Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
3501/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Mattihan on ihan selvästi pelimiehiä! Tuon näkösellä ja olosella on aina naisia. (+on paljon samaa ulkonäössä kun Matti Ahteella ja Sievisellä).

Vierailija
3502/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-v naisen mietteitä kirjoitti:

SPOILER

**

Tommi+Juudit:    Molemmat kommentoivat about näin: "Olen vaikuttunut toisesta..." eli arvostavat ja kunnioittavat toisiaan, mikä parisuhteessa erittäin tärkeää.  Toinen tärkeä puoli eli kemia ei näy, mutta onhan olemassa myös Aivokemiaa(!), mikä tarvitsee vähän aikaa ja tutustumista ennen kuin alkaa näkyä kosketteluna ym. Mm. tuo vaikuttuminen on juurikin sitä. Vrt. sapioseksuaalisuus eli Äly on Tärkein seksuaalisen vetovoiman tekijänä. 

Matti+Mira:    Matti varmaan lähtenyt ohjelmaan tosissaan, mutta takataskussaan kortti sille, että näin saa "Tinderöityä" itsensä kaikille Suomen sinkkunaisille, jotka ohjelmaa katsovat. Mielestäni yrittää kuitenkin aidosti lähentyä suhteessaan Miraan ihan fiksustikin. Mainitsi mm. että "hiljaa hyvä tulee" ja kertoi, miten pikku hiljaa on edistytty esim. koskettelussa ym. tutustumisessa. Miralle voisi hänen oman 'voinko luottaa' -ajattelun tähden sopia rohkeampi ja varmempi lähestymistapa tyyliin "mies vie", mutta on takuulla niin sitoutunut ohjelman luonteeseen ja ajatukseen perheestä, että jaksaa antaa nyt aikaa Matin hitaasti hyvä tulee -asenteelle ja saa sille vielä asiantuntijoidenkin tuen. Mikäli tämän ketjun kommenteissa oleva Matti on Tinderissä pitää paikkansa, eivät ole jatkaneet ohjelmassa.

Janne+Kati:   Niinpä -- voiko nopeasti tulla hyvä ja vankka pohja elämänkestävälle suhteelle. Minun mielestäni voi, mikäli pari tapaa Oikeassa Elämässä eikä tv-ohjelmassa. Siinä on nimenomaan se Kemia valinnut toisensa eikä asiantuntijat. Nyt näyttäisi siltä, että Kati oli päättänyt jo kauan ennen Jannen kohtaamista, että on Ihanaa olla naimisissa ja Vaimo. Sen hän nyt sai ja niin ihana kuin Janne onkin, näyttää siltä, että Katille olisi ollut ihan sama onko mies Janne vai Jari, Jonne vai Jyri. Toivottavasti olen väärässä!, koska heistä tulisi hyvä ja tosiaankin toisiaan täydentävä pari - ainakin ulkoisesti ja perustempperamenttien osalta.

Emma+Tuomas:   Viimeisimpänä, mutta ei todellakaan vähäisimpänä --- tämä ehdoton Suosikki myös minulla. Ihanan aitoa, suoraa, hauskaa yhteistä oloa molempien puolella. Ehkä jännittävät vähiten tv-kameraa tai sitten vain ovat niin aitoja. Hyvä pari kaikin puolin! Emman ulkonäön arvostelua en ymmärrä yhtään. Kauniit isot silmät, kiiltävä "hapsuton" tukka, sopusuhtainen vartalo -- nätti nuori nainen.

Ylipäätään:   Tämä ketju tänäkin vuonna ruotii ""vääriä"" tai ainakin täysin epäolennaisia asioita, kun keskustellaan mm. ulkonäöstä.   Vanha kunnon sanonta:   Ellei ole mitään rakentavaa tai asiaan kuuluvaa sanontaa, on parempi pysyä suu kiinni (lue: pitää sormet pois näppikseltä).

Itse puhut kuitenkin kommenteissasi ulkonäöstä, huomaatko?:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3503/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosa on aivan ihana persoona irl. Kaikkea ei kannata uskoa mitä nää formaatit teille syöttää.

Rosa vaikutti vihjailevan katsojille, että Eetu ei ole riittävän fiksu ja verbaalinen. Olisi mielenkiintoista nähdä Rosa puheliaamman kumppanin kanssa.

Vierailija
3504/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

**

Tommi+Juudit:    Molemmat kommentoivat about näin: "Olen vaikuttunut toisesta..." eli arvostavat ja kunnioittavat toisiaan, mikä parisuhteessa erittäin tärkeää.  Toinen tärkeä puoli eli kemia ei näy, mutta onhan olemassa myös Aivokemiaa(!), mikä tarvitsee vähän aikaa ja tutustumista ennen kuin alkaa näkyä kosketteluna ym. Mm. tuo vaikuttuminen on juurikin sitä. Vrt. sapioseksuaalisuus eli Äly on Tärkein seksuaalisen vetovoiman tekijänä. 

Matti+Mira:    Matti varmaan lähtenyt ohjelmaan tosissaan, mutta takataskussaan kortti sille, että näin saa "Tinderöityä" itsensä kaikille Suomen sinkkunaisille, jotka ohjelmaa katsovat. Mielestäni yrittää kuitenkin aidosti lähentyä suhteessaan Miraan ihan fiksustikin. Mainitsi mm. että "hiljaa hyvä tulee" ja kertoi, miten pikku hiljaa on edistytty esim. koskettelussa ym. tutustumisessa. Miralle voisi hänen oman 'voinko luottaa' -ajattelun tähden sopia rohkeampi ja varmempi lähestymistapa tyyliin "mies vie", mutta on takuulla niin sitoutunut ohjelman luonteeseen ja ajatukseen perheestä, että jaksaa antaa nyt aikaa Matin hitaasti hyvä tulee -asenteelle ja saa sille vielä asiantuntijoidenkin tuen. Mikäli tämän ketjun kommenteissa oleva Matti on Tinderissä pitää paikkansa, eivät ole jatkaneet ohjelmassa.

Janne+Kati:   Niinpä -- voiko nopeasti tulla hyvä ja vankka pohja elämänkestävälle suhteelle. Minun mielestäni voi, mikäli pari tapaa Oikeassa Elämässä eikä tv-ohjelmassa. Siinä on nimenomaan se Kemia valinnut toisensa eikä asiantuntijat. Nyt näyttäisi siltä, että Kati oli päättänyt jo kauan ennen Jannen kohtaamista, että on Ihanaa olla naimisissa ja Vaimo. Sen hän nyt sai ja niin ihana kuin Janne onkin, näyttää siltä, että Katille olisi ollut ihan sama onko mies Janne vai Jari, Jonne vai Jyri. Toivottavasti olen väärässä!, koska heistä tulisi hyvä ja tosiaankin toisiaan täydentävä pari - ainakin ulkoisesti ja perustempperamenttien osalta.

Emma+Tuomas:   Viimeisimpänä, mutta ei todellakaan vähäisimpänä --- tämä ehdoton Suosikki myös minulla. Ihanan aitoa, suoraa, hauskaa yhteistä oloa molempien puolella. Ehkä jännittävät vähiten tv-kameraa tai sitten vain ovat niin aitoja. Hyvä pari kaikin puolin! Emman ulkonäön arvostelua en ymmärrä yhtään. Kauniit isot silmät, kiiltävä "hapsuton" tukka, sopusuhtainen vartalo -- nätti nuori nainen.

Ylipäätään:   Tämä ketju tänäkin vuonna ruotii ""vääriä"" tai ainakin täysin epäolennaisia asioita, kun keskustellaan mm. ulkonäöstä.   Vanha kunnon sanonta:   Ellei ole mitään rakentavaa tai asiaan kuuluvaa sanontaa, on parempi pysyä suu kiinni (lue: pitää sormet pois näppikseltä).

Ilmeisesti on olemassa vain joku tietty tapa, miten ulkonäöstä on sopivaa keskustella tässä yhteydessä. Meidän kaikkien muiden tulisi varmaan ymmärtää mikä se muutaman keskustelijan mielestä on.

Vierailija
3505/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö olla kaksi kommentointiketjua: Kukkahattutätien Ensitreffit alttarilla 2020 ja Sensuroimaton Ensitreffit alttarilla 2020. Tai sitten voi vain yrittää tulla toimeen? Suomessa on kai sananvapaus.

Vierailija
3506/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, sinänsä hyvä huomio - nyt huomasin :)  En kuitenkaan tehnyt sitä arvostellakseni/haukkuakseni/kommentoidakseni jotakin negatiivista suloisista ja valtavan rohkeista, rakkautta etsivistä, itsensä likoon laittaneista nuorista henkilöistä... mikä ikävä kyllä tuntuu tässä ketjussa olevan yleistä.

Vierailija
3507/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, sinänsä hyvä huomio - nyt huomasin :)  En kuitenkaan tehnyt sitä arvostellakseni/haukkuakseni/kommentoidakseni jotakin negatiivista suloisista ja valtavan rohkeista, rakkautta etsivistä, itsensä likoon laittaneista nuorista henkilöistä... mikä ikävä kyllä tuntuu tässä ketjussa olevan yleistä.

Kyllä, olen aivan samoilla linjoilla kanssasi, halusin vain kiinnittää huomion siihen että myös positiivisella tavalla ulkonäöstä puhuminen on paradoksaalisesti sitä ulkoisiin asioihin keskittyvää ilmiötä jota itse kritisoit. :) Tämä kommenttisi oli naulan kantaan.

Vierailija
3508/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa noita Jannen lehmäkylpymattoja? :D

Vierailija
3509/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ulkonäöstä täytyy voida puhua, koska sen merkitys parinvalinnassa on erittäin suuri.

Aivan älytöntä keskustella parien muodostamisesta, jos kaikkein tärkeintä muuttujaa ei huomioida.

Vierailija
3510/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Kunpa voisi katsoa Marin ja Petrin kohokohdat uudelleen, se kanssakäyminen oli niin uskomatonta.

Tämä olisi nähtävä uudelleen, ja vaikka uusi ketju aiheesta.

Pahimpaan Marin ja Petrin kaipuuseen:

Vierailija
3511/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Tuomas noista miehistä kivemman näköinen. Ihan muutenkin muiava.

En osaa ajatella naisena minkäänlaista kemiaa tai romanttisia tunteita Emman kaltaisen naisen kanssa, olen siis kylläkin hetero.

Huulenheitto, vitsailu ja naljailu kaverimielessä onnistuu, mutta miten siihen kuvioon pystyy sovittamaan syvempiä tai intohimoisia tunteita, en ymmärrä.

No kai sitten pystyy. Ehkä.

Siis mikä Emmassa on vikana? Minä olen tykästynyt häneen kovastikin ohjelman edetessä. Hääpäivänä ehkä turhan laittautumaton (mistä kai nämä ikävät kommentit alunperin lähtikin) mutta arjessa hyvinkin sievä. Lisäksi nätti, sopusuhtainen kroppa. Toki jos viehättyy vain jostain silikonibimbosta, niin ehkä sitten Emma ei ole ykkösvalinta. Ja vaikka monet täällä arvostelee luonnettakin, niin sekin on minusta kiva. Rento, mutkaton tyyli, hänen seurassa ei tarvitse esittää yhtään hienompaa mitä on. Ihana Emma!

