Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Hauskaa, että mainoskatkolla mainostetaan emätinvoidetta. Kyllähän tämä ohjelma emättimen ympärillä pyörii, kuten oikeastaan koko maailma.
Mattihan oli paljon paremman näköinen kuin kuvassa.... Kelpais!
Vierailija kirjoitti:
Kati ois pitänyt laittaa sille Matille joka toivoi sporttista.
Ei se matti itsekään erityisen sporttiselta näyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuossa Tommi ja Juudit parina, vaikka Tommi ei halua lapsia ja Juudit taas haluaa... Mitähän nuo "asiantuntijat" taas ovat ajatelleet... Metsään menee ainakin tuon parin kohdalla.
Toi on niin iso eroavaisuus, etten ikinä laittaisi paria yhteen, vaikka muuten olisivat kuinka täydellinen match...
Saa nähdä, missä vaiheessa asian laita selviää molemmille osapuolelle...
Jos olisin jomman kumman nahoissa, niin olisin tosi pettynyt. Omalla kohdalla olen jopa lopettanut tapailuvaiheen muutamien treffien jälkeen siihen, kun lapsiasiasta on oltu eri mieltä.
Olen 99,9% varma ettei Matin juttu tule toimimaan. Jos ei ole 35-vuotiaana seurustelukokemusta niin kyllä on tosi vaikeeta asua toisen kaa! (Koska yksin asuminen on paljon kivempaa!)
Pakko olla joku virhe tuossa että laitettu Tommi ja juudit yhteen, jos toinen ei halua lapsia ja toinen haluaa. Ehkä ovat sanoneet että kelpaa lapseton elämä ettei sillä ole niiin väliä
Mira vaikutti ikäistään nuoremmalta, vähän ehkä jopa bimbolta. Toivottavasti suhde ei kaadu alkutekijöissään ulkonäköseikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mattihan oli paljon paremman näköinen kuin kuvassa.... Kelpais!
Tuomas myös oli positiivinen ylläri.
Vierailija kirjoitti:
Apua tuo Kati ei voi olla 29!! Nätti on mut olisin luullut 45!
Vois mennä urheilullisesta kolmevitosesta joo, mutta osoita mulle tuollainen 45-vuotias, niin alan heti olemaan. T m49.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna mä en ottaisi tähän formaattiin mukaan ihmisiä, joilla ei ole kokemusta parisuhteista taustalla. Sillä on ihan valtavan iso merkitys, osaako Pekka-Ilmari 36 v tai Sanna-Marjaana 35 v ennestään jakaa kotityöt kumppanin kanssa, huomioida toista arjessa tai ratkaista parisuhteessa ristiriitoja rakentavasti. Nämä lisäävät myös itsetuntemusta sen osalta, millainen itse on parisuhteessa. Ehkä olen tyly, mutta monia asioita opitaan vasta (pitkässä) parisuhteessa olemalla. On ihan luonnollista, että parikymppinen ei näitä kaikkia osaa ja oppii tuntemaan itsensä myöhemmin, mutta kyllä näiden liki nelikymppisten olisi syytä osata.
Ihan kuin se tekisi ihmisestä tyhmän, ettei ole seurustellut... Tottakai nyt jokainen järkevä ihminen tajuaa, että seurustellessa toinen on otettava huomioon.
'
Itse ajattelisin, että se, että parikymppisenä se parisuhdetaidoissa on vielä vähän hakemista liittyy myös siihen, että sen ikäinen on kovin nuori ja monesti saattaa muutenkin olla vähän hukassa itsensä kanssa eikä vielä tiedä mitä elämältä ja parisuhteelta haluaa. Itse ainakin nyt kolmekymppisenä olen paljon enemmän sinut itseni kanssa ja sen kanssa mitä toivon parisuhteelta ja elämältä. Joten varmaan onnistuisi se parisuhdekin eri lailla vaikka ei olisikaan ikinä sen vakavammin seurustellut.
Vierailija kirjoitti:
Miks saan Jannesta homovibat?
Et ole ainoa.
Janne näyttääkin vähän Siltsulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kati ois pitänyt laittaa sille Matille joka toivoi sporttista.
Ei se matti itsekään erityisen sporttiselta näyttänyt.
Pitääkö itse olla sporttinen jos haluaa sporttisen? Tai itse olla älykäs jos haluaa älykkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna mä en ottaisi tähän formaattiin mukaan ihmisiä, joilla ei ole kokemusta parisuhteista taustalla. Sillä on ihan valtavan iso merkitys, osaako Pekka-Ilmari 36 v tai Sanna-Marjaana 35 v ennestään jakaa kotityöt kumppanin kanssa, huomioida toista arjessa tai ratkaista parisuhteessa ristiriitoja rakentavasti. Nämä lisäävät myös itsetuntemusta sen osalta, millainen itse on parisuhteessa. Ehkä olen tyly, mutta monia asioita opitaan vasta (pitkässä) parisuhteessa olemalla. On ihan luonnollista, että parikymppinen ei näitä kaikkia osaa ja oppii tuntemaan itsensä myöhemmin, mutta kyllä näiden liki nelikymppisten olisi syytä osata.
Samaa mieltä. Siinä on syynsä, miksi ei ole osannut luoda pysyvää suhdetta.
Mä en ole koskaan seurustellut, koska en ole koskaan halunnut seurustella. Nyt haluaisin puolison. Onko mulla peli siis menetetty näin 34-vuotiaana, kun en aloittanut harjoittelemaan 14 vuotta sitten?
Jos minut naitettaisiin miehelle jolla on tuollainen lemmikki kuin Tuomaksella, niin aika äkkiä tulisi lähtö :D eihän tuolla asunnossa uskaltaisi edes nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esittelyssä:
"Juudit on tiedostava"
"Tommi on tiedostava"
Jos nyt oletetaan että Juudit ja Tommi paritetaan (jollei tule yllätyksiä esim. samaa sukupuolta olevien parien muodossa), niin on mielenkiintoista seurata kuinka erityisen tiedostavat ihmiset sopivat yhteen. Onko samankaltaisuus rikkaus, vai latistava tekijä? Mielestäni on aina kiehtovaa seurata mikä määrä yhteistä tarttumapintaa on sopivasti, ja mikä taas liikaa, jolloin toinen sopisi paremmin kaveriksi kuin puolisoksi.
Miten määritellään "tiedostava"? Sitä kun on montaa lajia... esim. mieheni on poliittisesti ja yhteiskunnallisesti tiedostava. Minä harrastan kehotietoisuutta ja tunnetaitoja. Ollaan siis eri asioissa "tiedostavia".
Eikö kaikki sitten ole tiedostavia? Miksi sitä pitää kenestäkään sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Miten Matti ei löytänyt kumppania? Ulkoiset puitteet ja koti kunnossa. Kranttu?
Matista tuli juuri sellainen kuva ettei hänelle kelpaa mikään tai kukaan.
Tommilla ja Juuditilla on naimanaamat. :D
Miten Matti ei löytänyt kumppania? Ulkoiset puitteet ja koti kunnossa. Kranttu?