Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on unelmiesi elämä?

Vierailija
02.08.2020 |

Jos nyt saisit päättää, millainen olisi elämäsi? Asuisitko yksin vai olisiko sinulla mies-/naisystävä? Olisiko sinulla lapsia, montako? Missä asuisit? Mitä tekisit työksesi? Mitä muuta elämässäsi olisi, mitä nyt ei ole?

Kommentit (505)

Vierailija
461/505 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän on valittamista nykyisin. On rakkautta, terveyttä, rahaa, hyvät työt, lapsella kaikki upeasti, ja ulkosuomalaisia kun ollaan, toksiset ihmiset ovat jääneet kauas taakse kiehumaan omassa liemessään.

Vierailija
462/505 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän on valittamista nykyisin. On rakkautta, terveyttä, rahaa, hyvät työt, lapsella kaikki upeasti, ja ulkosuomalaisia kun ollaan, toksiset ihmiset ovat jääneet kauas taakse kiehumaan omassa liemessään.

Niin että taas ulkomailla kaikki paremmin vai häh?? NO PYSYKÄÄ SITTEN SIELLÄ JA ÄLKÄÄ TULKO TAKAISIN!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/505 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pieni talo lapissa ja mies joka kävis välissä pussailemassa

Vierailija
464/505 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuisin maalla meren rannalla, kuitenkin lähellä kaupunkia. Koti olisi kaunis ja kodikkaasti sisustettu. Minulla olisi oma iso työtila kodin vieressä. Lapsia olisi kaksi, rakkaat ja omanlaiset. Minulla olisi aikaa ja energiaa harrastaa liikuntaa ja olla kodin hengettärenä.

Olisin parisuhteessa ja voisin olla juuri sellainen kuin olen. Matkustelisimme koulun loma-aikoina.

Vierailija
465/505 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni elän ihan unelmieni elämää. Ei oikeastaan puutu mitään, rakastan miestäni ja perhettäni, asun juuri siellä missä haluan ja kaikki on oikein hyvin. 

Vierailija
466/505 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää, että ei tarvitse asua islamin edutajien kanssa.

Vierailija
467/505 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei olisi lapsia. Seurustelisi nykyisen mieheni kaverin kanssa. Muuten tavallista elämää. Pienipalkkaisuus voisi vaihtua keskituloiseksi.

Ja tämä ei todellakaan tule toteutumaan.

Vierailija
468/505 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän sitä elämää. Rahaa tulee sijoituksista ja omaisuus on jo hankittu, meren rannasta. En asu pääkaupunkiseulla.

Vierailija
469/505 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oma lapsuuden/nuoruuden unelma on jo toteutunut. Asumme Los Angelesissa, minä, aviomieheni ja 4 lasta. Meillä on hyvä ja hieno koti sekä paljon ystäviä. Molemmilla hyvät palkat, itsellä oma yritys, jonka perustamisesta haaveilin pitkään. Mieheni työn ansiosta pääsemme matkustelemaan ympäri maailmaa, ja monta uutta maata on tullut nähtyä (tai ainakin ennen koronaa).

En olisi vielä 15v sitten teini-ikäisenä uskonut, että kaikki unelmani toteutuvat! Oma mottoni on, että unelmat on aina mahdollista toteuttaa, välillä se vaan on isomman työn takana.

Paljon olet kyllä ehtinyt, jos olet kolmikymppinen... 4 lasta ja yritys... Nostan hattua...

Vierailija
470/505 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun erakkona yksin ison ja puhtaan järven rannalla hirsimökissä. Mökki on hyvintehty eli lämmin, hiiretön ja mukavuuksilla. Rantasauna, iso mäntymetsätontti. Maasturi pihassa, jolla pääsen pari kertaa kuukaudessa kauppaan ja kirjastoon. 

Haahuilisin metsässä, marjastaisin, sienestäisin, kasvattaisin omat perunat ja viinimarjat. Eläisin yksinkertaista elämää vuodenaikojen mukaan. Lukisin kirjoja hiljaisuudessa, tekisin hyvää ruokaa ja leipoisin. 

Tämä on ihan toteutettavissa oleva

Vierailija
471/505 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin yhdessä 12 vuotta vanhemman miehen kanssa. Olisimme päässeet molemmat yli elämämme vaikeuksista, mies huumeriippuvuudesta (kuoli sen seurauksena) ja minä kiusaamiseen, lapsuudenperheeseen liittyvistä traumoista. Olisin tullut nuorena 20-vuotiaana äidiksi ja miehestä isä 32-vuotiaana, raskausaikana olisimme menneet naimisiin, ajattelen että nuo olisivat olleet täydelliset iät meille molemmille tulla vanhemmiksi ja oltaisiin onnellisia siitä yhdestäkin lapsesta ja keskityttäisiin vaan elämään tasapainoista elämää. Kaikki olisimme terveitä, meillä olisi uusi omakotitalo, bmw, koiran hankkisimme ehkä lapsen kaveriksi ensivuonna kun lapsi täyttäisi 7v. Meillä olisi miehen kanssa ihan tavalliset työpaikat, minä esimerkiksi työskentelisin tarjoilijana, tavallinen elämä on mielestäni parhautta, ei tarvitse olla uraohjus ja hirmu menestynyt...

Meillä olisi hyviä ystäviä. Perheemme ja sukulaisemme tulisi suurimmaksi osin hyvin toimeen. Miehellä, minulla ja lapsella olisi harrastukset joista nautimme. Lapsi pärjäisi hyvin koulussa ja ei ole kiusattu tai kiusaaja. Matkustelisimme joskus.

Vierailija
472/505 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi on Tärkeintä Oma terveys, Läheiset Ihmiset, ja Heistä

huolehtiminen toisesta Välittäminen, Ja Kunnioitus( on nunohunut nykyään

valitettavasti).Niin ,että Jokaisela ihmisellä on Hyvä olla ja elää

Vieläkin tänäkin päivänä Naisen asema on Heikko!.

Ja Toivon, että tähän tulee parannusta.

Täällä on Yhtäläisyys, ja Tasa- arvo se pitäisi olla Koko maailmassa.

Hyvät Käytöstavat ovat unohtuneet, se ilmenee tässäkin erittäin paljon.

Täällä haukutaan Loukkaavasti toista ihmistä kohtaan, jopa Nimellä se ilmaistaan .

Se on laitonta.

Jokaisella meillä Sinulla, minulla ja Hänellä on Oma elämä elettävänä.

Täällä kun on erittäin paljon ,

Väkivaltaa jopa henkirikosis Aina se syypää rikoksiin usein on huumet.

Huumeet kun sekoittavat ihmisen järjen ja hän sekoaa tekee hirveitä.

Eli Ei huumeita saa laillistaa kitkeä kokonaan huumebisnes!.

Pitää osata sanoa Anteeksi ja kiitos.

Mihin katoaa se Aito rakkaus?

On paljon asioita vielä mielessä tähän ei sovi kaikki.

Rakastava auttavainen mies.( Kommentoija on nainen).

Veikko Lavi lauloi" Jokainen ihminen on laulun arvoinen"

Siinä on oikeat sanat.

Tässäkin on joka päivä sellainen ilmiö, että on Jatkuvasti Asittomuuksia Toivon että sellaisia Ei enää ilmene tässä Kiitos ja älkää tehkö diaknoosejs jättäkää ne lääkärille Kiitos!

Vierailija
473/505 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin nuorena komeasta miehestä, joka pitää minusta huolta, saa minut nauramaan ja osaa soittaa kitaraa. Sen sain. Kaupan päälle tuli kolme ihanaa lasta. Olen tyytyväinen kaikkeen, mitä meillä on. Uusi koti vuokralla kerrostalossa, miehellä vakituinen työ ja rahaa sen verran, ettei tarvitse sitä murehtia. Saan olla kotiäiti ja elää hyvää elämää suht terveenä. Jos saisin toivoa jotain, äitini olisi saanut nähdä tämän onneni. Hän kuitenkin kuoli syöpään 41-vuotiaana, kun olin 17, eikä nähnyt edes sitä, kun menimme naimisiin. Toivon, että itse saan elää vanhaksi ja nähdä, kun lapseni kasvavat aikuiseksi, menevät ehkä naimisiin tai saavat lapsia.

Vierailija
474/505 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa vuodesta pois suomesta,kesällä voisin tulla käymään.

Vierailija
475/505 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oma lapsuuden/nuoruuden unelma on jo toteutunut. Asumme Los Angelesissa, minä, aviomieheni ja 4 lasta. Meillä on hyvä ja hieno koti sekä paljon ystäviä. Molemmilla hyvät palkat, itsellä oma yritys, jonka perustamisesta haaveilin pitkään. Mieheni työn ansiosta pääsemme matkustelemaan ympäri maailmaa, ja monta uutta maata on tullut nähtyä (tai ainakin ennen koronaa).

En olisi vielä 15v sitten teini-ikäisenä uskonut, että kaikki unelmani toteutuvat! Oma mottoni on, että unelmat on aina mahdollista toteuttaa, välillä se vaan on isomman työn takana.

Paljon olet kyllä ehtinyt, jos olet kolmikymppinen... 4 lasta ja yritys... Nostan hattua...

Eli siis golddigger joka saa lisätienestiä onlyfansilla.

Vierailija
476/505 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 20:53 | 2.8.2020

Jos nyt saisit päättää, millainen olisi elämäsi? Asuisitko yksin vai olisiko sinulla mies-/naisystävä? Olisiko sinulla lapsia, montako? Missä asuisit? Mitä tekisit työksesi? Mitä muuta elämässäsi olisi, mitä nyt ei ole?

Kiva kumppani, turvallinen ja onnellinen suhde, huumorintaju kohtaa eli paljon iloa ja naurua, olisin varakas tai rikas, asuttaisiin yhdessä, ehkä olisi 1-2 lasta.. Asuisin Hkissä esim etelä Haagassa tai Tapiolassa, olisin kotirouva, olisi muutamia hyviä ystäviä.

Vierailija
477/505 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuisin aviomieheni kanssa maalla, keskellä korpea. Lapsemme olisivat jo muuttaneet omilleen koulun perässä. Me olisimme täysin omavaraisia, sähkön, veden ja ruoan suhteen. Meillä olisi isot kasvihuoneet. Rahaa tulisi sijoituksista tarpeeksi muuhun. Talo olisi terve ja kauniisti sisustettu, siellä olisi kaikki mitä voisin kaivata, kuten iso vaate/pukeutumishuone, kodinhoitohuone, ihana makuuhuone, työhuone miehen etätöihin, suuri avokeittiö-ruokailuhuone-olohuone. Höyrysauna, poreallas ulkona terassilla.

Talo olisi älytalo ja mahdollisimman moni asia olisi automatisoitu, kuten vaikka puutarhan ja talon sisäiset valot ulkotilan valoisuuden mukaan.

Meillä olisi rescue-eläiminä muutama lammas ja vuohi, ehkä vanha lehmäkin, ja kanoja. Oma iso hevonen jolla voisi tehdä peltotöitä.

Säilössä olisi pahan päivän varalle paljon vettä, sidetarpeita, lääkintävälineitä, säilyvää ruokaa, eläimille tarpeita, vessapaperia, lääkkeitä...

Olisi ihana elää siellä omaa, rauhallista elämää nauttien luonnosta isojen ikkunoiden kautta kelillä kuin kelillä. Keitellä ihanaa teetä kauniissa keittiössä ja selailla nopeaa nettiä. Käydä hakemassa lounassalaattiin tarpeet kasvihuoneesta...

Meinaatko että eläimistä ei ole työtä ja puutarhasta / kasvihuoneesta ?

Vierailija
478/505 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi ihana, lämmin, huumorintajuinen mies ja terve suhde. Intohimoinen. Aitoa rakkautta. Menisimme naimisiin. Asuisimme punaisessa puutalossa, jossa on iso puutarha. Hoitaisin pihaa, tekisin työkseni kuvataidetta takapihan ateljeessa. Maalaisin öljyväreillä. Meillä olisi hevosia. Kissa. Ehkä koirakin. Ratsastelisin metsässä. Rahaa olisi sopivasti; kaikkeen välttämättömään ja välillä matkusteluun.

Tekisin myös julkisivumuraaleita työkseni. Olisin kaunis, elämäniloinen ja hoikka. Ystävät kävisivät kylässä puutarhajuhlilla.

Vierailija
479/505 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän melko lailla unelmieni elämää, ainut toive on kiinteämpi suhde miesystävääni. 

Minulla on iso talo ihanalla paikalla, lemmikkejä joiden kanssa puuhailen. Töitä ei rahan eteen tarvitse enää tehdä ja on aikaa harrasteisiin, mm. kilpaurheilua ja matkustelua. Terveyskin on hyvä kun pienestä  fyysisestä takaiskusta  olen toipunut

Vierailija
480/505 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalainen kristitty

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän