Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma jaTuomas vaikuttaa omaan silmään sopivan hyvin yhteen. Rennon näköistä kaikin puolin. Ymmärsin puheen stressistä niin, että erilaiset päivärytmit yms tekee rankkoja päivistä, kun haluisivat nähdä.
Minustakin heillä synkkaa ihan hyvin.
Synkkaa kavereina, mut tuskin on vetovoimaa näiden välillä
Myös mun mielestä Emmalla ja Tuomaksella tuntuu menevän hyvin. Tulkitsen tuon Emman huumoriksi ja Tuomas tuntuu ymmärtävän. Näytti siltä, että heillä on hyvinkin hauskaa yhdessä.
Minä myös edelleen liputan Tuomaksen ja Emman puolesta. Jos pitäis ajatella itsensä johonkin noista suhteista, niin eniten haluaisin heidän pöksyihin. En ymmärrä Emman ”töksäyttelyiden” moittijoita, vaikka en sieltä päin Suomea olekaan niin otan heidän välisen (tai Emman) naljailun huumorina. Heillä näyttää olevan mukavaa yhdessä.
En ymmärrä myöskään sitä, jos joku ottaa tosissaan riitelynä tmv M&M asumispuheet. Selvää huulenheittoahan sekin on ollut.
Relatkaa vähän!!
Siis mitä ihmettä, jo neljäs jakso ilman draamaa, eikä viidennenkään jakson klipeissä ole viitteitä sellaisesta. Onko tämä kaikkien aikojen paras kausi?
50-v naisen mietteitä kirjoitti:
SPOILER
**
Tommi+Juudit: Molemmat kommentoivat about näin: "Olen vaikuttunut toisesta..." eli arvostavat ja kunnioittavat toisiaan, mikä parisuhteessa erittäin tärkeää. Toinen tärkeä puoli eli kemia ei näy, mutta onhan olemassa myös Aivokemiaa(!), mikä tarvitsee vähän aikaa ja tutustumista ennen kuin alkaa näkyä kosketteluna ym. Mm. tuo vaikuttuminen on juurikin sitä. Vrt. sapioseksuaalisuus eli Äly on Tärkein seksuaalisen vetovoiman tekijänä.
Matti+Mira: Matti varmaan lähtenyt ohjelmaan tosissaan, mutta takataskussaan kortti sille, että näin saa "Tinderöityä" itsensä kaikille Suomen sinkkunaisille, jotka ohjelmaa katsovat. Mielestäni yrittää kuitenkin aidosti lähentyä suhteessaan Miraan ihan fiksustikin. Mainitsi mm. että "hiljaa hyvä tulee" ja kertoi, miten pikku hiljaa on edistytty esim. koskettelussa ym. tutustumisessa. Miralle voisi hänen oman 'voinko luottaa' -ajattelun tähden sopia rohkeampi ja varmempi lähestymistapa tyyliin "mies vie", mutta on takuulla niin sitoutunut ohjelman luonteeseen ja ajatukseen perheestä, että jaksaa antaa nyt aikaa Matin hitaasti hyvä tulee -asenteelle ja saa sille vielä asiantuntijoidenkin tuen. Mikäli tämän ketjun kommenteissa oleva Matti on Tinderissä pitää paikkansa, eivät ole jatkaneet ohjelmassa.
Janne+Kati: Niinpä -- voiko nopeasti tulla hyvä ja vankka pohja elämänkestävälle suhteelle. Minun mielestäni voi, mikäli pari tapaa Oikeassa Elämässä eikä tv-ohjelmassa. Siinä on nimenomaan se Kemia valinnut toisensa eikä asiantuntijat. Nyt näyttäisi siltä, että Kati oli päättänyt jo kauan ennen Jannen kohtaamista, että on Ihanaa olla naimisissa ja Vaimo. Sen hän nyt sai ja niin ihana kuin Janne onkin, näyttää siltä, että Katille olisi ollut ihan sama onko mies Janne vai Jari, Jonne vai Jyri. Toivottavasti olen väärässä!, koska heistä tulisi hyvä ja tosiaankin toisiaan täydentävä pari - ainakin ulkoisesti ja perustempperamenttien osalta.
Emma+Tuomas: Viimeisimpänä, mutta ei todellakaan vähäisimpänä --- tämä ehdoton Suosikki myös minulla. Ihanan aitoa, suoraa, hauskaa yhteistä oloa molempien puolella. Ehkä jännittävät vähiten tv-kameraa tai sitten vain ovat niin aitoja. Hyvä pari kaikin puolin! Emman ulkonäön arvostelua en ymmärrä yhtään. Kauniit isot silmät, kiiltävä "hapsuton" tukka, sopusuhtainen vartalo -- nätti nuori nainen.
Ylipäätään: Tämä ketju tänäkin vuonna ruotii ""vääriä"" tai ainakin täysin epäolennaisia asioita, kun keskustellaan mm. ulkonäöstä. Vanha kunnon sanonta: Ellei ole mitään rakentavaa tai asiaan kuuluvaa sanontaa, on parempi pysyä suu kiinni (lue: pitää sormet pois näppikseltä).
"Toinen tärkeä puoli eli kemia ei näy," Tommi ja Juudit
Jaa, no mun silmin noin vahvaa kemiaa näkee harvoin kuin tällä pariskunnalla. Puhuvatkin samalla tavalla, huumorintaju on samanlaista - synkka on parempi kuin muilla tässä mielessä. Minusta pinnan alla suorastaan kuohuu ja hyvällä tavalla. Ja jos kemialla tarkoitetaan jotain, mikä näkyy tunnekuohuna, niin häissä nähtiin sitäkin. Näin syvällistä pariskuntaa ei ole aiemmin onnistuttu luomaan - eikä ole edes yritetty. Onneksi tämä eka kerta näyttää toimivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua tollaset muuttopuheet stressais koska en halua lähteä asunnostani enkä kaupungistani. Tai luopua työpaikastani!
Oisin kyllä tosi pettynyt asiantuntijoihin jos valitsisivat mulle kumppanin monen sadan kilsan päästä! Ellei sitten pysty tekemään etätyötä kuten esimerkiksi ilmeisesti Tommi.
Jos muuttopuheet stressaa, ei ehkä kannattaisi hakeutua tällaiseen ohjelmaan. Eivätkö nämä muka joudu miettimään yhtään näinkin itsestäänselvää asiaa etukäteen, että se puoliso voi asua missä päin Suomea tahansa ja hänelläkin on siellä ihan oma elämä.
Tottakai näitä on kysytty, jep, mutta joillekin kommentoijille täällä sekin on nähtävästi ydinfysiikkaa ("Mutta kun minä EN") kuten ihminen jolle vastasit. Varmaan sama yksinkertainen tapaus joka heittelee olemattomia spekuja näistä ihan pikkuseikoista muutenkin.
hohhoi kirjoitti:
Minä myös edelleen liputan Tuomaksen ja Emman puolesta. Jos pitäis ajatella itsensä johonkin noista suhteista, niin eniten haluaisin heidän pöksyihin. En ymmärrä Emman ”töksäyttelyiden” moittijoita, vaikka en sieltä päin Suomea olekaan niin otan heidän välisen (tai Emman) naljailun huumorina. Heillä näyttää olevan mukavaa yhdessä.
En ymmärrä myöskään sitä, jos joku ottaa tosissaan riitelynä tmv M&M asumispuheet. Selvää huulenheittoahan sekin on ollut.
Relatkaa vähän!!
Just näin, kuten kirjoitit.
Matti on kuuma. voin ottaa hänet jos on sinkku nykyään
Työ ette ilmeisesti tiedä minkälaista itäsuomalainen huumori on! Emma ja Tuomas vaikuttaa tosi lupaavalta parilta :)
Vähiten vetovoimaa, seksuaalista siis näen Juuditin ja Tommin välillä. Silti hyvä pari heistä voi tulla.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua tuota M&M:n muuttamisesta stressaamista ja nokittelua. Tajuaisin, jos kyse olisi loppuelämän asuinpaikan valinnasta, mutta tuossahan on kyse reilusta kuukaudesta. Itse ainakin ottaisin seikkailuna, jos saisin muuttaa kuukaudeksi asumaan jonnekin Pirkkalaan tai Joensuuhun, jotka eivät itselleni tuttuja paikkoja ole. :D
No onhan sitä nokittelua muustaki. Esim grillaamisesta.
Matti ei selvästi haluais grillata, ni Mira "nythän sä opit" ja "miehet grillaa" ja mitä lie paskaa... Samoin se Matin syömisten kyttääminen oli aika pirttihirmutouhua.
Toki Matti heittelee vastaavia muka-hauskoja "sä teet sit näin"- läppiä.
Tämä kusee niin varmasti. Ei tule mitään.
Ihanat nuo Emma ja Tuomas. Heidän sanailunsa on huumoria. Ihmettelen miten negatiivisesti ja tosikkomaisesti heitä on täällä kommentoitu. Heillähän on lämpimät välit. Itse koen Juuditin ja Tommin katsomisen hieman tylsäksi, vaikka varmasti hyviä tyyppejä ovatkin. Mahtaako Janne olla liiankin rauhallinen Katille?
Tän päivän jakso oli kyllä ihan yltiöpositiivinen ja aika imelä. Johtui varmaan häämatkasta ja siitä että oltiin aika hulppeissa puitteissa. Munkin mielestä Matti vaikuttaa vähän sille että esittää kameroille mutta toivottavasti olen väärässä. Kati on symppis, tulisin varmaan sen kanssa hyvin juttuun :) Kiva kun kaikki parit on niin erilaisia ja mun mielestä asiantuntijat on tehneet hyvät pari valinnat, vaikka kaikki eivät jäisikään yhteen.
Janne ja Kati ei oikein puhu mitään.. Ei oikein kunnon keskustelua. Kati tuntuu olevan ihastunut enemmän naimisissa oloon kuin varsinaisesti Janneen.
Emmalla ja Tuomaksella näyttää olevan ihan hauskaa. Emma vaan on vähän raskas välillä ja voisi pikkaisen hillitä tuota naljailua. Se voi olla Tuomaksesta alussa hauskaa, mutta voisin veikata, että jatkuvana hyvin raskasta.
Juudit ja Tommi aika kaveri asteella, mutta hyvin näyttää menevän. Onkohan heillä kipinää kameroiden ulkopuolella enemmänkin?
Mira ja Matti. Mira sanoo heti Matin saavuttua, että tervetuloa tulevaan kotiisi ja hetken päästä sanoo ettei halua puhua koko aiheesta. Eikö Matin reaktio mahdollisesti miellyttänyt?Tuo aihe kannattaisi nyt unohtaa ja keskittyä tutustumaan toiseen. Parisuhde on kompromisseja.
Kaukaiselta tuntuu Eetu ja Rosa katastrofi, kun näitä pareja seuraa. Ihmeen seesteistä ainakin toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuollaisia ihmisiä, jotka kommentoivat jotain tomaattien leikkaamissuuntaa niin kuin Emma. Mitä helkkarin väliä sillä on miten ne leikataan. Vaikka ei hän sitä kai pahalla sanonut, mutta silti, miksi juuri hänen oma tapansa olisi se ainoa oikea.
Minusta se oli ihan vitsiksi tarkoitettu. Minulle selkisi tämän päivän jakson aikana Emman tyyli olla täysin omanlaisensa. Hän on metka tyyppi, nopea käänteissään, ja kaikkea ei tarvitse ottaa haudanvakavasti. Tuomas näyttää ymmärtävän häntä hyvin.
.
Ennen kuin näin jakson ja luin Tuomaksesta ja Emmasta täältä, luulin siis että Emma töksäyttelee asioita ihan silkkaa pahuuttaan, mutta siis nyt jakson nähtyäni sanoisin että tuohan on vain sarkasmia, huumoria :D Eikö ihmiset oikeesti ymmärrä täällä?
Ehkä tämä on toki makuasia, kun omasta mielestäni muiden parien meno näyttää enemmän teennäiseltä ja imelältä (jälleen huom, makuasia, ei absoluuttinen totuus).
En kuitenkaan kiellä, etteikö sarkasmi huumorinlajina olisi haastava: raja sarkasmin ja puhtaan ilkeyden välillä saattaa joskus hämärtyä tai jos sillä yritetään ainoastaan peittää epävarmuutta tai jos toinen osapuoli kokee sen raskaana. Noh, saa nähdä.
Mielenkiinnolla kuitenkin jään seuraamaan jokaista paria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaa esim. Janneen, joka näytti yhdessä pätkässä ihastuneelta koulupojalta. Ei todella jäänyt epäselväksi hänen tunteensa sillä hetkellä.
Näin miesnäkökulmasta Jannen reaktio on selvä, koska hän on saanut ulkonäköään korkeampitasoisen naisen. Vaikka tällä foorumilla ei tasoteorioita arvosteta, niin tosiasia nyt kuitenkin on, että kun flaksi käy, mies yrittää hyödyntää sen.
Harmi vain, että Kati ei tule tuohon suhteeseen jäämään. Janne on miellyttävä ja fiksu mies, mutta ulkonäkö tuskin kuitenkaan Katille riittää.
Asia olisi eri, jos Kati olisi vanhempi, lähempänä viittä kymppiä. Silloin ihmiset pystyvät jo unohtamaan ulkonäön. 29-vuotias kuitenkin pitää vielä visusti huolta siitä, että kumppani vastaa omaa arvoa myös ulkonäöllisesti.
T. Äijylihäijyli
Nyt en ymmärrä. Kati ei ole tavallista kummemman näköinen, ei mikään kaunotar. Samaa tasoa Jannen kanssa, joka miellyttävän näköinen mies.
Samaa ihmettelen. Moni yllättyy et Kati on vasta 29, vois hyvin olla ainakin 10 v lisää ellei enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vähiten vetovoimaa, seksuaalista siis näen Juuditin ja Tommin välillä. Silti hyvä pari heistä voi tulla.
Nämä molemmat vaikuttavat sellaisilta, ettei heitä seksi kovin paljon kiinnostakaan. Voivat siis sopia hyvin yhteen.
Paras kausi menossa, kerrankin neljä paria jotka myös ulkoisesti ovat hyvä match. Kaikilla hyvät mahdollisuudet onnistua, ja jotenkin näyttää että on karsittu pois ne jotka ovat mukana vain formaatin vuoksi. Älkää ulkonäköä arvostelko, kyllä se rakkaus siihen vaikuttaa ja alkaa miehillä kuntoilu ja naisilla ulkonäön koheneminen. Rakkaus on hyvä motivaattori. Hyvää viihdettä jota on todella ihastuttava katsoa.
Minulle tuli tämän päivän jaksosta hyvä mieli ja fiilis. Ihmiset ovat erilaisia, ja vaikuttaa siltä että nyt on laitettu hyvin yhteen sopivat persoonat yksiin. Sillä ei ole mitään väliä, miten hyvin he sopivat yhteen MINUN tai minun mieltymysteni, arvojeni tms kanssa, pääasia että he sopivat yhteen keskenään.