Vierailija
3512/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER SPOILER

Häämatkajakso 1/2

Kati ja Janne:

Ovat aidosti ihastuneita. Nyt näkyi Jannestakin, että mieshän on ihan myyty. Kati kommentoi, että tuskin olisivat normaalissa elämässä tavanneet. Onko Kati siis treffaillut ihan eri tyyppisiä miehiä. Vähän jäin miettimään tuota, että kaipaako sittenkin sähäkämpää tyyppiä, vaikka nyt selvästi pitääkin Jannesta. Itselleni tuo kikatus ym olisi aivan liikaa. Toivottavasti Janne jaksaa sitä.

Tommi ja Juudit:

Levollista menoa. Mutta missä on läheisyys ja koskettelu? Alan huolestua, että jääkö tämä kaveruusasteelle. Tai sitten etenevät vain hyvin hitaasti. Heidän vahvuuksiaan taitaa olla kommunikointi.

Tuomas ja Emma:

Emman töykeys jatkuu. Voi luoja tätä naista. Tuomas istui pöydässä syömässä ja pyysi naista pöydän ääreen edes seuraksi. ”En tule”. Ehkä vanhalle pariskunnalle tällainen tavallista, mutta aika outoa käytöstä, kun vasta tutustutaan! Tuntuu, että hänellä ei ole mitään tapoja. Tuomaskin on aika leppoisa, mutta ehkä hänkään ei jaksa tuota loputtomiin. En tiedä. Ei Emmassa ole vikaa ihmisenä, mutta tutustumisvaiheessa harvoin kai tuollainen tyyli iskee kehenkään.

Mira ja Matti:

Matin pitäisi lopettaa välittömästi tuollainen: ”Pidän häntä vähän varpaillaan.” Ei ole aikuista käytöstä. Nyt vaan päättäisivät ne asumiskuviot ja sillä siisti. Tämän parin haaste todella on molempien tietynlainen epävarmuus. Todella harmillista jos lupaava alku tyssää epävarmuuksiin. Mattikin myönsi olevansa hieman ihastunut ja Mira mietti jo jatkoa vuoden päähän.

Tsemppiä kaikille pareille!

Olen hyvin pitkälle samaa mieltä pareista ja uusimman c more -jakson jälkeen käsitykseni vaan vahvistuu. Niin lupaavasti kuin Katin ja Jannen juttu alkoikin, tuossa saattaa kyllä oikeasti olla melko nopea mahalasku. Ennustan että hermo menee jommalla kummalla tai molemmilla alkuihastuksen jälkeen kun ovat niin eri temperamenteilla varustettuja.

Vierailija
3513/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti Miran ongelmaksi huonot kommunikaatiotaidot, ensin sanoo ettei haluu puhua, mutta heti perään piikittelee asiasta. Jotain tuon tyylistä, joku ilmaisi asian paremmin. Ei ole tämä asia ja olemus muuttunut mihinkään kouluajoista. Toivotaan että valmis vastaanottamaan asiantuntijoiden jeesiä ja löytää Herran kainaloonsa. Jos siis tätä kautta ei vakka valinnut kanttansa.

Vierailija
3514/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa todellinen ihmissuhde on Tuomaksen ja Emman välillä. He kommunikoivat oikeasti. Siihen sisältyy myös kitkaa niin kuin ihmisten väliseen kohtaamiseen aina.

Kaikki muut suhteet ovat näyteltyjä tai puhallettuja. Kati vaalii romanttisen avioliiton idean harhaa tunteitaan rationalisoiden, vaikka tosiasiassa mies ei kelpaa ulkonäöllisesti. Juudit ja Tommi ovat kohteliaita, fiksuja ja ystävällisiä, mutta kemia puuttuu. Miran ja Matin suhde on hyvin varovainen ja keskinäisesti torjuva, kiusallisuus näkyy ulospäin selvästi.

Perusfiksut ihmiset saattavat tietenkin jatkaa liittoaan ohjelman jälkeenkin, mutta ainoa pitkäaikaisen onnistumisen mahdollisuus on Tuomaksella ja Emmalla, koska he kokevat toisensa niin turvallisiksi, että kommunikointi on todellista ja avointa ilman turhaa varovaisuutta tai hienostelua.

T. Äijylihäijyli

Mehän näemme suhteista vain pieniä pätkiä sieltä täältä. Ja kaikki eivät ehkä kameran edessä osaa rennosti olla.

Vierailija
3515/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ulkonäöstä täytyy voida puhua, koska sen merkitys parinvalinnassa on erittäin suuri.

Aivan älytöntä keskustella parien muodostamisesta, jos kaikkein tärkeintä muuttujaa ei huomioida.

Näille parinmuodostusmuuttujille on monta ketjua. Jos et löydä, aloita sellainen. Ja käy vaikka Prismassa katsomassa ympärillesi pikkasen mitä pareja näkee.

Vierailija
3516/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumoriahan tuo joensuulaisten keskinäinen sanailu on näin itäsuomalaisen silmiin ja korviin. Minua naurattaa kotisohvallakin. Nähtäväksi jää, onko se enemmän kaverillista vai syntyykö romanttisia tunteita. 

Vierailija
3517/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti tekee jatkuvasti ns. peilaamista kameralle, selvästi miettii, miten kannattaa itsensä ilmaista, että hänestä saisi parhaimman kuvan. Kommunikaatio jää sisällyksettömäksi ja tyhjäksi, koska ei ole rehellinen.

Sama mielikuva välittyy. Alttarille ei tullut sellainen nainen kuin odotuksissa oli ja nyt hän pyrkii vetämään roolin kunnialla läpi. Aitoa kohtaamista ei tapahdu.

Vierailija
3518/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran vain näihin kommentteihin asiantuntijoista, jotka ovat itsekin eronneet: se parisuhde kun ei ole vain yhden ihmisen juttu. Vaikka itse oisit maailman täydellisin ihminen ja varustettu maailman täydellisimmillä ihmissuhdetaidoilla, niin siltikin siinä on sitten se toinen epätäydellisempi ihminen jonka teot ja ajatukset vaikuttaa ihan tasan yhtä paljon siihen suhteeseen. Kukaan ei voi yksin pitää parisuhdetta kasassa eikä kukaan voi myöskään yksinään tehdä parisuhteesta onnellista ja täydellistä. 

Nimimerkillä olen yrittänyt todella kovasti, ei onnistunut. 

Vierailija
3519/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katista tulee just sellainen tunne, että ihan sama kuka siinä Jannen tilalla olisi, niin käyttäytyisi silti just samoin. Koska on päättänyt, että nyt on kaikki täydellistä. Ja ei siinä, kyllä mun mielestä tähän ohjelmaan pitääkin lähteä sillä mielellä, että päättää sitoutua ja yrittää, mutta tuo Katin homma menee ihan yli. Se ei ole aitoa. Hän ei ole näyttänyt aitoa itseään tai aitoja tunteitaan varmaan vielä kertaakaan. 

Vierailija
3520/18026 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tuossa jo uusinta jaksoa ja pakko ulkonäöstä nyt hieman kommentoida, se Emmahan on aivan viehättävä, jossain määrin aika samannäköinen jopa kuin se Kati nenää myöten. Eli kummatkin ihan kauniita. Siitä Katin äänestä en pidä, mutta eipä sille ihminen mitään mahda.

Emmalla oli uusimmassa jaksossa eri silmälasit. Jotenkin nämä toiset rillit sopii paljon paremmin hänelle!

Ylipäätään vahvemmat pluslinssit "istuvat" paremmin muovikehyksiin, kuin ohuisiin metallipokiin. Ehkä tuo kehysmallikin sopi hänen kasvoilleeen paremmin.

Tämä nyt ot, sillä jokainen toki valitsee juuri ne silmälasikehykset mitkä parhaimmilta omaan silmään näyttävät.

Ketju on lukittu.