Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on unelmiesi elämä?

Vierailija
02.08.2020 |

Jos nyt saisit päättää, millainen olisi elämäsi? Asuisitko yksin vai olisiko sinulla mies-/naisystävä? Olisiko sinulla lapsia, montako? Missä asuisit? Mitä tekisit työksesi? Mitä muuta elämässäsi olisi, mitä nyt ei ole?

Kommentit (505)

Vierailija
101/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun unelma olisi asua pienessä mummonmökissä tai sen tyyppisessä pienen kaupungin laitamilla tai pienellä paikkakunnalla maalla. Mulla olisi oma kasvimaa, vieressä omaa metsää (jonka suojelisin heti, jos se kriteerit täyttää), jota varjelisin kaikin voimin. Kävisin siellä sienestämässä, marjastamassa ja pystyttäisin sinne linnunpönttöjä turvatakseni lintujen pesinnän. Mulla voisi olla kiva osa-aikatyö ja tekisin sivutoimista yrittäjyyttä, näihin nykyiset opinnot antavat hyvän mahdollisuuden. Lisäksi vapaaehtoistyö, jossa pääsen tukemaan vaikeassa tilanteessa olevia (koska olen itsekin ollut), olisi ihanaa. Ja mulla on koulutus siihenkin. Mulle riittää, että saan kustannettua perustarpeet ja ehkä pikkuisen ekstraakin, oon kyllä ihan taitava säästämään ja olemaan luova. Hyödyntäisin paljon luonnon ja kasvimaan antimia. Minua ei kiinnosta rikkaudet eikä materia, vaan mun elämän rikkaudet tulee luonnosta, eläimistä ja läheisistä. Kumppani tulee jos on tullakseen, lapsista en haaveile, mutten sulje poiskaan ja koiran ja ehkä kissankin haluaisin ehdottomasti. :)

Vierailija
102/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväpalkkainen työ, jossa ei ole julmetusti stressiä. Oma uusi/uudehko asunto. Terveet ja onnelliset läheiset. Ei huolta rahasta eikä terveydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voittaisin lotossa 100000000€...

Oikeasti toteuttaisin unelmani ja lähtisin kiertämään Amerikkaa.

Ei siihen Amerikan kiertämiseen tarvita lotttovoittoa. Säästät rahaa tekemällä ahkerasti töitä ja elät niukasti vaikkapa vuoden päivät. Tai siihen asti kun kotona siellä jyllää. Lennot Usaan, voit siellä kulkea esim, junalla, bussilla yöpyä motelleissa budjettihintaan. Jos haaveesi on amerikan kiertäminen säästä, tee suunnitelma ja toteuta.

Tuo lottovoitto oli lähinnä vitsi, oikea unelmani on tuo Amerikan kiertäminen, mutta oma elämäntilanne ei salli sitä hetkeen.

Vierailija
104/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt väistyisi tämä korona eikä tulisi uutta epidemiaa tilalle niin elämä olisi oikeastaan aika ihanaa. ♥️

Vierailija
105/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista kuin nyt mutta niin että rahaa olisi vähintään 3x enemmän käytettävissä.

Vierailija
106/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun unelma ois asua jossain keskellä ei mitään, ympärillä vaan luontoa, ilman tietokonetta, somea tai televisiota. Haluaisin suojella luontoa ja elää mahdollisimman omavaraisesti. Voisin toimia eräoppaana tai järjestää vaellusretkiä tai muita luontojuttuja. Haluaisin vain pois tästä kulutuskeskeisyydestä, kiireestä ja omistamisen tarpeesta. En haluaisi suorittaa elämääni tai ottaa paineita ulkonäöstä tai siitä tienaanko tarpeeksi tai olenko riittävän hyvä. Haluaisin vain elää luonnon keskellä, mieluiten itsekseni, olla ehkä vähän erakkokin.

Vierailija
107/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun elämä on kuin hlvetti, että kaikki onni ja autuus on niinkuin siinä edessä mutta käsi ei vain ulota niihin.

Tää. Ja se ulottava käsi vetää aina loppujen lopuksi turpaan kun erehtyy yrittämään jotain.

Vierailija
108/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuisin kuten nyt ja tietty sossun/kelan rahoilla kuten nytkin. Britanniassa jossain paskaisessa council flätissä kylmän ja harmaan rannikon tuntumassa.

Toinen vaihtoehto olisi pätkätyöläisenä Mainessa mikä on siis Yhdysvalloissa.

Vierailija
109/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin olla tämän ikäinen kuin nyt olen, eli yli 50 v. Minulla olisi aktiivinen, rakastava tanssi -ja keskustelutaitoinen mies, joka ei pettäisi. Lapsillani olisi kaikki hyvin, ei huume tai mielenterveysongelmia, olisi hyvät työt jossa viihtyisivät. Ehkä toisella jo perhettäkin....Minä tekisin osa-aikaista asiantuntijatyötä esim psykoterapeutti tms ja pitäisi pitkiä lomia. Ei olisi koronaa. Voisin matkustaa milloin vain haluaision pitkille lomille eksoottisiin kohteisiiin. Saisin olla 5 tähden hotelleissa ja business-luokassa.  Minulla olisi kotona uima-allas, jossa voisi uida vaikka joka aamu ja ilta ja asuisin tilavasti ja mukavasti omakotitalossa, jossa olisi kaunista ja tyyylikästä ja ihana piha terasseineen. Minulla oli kesämökkinä meren rannalla vanha kalastajatila ja upea vene tai kaksi. myös vesiskoottereita. Miehelläni olisi ehkä moottoripyörä, meillä olisi useampi auto. Minulla joku kiva kaupunkiauto ja sitten isompi maasturi. Minulla olisi hyvä laadukas pyörä ja hyvät ulkoiluja urheiluvarusteet. Voisin ostaa kauniita ja laadukkaita vaatteita hintaa katsomatta. Minä huolehtisin itsestäni erilaisissa kauneushoidoissa ja usein kampaajalla. Minä voisin liikkua joka päivä eri tavoin ja syödä puhdasta terveellistä ruokaa. Lemmikkini olisivat terveitä ja niille olisi hyvä hoitaja tarvittaessa. Perheeni olisi läheinen ja ilmapiiri hyvä myös sukulaisten kesken, minä tapaisin usein ystäviäni ja meillä olisi hyvät välit.

Tässäpä näitä näin aluksi, jospa edes joku toteutusi joskus.......

Vierailija
110/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun unelmani olisi helposti toteutettavissa jos olisi jonnin verran rahaa. Haluaisin asua vanhassa talonrömpsässä jossain maaseudulla, ei ihan metsässä mutta ei naapureitakaan kovin lähellä. Talon haluaisin olevan sellainen että vesi pitää kantaa, eli ei mitään viemäröintejä eikä remontteja. Puilla lämmittelisin ja laittasin ruuat, pakastin vessa sisälle ja Biolanin hyyskä ulos. Iso puutarha olis kiva, sais kasvatella kaikkea. Ottasin kaveriksi pari kissaa. Saunoisin harva se ilta ja elelisin itsekseni kaikessa rauhassa. 

51-vuotias työtön, ei isot ole haaveet.

Vierailija
111/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on jo omat haaveet toteutunut eli 5 lasta ja aviomies, nyt varmaan se aika perus toive eli enemmän rahaa, parempi koti ja parempi työpaikka.

Vierailija
112/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi senttiä pituutta lisää, sillä olen alle 160-senttinen nainen. Lyhyys ärsyttää niin monessa tilanteessa.

Vierailija
113/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin työkseni lastenlääkäri. Aviomies ja lapsia 5. Asuisimme Helsingissä meren rannalla isossa itse rakentamassamme talossa, jossa olisi poreamme, elokuvahuone sekä isot makuuhuoneet. Meillä olisi hieno maasturiauto ja valkoinen avomersu sekä oma iso moottorivene. Matkustelisimme paljon ulkomailla (eikä koronasta olisi tietoakaan). Rahaa olisi sen verran, että ei tarvitsisi miettiä mitä ostaa.

Nämä kaikki ovat vielä mahdollisia, sillä pääsin juuri lääkikseen opiskelemaan, ja poikaystävän kanssa ollaan oltu yhdessä jo 6v, lapsia suunnitteilla muutaman vuoden päästä.

Löydät uuden miehen opiskelupaikastasi, etkä halua lasta vielä muutaman vuoden päästä.

Vierailija
114/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt väistyisi tämä korona eikä tulisi uutta epidemiaa tilalle niin elämä olisi oikeastaan aika ihanaa. ♥️

Missä asut? Meillä Suomessa ei ole ollut epidemiaa enää kmuutamaan kuukauteen.

Vierailija
115/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä asut? Meillä Suomessa ei ole ollut epidemiaa enää kmuutamaan kuukauteen.

On Suomessa edelleen epidemia, vaikka tartunnat ovatkin vähentyneet.

Vierailija
116/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin työkseni lastenlääkäri. Aviomies ja lapsia 5. Asuisimme Helsingissä meren rannalla isossa itse rakentamassamme talossa, jossa olisi poreamme, elokuvahuone sekä isot makuuhuoneet. Meillä olisi hieno maasturiauto ja valkoinen avomersu sekä oma iso moottorivene. Matkustelisimme paljon ulkomailla (eikä koronasta olisi tietoakaan). Rahaa olisi sen verran, että ei tarvitsisi miettiä mitä ostaa.

Nämä kaikki ovat vielä mahdollisia, sillä pääsin juuri lääkikseen opiskelemaan, ja poikaystävän kanssa ollaan oltu yhdessä jo 6v, lapsia suunnitteilla muutaman vuoden päästä.

Pinnallinen ajattelutapa tulevaksi lääkäriksi.

No voi hyvänen aika. Pitäisikö lääkäriksi opiskelevan vastata, että kunpa eläisi terveenä pitkään. Vai mitä tarkoitat , millainen vastaus olisi mieleesi ns, ei ” pinnallinen” ?

Vierailija
117/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona virus olisi poissa maailmasta. Se on unelmani.

Vierailija
118/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtui aloituksesta: Onko sinulla toteutunut jo joku elämäsi unelma?

Todella moni haave on jo toteutunut. Olen ollut kahdesti naimisissa, kasvanut avioliittojen myötä ihmisenä. Minulla on kolme ihanaa, tervettä aikuista lasta. Olen saanut tehdä pitkän työuran. Minulla on aivan ihana koti. Olen saanut matkustaa. Olen pärjännyt taloudellisesti suht hyvin, on vähäsen omaisuutta eikä penniäkään velkaa. Olen taloudellisesti muista ihmisistä riippumaton, vaikkakin saan eläkettä. Tuloni ovat tasaiset, koska olen sairaseläkkeellä, ja voin esim matkustaa milloin haluan. Olen rakastanut ja saanut rakkautta. Olen väleissä lapsuudenkodin perheen kanssa. Olen väleissä ex-miesten kanssa. Olen sisukas ja voittanut valtavan määrän haasteita. Olen saanut lahjaksi taiteen ja musiikin tekemisen taidon.

Mistä vielä haaveilen? Haluaisin elää ilman psyykkistä sairautta, joka rajoittaa elämääni valtavasti. Toivoisin pääseväni takaisin työelämään, niin että saisin työskennellä kun siltä tuntuu. Toivoisin että en olisi traumatisoitinut fyysisestä, seksuaalisesta ja henkisestä väkivallasta avioliitoissa ja miesten osalta ylipäätään ja toivoisin että minua ei olisi kaltoinkohdeltu lapsena. Toivoisin että minulla olisi ystäviä, enkä kokisi oloani yksinäiseksi. Toivoisin että kehoni ei olisi syömishäiriöiden runtelema, ja käsivarteni ja vatsamakkarani eivät roikkuisi. Toivoisin löytäväni miehen, joka olisi vähän rikki kuten minä, jotta hän ymmärtäisi minua. Toivoisin että hän olisi myös yhtä sisukas, vahva ja periksiantamaton kuten minä. Hän osaisi rakastaa ja olisi empaattinen. Hänellä ei olisi pahoja addiktioita. Olisimme yhdessä elämämme loppuun saakka.

Toivoisin myös, että pystyisin liikkumaan ilman kovia kipuja.

Kaikenkaikkiaan olen kuitenkin saanut elämältä enemmän kuin mitä ikinä uskalsin toivoa!

Vierailija
119/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi senttiä pituutta lisää, sillä olen alle 160-senttinen nainen. Lyhyys ärsyttää niin monessa tilanteessa.

Tulisiko oikeasti? Itseäni ärsyttivät vinksallaan olevat hampaat. Nyt on oikomishoito ohi. Hampaat ovat täydelliset, elämä ei.  Silti kallis hoito ei kaduta, päinvastoin.

Vierailija
120/505 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea vastata aloittajan kysymykseen, koska minä elän unelmieni elämää. Jos jotain vielä pitäisi toivoa, niin privaattijetti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi