Kummassa parempi asua, helsingissä vai Tampereella?
Kommentit (19)
En osaa sanoa. Molemmissa on varmasti omat hyvät puolensa. Paljon eroja ei tietenkään ole mutta ehkä se vain on niin että toinen tuntuu omemmalta kuitenkin. Asiaan voi vaikuttaa monikin osatekijä.
Molemmissa liikaa ulkiksia ja huumeveikkoja. Valitse ennemmin ympäryskunta tai muu iso kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Espoossa.
Tampere on mun juttu mutta Espookin vaikuttaa ihan kivalta paikalta.
Miksi juuri Helsinki ja Tampere? Tämä aloittajalle jos hän täsmentäisi asioita.
On olemassa muutakin kuin ne. Ja myös Tampereen ympäristökunnat ja vielä kauempana löytyy paikkoja. Siis jos tuo palveluja lisää sinne, osassa pienennetty esim. ensiavut. On myös länsirannikko.
Riippuu ihan missä päin kaupunkia asuu.
Väestö on jo vaihdettu molemmissa. Kannattaa katsella pohjoisen pikkukaupunkeja.
Tampereella. Vähemmän näitä ruskettuneita siellä.
Vierailija kirjoitti:
Tampereella. Vähemmän näitä ruskettuneita siellä.
Tamperelaiset juntit on pahempia kuin mitkään ruskettuneet
Vierailija kirjoitti:
Väestö on jo vaihdettu molemmissa. Kannattaa katsella pohjoisen pikkukaupunkeja.
Mitään vaihdettu ole. Persun höpinöitä.
Päivystävä vassari liittyi keskusteluun :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään vaihdettu ole. Persun höpinöitä.
Sen huomaa kun tulet täältä maalta helsinkiin, ihmisten väri vaihtuu täysin. Sitä ei varmaan huomaa kun asuu siellä
Mä olen puolueeton, vaikka ihan perus-stadilainen olen, tykkään siis mansesta ja turusta, voisin vaikka asua molemmissa kaupungeissa, kuopio ja oulu kävis myös. Oon tosin asunut ulkomailla useammassa paikassa, joten ei näissä suomalaisissa kaupungeissa niin hirveitä eroja ole.
Ehdottomasti Helsingissä.
Isommat ympyrät ja paremmat yhteydet ulkomaillekin, jos haluaa tuulettua muualla.