Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitajan palkka

Vierailija
21.03.2023 |

Mitäs se nyt on sote sopimuksessa? Tässä pähkäilen kannattaako laittaa hakemusta menemään? Paperit on.. Paljon ikälisät?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Jollet tuota tietoa itse netistä löydä, niin olet liian tyhmä sairaanhoitajaksi.

Vierailija
2/20 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuussa menee yli 3000 + ikälisät 250

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kysellä. Norjaan töihin vaan.

Vierailija
4/20 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikälisät riippuu montako ikälisää sulla on

Vierailija
5/20 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun sitä tietoa ei löydä ihan naps vaan. Pitäisi selvittää mitä on ollut palkka. Siihen mitä milloinkin nyt viime aikoina on tulleet korotukset. Helpommalla sain tiedon täältä..

Vierailija
6/20 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8 vuotta

Vierailija
7/20 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset esteenä... Haluan niidennkäyvän Suomessa koulut.

Vierailija
8/20 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lasten pakko tulla mukaan?

Vierailija
9/20 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8 vuotta

Oon työskennellyt yksityisellä aina ennemmin. Mutta oon alkanut haaveilee taas vuorotyöstä.

Vierailija
10/20 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään korotuksia ei oo vielä ees näkynyt, tuskin tulee aikoihin näkymäänkään. Kukaan ei tiedä mitä ne korotukset edes on eikä kenelläkään oo ees minkäänlaista aavistusta miten aiotaan palkkoja tasata kun tyksin korkein palkkaluokka on samaa tasoa esim. kemiön perukoilla työskentelevän perussairaanhoitajan tasolla, joka luokiteltais tyksissä alimpaan palkkaluokkaan. Että onnea vaan. Kaikki asiat selvittämättä ja täysin levällään. Henkilökuntaedutkin edelleen "selvityksen alla", ei oo tänä vuonna ollut vielä mtn. Joten saanen nauraa. T. Varha, varsinais-suomi.

Ja tarkemmin sanottuna tyks, vaikka sama juttu siis koko varhan alueella

Vierailija
11/20 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lasten pakko tulla mukaan?

En kai mä nyt niitä voi jättää mihinkään. On niillä nyt isä, mutta en nyt kuitenkaan niitä isälle sen takia halua jättää. Haluan olla kuitenkin niiden elämässä.

Vierailija
12/20 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sote sopimuksen palkat tulee menemään alueittain.

Koko Suomea ei pystytä tasaamaan. Että esim. Varhan ja Satakunnan (mikä alue sit nykyään onkaan) erot tulee olemaan korkeat. Satakunnan hyväksi.

Vierailija
13/20 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lelwlwkwnwllwlw kirjoitti:

Mitään korotuksia ei oo vielä ees näkynyt, tuskin tulee aikoihin näkymäänkään. Kukaan ei tiedä mitä ne korotukset edes on eikä kenelläkään oo ees minkäänlaista aavistusta miten aiotaan palkkoja tasata kun tyksin korkein palkkaluokka on samaa tasoa esim. kemiön perukoilla työskentelevän perussairaanhoitajan tasolla, joka luokiteltais tyksissä alimpaan palkkaluokkaan. Että onnea vaan. Kaikki asiat selvittämättä ja täysin levällään. Henkilökuntaedutkin edelleen "selvityksen alla", ei oo tänä vuonna ollut vielä mtn. Joten saanen nauraa. T. Varha, varsinais-suomi.

Just. Ja Tehyltä tuli viesti jostain 20% korotuksista sote puolelle. Eli kaunista paperilla..

Vierailija
14/20 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lelwlwkwnwllwlw kirjoitti:

Just. Ja Tehyltä tuli viesti jostain 20% korotuksista sote puolelle. Eli kaunista paperilla..

Hahah joo samaa ollaan pöyristelty. Helpompaa niissä sote-alueissa, joissa palkkoja oli jo tasattu, eli useemmassa sote-alueessa Suomessa. Niillä alueilla nousee palkat suhteessa enemmän. Eli Helsinki esimerkkinä. Ja oisko jossain pohjanmaallakin ja pohjosessa jo tasattu valmiiksi, en ole varma. Mutta useammassa alueella kuitenkin. Eli tulevaisuudessa kun tähän tulee menemään täysin reisille koko homma niin kannattaa tarkkaan valita missä sote-alueella työskentelee.

Vierailija
15/20 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3300 haha.

Verotuksen jälkeen 2500.

Itse saan 2200 käteen ja parin hälytysvuoron jälkeen 2500. Mun tutkinto kesti alle vuos, jonka aikana olin palkkaduunissa.

Sairaanhoitajat 4-vuotta koulussa ilman palkkaa + pitää olla lukio suoritettuna

0 vuotta koulua vs 8-vuotta ja lähes sama palkka.

Vierailija
16/20 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3300 haha.

Verotuksen jälkeen 2500.

Itse saan 2200 käteen ja parin hälytysvuoron jälkeen 2500. Mun tutkinto kesti alle vuos, jonka aikana olin palkkaduunissa.

Sairaanhoitajat 4-vuotta koulussa ilman palkkaa + pitää olla lukio suoritettuna

0 vuotta koulua vs 8-vuotta ja lähes sama palkka.

Unohtu mainita, että teidän pitää tienata yli 20-vuotta duunissa 300 000 euroa ylimääräistä, jotta päästään samaan palkkalukemaan. SH ei ota koskaan huomiota, että niiden opiskelun aikana ne ei saanut paskan vertaa liksaa.

Vierailija
17/20 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ihan kävin töissä opintojen ohella ja oli parit palkalliset harjottelut.

Vierailija
18/20 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norjaanpa hyvinkin, kun ei voi muuttaa edes kolmea kortteli väliä työn vuoksi kun kaverit jäisi niin kauas.

Vierailija
19/20 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin joo. Tänne Norjaanko vain tullaan töihin? Luuletko, että täällä olisi joku työvoimapula jostain suomalaisista kitisevistä sairaanhoitajista? Voin sanoa, että sairaanhoitajien huono maine on kiirinyt, vaikka en edes alalla työskentele. Ulkomaalaisena olet aina ulkomaalainen ja voin sanoa, että vituttaa suunnattomasti kun itse kertoo syntymämaansa ja saa vastauksesi vähän nyrpistellen, että olenko sairaanhoitaja? Ensin kävi ruotsalaiset kokeilemassa onneaan Norjassa ja nyt suomalaiset kuvittelevat, että sinne vain kävellään töihin. Ja nimenomaan töihin, ei kitisemään ja vinkumaan. Asia, minkä suomalainen nainen osaa loistavasti.

Vierailija
20/20 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8

Vierailija kirjoitti:

Hyvin ajateltu, täällä kun tuo perusopetus onnistuu ilman suurempia häiriöitä lapsosten saadessa toteuttaa itseään. Tulee kyllä fiksuja lapsia, yhtä fiksuja kuin äitinsä, siis vähintään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi