Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Kommentit (18026)
Kaikki naiset näyttävät vanhemmalta kuin mitä ovat.
Miehistä ei kukaan kiinnostais itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Musta Tommi ja Juudit ei ole hyvä pari. Toka pari vaikuttaa sopivammalta!
Ai miksi? Mulle taas tuli fiilis, et ovat sopivia, kaikenlisäksi naimanaamatkin =)
Vierailija kirjoitti:
Onko tuossa Tommi ja Juudit parina, vaikka Tommi ei halua lapsia ja Juudit taas haluaa... Mitähän nuo "asiantuntijat" taas ovat ajatelleet... Metsään menee ainakin tuon parin kohdalla.
Toi on niin iso eroavaisuus, etten ikinä laittaisi paria yhteen, vaikka muuten olisivat kuinka täydellinen match...
Saa nähdä, missä vaiheessa asian laita selviää molemmille osapuolelle...
No mutta yksin asuessa muodostuu niin omat rutiinit ja tavat että sitten ei yleensä halua ketään niitä sotkemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna mä en ottaisi tähän formaattiin mukaan ihmisiä, joilla ei ole kokemusta parisuhteista taustalla. Sillä on ihan valtavan iso merkitys, osaako Pekka-Ilmari 36 v tai Sanna-Marjaana 35 v ennestään jakaa kotityöt kumppanin kanssa, huomioida toista arjessa tai ratkaista parisuhteessa ristiriitoja rakentavasti. Nämä lisäävät myös itsetuntemusta sen osalta, millainen itse on parisuhteessa. Ehkä olen tyly, mutta monia asioita opitaan vasta (pitkässä) parisuhteessa olemalla. On ihan luonnollista, että parikymppinen ei näitä kaikkia osaa ja oppii tuntemaan itsensä myöhemmin, mutta kyllä näiden liki nelikymppisten olisi syytä osata.
Ihan kuin se tekisi ihmisestä tyhmän, ettei ole seurustellut... Tottakai nyt jokainen järkevä ihminen tajuaa, että seurustellessa toinen on otettava huomioon.
Elämässä ylipäätään on otettava muut ihmiset huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna mä en ottaisi tähän formaattiin mukaan ihmisiä, joilla ei ole kokemusta parisuhteista taustalla. Sillä on ihan valtavan iso merkitys, osaako Pekka-Ilmari 36 v tai Sanna-Marjaana 35 v ennestään jakaa kotityöt kumppanin kanssa, huomioida toista arjessa tai ratkaista parisuhteessa ristiriitoja rakentavasti. Nämä lisäävät myös itsetuntemusta sen osalta, millainen itse on parisuhteessa. Ehkä olen tyly, mutta monia asioita opitaan vasta (pitkässä) parisuhteessa olemalla. On ihan luonnollista, että parikymppinen ei näitä kaikkia osaa ja oppii tuntemaan itsensä myöhemmin, mutta kyllä näiden liki nelikymppisten olisi syytä osata.
Samaa mieltä. Siinä on syynsä, miksi ei ole osannut luoda pysyvää suhdetta.
Oliko toi Matti jo viime vuonna tässä ohjelmassa sen tunteella käyvän blondin kanssa, joka jätti homman kesken?
Naiset tosiaan on aika vanhan näköisiä ja oloisia... Miehet taas.... Noh perusperttejä ja nörttejä...eli pariaatteessa voisikin toimia jos naiset ei kyykytä miehiä liiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas tyypit paremman näköisiä oikeasti kuin kuvissa!
Todella! Kuvissa suurin osa näytti jotenkin vanhentuneilta ja tunkkaisilta, mutta kuitenkin telkkarissa olivat kaikki freesejä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka / mikä teitä kiinnostaa tulevissa osallistujissa eniten esittelyiden perusteella?
Itseäni kiinnostaa tämä eräs 35v mies, joka omien sanojen mukaan ei ole koskaan seurustellut pitkään. Mikä on syynä? Peräkammarin poika vai eikö vaan ole ollut aikaa, koska on matkustellut tms. Nykyään kuulee jopa 4-5 kymppisiltä että ei koskaan ole ollut pitkässä suhteessa. Monella kyllä yleensä on joku pidempi suhde esim nuoruudessa jolloin ekat suhteet solmitaan. On aika iso hyppäys ilman pidempää parisuhde kokemusta suoraan avioliittoon.
Sulle tulee varmaan yllätyksenä, että ihmiset ei kovin montaa vuosikymmentä ole vielä harjoitellut parisuhteita useamman kumppanin kanssa ennen avioliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuossa Tommi ja Juudit parina, vaikka Tommi ei halua lapsia ja Juudit taas haluaa... Mitähän nuo "asiantuntijat" taas ovat ajatelleet... Metsään menee ainakin tuon parin kohdalla.
Missä kohtaa Juudit sanoi että haluaa lapsia? meni kyllä minulta ainakin ohi.
Onpa taas tyypit paremman näköisiä oikeasti kuin kuvissa!