Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Kommentit (18026)
Juudit on ihana! Hänen vuokseen olen alkanut miettiä olenko sittenkin lesbo tai vähintään bi, vaikka elän heterosuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoiler
Tällä palstalla on näköjään tapana ottaa aina joku tietty henkilö ”hampaisiin”.
Ensin se oli Emma ja on nyt vaihtunut Tommiksi.Uusimmassa cmore-jaksossa on kohtaus, jossa Juudit näyttää Tommille aamuseitsemältä
Cittarista hakemiaan banaanilaatikoita Tommin työpisteen rakentamista varten.Aiemmin joku kirjoitti, että Tommi ei edes kiittänyt Juuditia näistä laatikoista.
Mutta se oli puppua. Tommi kiitti hymyillen ” kiitos, hienosti ajateltu” ja paijasi Juuditin hartioita.
Hyvin väkinäiseltä näytti tuo kiittäminen ja "paijaus". Täysi m....kku olisi ollut jos ei olisi edes kiittänyt. Sitä ennen vielä kommentoi lakonisesti "että ihan häntäkö varten oli mennyt hakemaan". Ei silllee ilahtuneesti sanonut, vaan enemmän jotenkin sarkastisesti.
Tää on aina niin kivaa täällä, kun asiat nähdään niin mustavalkoisesti. Ehkä se on homman suola, että voi esittää kärkkäitä mielipiteitä näistä ihmisistä.
Keksin kyllä miksi Tommi olisi voinut sanoa noin olematta täysi mulkku, vaikkapa stressaantuneena saattaa päässä pyöriä paljon muuta eikä osaa ottaa toista huomioon parhainten.
Vierailija kirjoitti:
Juuditille sopisi sellainen mies joka on avoin, muista kiinnostunut ja jolla on paljon kiinnostavaa jaettavaa esim. Tuomas olis sopinut paremmin ja Jannekin varmaan avautunut Juuditille enemmän kuin sämpsäkälle Katille. Viime vuoden Olli, Ville... Ei nyt tule mieleen ketään ihan sellaista jota haen. Semmonen mies joka on täysin sinut itsensä kanssa ja on kiinnostunut tutustumaan naiseensa. Ikävästi näyttää siltä, että asiantuntijat ovat katsoneet että onpa ulkoisesti samanoloinen mätsi Juudit ja Tommi. Itse asiassa mua häiritsi jo häissä heidän visuaalinen samankaltaisuus - kuin Tatu ja Patu. Pääsikö unohtumaan, että vastakohdat viehättää?
Naimanaamat! Lisäksi yhdistää vapaaehtoinen lapsettomuus ja holittomuus. Mielenkiintoista olisi kuulla ovatko he päätyneet näihin ratkaisuihin samankaltaisista syistä.
Ehkä Matti ei halua bylsiä äitinsä näköistä naista. Usein sanotaan, että mies haluaa äitinsä kaltaisen naisen, mutta se tarkoittanee, että miehellä on äitinsä kasvonpiirteitä, jolloin olisi naisen kanssa ns. naimanaamat. Ja alun viestien perusteellahan nuo on eronneet, joten mitäpä noista arvuuttelemaan.
Naisellisuudesta. Juudit on naisellinen jos vertaa esimerkiksi Maajussille morsiamen Miiaan, joka on kehonkieleltään ja kasvoistaankin miehekäs Juuditiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Matti ei halua bylsiä äitinsä näköistä naista. Usein sanotaan, että mies haluaa äitinsä kaltaisen naisen, mutta se tarkoittanee, että miehellä on äitinsä kasvonpiirteitä, jolloin olisi naisen kanssa ns. naimanaamat. Ja alun viestien perusteellahan nuo on eronneet, joten mitäpä noista arvuuttelemaan.
Vauva.fi:n keskustelupalsta ei ole kyllä kovin luotettava lähde. Joten eiköhän katsota ihan rauhassa kuinka heille käy. Toivottavasti hyvin!
Luolastossakin piti alkaa pillittämään. Joo voi olla ahdistavaa jne. mutta aikuinen ihminen hoitaa asian muuten kuin vetämällä huomion itseensä, senkun olisi poistunut. Muissakin asioissa vie huomion itseensä ja nimenomaan tekee sen huonolla käytöksellä.
[/quote]
Siis mehän ei tiedetä oikeastaan mitään. Etenkään emme tiedä mitään mahdollisesta seksistä. Jos asetun itse tuohon ohjelmaan, niin olen varma, että pystyisin juksaamaan katsojia luulemaan ihan mitä vain. Sitten voisimme kumppanin kanssa naureskella katsojien narraamisesta kameroiden sammuttua.[/quote]
Juuri tämä!! Me ei tiedetä oikeastaan mitään. Näemme hyvin, hyvin pienen osan näiden parien yhdessäolosta ja nekin pienet hetket voi olla tarkoituksella leikattu antamaan eri kuvaa mitä todellisuus on, että lopussa tulisi yllätyksiä...
Itse en vedä vielä minkään näköisiä päätelmiä lopputulemista... kahtellaan...
Mitenköhän Emma on saanut asiantuntijat vakuuttumaan siitä, että hän sopii ohjelmaan? Onko valehdellut asioista?
Mun mielestä noin epävarmaa, nuorta ihmistä ei olisi pitänyt ottaa tämän tyylisen ohjelmaan ja näkeehän sen jo nyt miten siinä kävikään!
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän Emma on saanut asiantuntijat vakuuttumaan siitä, että hän sopii ohjelmaan? Onko valehdellut asioista?
Mun mielestä noin epävarmaa, nuorta ihmistä ei olisi pitänyt ottaa tämän tyylisen ohjelmaan ja näkeehän sen jo nyt miten siinä kävikään!
Ja miksihän ihmeessä on tultu siihen päätelmään, että Juuri Hän on sopiva match Tuomakselle ja toisin päin. Heidän olisi pitänyt osallistua johonkin ihan toisenlaiseen deittiohjelmaan. Tässä formaatissa mennään naimisiin.
Hei, miksei oo Ensitreffit alttarilla 24/7 kaa? Sieltä me saataisiin kysymyksiimme vastaukset, että ovatko vai eivätkö ole tehneet sitä tai tätä 😅hyvä idea eikö totta?
Vierailija kirjoitti:
Siis mehän ei tiedetä oikeastaan mitään. Etenkään emme tiedä mitään mahdollisesta seksistä. Jos asetun itse tuohon ohjelmaan, niin olen varma, että pystyisin juksaamaan katsojia luulemaan ihan mitä vain. Sitten voisimme kumppanin kanssa naureskella katsojien narraamisesta kameroiden sammuttua.
Juuri tämä!! Me ei tiedetä oikeastaan mitään. Näemme hyvin, hyvin pienen osan näiden parien yhdessäolosta ja nekin pienet hetket voi olla tarkoituksella leikattu antamaan eri kuvaa mitä todellisuus on, että lopussa tulisi yllätyksiä...
Itse en vedä vielä minkään näköisiä päätelmiä lopputulemista... kahtellaan... Viime kaudellakin lopputulos oli kyllä ihan nähtävissä ja keskusteluissa pohdittu saman suuntaisesti.
Juudit pitkätukkaisena:
http://www.uljas.net/uef-ei-halua-sijoituksiaan-julkisiksi/
https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/maakunta/item/167245
On se muuten kumma, että vielä vuonna 2020 joidenkin mielestä naisellisuus katsotaan tukan pituudesta!! Paksut pusuhuulet tietysti auttais erottumaan joukosta, mutta kelläpä meillä sellasia ois. Juudit on ihan tavallisen kaunis nainen ja kauniimmaksi hänet tekee loiste ja luonne.
Sivulla 7 on ihana kuva Juuditista neljän vuoden takaa.
Ei Juudit häviä ulkonäössä esimerkiksi muille EA-naisille yhtään. Kaunis nainen ja hieno luonne!
Vierailija kirjoitti:
Juudit pitkätukkaisena:
http://www.uljas.net/uef-ei-halua-sijoituksiaan-julkisiksi/https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/maakunta/item/167245
On se muuten kumma, että vielä vuonna 2020 joidenkin mielestä naisellisuus katsotaan tukan pituudesta!! Paksut pusuhuulet tietysti auttais erottumaan joukosta, mutta kelläpä meillä sellasia ois. Juudit on ihan tavallisen kaunis nainen ja kauniimmaksi hänet tekee loiste ja luonne.
Sen tukan ei tarvitse olla mitenkään erityisen pitkä, mutta ihan kynitty tukka tekee monesta naisesta kynityn näköisen. Ja jopa kauniista naisesta, kuten Juudit on. Juuditin tukka on kyllä edestä ihan riittävän pitkä, mutta takaa tuhhan lyhyt. Eikä siihen auta vaikkka oltaisiin 3000-luvulla.
Naisellisuutta ei katsota tukan pituudesta, mutta monesti se nainen näyttää naisellisemmalta, jos ne hiukset on edes 10cm pitkät, eikä ihan sentin pituiset.
En todellakaan tarkoita, että ne hiukset pitäisi olla hartioille tms, mutta ei ihan lyhyeksi kynitytkään.
Ja Juudit on kaunis, siitä ei kahta sanaa, mutta Juuditina pitäisin hiukset hieman pitempinä.
Noissa pitkätukkakuvissa Judit tosiaan on hyvin viehättävä. Enkä minä sitä sano, etteikö jokainen saisi pitää juuri sellaisia hiuksia, mistä pitää. Itse vaan lähes aina preferoin pidempiä hiuksia mitkä hänellä on nyt. Poikkeuksena jos on todella poikkeuksellisen hyvät kasvonpiirteet, silloin ihan lyhyet hiukset voivat tuoda ne paremmin esille. Mutta nyt siis tarkoitan ihan huippumalli tasoa.
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
Kati ei vaikuta kivalta ihmiseltä, ymmärrän hyvin että on sinkku. Ainoa ihminen näistä, johon en haluaisi tutustua missään olosuhteissa. Hieman aggressiivinen suhtautuminen Janneen ja ikävä kauppareissu, paljon ikävämpi mielestäni kuin Iltalehden uutisoima "riita kaupassa - Emma ja Tuomas" (huom. En huomannut mitään riitaa kaupassa? Ja miksi iltalehdissä suistuttavat Jannea ja Katia ja dissaavat Emmaa ja Tuomasta?)
Toivon, että J&K eivät jatka yhdessä. Ovat liian eri tahtisia ja läheisyyden kaipuu niin erilaista, että toisesta tulee ahdistunut ja toisesta onneton. Muiden parien jatkoa toivon, mutta ainakaan Tommin ja Juuditin kohdalla en sitä usko. Tommi ei ole kiinnostunut, eikä häntä toisaalta voi siitä moittia. Juudit on kiva ihminen, mutta aina ei vain löydy sitä "it-factoria", vaikka kuinka haluaisi. Mira ja Matti ovat tyytyväisiä, toivottavasti kehittyy edelleen hyvin. Ovat sööttejä kainalokkain saunan laiturilla. Emma ja Tuomas, noh, vaikuttavat kesken kauden eroavalta parilta. Hassua, että näytetään niin selkeästi jo tässä vaiheessa kautta. Tavallaan harmi, koska nauravat paljon yhdessä. Ehkei tämä formaatti sovi ihan kaikille ja elämäkin pitäisi formaatin ajaksi järjestellä niin, ettei heti matkan jälkeen ole töissä. En sitten tiedä, kuinka ajoissa henkilöt saavat tietää osallistumisensa lomien toivomiseksi.
Minäkin olen tätä joka kaudella ihmetellyt eivätkö ihmiset tosiaan pysty järjestämään edes hieman lomaa tämän ohjelman kuvauksien yhteyteen. Luulisi, että sen verran sille uudelle kumppanillekin haluaisi itsestään antaa.
Juuditin kroppa on kyllä ihan hyvä ja naisellinen. Jättiläisrintoja ei tarvita, ihan normaalit on hyvin monen miehen mielestä sopivat.
Mutta noin lyhyt tukka ei ole naisella kiva, eikä naisellinen. Ei tarvii olla paljoakaan pitempi, kun on jo ihan eri meininki. Juudit on kaunis piirteiltään ja hän on kaunis noinkin lyhyessä tukassa, mutta se ei siltikään ole kovin naisellista. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Ja kun tuolla joku mainitsi, että Tommi näytti taas täti-ihmiseltä lierihatussaan, niin sekin on totta. Piti katsoa monta kertaa, että kuka siinä kanootissa on toisena.