Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
5221/18026 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juudit pitkätukkaisena: 

http://www.uljas.net/uef-ei-halua-sijoituksiaan-julkisiksi/

https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/maakunta/item/167245

On se muuten kumma, että vielä vuonna 2020 joidenkin mielestä naisellisuus katsotaan tukan pituudesta!! Paksut pusuhuulet tietysti auttais erottumaan joukosta, mutta kelläpä meillä sellasia ois. Juudit on ihan tavallisen kaunis nainen ja kauniimmaksi hänet tekee loiste ja luonne.

Jokainen saa tietenkin pitää sellaista hiustyyliä, mistä itse tykkää ja monelle sopii lyhyt tukka. Minun silmään Juuditin olemus on kyllä nätimpi ja naisellisempi pitkillä hiuksilla, luonnonkaunis suorastaan ja näyttää noissa kuvissa ihan perfect matchilta Tommille.

Vierailija
5222/18026 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, hehkuva Juudit, todella kaunis ja suloinen. Kaikilla hiustyyleillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5223/18026 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei pidä valita hiustyyliä sen mukaan, mikä miellyttää muita.

Vierailija
5224/18026 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen sitä, että osa pitää Tommin ja Juuditin välejä kehnoina ja suhdetta povataan karikolle. Heillä on omaan silmääni loistava yhteys ja vuorovaikutus. Ei väittelyä, ei piikitelyä, ei draamaa, ei mitään millä kumpikaan peittäisi epävarmuuttaan tai hiljaisia hetkiä. Syön hatullisen vanhoja taateleita, jos heille ei synny pitkäaikaista parisuhdetta.

Kannattaa niitä taateleita käydä jo ostamassa, nimittäin ei se, että vuorovaikutus toimii, vielä tarkoita, että suhde toimii. Muutenhan tässä olis duunipaikan miehistä puolet oikein hyviä aviomieskokelaita. Vaan kun eivät ole, kun kemia puuttuu, vaikka juttu luistaakin särmättömästi ja huumorikin kukkii.  

Tarkoitin vuorovaikutuksen yhteyttä, en niinkään arkisempaa toimivuutta. Mutta vähän vielä niin nähdään kuinka käy.

Vierailija
5225/18026 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kun naiset hehkuttavat taviksen näköisiä naisia kauniiksi ja upeiksi jne.

Vierailija
5226/18026 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana, hehkuva Juudit, todella kaunis ja suloinen. Kaikilla hiustyyleillä.

Ja mitähän ylisanoja vielä?

Makuasioita, mutta en voi olla samaa mieltä.

Vierailija
5227/18026 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiettyjen henkilöiden kohdalla on aivan selvästi nähtävissä miksi ovat sinkkuja. Mahtavatko itse nähdä saman kun katsovat ohjelmaa? Itse jos olisin sinkku ja osallistuisin tähän, ottaisin kaikin puolin tosissani homman, siis että haluaisin kyllä saada kaiken mahdollisen opin ja ymmärryksen omasta käytöksestäni ja tavoistani vuorovaikuttaa. Voisi tulla hyödyllisiä yllätyksiäkin katsoessa ohjelmaa, vaikka yritänkin vähän skannata ja kehittää koko ajan itseäni.

Vierailija
5228/18026 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, miksei oo Ensitreffit alttarilla 24/7 kaa? Sieltä me saataisiin kysymyksiimme vastaukset, että ovatko vai eivätkö ole tehneet sitä tai tätä 😅hyvä idea eikö totta?

Eikö sulle riitä BB 24/7?

Vierailija
5229/18026 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuditille sopisi sellainen mies joka on avoin, muista kiinnostunut ja jolla on paljon kiinnostavaa jaettavaa esim. Tuomas olis sopinut paremmin ja Jannekin varmaan avautunut Juuditille enemmän kuin sämpsäkälle Katille. Viime vuoden Olli, Ville... Ei nyt tule mieleen ketään ihan sellaista jota haen. Semmonen mies joka on täysin sinut itsensä kanssa ja on kiinnostunut tutustumaan naiseensa. Ikävästi näyttää siltä, että asiantuntijat ovat katsoneet että onpa ulkoisesti samanoloinen mätsi Juudit ja Tommi. Itse asiassa mua häiritsi jo häissä heidän visuaalinen samankaltaisuus - kuin Tatu ja Patu. Pääsikö unohtumaan, että vastakohdat viehättää?

Naimanaamat! Lisäksi yhdistää vapaaehtoinen lapsettomuus ja holittomuus. Mielenkiintoista olisi kuulla ovatko he päätyneet näihin ratkaisuihin samankaltaisista syistä.

Minua on alkanut ohjelman myötä mietityttämään tämän tyyppisten ihmisten pariutuminen yleiselläkin tasolla.

Olen itse noiden ns. peruskriteerien osalta Tommia ja Juuditia vastaava: älykkyys, alkoholittomuus, vapaaehtoinen lapsettomuus. Nämä asiat jo itsessään vaikeuttavat pariutumista huomattavasti ihan vain siksi, että vastaavia muita ihmisiä on olemassa hyvin vähän. Olen silti onnistunut elämäni aikana kerran pariutumaan onnellisesti. Se kaatui yli kymmenen vuoden jälkeen siihen, että mies halusi sittenkin lapsia. 

Olen jossain määrin bi-seksuaali, mikä onneksi hieman lisää mahdollisten kumppanien määrää. Mutta kun olen katsellut Tommia ja Juuditia, joudun toteamaan ettei minulla taida olla kummankaan kanssa oikein mitään yhteistä noiden peruskriteerien ulkopuolella. Niiden täyttyminen ei missään nimessä vielä riitä hyvään parisuhteeseen. Kuitenkin jo sen vaatiminen, että ne kaikki täyttyisivät yhtä aikaa, on todella paljon vaadittu.

Olen alkanut ajatella, että Tommi ja Juudit saattavat myös kokea tilanteen näin. Ts. yhdestä näkökulmasta he ovat aivan satumainen match, ja on käynyt huima onnenpotku että kaksi tuon tyyppistä ihmistä haki mukaan ohjelmaan. Toisaalta taas match ei ole kummoinenkaan. Persoonallisuudet eivät mielestäni mitenkään erityisen hyvin pelaa heillä yhteen. Tulevat toki hyvin toimeen, koska molemmat ovat fiksuja ihmisiä joilla on hyvä itsetuntemus ja itsensä hallinta korkealla tasolla. Tällainen ihminen tulee melkein kenen tahansa kanssa juttuun, mutta ei se tarkoita että voisi olla onnellinen kenen tahansa kanssa parisuhteessa. Parisuhdeonneen vaadittaisiin sellaista syvempää yhteyttä, jota mielestäni näiden kahden välillä ei ole nähty. Kohteliaisuutta ja kunnioittavaa käytöstä vain.

Olen alkanutkin nyt pelätä, että kumppanin löytäminen tulee olemaan minulle vieläkin vaikeampaa kuin kuvittelinkaan. Toivon, että Tommilla ja Juuditilla olisi kameroiden ulkopuolella sutinaa, jota he eivät vain halua kameroille paljastaa, mutta en itse asiassa usko niin olevan. Juudit ainakin vaikuttaa siltä että ei häntä häiritsisi näyttää tunteitaan avoimesti, jos niitä olisi. Tai jos Tommi niihin vastaisi.

Vierailija
5230/18026 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tiettyjen henkilöiden kohdalla on aivan selvästi nähtävissä miksi ovat sinkkuja. Mahtavatko itse nähdä saman kun katsovat ohjelmaa? Itse jos olisin sinkku ja osallistuisin tähän, ottaisin kaikin puolin tosissani homman, siis että haluaisin kyllä saada kaiken mahdollisen opin ja ymmärryksen omasta käytöksestäni ja tavoistani vuorovaikuttaa. Voisi tulla hyödyllisiä yllätyksiäkin katsoessa ohjelmaa, vaikka yritänkin vähän skannata ja kehittää koko ajan itseäni.

Viime kauden Olli sanoi Mankeloi-podcastissa oppineensa ohjelman avulla itsestään paljon. Hän myös mainitsi lukeneensa ihmisten kommentteja netistä ja oppineensa niistäkin! Rohkea mies, vaikka taisin tällä palstalla häntä tossukaksi syytelläkin.

Olli sanoi mm. kuvitelleensa, että kunhan kumppani on riittävän älykäs niin mikään muu ominaisuus ei nousisi kynnyskysymykseksi, mutta luettuaan netistä kommentteja, että hänen pitäisi olla herkän humanistitytön eikä viileän insinöörin kanssa, tajusi siinä olevan ehkä sittenkin pointtia. Ja nyt hän sitten on sellaisen herkän humanistin kanssa. :)

Vierailija
5231/18026 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt löydä lehtikuvia, mutta Maria Ohisalosta julkaistiin keväällä/kesällä kuvia, joissa hän oli seuraamassa Uudenmaan sulkua tms., ja hänellä oli joku lippis päässä. Hiuksia ei näkynyt. Tuo riitti tekemään hänestä maskuliinisen näköisen.

Vierailija
5232/18026 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto miten hauskannäköinen Emma oli vihreässä mekossaan kotaillallisella. Emma on sähäkkä ja mielenkiintoinen nainen. Tuomaksen katse kertoi samaa.

Oli tosiaan todella sievän näköinen! Hiuksetkin oli kauniisti niissä haastattelupätkissä ja se vihreä väri sopii hänelle tosi hyvin.

Emmalla on muuten myös tosi kiva kroppa kun vaan vaatteet paljastavat oikeat kohdat. Etenkin huomion kiinnitti kauniit sääret, lihaksikkaat ja sileät. Olen kade.

Vierailija
5233/18026 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kun just jotain älykkyyttä usein korostetaan. Mitä merkitystä älykkyydellä on jos on muuten sosiaalisesti kömpelö möläyttelijä tms.

Ja suurin osa meistä on kuitenkin keskivertoviisaita jotka pystyvät hyviin keskusteluihin joten kyllä itsellä korostuu kriteereinä just sydämen viisaus ja hyvät sosiaaliset taidot (Ei tarvitse olla mikään supliikkityyppi mutta peruskäytöstavat yms.)

Vierailija
5234/18026 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kyllä hyvin kummallinen kauneuskäsitys kun tavallista tavallisemman ja poikamaisen naisen ulkonäköä hehkutetaan sivukaupalla. Samaan aikaan malleja, missejä, ja oikeasti kauniita julkisuuden henkilöitä haukutaan.

Olen itsekin nainen, mutta silti ihmetyttää. Miehenikin sanoi, että Juudit ei ole kaunista nähnykkään vaan tulee pikkupoika mieleen kun ei edes hiuksia ole.

Vierailija
5235/18026 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on kyllä hyvin kummallinen kauneuskäsitys kun tavallista tavallisemman ja poikamaisen naisen ulkonäköä hehkutetaan sivukaupalla. Samaan aikaan malleja, missejä, ja oikeasti kauniita julkisuuden henkilöitä haukutaan.

Olen itsekin nainen, mutta silti ihmetyttää. Miehenikin sanoi, että Juudit ei ole kaunista nähnykkään vaan tulee pikkupoika mieleen kun ei edes hiuksia ole.

Kauneus on niin paljon muutakin kuin pelkkä ulkokuori. Se on myös suhteellinen käsite, ja merkitsee eri ihmiselle eri asioita.

Vierailija
5236/18026 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletpa sinä ja miehesi ilkeitä ihmisiä! Oletko kuullut että makuja on monia?

Vierailija
5237/18026 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni esimerkiksi monet misseistä eivät ole kauniita vaan tavallisia, mutta Juudit on kyllä mielestäni kaunis!

Miksi jonkun kehuminen ärsyttää niin paljon joitain ihmisiä?!

Vierailija
5238/18026 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihania ne Juuditin kommentit esim. häämatkalla "kiitos, kun olet kanssani tässä" tms. <3 Viisas ja kaunis sydän näkyy ulospäin.

Minua ärsyttää nuo Juuditin ja Tommin sisällöllisesti tyhjät hokemiset. On itsestään selvää, että häitä ei olisi ollut ilman heitä. Kiitos, että lähdit tähän mukaan. Ilman sinua en olisi nyt naimisissa. Sama hokeminen jatkui häämatkalla. Ilman sinua en nyt olisi täällä häämatkalla, kiitos että lähdit, kiitos että olet.

Eikö heillä ole mitään sisällöllistä, merkityksellistä kehuttavaa toisilleen? Merkitsevätkö he toisilleen muuta kuin tyhjiä merkitsijöitä, aviomiehen ja aviovaimon paikan`muodollisia täyttäjiä?

He ovat vieraita toisilleen ja jännittävät vielä toisiaan, ainakin Juudit tuntuu myötäilevän Tommia, joka on etäinen. Tuollaisilla kohteliaisuuksilla esim. Juudit yrittää rikkoa jäätä ja lähestyä, kun ei ole vielä muutakaan puhuttavaa, ainakaan vielä. Näyttää vähän siltä, et Juudit kyllä vois avautuakin enemmän mut Tommi seisoo jarrupolkimen päällä, ei kykene syventämään suhdetta eikä ole edes kiinnostunut riittävästi Juuditista et viitsisi lähteä avautumaan. 

Vierailija
5239/18026 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto miten hauskannäköinen Emma oli vihreässä mekossaan kotaillallisella. Emma on sähäkkä ja mielenkiintoinen nainen. Tuomaksen katse kertoi samaa.

Oli tosiaan todella sievän näköinen! Hiuksetkin oli kauniisti niissä haastattelupätkissä ja se vihreä väri sopii hänelle tosi hyvin.

Emmalla on muuten myös tosi kiva kroppa kun vaan vaatteet paljastavat oikeat kohdat. Etenkin huomion kiinnitti kauniit sääret, lihaksikkaat ja sileät. Olen kade.

Sileät sääret saa kun ajaa säärikarvat. Reitensä ovat kyllä kiinteät, itsellä paljastuisi armotta selluliittimuhkurat, jos käyttäisin yhtä lyhyitä shortseja kuin Emma. Aika suora vartalonmalli hänellä kyllä on, itse tykkään että muodot tulee selkeämmin esiin (rinnat ja vyötärö-lantiosuhde).

Vierailija
5240/18026 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Emmalla ja Tuomaksella olis enemmän yhteistä aikaa niin voisivat löytääkin yhteisen sävelen ja kipinän. Tuo tilanne on varmasti aika haastava.

Näen paljon itseäni ja puolisoani tässä. Kun vuorot on ristissä niin ei paljoa toisiamme nähdä ja vaikka oltaisiinkin yhtä aikaan kotona niin mä olen väsynyt, joskus ärtynyt enkä jaksa ainakaan tehdä mitään, kun taas mies harmittelee yhteisen tekemisen puuttumista ja menee sitten itse harrastamaan - eikä ymmärrystä löydy sille, että energiatasot vaan on erilaiset enkä ole hiljaa ja jää pois jutuista koska ei kiinnosta.

En voi kuvitella miten hankala on tällaisista lähtökohdista rakentaa uutta suhdetta kun melkein kymmenen vuotta jatkunut sellainenkin taantuu näillä spekseillä liki kaveritasolle.

Näen siis heissä potentiaalia, mutta en usko, että jatkavat.

Muut parit lupaavampia, mutta Kati ja Janne jotenkin epäsuhtaisia enkä osaa sanoa heidän jatkostaan. Luulen, että Mira ja Matti sekä Tommi ja Juudit jatkavat.

Ketju on lukittu.