Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Missäs kaikki keskustelijat on? Nyt ensitunnelmat tulille! :D
Luulen että Tommi ei innostu Judithin ulkonäöstä.
Tommilla ja Juuditilla on naimanököä, ihan saman näköiset :D
Tuleeko ensimmäinen naispari (tai miespari) tällä kaudella?
Onko tuo Tuomas ollut ennenkin jossain? Kauhean tutun näköinen.
Onko tuossa Tommi ja Juudit parina, vaikka Tommi ei halua lapsia ja Juudit taas haluaa... Mitähän nuo "asiantuntijat" taas ovat ajatelleet... Metsään menee ainakin tuon parin kohdalla.
Tommi ja Juudit on jotenkin ihan saman oloisia, hyvä match kyllä ainakin näin ensinäkemältä :) jopa ulkonäöissä jotain samaa!
Hitsin hyvät fiilikset Tommista ja Juuditista! Toivottavasti miellyttävät toisiaan myös fyysisesti 😊❤
Tää Matti on kyllä kunnon "tai siis niinku siis tai siis niinku siis sillein niinku tai siis".
Mä niin toivon että Tommi menee tanssimuuvein alttarille 😄
Oi ihana toi Tommin tanssiharrastus. Eka pari vaikuttaa tavallaan ainakin paperilla sopivilta 🤔
En nää yhyeistä tulevaisuutta tällä ekalla parilla..
27v, esikoisen LA 17.4.21
Lapsiasia on kuitenkin niin iso juttu että sitä pitäis kunnioittaa!!!
Onpas Mira kaunis! Promokuva ei niinkään sytyttänyt.
M37
Juuditille yläpeukku mutta Tommi ei iske omaan makuun.
Musta Tommi ja Juudit ei ole hyvä pari. Toka pari vaikuttaa sopivammalta!
Elina: "Meistä kolmesta ei kukaan egoile eikä sekoile siellä..." Olikohan tuo piikki Dunderfeltia kohtaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna mä en ottaisi tähän formaattiin mukaan ihmisiä, joilla ei ole kokemusta parisuhteista taustalla. Sillä on ihan valtavan iso merkitys, osaako Pekka-Ilmari 36 v tai Sanna-Marjaana 35 v ennestään jakaa kotityöt kumppanin kanssa, huomioida toista arjessa tai ratkaista parisuhteessa ristiriitoja rakentavasti. Nämä lisäävät myös itsetuntemusta sen osalta, millainen itse on parisuhteessa. Ehkä olen tyly, mutta monia asioita opitaan vasta (pitkässä) parisuhteessa olemalla. On ihan luonnollista, että parikymppinen ei näitä kaikkia osaa ja oppii tuntemaan itsensä myöhemmin, mutta kyllä näiden liki nelikymppisten olisi syytä osata.
Ihan kuin se tekisi ihmisestä tyhmän, ettei ole seurustellut... Tottakai nyt jokainen järkevä ihminen tajuaa, että seurustellessa toinen on otettava huomioon.
Mulla pisti silmään jo tässä vaiheessa jaksoa, että tää jakso on kuvattu pahimpaan korona-aikaan, eikä oo tietoakaan turvaväleistä, maskeista tai muusta. Kuvausryhmällä on menty osallistujien koteihin.😶