Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tyhmää juhlia amiksesta valmistumista?

Vierailija
25.05.2013 |

Itse valmistun hyvillä papereilla lähihoitajaksi ja ajattelin pitää pienimuotoiset juhlat... Isäni töksäytti ihan suoraan, että mitä sellaista juhlimaan ja tuntuu, että moni muukin on samaa mieltä! Onko oikein siis juhlia vain ylppäreitä!?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksesta VALMISTUTAAN ammattiin, lukiosta ei valmistuta yhtään mihinkään. Amikset on opiskelijoita ja lukiossa olevat ovat koululaisia.

Ammattiin valmistumista, sitä jos mitä kannattaa juhlistaa!

Vierailija
2/17 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi syy juhlia ammattiin valmistuneella on kuin lokinpaskalakin hankkineella.

Sitäpaitsi tuin lätsän voi ostaa kaupasta itselleen, vaikkei olisi yo-tutkintoa suorittanutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että valmistut ammattiin kannattaa ehdottomasti juhlistaa. Ei ole minusta ollenkaan vähempiarvoinen juhla kuin yo-juhlat, päinvastoin.

Itse olen valmistunut aikanaan kaupalliselta alalta enkä ole koskaan lukiota käynyt. Vanhemmat järjestivät minulle ihanat juhlat, eikä asiaa edes mietitty etteikö niitä pidettäisi.

Vierailija
4/17 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlien järjestäminen kannattaa aina :) Ammattiin valmistuminen on iloinen asia ja hyvä syy koota läheiset yhteen. Olet tehnyt paljon töitä, ja voit olla siitä ylpeä. Toki juhlit!

Onnea, AP!

Vierailija
5/17 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen valmistumassa amiksesta. Olen lähempänä kolmea- kuin kahtakymmentä ja olen jo valmistunut ylioppilaaksi. Minusta juhlat eivät tunnu vaivan arvoisilta, sillä olen jo juhlinut toisen asteen tutkinnon suorittamista. Lisäksi sukulaiset ja kaverit ovat hajallaan pitkin Suomea. Todennäköisesti juhlin vain siten, että käyn ulkona syömässä miehen kanssa. Toki voin tarjota kahvit, jos vaikka vanhempani haluavat tulla kylään, mutta mitään varsinaisia juhlia en ala järjestää.

Kuitenkin olen sitä mieltä, että jos itse haluaa juhlat järjestää ja ne tuntuvat vaivan arvoisilta, anna palaa. En usko, että ihmiset yleensä juhlivat liikaa elämänsä aikana, pikemminkin päin vastoin. Varsinkin jos tämä on ensimmäinen kerta kun valmistut toiselta asteelta, kyseessä on mielestäni kyllä automaattisesti juhlien paikka, riippumatta siitä onko kyse ylioppilas- ammattikoulututkinnosta. Onnea tutkinnon johdosta ja juhli koko rahan edestä, jos juhlituttaa.

Vierailija
6/17 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Meillä pidettiin pojalle pienet juhlat, mutta vain lähipiirin kesken, kun hän ei muutenkaan tykkää isoista "vouhotuksista".

Nyt meillä toinen poika saa molemmat kerralla ja tämä tuntuu ihmisten mieletsä olevan iso juttu. Poika itse on sitä mieltä, että helppo nakki. Todistus on hyvä molemista kouluista, sekä yo-todistus on myös hyvä. 

Vierailija
7/17 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tyhmää, päinvastoin. Ammattitutkinto on hieno saavutus ja tärkeä etappi elämässä, sitä sietääkin juhlia! :)

Vierailija
8/17 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut sinulle! Juhli ihmeessä ja oikein kunnolla. Lähihoitajaksi valmistuminen on hieno saavutus. Ei ollenkaan toimia lähihoitajana ja täyttää palstamammojen vaatimuksia. Voisin vaikka vannoa ettei monenkaan kantti riitä edes työharjoittelun läpäisemiseen.t.lähihoitaja

Vierailija
9/17 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, olinpas töykeä kun en muistanut onnitella. Siis onnea. Minusta ei tosiaan olisi lähihoitajaksi, oma alani on paljon helpompaa, vaikka onkin paremmin palkattua ja pitempi koulutus. Mutta en pystyisi olemaan hoitajana minkään ryhmän parissa, korkeintaan nippa nappa ehkä vauvojen kanssa. 

Vierailija
10/17 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 13:00"]

Ei ole tyhmää, päinvastoin. Ammattitutkinto on hieno saavutus ja tärkeä etappi elämässä, sitä sietääkin juhlia! :)

[/quote]

Paitsi että ammattitutkinto ja ammatillinen perustutkinto eivät ole sama asia.

Vierailija
11/17 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpön löpön kommentit että ei juhlia! Tottakai juhlit ja iloitset saavutustasi! Hienoa, olet valmistumassa hienoon ihmisläheiseen työhön! Nyt vaan tyhmät ja lannistavat komnentit unholaan ja alat miettiä millaset juhlat haluat! :) t. Hoitsu ja maisteri

Vierailija
12/17 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa etappeja elämässä on hauskaa ja syytä juhlia! Meilläkin on amisjuhlat, koska lapsi nyt vain on meille niin rakas. Tutkinnosta viis. 28000 kirjoitti tänä keväänä ylioppilaaksi. Aika tavisjuttu siis.Ja yhtä tavis on se amis. Mutta juhlia on aina kiva järjestää!

-akateeminen, lapsistaan aina ylpeä ja onnellinen äiti

Vierailija
13/17 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole tyhmää! Kyllä ammattiin valmistuminen on juhlan arvoinen juttu. Isälläsi on tosi aataminaikuinen asenne, mutta älä välitä siitä. Oikein paljon onnea sinulle ja hauskoja juhlia!

Vierailija
14/17 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 13:00"]

[/quote]

Paitsi että ammattitutkinto ja ammatillinen perustutkinto eivät ole sama asia.

[/quote]

..Mutta se ei vähennä tutkinnon juhlittavuutta vai mitä? :) Onnea ap:lle!

T:kasi

Vierailija
15/17 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap, ilman muuta juhlit!

Vierailija
16/17 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni juhlia voi mitä vaan.

Sitäpaitsi nuori, joka valmistuu ensimmäiseen ammattiinsa on juhlansa ansainnut.

Vierailija
17/17 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhliahan saa mitä haluaa, mitä sitä kukaan on sanomaan. Vaikka sitä, että nousee aamulla ylös. Isäni oli vakavasti sairas ja kuoleman rajamailla. Selvittyään hän piti selviytymisjuhlat. Toki ei niissä lahjoja tuotu, vaan kakkukahvit läheisille ystäville ja perheenjäsenille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä