Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on unelmiesi elämä?

Vierailija
02.08.2020 |

Jos nyt saisit päättää, millainen olisi elämäsi? Asuisitko yksin vai olisiko sinulla mies-/naisystävä? Olisiko sinulla lapsia, montako? Missä asuisit? Mitä tekisit työksesi? Mitä muuta elämässäsi olisi, mitä nyt ei ole?

Kommentit (505)

Vierailija
121/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monella haaveet liittyy rahaan ja materiaan. Itse asun ulkomailla, on lämpöä, aurinkoa, oma uima-allas jne.

Mutta monesti olen miettinyt, miten ihanaa olisi jos olisi sellainen tiivis aikuinen perhe. Kardashianian sisarukset & äiti -tyyppinen (ei muuten, vain perhesuhteen osalta). Olisi aina joku tukemassa. Se minulta puuttuu.

Vierailija
122/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmieni elämässä minulla olisi aviomies ja 4 lasta. Asuisimme Suomessa omakotitalossa meren tai järven rannalla.

Kodissa on kaunis skandinaavisen minimalistinen sisustus ja puutarha, jossa kasvaisi omenapuita ja kirsikkapuita. Olemme korkeakoulutettuja. Ammatti olisi sama kuin nykyään, mutta sijoitukseni tuottaisivat niin hyvin että voisin tehdä 5-6 h työpäivää.

Meillä olisi varaa palkata puutarhuri ja siivooja kerran viikossa. Kävisin kampaajalla usein.

Etupihalla olisi kummankin aikuisen itse valitsema auto. Minun autoni olisi BMW X6 maasturi tai ehkä Audi Q7 jotta kaikki lapset mahtuu kyytiin.

Meillä on oma venelaituri, jossa on meidän vene.

Täydellisessä elämässä kukaan ei olisi sairas. Ei tarvitsisi syödä muita lääkkeitä kuin vitamiineja.

Kävisin personal trainerin kanssa treenaamassa.

Au pair hoitaisi lapsia päiväkodin asemasta sekä hakisi lapset autolla koulusta.

Matkustaisimme hiihtolomalla Alpeille laskettelemaan. Kesällä veneilisimme veneellä Ahvenanmaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuisin jossain pienessä rannikkokaupungissa omakotitalossa jossa olisi isohko puutarha, olisin naimisissa ensirakkauteni kanssa ja meillä olisi nyt jo liki aikuiset lapset. Kummallakin olisi melko hyvin palkattu vakityö eli elämä olisi taloudellisesti turvattua eikä jokaista senttiä tarvitsisi olla laskemassa.

Tämän sijaan olen lapseton ja pätkätyötön ikisinkku vailla kunnon koulutusta ja joka on vissiin loppuikänsä jumissa pk-seudulla vuokra-asunnossa. En voi enää sietää tätä kerrostaloasumista enkä koko pk-seutua. Aaaaaargh!!!

Vierailija
124/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen pohdin tuota asiaa. Tulin tähän tulokseen:

Kunpa minun ei tarvitsisi elää. Kunpa elämä, aika ja fysiikan lait katoaisivat. Kunpa voisin olla paikassa jossa on olemassa ainoastaan rakkaan ihmisen halaukset, pusut ja intiimi läheisyys.

Vierailija
125/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisin useita kieliä. Mieluusti tällä hetkellä osaamieni lisäksi ainakin kiinaa ja italiaa. Tekisin kansainvälistä työtä, jossa puhumiani kieliä tarvitaan, ja on mahdollisuus tutustua ihmisiin eri puolilta maailmaa. Työ liittyisi myös jotenkin yhteiskuntatieteisiin ja kansainvälisiin suhteisiin, joita olisin opiskellut. Rahaa olisi sen verran, että voisin mukavasti asua ja työskennellä jossakin hieman suuremmassa kaupungissa ulkomailla ja käydä välillä ravintolassa syömässä. Vapaa-aikaa pitäisi myös olla riittoisasti, jotta aikaa jäisi retkeilylle ja lähimatkailulle.

Myöhemmin haluaisin muutaman, helpon lapsen ja pois isosta kaupungista. Paikalla ei ole niin väliä, kunhan se on turvallinen ja suhteellisen rauhallinen. Ehkä jos työ ulkomailla jatkuisi, asuinpaikaksi muodotuisi jonkun kaupungin laitamat. Mieheni myös saattaisi olla ulkomaalainen, mitä en pistäisi pahakseni, mutta eipä sillä kansallisuudella ole väliä. Kunhan rakastaa minua ja toisin päin ja meillä on hauskaa ja mukavaa keskenämme ja lasten kanssa. Voisin hyvin olla kotona pari kolme vuotta lapsia hoitamassa, kunhan minullakin on viikossa omaa aikaa. Ja aikaa kumppanin kanssa. Eli meillä myös olisi luotettava ja reipas lastenhoitaja käytössämme!

Vierailija
126/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehk olisin ikuisesti vastuuton teini, sekoilemassa jossain, ilman huolta huomisesta. Tää kaikki tapahtuis 80-luvulla tai 90-luvun alussa, niin en joutuisi olemaan tekemisissä nettimaailman kansSa. Liftaisin punkkikeikoille ja ehkä tekisin omaa pienlehteä, ehkä minulla olisi oma bändi ja luulisin ongelmien olevan sellaisia mitä ne silloin oli. Pitäisin hauskaa ja rellestäisin ilman mitään ajatusta mihin olen menossa.

Vierailija
127/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuisin Australiassa jossain mökissä meren rannalla ja surffailisin aalloilla kaikki päivät

Vierailija
128/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin takaisin töihin Caribian risteilyalukselle, jossa olin muutama vuosi sitten töissä. Sain paljon uusia ystäviä eri maista sekä näin upeita paikkoja. Sen haluaisin kokea uudestaan.

Vierailija
129/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin mieheni ja lasteni kanssa Islantiin, jossa pääsisimme kalastamaan. Olin Islannissa vaihdossa, upea maa, vaikkakin niin pieni!

Vierailija
130/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia olisi 6, sekä rahaa tarpeeksi.

Vierailija
131/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin toiveeni on, että lapseni pahanlaatuinen syöpä parantuisi. Lapsi on 5v. Syöpä ilmeni hänen ollessaan 2v ja nyt se on uusiutunut jo kahdesti.

Vierailija
132/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtui aloituksesta: Onko sinulla toteutunut jo joku elämäsi unelma?

Kaikki on toteutunut. En haaveile muualla asumisesta tai toisesta asunnosta, sain opiskella juuri sen tutkinnon minkä halusinkin ja työn vaihtamista en ole edes harkinnut. Rikas en ole, mutta sen verran hyvin asiat, ettei tarvitse rahaa arjessa juurikaan miettiä. Olen harrastanut kaikkea mitä olen halunnutkin ja matkustanut juuri ne paikat läpi jotka ovat kiinnostaneet. Parisuhde on kukoistanut koko 15-vuotisen kestonsa ajan, arkea toki siinäkin, muttei mitään ongelmia ja teemme paljon asioita yhdessä. 

Eihän mikään kestä ikuisesti, mutta ihan perkeleen hyvä tuuri on ollut tähän asti. Ikää siis kohta 50v. 

Vierailija
133/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei tulisi moskeijoita

Vierailija
134/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanteellista jäädä jumiin koronan toisen ja kolmannen/neljännen aallon ajaksi. Tai ettei se ikinä laimenisi vaan vahvistuisi vaan.

Sit jonkun kivan kumppanin läheltä löytäisi, ja aikamme kärvisteltyämme emme enää kestäisi vaan käytäisiin " sokeria kahviin lainaamassa " ..

Seikkailtaisiin kahdestaan vaaralliset koronakauppareissut, mies metsästäisi/kalastaisi. Nainen keräisi marjoja yms.. Yhdessä selviydyttäisiin ja joka ilta halittais, pussailtaisiin ja rakasteltaisiin

Vierailija
135/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin suosittu ja taitava kirjailija. Olisin naimisissa kartanonisännän kanssa. Meillä olisi neljä kouluikäistä lasta, paljon eläimiä ja ihania ystäviä. Olisimme terveitä ja vailla taloudellisia huolia.

Vierailija
136/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun haave olisi muuttaa johonkin päin Aasiaa esim. Thaimaahan mieheni ja lastemme kanssa, meren rannalle aurinkoon. Haaveilen kotirouvan elämästä miestäni palvellen. Pääsisi joka päivä uimaan ja ulkoilemaan kauniissa maisemissa.

Vierailija
137/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vain aloittajan kysymyksiin, koska muuten tulisi liian pitkä litania.

Eli:

1. Elämäni olisi helppoa ja taloudellisesti riippumatonta

2. Minulla olisi naisystävä joka asuisi kanssani, mutta antaisi minun olla myös yksin kodissani halutessani

3. Lapsia kaksi, eli omani

4. Asuisin paikassa joka tuntuu kodilta

5. Työkseni en tekisi yhtään mitään

6. Elämässäni olisi riittävästi vapaa-aikaa

Omana lisäyksenä: Ydinperhe olisi unelmani, mutta se ei ole enää mahdollista ex-vaimon mielenmuutoksen myötä. Hänestä en tosin unelmoi enää.

Vierailija
138/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ammatiltani tanssija ja ainakin yhtä hyvä tanssimaan kuin Michael Jackson. Olisin myös todella lihaksikas. Asuisin kimppakämpässä joidenkin mukavien ja rentojen ihmisten kanssa ja joisimme kaljaa ja söisimme kebabbia. Minulla olisi takapihalla hevonen ja joku muu tekisi pihatyöt ja kaikki muut tylsät kotityöt. Omistaisin laivan ja majatalon ja tekisin niissä välillä itsekin töitä.

Vierailija
139/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaisin mieheni ja lasteni kanssa Islantiin, jossa pääsisimme kalastamaan. Olin Islannissa vaihdossa, upea maa, vaikkakin niin pieni!

Unelmoit kalojen satuttamisesta. Okei.

Vierailija
140/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmoit kalojen satuttamisesta. Okei.

Islannissa kalastus on yksi pääelinkeino, jolloin siitä saa myös jonkun verran rahaa.

T. Eri, mutta mies kalastaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän