Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko, että minareetti rakennettaisiin naapuriisi?

Vierailija
10.07.2013 |

Aurinko kun nousee alkaa tornista kuulumaan huutoja. Helsinkiin halutaan nyt moskeija minareetteineen. Minä Dubaissa asuneena en missään nimessä haluasi moista melusaastetta kovin lähelle. 

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun melko lähellä helsinkiläistä moskeijaa, eikä siitä ole syntynyt minulle minkäänlaista häiriötä. Ihan asiallista porukkaa siellä näyttäisi kulkevan. Plajon enemmän häiriötä syntyy kirkonkelloista.

Vierailija
42/51 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi. Yksi tärkeimmistä asioista omassa omakotitalojen lähiössä on hiljaisuus. Täällä ei oikeasti kuulu sisälle asti yhtään mikään melu yhtään mistään. Poikkeuksena nyt toki jos lähistöllä menee vaikka ambulanssi, mutta siis normaalina arkipäivänä täällä on hiljaista. En haluaisi lähelle yhtään mitään muutakaan melua aiheuttavaa asiaa.

Vierailija
44/51 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 21:12"]Haluan ehdottomasti.

Minun mielstä pitäisi rakentaa suuren minaretin esim kaivopistoon syntisen ravintola kaivohuoneen tilalle sen pitäisi olla iso noin 150 * 150 metriä ja kulmiin rukouskutsutornit. Korkeutta noin 85 metriä minareetille ja tornit saisi olla noin 150 metriä korkeat jotta se näkyisi ja kuuluisi myös. Pitää kuitenkin huomioida että suomi on toistaiseksi "kristytty maa" ja sentakia rukouskutsut saisi kuulua korkeintaan aleksanterinkadulle saakka,- jottei se herättäisi kantasuomalaisissa pahaaverta ja pelkoa. On suoranaisesti häpeällistä että uskonveljeni joutuvat harjoittaa uskontoaan piilossa kerrostalojen kellareissa ja maanalla kuten aikoinaan kristityt itse roomassa. Nyt eletään jo 2000 lukua ja suomessa sorretaan maailman suurinta uskontoa ja sen harjoittajia. Tästä mielestäni johtuu levottomuudet ja nuorisokapinat ja jos homma jatkuu niin silloin meillä on edessä samat mitä ruotsissa on esim göteborgin rosengårdenin jokapäiväiset mellakat ym räikeimmillään saksassa missä ei edes kolmassukupolvi maahanmuuttajia ole onnistuttu integroimaan yhteiskuntaan. Olisiko paikka tinkiä omista ahdasmielisitä asenteista ja maahanmuuttajat vastaan ja antamaan niille sen mitä niille kuuluu. Kodin turvan tuen ja hyväksynnän.
[/quote]
Huono!

Vierailija
45/51 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko ap tämän mahdollisen minareetin naapurissa, kun niin häiritsee?

Vierailija
46/51 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii hyvin.

Vierailija
47/51 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/51 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut kirkon vieressä, ja täytyy sanoa, että se vähän häiritsi. Max. kerran viikossa saisi mielestäni meluta, mutta ei sen enempää.

Vierailija
49/51 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on typerä aloitus.

Vierailija
50/51 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Egyptissä sellaien möykkäsi.

Vierailija
51/51 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minareetti häiritsisi mua naapurissa tasan yhtä paljon kuin kirkko kelloineen. Eli siis vituttaisihan se, mutta jos desibelirajat eivät ylity eivätkä muut määräykset tule loukatuiksi, mulla ei voi olla muiden ihmisten lailliseen toimintaan mitään sanomista. Suomi on kuitenkin vapaa maa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan