Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat ensitreffien epäonnistuneimmat matchit kautta aikaan?
Kiukkukiuas Roosa ja Eetu
Rahkapetri ja Mari
Myös viime kauden napakymppi ja kikkarapää
Ehkä myös varhaisten kausien ratsastava Mari ja Jouni
Katja ja Olli
Alisa ja Esa
Hirveä virnuilukiherrysilme tuolla Katilla
Vierailija kirjoitti:
Mari ja Petri
Heidi ja Mikko
Vierailija kirjoitti:
1) Heidi ja Oskari
2) Mari ja Rahka-Petri
3) Rosa ja Eetu tai Alisa ja Esa
4) Heidi ja Mikko
Periaatteessa myös viime kauden Katjaa ja Ollia oli hieman vaivaannuttavaa seurata, mutta en tiedä oliko match periaatteessa huono. Jäivät ilmeisesti kavereiksi ja homma pelasi kaveritasolla. Kemia vain puuttui.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran vain näihin kommentteihin asiantuntijoista, jotka ovat itsekin eronneet: se parisuhde kun ei ole vain yhden ihmisen juttu. Vaikka itse oisit maailman täydellisin ihminen ja varustettu maailman täydellisimmillä ihmissuhdetaidoilla, niin siltikin siinä on sitten se toinen epätäydellisempi ihminen jonka teot ja ajatukset vaikuttaa ihan tasan yhtä paljon siihen suhteeseen. Kukaan ei voi yksin pitää parisuhdetta kasassa eikä kukaan voi myöskään yksinään tehdä parisuhteesta onnellista ja täydellistä.
Nimimerkillä olen yrittänyt todella kovasti, ei onnistunut.
Kukaan ei ole täydellinen. Juju on siinä että löytää kumppanin, jonka "vikojen" kanssa pystyy elämään. Ja sama toisinpäin, sellainen joka sietää sun pienet omituisuutesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuinka paljon paremmalta Emma näytti kun otsahiukset oli pinnillä ylhäällä ja poissa silmiltä. Siis melkein eri ihmiseltä! Miten ei voi itse huomata sitä, kuinka paljon paremmin on edukseen ilman otsista. Tai miten ei läheisetkään ole maininneet!?
Mitäpä jos Emma tykkää otsahiuksista? En tiedä millainen läheinen sinä oikein olet, mutta itse en arvostaisi jos joku läheiseni alkaisi kertoa miten minun pitäisi pitää hiuksiani.
Aika herkkänahkainen olet jos esimerkiksi kommentti ”hei näyttääpä tuo otsahiusten letti kivalta! Kivasti pääsevät kauniit silmäsi esille.” loukkaa sinua.
Aika kaukaa haettua, tuo kirjoittaja selkeästi tarkoitti että läheisten pitäisi sanoa Emmalle että hän on heidän mielestään paremman näköinen ilman otsista. Sama kun sanoisi toiselle että ”olisit kauniimpi ilman tatuointeja” tai ”olisit kauniimpi 10 kiloa laihempana”. Mitä jos annetaan kehorauha kaikille, kehua saa jos toinen näyttää hyvältä, sen sijaan jos kehujen tarkoitus on saada toinen muokkaamaan ulkonäköään sinun haluamaasi suuntaan niin pidä kehut itselläsi tai muotoile ne paremmin.
Pieni yksityiskohta:
Uusimmassa jaksossa Mira ei puhu Matista nimellä. Mira puhuu hänestä, miehestä, aviomiehestä jne, mutta ei mainitse Mattia nimeltä. Koen tuon kummallisena, sillä kyllä esim. Juudit ja Tommi heti puhuvat toisistaan nimillä. Mietin, onko Miralla kyse etäisyydestä Mattiin vai siitä, että haluaa nyt korostaa aviomiestä terminä, kun sellainen nyt hänellä on.
Nyt kyllä heti huutaa hälytyskellot, kun Mira sanoi, ettei halua puhua yhteenmuuttamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä heti huutaa hälytyskellot, kun Mira sanoi, ettei halua puhua yhteenmuuttamisesta.
Mira on siinä oikeassa ja ihan fiksu, että ei kannata kinastella siitä kumman luona asutaan, vaan jatkaa tutustumista. Jos tuo asia ei ratkea, niin voisihan he sopia että asuvat vuorotellen nyt tuon ajan toistensa luona.
Janne: Tässä on kuva x-vuorista. Kati: Siis sä oot olluh sielh vuorillaaa mmm vau
En ymmärrä tuollaisia ihmisiä, jotka kommentoivat jotain tomaattien leikkaamissuuntaa niin kuin Emma. Mitä helkkarin väliä sillä on miten ne leikataan. Vaikka ei hän sitä kai pahalla sanonut, mutta silti, miksi juuri hänen oma tapansa olisi se ainoa oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira on siinä oikeassa ja ihan fiksu, että ei kannata kinastella siitä kumman luona asutaan, vaan jatkaa tutustumista. Jos tuo asia ei ratkea, niin voisihan he sopia että asuvat vuorotellen nyt tuon ajan toistensa luona.
Ai minusta kuulosti pikemminkin siltä, että jos Matti ei suostu muuttamaan Miran luo, homma tyssää siihen. Kontrastina siis siihen, kun Matti ensin sanoi, että pitää etsiä kompromissi.
Vierailija kirjoitti:
Joku ihmetteli mikä Emmassa on vikana - katsohan tämän illan jakso!
Vaikka täällä moni on sanonut tollasen töksäyttelyn ja negistelyn olevan keskustelutapa tai jopa huumoria jossain päin Suomea niin itse en sellaista arvosta! En katsoisi tollasta käytöstä kovinkaan pitkään. Nostan Tuomakselle hattua että jaksoi tollasta kuunnella!
Omasta mielestäni parisuhteeseen kuuluu toisen kunnioittaminen ja normaali keskustelu, ei valittaminen ja töksäyttely!
Jossain oli joskus mikä on Tuomaksen työpaikka ? Lähihoitaja on mut missä on työssä?
Näyttää Jannella ja Katilla menevän hyvin. Niin kuin Kati sanoi, että hyvin on matchit valittu. Tietenkään koskaan ei voi tietää tulevaisuutta, mutta nyt ihana pari.
Vierailija kirjoitti:
Uusimman C More -jakson nähtyäni alkaa yhä enemmän tuntua siltä että olisi kiva saada Katista jotain muutakin irti kuin naurua. Hääjakson perusteella ajattelin että ihana match ja nauru meni jännityksen piikkiin, mutta nyt kyllä Jannen housuissa minua alkaisi jo ärsyttämään.
.
Toki meille näytetään vain siivuja, mutta kyllä nyt yleensä on kuitenkin kaikista näytetty niitä tilanteita joissa puhutaan/keskustellaan/paljastetaan itsestä ja ajatuksista jotain syvempää. Minä en saa Katista mitään irti. Ja silti veikkaukseni on, että itse asiassa se tulee olemaan nimenomaan Kati joka kokee ettei rauhallisessa Jannessa ole riittävästi kipinää, eikä itse näe omaa tyhjyyttään siltä kikatuskohellukselta. Jannella olisi paljon annettavaa ja hän vaikuttaa olevan hieman introverttia tyyppiä joka kyllä ajan kanssa puhkeaa loistoonsa.
.
No, saa nähdä, voin olla väärässäkin. :D
Jospa Kati on tyyppi, joka jännittää jotenkin kameroita ja siksi saa vain naurunhykerrystä aikaiseksi. Eikai kenestäkään ole luontevaa, että televisioon kuvataan sinun käyttäytymistä eri tilanteissa. Jotkut menevät enemmän "sekaisin" ja lukkoon ko tilanteissa, kuin toiset. Emmankin töksäyttelyt saattavat johtua samasta asiasta.
Miten mä oon ainoo jonka mielestä Juditil ja Tommilla on paljonki kemiaa? Sen sijaan että he olisivat toistensa iholla, he katsovat koko ajan toistensa silmiin ja näkee, että heillä on syvä yhteys välillään. Luulen, että heillä vaan erinäisistä syistä ei ole halua fyysiseen läheisyyteen kameroiden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tsissus miten jotkut eivät erota puuta metsältä. Nämähän selvästi aiheesta vitsailivat ja olivat jo löytäneet tästä yhteistä huumoria YHDEN päivän jälkeen. Kaikki eivät esim. tee lapsia tai muuta yhteen ekan kerran perusteella, vaikka kommentoija näin olisi monen eri miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan, mutta mua vtuttaa suunnattomasti tuo Kati. Ärsyttävä lässyttäjä joka kikattaa jatkuvasti. Feikki tyyppi.
Toivottavasti hän rauhoittuu pian, ei kai tuo voi olla se real deal,
Mä en tajua tuota M&M:n muuttamisesta stressaamista ja nokittelua. Tajuaisin, jos kyse olisi loppuelämän asuinpaikan valinnasta, mutta tuossahan on kyse reilusta kuukaudesta. Itse ainakin ottaisin seikkailuna, jos saisin muuttaa kuukaudeksi asumaan jonnekin Pirkkalaan tai Joensuuhun, jotka eivät itselleni tuttuja paikkoja ole. :D
Aika herkkänahkainen olet jos esimerkiksi kommentti ”hei näyttääpä tuo otsahiusten letti kivalta! Kivasti pääsevät kauniit silmäsi esille.” loukkaa sinua.