Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on unelmiesi elämä?

Vierailija
02.08.2020 |

Jos nyt saisit päättää, millainen olisi elämäsi? Asuisitko yksin vai olisiko sinulla mies-/naisystävä? Olisiko sinulla lapsia, montako? Missä asuisit? Mitä tekisit työksesi? Mitä muuta elämässäsi olisi, mitä nyt ei ole?

Kommentit (505)

Vierailija
481/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin olla kotona vain. En nauti työstä. Kotona viihdyn ja täällä tykkään puuhailla erilaisia kotitöitä mielelläni jne. Haaveilen viiden lapsen äitinä olemisesta. Vielä sais lapsia tulla siis lisää. Kotona oleminen lasten kanssa on ihanaa.

Vierailija
482/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on se, melkein. Oikeasti hyvä parisuhde, hyvä työ, talot ja veneet. Ensi vuonna talo on velaton, ja jää rahaa kaikkeen ylimääräiseenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana haaveilin/unelmoin elämästä ulkomailla, omassa kodissa, vuorten ympäröimänä ja meren välkehtiessä "ikkunan alla." Haaveilin työstä kansainvälisessä ympäristössä ja että elämäni olisi taloudellisesti turvattua. Haaveilin rakkaudesta, miehestä, parisuhteesta ja yhdestä lapsesta. Olen ne kaikki saavuttanut- yksin ja yhdessä perheeni kanssa. Tällä hetkellä en oikeastaan haaveile/unelmoi enää mistään. Meillä kaikilla kolmella on nyt hyvä elämä elää...Terveyttä ...sitähän me kaikki toivomme!

Vierailija
484/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitsisi tehdä töitä, mulla olisi mies ja isot tissit.

Vierailija
485/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin vähän vaihtelua elämään.

Esimerkiksi nyt haluaisin pitää puolen vuoden vapaan töistä puolison ja lasten kanssa.

Muuten elämä on hyvää: koti, työt, lasten koulu, ylipäätään elämän laatu on hyvää, enkä paremmasta välitä.

Vierailija
486/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän aika lähelle unelmaani: minulla on sielunkumppani ja paras ystävä puolisona ja meillä on vuoden ikäinen ihana lapsi. Olimme tosi onnellisia ennen lasta ja nyt jos mahdollista vielä onnellisempia kolmen perheenä. Asumme vanhassa hirsihuvilassa, joka on tunnelmallinen ja jossa on iso, villiintynyt puutarha. Minulla on hyviä ystäviä ja jokainen päivä tuntuu elämisen arvoiselta ja mielekkäältä. Ainoa, johon en ole tyytyväinen, on työni. Työskentelen varhaiskasvatuksen opettajana ja olen vielä vuoden kotona lapsen kanssa ennen töihin paluuta, mutta mietin jo, keksisinkö jotain muuta, jolla voisin ansaita elantoni.

Vierailija
487/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAHAA ja paljon!!!!!!

Vierailija
488/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais tota olla vaan kotona ja syyä pannukakkua ja laittaa PALJON hilloa päälle!

Vierailija
489/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve elämä, jonka saisin jakaa vuosikymmenien ajan puolisoni kanssa. Olisimme molemmat terveitä ja elossa. Siinä se.

Vierailija
490/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että kaikkien teidän unelmat toteutuvat ja elätte onnellisina!

Vierailija
491/505 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulla olisi unelmieni puutarha.

Vierailija
492/505 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi aika perus eli terveys olisi kunnossa ja olisin muutenkin hyvässä kunnossa eli ei olisi kaikenmaailman isompaa ja pienempää kremppaa joista tuntuu kaikista ajan kanssa ja iän myötä tulevan pysyviä murheita. Ilman näitä olisi taatusti oikeinkin hyvässä fyysisessä kunnossa joten voisin sitten harrastaa monipuolisesti rakastamiani lajeja sekä viettää aikaa luonnossa.

Tämän lisäksi asuisin ihan jossain muualla kuin pk-seudulla, mieluiten jonkun vesistön läheisyydessä niin että voisin harrastaa uintia ympäri vuoden ihan kotirannasta. Samoin metsään/luontoon/lenkkipoluille pääsisi miltei sillä että menee ulko-ovesta ulos. 

Unelmaelämässäni olisi myös perheellinen ja ehdottomasti niin, että meillä olisi ydinperhe ja parisuhteessa olisi jo tässä iässä kasvettu useampi vuosikymmen yhteen. 

Työkin olisi jotain aivan muuta kuin tätä huonosti palkattua ja fyysisesti raskasta, joka ei oikeasti anna yhtään mitään.

Itseasiassa elämäni on todellisuudessa melkolailla täysi vastakohta omalle unelmaelämälleni. Se harmittaa päivä päivältä vaan enemmän, että elämä meni näin pieleen :(

Vierailija
493/505 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus päihittää rahan. Jos on niitä kumpakin niin hyvä.

Vierailija
494/505 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset on onnellisia. Haluan tulla uskoon.

Vierailija
495/505 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmieni elämä olisi,että olisi hyvä kumppani. Meillä samoja haaveita. Tasapainoinen suhde. Rahaa riittävästi,että voi rauhassa katsella uutta työtä jos entinen ei enää kiinnosta ja ottaa vaikka pienen pidemmän loman silloin kun tarvitsee. Etätyömahdollisuus. Terveys. Mahdollisuus tehdä niitä asioita, mitä haluaa. Mutta tärkein,että rahaa riittävästi.

Vierailija
496/505 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa työtä pakkotahditta. joutavitta koulutuksitta.  Ankea nelivuotinen näyttää silti tulevan. Toisaalta ei sukupuuttomme ttorjuntakaan onnistu.

0rpo paukauitti rikkaille veroedut-  hieman ihmetyttää, katomme etenee nopeasti-  ei voi myöhemmin perua.

dol

Vierailija
497/505 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä kumppani. Se on lottovoitto. Elämäni on pientä ja mitään kovin suurta en kaipaa. Mielenrauhaa haluaisin itselleni. Sellaista seesteistä pääkoppaa. Suurista unelmista mainitsen vielä maailmanrauhan, sekä ilmastonmuutoksen ja luontokadon pysäyttämisen.

Vierailija
498/505 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa ja huoleton. Minulla olisi kodinhoitaja, joka siivoaisi ja tekisi maukasta kotiruokaa. Työni olisi kiinnostavaa ja joustavaa, ja voisin tehdä töitä mistä vain ja sen verran kuin haluan. Minulla olisi ihana talo ja kaunis puutarha, ja vapaa-ajan asunnollani Etelä-Euroopassa olisi uima-allas. Eläisin auringon mukaan, eli tarpeen tullen viettäisin aikaa Suomen ulkopuolella, vaikka täällä olisikin  kotini. Raha- ja terveysmurheita ei olisi ja jakaisin yltäkylläisyydestäni myös tärkeille hyväntekeväisyyskohteille oman säätiöni kautta. Lisäksi jotain rakkaita ystäviä ja läheisiä niin siinähän se olisi!

Vierailija
499/505 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Jaa kirjoitti:

Minä olisin työkseni lastenlääkäri. Aviomies ja lapsia 5. Asuisimme Helsingissä meren rannalla isossa itse rakentamassamme talossa, jossa olisi poreamme, elokuvahuone sekä isot makuuhuoneet. Meillä olisi hieno maasturiauto ja valkoinen avomersu sekä oma iso moottorivene. Matkustelisimme paljon ulkomailla (eikä koronasta olisi tietoakaan). Rahaa olisi sen verran, että ei tarvitsisi miettiä mitä ostaa.

Nämä kaikki ovat vielä mahdollisia, sillä pääsin juuri lääkikseen opiskelemaan, ja poikaystävän kanssa ollaan oltu yhdessä jo 6v, lapsia suunnitteilla muutaman vuoden päästä.

Voi kuule. Tästä me kaikki lääkärit olemme haaveilleet opiskeluvuosista alkaen. Tulet huomaamaan että totuus on suurimmalla osalla toisenlainen, vaikka olisi mieskin samalla alalla. Meillä suomessa on progressiivinen verotus. Toisekseen työn ja vapaa-ajan suhde on minimaalinen,

Ne valittavat eniten. joilta puuttuu vähiten-

Vierailija
500/505 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin että voisin saada lapsia. Unelmissani niitä olisi ainakin 2. Miehen kanssa naimisiin, ja toimiva 2000 luvun omakotitalo hieman keskustan ulkopuolella. Uudehko auto, jota ei tarvitsisi aina olla korjailemassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan