Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään miehiä.

Vierailija
02.08.2020 |

Ensiksi tarkennan, että minulla oli aivan tavallinen ja hyvä lapsuus, isäni oli aina läsnä meidän lasten elämässä ja lämminsydäminen ihminen. En ole koskaan kokenut fyysistä väkivaltaa miesten osalta tms. En ole parisuhteessa tällä hetkellä eikä entisessä suhteessani tapahtunut mitään traumatisoivaa.

Joten miksi pelkään miehiä? Tuntuu, että varsinkin tänä päivänä pelkään heitä ja olen koko ajan varautunut missä sitten ikinä kuljenkin.

Asun kaupungissa ja joskus olen oikeasti aivan pelosta jäykkänä, jos joudun menemään esimerkiksi kauppaan myöhään illalla pimeän tultua ja kävelen yksin kauppaan ja takaisin. Katson koko ajan vainoharhaisesti olkani ylitse ja tarkkailen ympäristöäni. Lenkilläkään metsäpoluilla en voi laittaa musiikkia kuulokkeistani, koska alkaa ahdistamaan ajatus siitä, etten kuulisi ympäristöäni tarkasti. Tämä on todella stressaavaa. Haluaisin edes joskus huoletta mennä edes lenkille ja uppoutua omiin ajatuksiin, mutta tämä on mahdotonta, koska mieleni ja kehoni on koko ajan pakenemis valmiudessa.

Tulee mieleen eräskin esimerkki, kun tulin piemeällä kaupasta ulos ja lähdin kävelemään tuttua reittiä kotiini, huomasin, että vastaan oli kauempana tulossa mies porukka. En kertakaikkiaan uskaltanut yksin kävellä heitä vastaan vaan luikin sivureittejä pitkin kotiini. Tuolloin kaupunginosa jossa asuin oli jo hiljainen eikä ristinsielua missään lukuunottamatta tuota porukkaa. Kerran matkustin yöjunalla takaisin kotikaupunkiini ja, kun pääsin pois asemalta minua huhuili mies ja olin melkein itku kurkussa etsimässä pakenemisväylää, mutta kyseinen mies oli vain reittiohjeita vailla ja tietenkin autoin häntä. Mutta tuo ensiajatus, että nyt minulle tapahtuu jotain pahaa.
Pelkään jatkuvasti raiskatuksi joutumista tai jollain muulla tavalla joutuvani väkivallan uhriksi.

Mistä tämä kumpuaa? En oikeasti tiedä. Se vain on niin. Onko kohtalontovereita?

Kommentit (242)

Vierailija
201/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinua lohduttaa ajatus, että iso osa miehistä vastaavasti 'pelkää' naisia. En osaa arvioida tarkalleen kuinka suuri osuus, mutta varmasti ihan merkittävä. 

Miehet eivät tietenkään pelkää sitä, että nainen kävisi kimppuumme - siinä mielessä pelko on ehkä erilaista. 

Pelko kuin pelko enkä usko että kenenkään pelko on "parempaa" kuin toisen. Pelkäähän joku villikissakin ihmisiä ihan muuten vaan ilman mitään tarkempaa syytä. Pitääkö naiset senkin pelkoa ihan mitättömänä ja naurettavana?

Ei tietenkään ole parempaa ja huonompaa pelkoa. 

Kuten sanoin, miehetkin pelkäävät naisia. Naiset ehkä vain luulee, ettei näin ole. Siksi olisi hyvä tiedostaa tämäkin. Turha pelätä 99% miehistä kun 99% miehistä uskaltaa hädin tuskin katsoa naista päin jos vastaan tulee. Toki joku uskaltaa 200 metrin päästä ehkä jotain huudella. Sekään kaveri ei uskaltaltaisi sanaakaan pukahtaa jos nainen olisikin 2 metrin päässä. 

Hulluja tietysti on se vakiomäärä ja niitä joutuu pelkäämään. 

Vierailija
202/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkin pelkään miehiä. Sekä henkisesti että fyysisesti. Ei vaan oikein kuin muutama hyvä kokemus. Alkuun mukaviltakin vaikuttaneet miehet yleensä viimeistään humalassa paljastuvat ilkeiksi riidanhaastajiksi. Surin osa aloittaa heti ensitapaamisella. Se vihan ja aggressiivisuuden määrä on kauhistuttavaa. Enkä ymmärrä miksi miehet vaikuttavat vihaavan minua, naista, jota eivät tunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkin pelkään miehiä. Sekä henkisesti että fyysisesti. Ei vaan oikein kuin muutama hyvä kokemus. Alkuun mukaviltakin vaikuttaneet miehet yleensä viimeistään humalassa paljastuvat ilkeiksi riidanhaastajiksi. Surin osa aloittaa heti ensitapaamisella. Se vihan ja aggressiivisuuden määrä on kauhistuttavaa. Enkä ymmärrä miksi miehet vaikuttavat vihaavan minua, naista, jota eivät tunne.

Oletko koskaan kokeillut päihteettömiä miehiä? Mukavat miehet eivät välttämättä tarvitse mitään päihteitä. Baaristako olet löytänyt mukavia aggressiivisia miehiä?

Vierailija
204/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kokeillut päihteettömiä miehiä? Mukavat miehet eivät välttämättä tarvitse mitään päihteitä. Baaristako olet löytänyt mukavia aggressiivisia miehiä?

Päihteettömiä miehiäkö kasvaa puissa poimittavaksi? Lestadiolainen ei olisi kovin hyvä vaihtoehto sekään.

Vierailija
205/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päihteettömiä miehiäkö kasvaa puissa poimittavaksi? Lestadiolainen ei olisi kovin hyvä vaihtoehto sekään.

On sulla suppeet piirit jos päihteettömästä miehestä tulee mieleen lestadiolainen.

Vierailija
206/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei suomalaisia miehiä tarvitse pelätä vaan näitä ulkomaan tuonteja tummia poikia.

Vierailija
207/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jösses, suurin osa miekkosista on ihan tavallisia. Enemmän pelkäisin jotain yksinään hihhuloivaa miekkosta yön pimeydessä XD Joku isompi porukka on vain porukka, ei se tee kenestäkään hurjempaa ihmistä, että liikkuu muiden seurassa XD. En näe mitään syytä miksi joku hyökkäisi kimppuuni kun käppäilen tuolla.

Vierailija
208/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä TYKKÄÄ ohittaa miekkosporukoita, koska tunnen ne porautuvat katseet XDDDDD Mutta en pelkää ja säiky ketään XD

Vierailija
209/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi treenata ittensä tosi vahvaksi.  Syö vaan paljon proteiinia ja treenaa vaikka kehopainollansa.

Se on vaan omasta laiskuudesta kiinni jos tarvii pelätä.

Jos joku jahtaaja pelottaa niin sen voi pelotella myös itse pois, eikä olla pelkuri.

tai häätää

Miten treenaat esim. pyörätuolista käsin?

Vierailija
210/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua rovosoi näissä aloituksissa se, että niihin tulee tuhansia ylänuolia ja koko ketju täyttyy kauhistelusta ja itkemisestä ja sitten tuolla pitkin maita ja mantuja leviää harhaluulo, että naikkoset ovat pelkureita ja kușevąt pöksyyn miekkosia nähdessään. Emme todellakaan ole kaikki sellaisia!!

Tuossa juuri hetki sitten tänä kesänä menin myöhään yöllä kauppaan. Kaksi arviolta 40-v miekkosta maisteissaan alkoivat heittämään minulle läppää XD. Hämmennyin, mutta se oli hauskaa XDDDD Olivat suom.

Vierailija
211/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologia teki naisesta osapuolen, joka raskautuu ja synnyttää ja tämän lisäksi vielä teki naisesta fyysisesti heikomman osapuolen. Hienosti hoidettu👏🏻 Taidankin alkaa kasvattamaan lihasta ahkerasti.

T. Nainen

Nainen ei pääse ahkeralla lihastreenillä kuin 70% miehen voimatasosta ylävartalossa. Tosin harva mies on mitenkään voimakas. Parin vuoden salitreenin jälkeen isoilla painoilla huomaat että 80% miehistä jaksaa nostaa ja jaksaa vähemmän kuin sinä. Sille isolle salipenalle et kuitenkaan pärjää ikinä. Sen sijaan jaloissa pääsee 100% Ja nainen on notkeampi ja nopeampi kuin mies, joten monolla vaan ja potkutekniikoita.

Varmaan osin totta, mutta mistä ihmeestä keksit että nainen olisi nopeampi tai notkeampi kuin mies? Eiköhän yksilötason erot ole suurempia. Toisaalta se pari vuotta salitreeniä harrastanut mies huomaa saman asian kuin yhtä pitkään harrastanut nainen, että 80% miehistä nostaa ja jaksaa vähemmän kuin itse, mutta sen lisäksi nostaa ja jaksaa varmasti enemmän, kuin 2 vuotta salilla rumpannut nainen.

Voimafantasiat ovat kivoja, biologia vaan sanelee ikäviä faktoja. Parempi kuitenkin pitää itsensä kunnossa, oli mies tai nainen. Ikinä ei tiedä, mitä vastaan tulee.

Vierailija
212/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sen 15-vuotiaan henkihieveriin pahoinpidelleestä porukasta ne kaikkein raaimmat, jotka ehdotti tappamistakin, olleet naisia?

Ihan randomina ottivat bussipykäkiltä uhrin? Entä se yhtäkkiä puukotteleva nainen vähän aikaa sitten?

Onko tämä aloitus joku miesvihaprovo taas? Uutisista saadaan jatkuvasti lukea raakaa naisten tekemää väkivaltaa, mut jostain syystä jokainen vastaantuleva mies on syypää kaikkeen ap;n pelkoihin.

Miesvi*a sulla on päässäsi.

Vierailija
213/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ehdit paljastaa aggressiivisuutesi jo ensimmäisessä viestissä.

Vierailija
214/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei suomalaisia miehiä tarvitse pelätä vaan näitä ulkomaan tuonteja tummia poikia.

Yksilöitä ovat hekin, uskomatonta mutta totta.

-Miekkosnainen

215/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ani harvalla (1%)  miehellä on sadistisia fantasioita, ja niistäkin aniharvalla ne ovat muuta kuin fantasioita.

Muslimi't ovat vaarallisia, koska heille me olemme vääräuskoisia, joiden tappaminen ja raiskaaminen ei ole rikos shari'an laissa. Eli vaikka he joutuisivat vankilaan, he eivät varsinaisesti koe tehneensä mitään oikeasti laitonta, vaan näkevät meidän rangaistuksemme vääräuskoisten harjoittamana laittomuutena. 

Kuitenkin, kaikki tuntemattomat ihmiset ovat mahdollisesti vaarallisia. Töissä ja kaveripiirin kautta tavatut ihmiset ovat jo tavallaan menneet jonkunlaisen suodattimen läpi, mutta esim. minä en koskaan ryyppää tuntemattomien kanssa, vaan pyrin sellaisista satunnaisista "Hei, anna mä tarjoon yhden", mahdollisimman nopeasti eroon. 

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE

Vierailija
216/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahva humala on hyvä tapa nähdä miehen (ja naisenkin) oikea luonne. Vahvassa humalassa leppoisan ihmisen perusluonnekkin on usein leppoisa.

Vierailija
217/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muakin pelottaa ja ahdistaa. Tuntuu, että kaikilla hyvilläkin miehillä on jokin sairas "pimeä puoli".

Semmoinen pelottava ja julma. Liian monta kertaa käynyt niin, että kivankin miehen taustoista tai luonteesta paljastuu jotain kamalaa.

Onneksi naisilla ei ole yhtään minkäänlaisia pimeitä puolia, loistavat pimeässä pyhää valoa kuin enkelit.

Juu ymmärrä vaan tahallasi väärin.

Ymmärsin, että mielestäsi kaikki miehet on perseestä ja jotenkin pimeitä ja sairaita. Tai niin sinusta ainakin tuntuu. Alkaa olemaan jo hoitoa vaativa tila tuokin.

Jatkuva trollaamisesi ja nais*ihasi ne vasta hoitoa tarvitsevatkin ja kiireesti.

ohis

Vierailija
218/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidät naiset opetetaan pelkäämään, miehiä taas ei opeteta samalla tavalla varomaan, vaikka ihan yhtä lailla heidätkin voi joku hakata kanveesiin yöllä kävellessä. Meille kerrotaan jo pienenä, että mikä on soveliasta ja mikä ei, missä saa kulkea ja mitä kauheuksia voi tapahtua. Lisäksi uutiset tuo oman lisänsä tähän.

Itse olen yrittänyt kasvattaa tyttäreni siten, ettei hän pelkäisi. Pelottelu ei pelasta ketään vaan saa noh .. pelkäämään asioita, joita ei todennäköisesti kuitenkaan tapahdu. Lisäksi tuohon pelotteluun liittyy myös samalla se syyllistäminen, koska jos kerran teet niin tai näin vaikka kerrottiin ettei niin kannata tehdä niin sittenhän se on vähän oma vikasi. Tyttäreni on kyllä tosi järkevä, vaikka en ole häntä pelotellut ”miesten pahuudella”. Suurin osa ihmisistä kun on oikeasti hyviä, ei pahoja.

Juuri tuo on se syy, miksi tämä naisten pelolla hekumointi-ketju sai minut näkemään punaista. Jotkut nauttivat kun saavat tuntea itsensä potentiaaliseksi uhriksi. Ehkä siksi että uskovat saavansa myötätuntoa?

Sulla on vikaa päässä.

Vierailija
219/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on nähnyt miten suomalainen nainen ylipäätään puhuu miehistä (jotka eivät ole jotain upporikkaita tai superkomeita) niin joskus vaan tuntee vahingoniloa kun nainen joutuu tuollaisen puskahepun kohteeksi.

Toivottavasti joudut itse joskus puskahepun kohteeksi ja vielä useammankin kerran.

Vierailija
220/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me naiset joudumme lapsesta lähtien pelkäämään. Miehet pitävät siitä huolen. Se on patriarkaslisessa vallan köyttöä-pidetöän naiset kurissa, kun ne pelkäävät.

Ihan turha muuten verrata tätä pelkoa siihen että mies saattaa baarireissun päätteeksi saada nakkikioskilla turoaanaa. Nainen voi joutua jo lapsena seksuaalisen ahdistelun ja väkivallan kohteeksi jo kirkkopuistossa. Itselleni kävi näin kun olin 12-vuotias. Miten joku mies kehtaa edes verrata sitä kokemusta siihen että saattaa saada baarissa kännissä turpaan, kun aikoo päätään toiselle känniselle miehelle!!!!!!Minulla meni elämä pilalle, enkä ole siitä vieläköön, keski-ikäisenä toipunut

Niin että se on aina miehen oma vika kun saa turpaansa, niinkö neiti uhriutuja haluaa sanoa miesvihoissaan?

Ihan samalla tavalla sinä, herra uhriutuja, syyllistät kaikkia naisia heidän kokemastaan väkivallasta.

ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän