Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pizzeria soitti kotiin????

Vierailija
27.03.2024 |

Niin uskomaton juttu että pakko avautua. Tilasin kotiinkuljetuksella ruoka-annokset joista toisessa oli tarkoitus olla bearnaise kastike ja toinen ilman. Ok, annokset tuli käsittämättömän nopeasti jos vertaa kahteen muuhun kertaan kun olen tilannut. Kannen avattuani tajusin miksi.

Perunat oli lämpöhauteessa seisseitä lounas ajalta ja mustuneet. Kastike oli sienikastike. Ystäväni annos oli myös pettymys, siinä perunat myös selkeästi pitkään kuumassa hauteessa olleet ja mustuneet. 

Mutta nyt seuraakin se juttu mitä mä en tajua. Kun olin Google palveluun ravintolan tietoihin kirjoittanut että jäi vähän huono maku annoksista, tämä tyyppi räpättää mulle puhelimessa että "poista arvostelu, ei ole virhettä ja et tiedä mikä on sienikastike".....

Eli yhtään negatiivista palautetta ei saanut antaa ja kun nyt kävin lukemassa muiden arvosteluja, niin siellä oli taso samansuuntaista. Jopa poliisilla on uhkailtu?? 😳

Onko tämä nyt kotirauhan rikkomista kun mä tilaan ruokaa ja teen Googleen ihan aiheesta kohteliaasti jopa - arvostelun, saankin ukaaseja? Siellä on nyt minun kotiosoite ja numero, jatkuuko häiriköinti ja jos niin täytyykö marssia itse poliisin luo?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä täsmennys, en tilannut suoraan ravintolasta vaan välikätenä oli toinen näistä kuljetuspalveluista. 

Vierailija
2/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille ilmoitusta häiriköinnistä jos soittaa vielä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa mtn rikosta ole

Vierailija
4/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on varmaan 10 vuotta kun viimeksi olen tilannut sapuskaa kotiin. Kuulemma kuljetuksen ja eväiden laatu on huonontunut todella paljon.

Vierailija
5/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisille ilmoitusta häiriköinnistä jos soittaa vielä

Joku soittaa 2 (kaksi) (sic) kertaa niin poliisiin yhteys. 😆

Vierailija
6/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sulla kaikki tiedot puhelimesta avoimena? Miten ne voi niille päätyä?

Vierailija
7/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä tilais minkään runkku-Peten tekemiä spermattuaj eväitä.

Vierailija
8/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi laittaa tähän paikan nimeä mutta luin jälkeenpäin nyt muita arvosteluja niin onhan aika villiä menoa kommenteissa. Ravintolan puolelta, siis. 

Kaikkea sitä tapahtuukin. En osta yhdestäkään "tiedätte kyllä mitä paikkoja tarkoitan" - mestoista yhtään mitään 😳 

Vierailija
9/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko sulla kaikki tiedot puhelimesta avoimena? Miten ne voi niille päätyä?

Ei ole. Ne oli lukenut mun Google arvostelun heti tilauksen jälkeen ja laski yhteen 1+1, sen verran varmaan tuollaisia annoksia menee kun ei ollut pitsaa tai kebua. Raskas päivä takana ja tämmöstä juttua vielä tähän päälle. Ei jaksa ymmärtää. 

Vierailija
10/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä jonnee googlee teit arvostelun, etkä reklamoinut sinne firmaan/kuljetusfirmaan. Sieltä kyllä hoitavat nämä 😅

Vierailija
11/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille soitettu kerran kun vihainen esiteini oli antanut arvostelun tietokoneensa korjaamisesta. Ei tiedetty edes asiasta. Homma kyllä selvitettiin ja lopulta kaikki hyvin. 

Vierailija
12/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan aiheesta soitti. Kaltaisesi ovat ärsyttäviä ja ylimielisiä. Tee jatkossa itse ruokasi, jos edes osaat.

Vierailija
13/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks sä jonnee googlee teit arvostelun, etkä reklamoinut sinne firmaan/kuljetusfirmaan. Sieltä kyllä hoitavat nämä 😅

On kuulemma ravintolan ja asiakkaan välinen asia. Lähinnä vaan mietin että tuleeko tosta äijästä joku ongelma. 

Vierailija
14/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan aiheesta soitti. Kaltaisesi ovat ärsyttäviä ja ylimielisiä. Tee jatkossa itse ruokasi, jos edes osaat.

Osaan. En vaan jaksanu muuton jälkeen. 

Vierailija
15/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten syöt ne muiden tekemät ruoat vikisemättä. Ihme ylimielinen pentu.

Vierailija
16/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt meni provosi hiukka ohi. Olen 50+.. 

Vierailija
17/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kuulemma ravintolan ja asiakkaan välinen asia. Lähinnä vaan mietin että tuleeko tosta äijästä joku ongelma. 

Kyllä. Katson sinua ikkunasta

Vierailija
18/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette tee itse ruokaa?

Vierailija
19/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt meni provosi hiukka ohi. Olen 50+.. 

No sen verran hidas oletkin. Jouduin odottamaan vastaustasi melkein tunnin. Pentu olet silti.

Vierailija
20/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa etnistäruokaa, saat etnistä palvelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän