Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Matista tulee jotenkin hämmentynyt olo itselle. Hänessä on jotain mikä ei täsmää. Vaikuttaa ihan rehdiltä, kohteliaalta, mukavalta ja kaikkea positiivista, mutta jokin saa ainakin minussa olon, että hänen kanssaan pitäisi olla vähän varuillaan ettei polta näppejään. Voin olla täysin väärässä, mutta hänestä tulee vaikutelma kuin hän olisi pyörittänyt paljon naisia. Sellaisen kanssa ei välttämättä koskaan saa täyttä ja aitoa henkistä sitoutumista. Toivottavasti olen väärässä.
Omien sanojensa mukaan Matti ei ole koskaan seurustellut.
Matti on minusta vähän teflonia, en jotenkin saa tarttumapintaa hänestä. Vaikea selittää. Hän on kyllä oikein mukava, mutta jokin syvällisyys, aitous tai särö puuttuu, ja se alkaa epäilyttää. Muista osallistujista ei tätä fiilistä synny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin näin jakson ja luin Tuomaksesta ja Emmasta täältä, luulin siis että Emma töksäyttelee asioita ihan silkkaa pahuuttaan, mutta siis nyt jakson nähtyäni sanoisin että tuohan on vain sarkasmia, huumoria :D Eikö ihmiset oikeesti ymmärrä täällä?
Ehkä tämä on toki makuasia, kun omasta mielestäni muiden parien meno näyttää enemmän teennäiseltä ja imelältä (jälleen huom, makuasia, ei absoluuttinen totuus).
En kuitenkaan kiellä, etteikö sarkasmi huumorinlajina olisi haastava: raja sarkasmin ja puhtaan ilkeyden välillä saattaa joskus hämärtyä tai jos sillä yritetään ainoastaan peittää epävarmuutta tai jos toinen osapuoli kokee sen raskaana. Noh, saa nähdä.
Mielenkiinnolla kuitenkin jään seuraamaan jokaista paria.
Kun tuollaisia töksäytyksiä kuuntelee jatkuvasti, vuositolkulla, niin harva jaksaa enää nauraa. Ei nuo töksyt ole edes hauskoja. Sarkasmi on taitolaji, sitä ei voi liiaksi korostaa.
Toisen ihmisen ymmärtäminen se vasta taitolaji onkin.
Hyvää settiä savolaisilta.
Haloo! Ketkä ovat savolaisia? Ei ainakaan Tuomas ja Emma. Joensuu ei ole savoa nähnytkään.
Mä en saa Jannesta mitään luonnetta irti, yhden ilmeen ihminen. Mulla menisi hermot siihen rauhallisuuteen. Matti= Matissa tunnistan itseäni, selvästi "jättää ennen kun tulee jätetyksi" ja ei uskalla olla aito. "Läpällä" kokoajan, ettei vaan käy niin että hän oli tosissaan ja toinen ei. Kiusattu? Huono itsetunto?
( mielenkiintoisinta tässä sarjassa on lukea näitä kommentteja siitä miten erilailla ihmiset koetaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matista tulee jotenkin hämmentynyt olo itselle. Hänessä on jotain mikä ei täsmää. Vaikuttaa ihan rehdiltä, kohteliaalta, mukavalta ja kaikkea positiivista, mutta jokin saa ainakin minussa olon, että hänen kanssaan pitäisi olla vähän varuillaan ettei polta näppejään. Voin olla täysin väärässä, mutta hänestä tulee vaikutelma kuin hän olisi pyörittänyt paljon naisia. Sellaisen kanssa ei välttämättä koskaan saa täyttä ja aitoa henkistä sitoutumista. Toivottavasti olen väärässä.
Omien sanojensa mukaan Matti ei ole koskaan seurustellut.
Esittelyn mukaan Matti ei ole koskaan seurustellut pidempiaikaisesti. Eli lyhyitä seurustelu-suhteita on voinut olla vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Matti on minusta vähän teflonia, en jotenkin saa tarttumapintaa hänestä. Vaikea selittää. Hän on kyllä oikein mukava, mutta jokin syvällisyys, aitous tai särö puuttuu, ja se alkaa epäilyttää. Muista osallistujista ei tätä fiilistä synny.
Minusta tässä on nähty vain niin pintaraapaisu Matista(kin), ettei voi sanoa vielä mitään. Totta että ainakaan vielä ei ole vaikuttanut syvälliseltä, mutta eipä ole hirveän montaa lausetta sanonutkaan...
Vierailija kirjoitti:
Mä en saa Jannesta mitään luonnetta irti, yhden ilmeen ihminen. Mulla menisi hermot siihen rauhallisuuteen. Matti= Matissa tunnistan itseäni, selvästi "jättää ennen kun tulee jätetyksi" ja ei uskalla olla aito. "Läpällä" kokoajan, ettei vaan käy niin että hän oli tosissaan ja toinen ei. Kiusattu? Huono itsetunto?
( mielenkiintoisinta tässä sarjassa on lukea näitä kommentteja siitä miten erilailla ihmiset koetaan)
Minulla menisi ennemmin hermo Jannen yhdistettyyn rauhallisuuteen ja jatkuvaan hymyilyyn. Mieluummin rauhallinen (millä tavalla ja missä tilanteessa muuten Matti olisi voinut osoittaa epä-rauhallisuutta? Missä kohtaa olis voinut aktivoitua?) ja perusilme kuin Hangonkeksinä hela tiden.
Mut just näin, eri tavalla koetaan!
Hei miksi muuten Emma sai Tuomakselta korun huomenlahjaksi? Eikö se ollutkaan se kiipeilykeskuksen lahjakortti?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pistää vihaksi tuo Emma. Todella raskas persoona.
Minusta Emma on ihana! Ei todellakaan mikään raskas persoona. Tulevat Tuomaksen kanssa hyvin juttuun. Minusta taas ihminen, joka ei voi mitään asiaa sanoa suoraan, vaan aina pitää arvailla, että mitähän se nyt tarkoitti, on "raskas persoona". En voisi seurustella ihmisen kanssa, josta ei ottaisi mitään selkoa, kun mitään asiaa ei voisi sanoa suoraan. Emma ei ole sanonut mitään kamalaa, mistä voisi oikeasti loukkaantua. Minua ärsyttää pitemmän päälle ihmiset, joilla ei ole mitään omaa mielipidettä, vaan aina myötäillään puhujaa ja ollaan kaikkien kanssa aina samaa mieltä.
SPOILER
Minusta tuli viimeisen c-more jakson jälkeen Emma&Tuomas fani. Ovat mielestäni kaikkein aidoimmat ja heillä toimii sellanen molemmin puolinen kiusottelu. Minusta Emma ei ole mitenkään ilkeä, okei jossain kohtia jaksoa saattoi mennä vähän yli (esim se aamiaispöytään tuleminen) mutta senkin Tuomas tuntui ymmärtävän hyvin. Olisiko joku omituinen leikkaus, eli Tuomas olisi sanonut juuri jotain Emmmalle... En tiedä. Mutta jokatapauksessa itse tulin heidän pätkistä eniten hyvälle tuulelle. Emma sopii mielestäni Tuomakselle tosi hyvin, koska heidän tyyli kommunikoida on samanlainen. Emma taas ei olisi sopinut monelle muulle.
Tommista sain tässä jasossa yhtäkkiä vähän huonot fibat... Juudith on taas aivan ihana.
Tykkäsin ensin Jannesta ja Katista mutta nyt ovat jotenkin liikaa teennäisiä. Tuntuu etteivät oikeen puhu mistään oikeasti, koska pelköävät tutustuessan kuplan puhkeavan. Särähti korvaan kun Janne sanoi RAKAS vaimo.... Ööö mitä?! Rakas?
Vierailija kirjoitti:
Tässä Matissa on jotakin samaa, kuin viimevuonna siinä "napakymppimiehessä". Ihan mukavia jne , mutta jotenkin ei mitään "tarttumapintaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Emma on ihana! Ei todellakaan mikään raskas persoona. Tulevat Tuomaksen kanssa hyvin juttuun. Minusta taas ihminen, joka ei voi mitään asiaa sanoa suoraan, vaan aina pitää arvailla, että mitähän se nyt tarkoitti, on "raskas persoona". En voisi seurustella ihmisen kanssa, josta ei ottaisi mitään selkoa, kun mitään asiaa ei voisi sanoa suoraan. Emma ei ole sanonut mitään kamalaa, mistä voisi oikeasti loukkaantua. Minua ärsyttää pitemmän päälle ihmiset, joilla ei ole mitään omaa mielipidettä, vaan aina myötäillään puhujaa ja ollaan kaikkien kanssa aina samaa mieltä.
Minäkään en halua arvailla, mitä ihminen on mistäkin mieltä. Enkä kestä hidasta reagointia. Esim. Jannen kanssa en voisi koskaan seurustella, koska hän on aivan liian rauhallinen. Sen sijaan, Emman kaltaisessa ihmisessä väsyisin hänen töykeyteen. Tavat voi olla kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä Matissa on jotakin samaa, kuin viimevuonna siinä "napakymppimiehessä". Ihan mukavia jne , mutta jotenkin ei mitään "tarttumapintaa".
Voisin kuvitella, että näistä miehistä molemmat saattavat olla sellaisia, jotka kavereiden kesken heittävät härskiäkin vitsiä ja ollaan vähän olevinaan, sitten kameran edessä esitetään parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Tuomas näyttää tykkäävän, että vaimossa on luonnetta ja haastetta. 😊
Emma-fani kirjoitti:
Emma olisi todella haluttua seuraa Kallion hipstereiden keskellä. Mun mielestä hän on aivan ihana persoona; aito ja luonnollinen. Tuomaksessa on lämpöä ja turvallisuutta. Mun mielestä heillä on hyvää kemiaa. Ja se soutuveneellä shampanjan juonti oli hauskaa katsottavaa, nauroin ihan aidosti mukana.
Kati on ihastunut ja siksi nauraa. Mä olen itse todella rationaalinen ja hillitty, mutta ihastuneena muutun kikattelevaksi hykerteleväksi tytöksi, kun on vaan niin ihanaa ja hormoonit hyrrää. Toki tästä sitten tulen aina takaisin rauhalliseksi, mutta alkuhuuma on just iloista ja kepeää.
Juudit on ihana, hänellä on tyylitajua ja tunneälyä. Juuditilla on ollut ihania mekkoja päällä. Hänellä ja miehellään on rauhallista kemiaa, suhde kestää, jos on tahtoa.
Mira on sellainen ihana suomi-neito, herkkä ja perhekeskeinen. Matti taas rauhallinen Suomi-leijona. Heille voi muodostua tasainen ja rauhallinen suhde. Molemmat haluaa lapsia pian ja tahtoa ainakin riittää parisuhteen muodostamiseen. Matin pitäisi ehkä olla vähän aloitteellisempi. Matista tulee hyvä aviomies, kunhan kasvaa sinkkuudestaan irti, jonkinlaista pelimiestä hänestä huokuu.
Mä tykkään kaikista pareista!
Heidillä ja Oskarilla meni viime vuonna vielä häämatkalla hyvin, katselin että siinä aikuinen upea pari. Mutta sitten Heidin teini-minä tuli esiin. Todella toivon, ettei näistä tämän kauden naisista tule tällaista ilmi.
Ihanan positiivista pohdintaa, tästä tuli hyvä mieli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmako aito ja luonnollinen?! Vaikuttaa olevan just sellanen sosiaalisesti kömpelö tyyppi joka töksäyttelee asioita ja arvostelee muita, mutta hei, häntä pitää ymmärtää, koska hänhän on vain suora ja rehellinen 🤦🏻♂️
Ei tarvitse ymmärtää. Minäkin olen taipuvainen suorapuheisuuteen, mutta menen ruokapöytään istumaan seuraksi jos toinen niin pyytää. Jos ei ole hyvää syytä olla menemättä. Sen syynkin voi kertoa jos sellainen sattuisi olemaan. Eikä vain todeta, että ”En tule.”
Emma on sellainen vastarannankiiski, hänen pitää periaatteessa olla aina eri mieltä.
Mun mielestä Emma vähän esittää. Sen huomaa juuri tässä kohdassa, kun Tuomas pyytää häntä tulemaan ruokapöytään seuraksi, niin Emma hokee vaan että EN. Selvästi hihittelee itsekseen. Käyttäytyy kuin uhmaikäinen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tässä on nähty vain niin pintaraapaisu Matista(kin), ettei voi sanoa vielä mitään. Totta että ainakaan vielä ei ole vaikuttanut syvälliseltä, mutta eipä ole hirveän montaa lausetta sanonutkaan...
Ujot ihmiset tulevat usein aluksi väärinymmärretyiksi, todellinen luonne tulee esiin vasta paljon myöhemmin. Jos nyt siitä olisi kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Tuomas näyttää tykkäävän, että vaimossa on luonnetta ja haastetta. 😊
Olen ihan eri mieltä asiasta. Tuntuu todella, että katsomme eri ohjelmaa. Tuomaksesta en saa mitään viitteitä siihen, että häntä kiinnostaisi Emma muuna kuin kaverina. Viime jaksossa yhden lähemmän kosketuksen taisi antaa. Senkin voi laittaa ihmiskokeen piikkiin. Niin Tuomas todella puhuu ihmiskokeesta.
Vierailija kirjoitti:
Hei miksi muuten Emma sai Tuomakselta korun huomenlahjaksi? Eikö se ollutkaan se kiipeilykeskuksen lahjakortti?
Tuotantoyhtiö päättänyt, että sponsorin kamoilla mennään?
Jos Emman ja Tuomaksen juttu on tyypillinen esimerkki itäsuomalaisesta orastavasta suhteesta, niin toteanpa vain: Onneksi en ole Itä-Suomesta. Meillä päin suhteen alussa panostetaan ulkonäköön, flirttaillaan, lähennytään fyysisesti, toki myös kiusoitellaan, mutta hyvän maun rajoissa.