Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oudoin asia mistä naapurisi on valittanut?

Vierailija
15.07.2013 |

Tuli vaan mieleen kun meidän naapurissa asuu joku ihan kahjo ämmä joka valittaa milloin mistäkin.

Nyt se kävi valittamassa ettei halua että meidän pyykkiteline on tuossa talon nurkalla koska se pilaa maiseman heidän terassiltaan ja sanoi että mun pitäisi siirtää se oman terassini eteen tai omalle etupihalleni??!!

Sanoin ettei se nyt oikein käy koska en halua sitä pilaamaan omaani terassi näkymääni (alan oleen jo kyllästynyt valituksiin) joten hän tokaisi kiukkuisesti että tää ei jää tähän. Ajattelin asentaa kameran kuvaan telinettä että nään jos se sabotoi jotain:)

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapuri valitti siitä, kun kielsimme häntä tekemästä lumitöitä niin, että hän kolasi omat lumensa meidän pihalle ja istutusten päälle.

Vierailija
82/130 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ihan kahjot naapurit jotka valitti isännöitsijälle mm että pestään liikaa pyykkiä. Toinen valituksen aihe oli kun lapset ajaa pikkuautoilla lattialla. Kyseisellä pariskunnalla oli itsellään 4v poika jota kävi kyllä sääliksi. Nämä vielä kuvitteli asioita kuten että meillä pidetään bileitä ja lapsi on jätetty yksin yöksi. Olin nuori yksinhuoltaja vuokralla omistustalossa joten sehän pisti vanhoillisten naapurien mielikuvituksen liikkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ap on törkeä, pilaa oma terassinäkymäsi ääliö!

Vierailija
84/130 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain isännöitsijän kautta valituksen tupakoinnista. En ole ikinä polttanut tupakkaa

Vierailija
85/130 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 17:08"]

Meidän rivaritalo yhtiössä on lemmikit kielletty.

[/quote]

Kaiken maaliman taloyhtiöitä sitä on kun ihan lemmikit kielletty. Ja millähän perusteella? Itselläni ei ole lemmikkejä mutta noin periaatteessa tuommoiset kiellot hämmästyttävät....

Itse asun tällä hetkellä taloyhtiössä, jossa asuu paljon lapsia. Taloyhtiön hallituksessa oli porukkaa, joka yritti saada taloyhtiöön mitä ihmeellisempiä sääntöjä, jotka estäisivät lasten leikit pihalla. Onneksi taloyhtiön hallitusta saatiin vaihdettua ja homma järkevöityi sitä myöten.

Vierailija
86/130 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti kehtasi valittaa naapureille että näiden herätyskello soi liian aikaisin, voisitteko siirtää sen myöhempään? Eli siis naapurin kello soi vaikkapa puolta tuntia ennen kuin äidilläni, ja hän heräsi siihen.

Ihan ok, kun asia ystävällisesti hoidettiin, mutta itse en lakannut ihmettelemästä, kuinka kiire naapureilla aamulla tulee, kun pakosta heräävät puoli tuntia "liian myöhään".

Vierailija
87/130 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 17:11"]

Mun mielestä ap on törkeä, pilaa oma terassinäkymäsi ääliö!

[/quote]

Kai minä nyt omalla tontillani saan päättää minne laitan pyykinkuivaustelineen:) Voi jessus mitä porukkaa täällä. ap

Vierailija
88/130 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä asui kuivan kesän oravaa muistuttava akan räähkä, jonka ainoa puheenaihen JOKA taloyhtiön kokouksessa oli, että "miun äitee meinas muutama vuos sitte kompastuu pihan sadevesikaivon kanteen. Voi voi voi kun äitee MEINAS kompastua"! Tätä saatiin kunnella naurua pidätellen seitsemän vuotta kunnes akka veti herneen kuivaan nenuunsa ja muutti muualle melodramaattisien lähtörytinöitten säestyksellä.

Vierailija
89/130 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitus siitä kun meidän koira oli haukkunut koko viikonlopun vaikka kämppä oli ollut tyhjillään ja koira hoidossa.

Vierailija
90/130 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri kävi taloyhtiön roskapussit läpi ja tarkisti ovatko ihmiset lajitelleet jätteensä oikein. 

Vierailija
91/130 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini naapuri valitti, että he kävelivät lattialla. Kaverini myönsi syyllistyneensä siihen.

Vierailija
92/130 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 17:27"]

Kaverini naapuri valitti, että he kävelivät lattialla. Kaverini myönsi syyllistyneensä siihen.

[/quote]

:D

Vierailija
93/130 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän naapuri on lisäksi valittanut kun mies ajaa kuorma-autolla, kuulemma kukaan muu ei mahdu silloin ajamaan tiellä.. ja ihan normaali ajotie kyseessä mutta muija itse ei itse osaa ajaa reunassa:)

Valiitanut kun lapset jättävät koulusta tullessaa pyörät keskelle pihaa, ei kuulemma anna nättiä kuvaa meidän alueesta..jne

ap

Vierailija
94/130 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän samoilla linjoilla ap:n naapurin kanssa. Ei siellä viereisellä tontilla saisi olla mitään;-)

Vierailija
95/130 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kävi mun vanhemmille. Äiti heräs yöllä puhelimeen ja joku ärjyi sieltä lopettamaan metelöinnin. Naapurustossa oli jossain bileet.

Vierailija
96/130 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 17:27"]

[/quote]

:D[/quote]

Jos kaverisi on ns. elefanttijalka tai paha kanta-astuja, ymmärrän kyllä alakerran naapuria. Itselläni on ollut oikein kunnon tömistelijä yläkerran naapurina ja oli se myöhään illalla ja yöllä aika ärsyttävää kun hän sai jonkin ihme askellustarpeen = monta kertaa ympäri kämppää. Teki mieli kyllä ehdottaa ulos menoa, jos unettomuus vaivaa. En valittanut tai huomauttanut ja onneksi nyt on normaalisti kävelevä naapuri.

Vierailija
97/130 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kanssa taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja soitti ja kertoi, että naapurin oli valittanut asunnostani kaikuvista hyppynarulla hyppimisen äänistä... joo en hyppinyt hyppynarulla.

Vierailija
98/130 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin ylimmässä kerroksessa ja minulle valitettiin, että taloyhtiön kuivausparvekkeelta olisi nähty, että minun parvekkeellani on romua... ei ollut. Naapurissa tehtiin remonttia ja siellä oli parvekkeella jotain remonttitarpeita. En kyllä vieläkään ymmärrä, kuka oli jaksanut käydä kurkkimassa kuivausparvekkeelta(talvella) toisten parvekkeita...

Vierailija
99/130 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapuri valitti metelistä, vaikka ketään ei ollut edes meillä kotona :O

Vierailija
100/130 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 17:24"]

Naapuri kävi taloyhtiön roskapussit läpi ja tarkisti ovatko ihmiset lajitelleet jätteensä oikein. 

[/quote]

Tuo on jo pelottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi