, että se toinen edes olisi ruma tai vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla raskasta, jos vanhanakin on kovin herkkä provosoitumaan. Ikätoveritkin lienevät sokeita, jos 70-vuotiaasta tulee mieleen kymmeniä vuosia nuorempi julkkis :D
No Christina on ollut julkkis jo ainakin reilut 20-30 vuotta ja vertailu tapahtui tuolloin. Heheee.
Siis miten seksuaalista kipinää voi rakentaa tai siihen voi vaikuttaa?
Olisi kiva jos antaisit esimerkin.
Itse olen samaa mieltä, että sitä ei voi pakottaa tai kehittäå jos sitä ei ole.
Eikä leikkiä tai uskotella, että kyllähän sitä on. Jos ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Christina on ollut julkkis jo ainakin reilut 20-30 vuotta ja vertailu tapahtui tuolloin. Heheee.
No heh juu, ei ihme, että ketuttaa muiden saamat kehut, jos itse ei ole saanut kehuja noin pitkään aikaan :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se Matin koiraheitto oli? Vitsi? Muuten täydellinen nainen, mutta sitten on se koira...
Menee minun mielestä jotenkin niin, että aina löytyy joku asia josta voi vähän olla sanomista. Koira nyt vaan oli esimerkki.
Itseasiassa Mattihan tykkää Brunosta ihan selvästi.
Nyt huonoa keittiöpsykologiaa, jonka toivon, että ei edes ole totta: Matti ei halunnut sanoa, että suhde Miraan epäilyttää häntä ja ulkoisti puheensa ainoaan asiaan, josta täydellisesti tykkää tässä avioliitossa, täydelliseen koiraan. Halusi esimerkillään pehmentää paljastavaa viestiään, koska ei halua loukata Miraa.
Toivon, että kummatkin haluavat jatkaa. Ovat oikein symppiksiä!
Vierailija kirjoitti:
Hämmentää kommentit, joissa parjataan Juuditia liian poikamaiseksi ja sen vuoksi luotaantyöntäväksi. Juudit oli vaimojen kokoontumishetkessä mielestäni ehdottomasti huoneen kaunein nainen mekossaan ja isoissa korvakoruissaan. Hän kantaa itsensä todella kauniisti ja säteilee sellaista lämmintä hehkua, jollaista ei millään ripsarilla tai huulipunalla saada aikaiseksi. Jotenkin tuli mieleen ylväästi purjehtiva joutsen.
Tommi on todellinen tahvo, jos ei ymmärrä, että on nainut lottovoiton.
Joo, on kaunis: ei ole naama paiseruton peittämä, eikä ole nenä poskella.
Tämä kauneus ei poissulje sitä, että on maskuliininen.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vois ajatella että Tommin kaltaisella poikkitaiteellisella ei niin komealla, kämppisten kanssa asuvalla hemmolla, ei olisi jonossa asti naisia. Ja ihmettelen miten hän laittaa niin suuren painon ihastumiselle, jos pyysi itselleen järjestettyä avioliittoa.....kyllä se seksikin liimaa yhteen kun sitä vaan alkaa harrastamaan, ja Juudit kaikessa soveliasuudessaan saattaa olla mitä kinkympi kumppani makuuhuoneessa.
Aivan, kukaan asiantuntija ei voi aavistaa, keiden välillä kemiat kolahtavat. Siten aivan lähtökohtaisesti suhteelta ei oikein tässä tapauksessa voi odottaa leimahtavaa ihastumista ja rakastumista kuin aivan huikean sattuman saattelemana. Ottavatko osallistujat tämän huomioon?
Tuota 70+ pahatarta taitaa vain ärsyttää, kun Juudit on hyvä ihminen toisin kuin hän...
Minusta Matti on melko ujo. Minusta hänen ilmeneensä ja kommenttinsa viittaavat ujouteen.
Hän ei ole hirveän ujo vaan sentasoisesti, että Napakymppi ja tämä ohjelma ovat sopivia haasteita hänelle.
Tämän veikkauksen pohjana on oma ujouteni. Pystyn menemään monenlaisiin tilanteisiin ja viihtymään siellä. Käytöstäni pidetään kohteliaana, mutta jotenkin epäilyttävänä. Minua on arvioitu aspergeriksi, feikiksi, mielistelijäksi ja nimenomaan tyhjästä kuorestakin on puhuttu.
Minusta tuossa rippijuhlakeskustelussa Matti meni jotenkin lukkoon. Hän saattoi vilpittömästi olla sitä mieltä, ettei halua painostaa Miraa suuntaan eikä toiseen, mutta kun Mira teki omia tulkintojaan, Matti ei oikein osannut selkeästi ilmaista.
Mattia en tunne, mutta tämä fiilis tulee. Pidän kyllä hänestä.