Jos mies ei pyydä luokseen, onko se sen merkki
ettei halua mitään vakavampaa?
Itse haluaa käydä minun luonani. Asumme tosin eri maissa, mutta silti..
tulee sellainen tunne.
Usein sivullinen/ulkopuolinen näkee asiat selvemmin.
Kommentit (14)
Taas näitä säälittäviä huonolla IT:llä varustettujen avauksia. Mitäpä jos mies olisikin herrasmies ja haluaa käydä luonasi ihan vaikka sen vuoksi, että matkustaminen maksaa, eikä halua että tuhlaat rahojasi?
Kysy häneltä, ellei kutsua tule. "Kulta, kiinnostaisi kovasti käydä katsomassa sinunkin kotiasi. Milloin voin tulla?" Kukaan ei vedä hernettä nenään ko. kysymyksestä -ja jos vetää, tuskin on sen arvoinen ihminen, jonka kanssa kannattaa suhdetta jatkaa.
Minulla ei ole huono it :)
En vain halua tuhlata hänen tai minun aikaani, jos emme halua samaa asiaa.
Olen tosi vanhanaikainen, minusta miehen kuuluu pyytää/kutsua.
Nigerian prinssillä linna remontissa?
Kaverini seurusteli italialaisen miehen kanssa. Mies tapasi häntä mielellään Suomessa ja he matkustivat yhdessä Italiassa. Miehellä oli autossaan veljen lapsen piirustuksia. Monilla miehillä on... Miehen kotiin ei voinut koskaan mennä, koska hänen kotonaan oli aina jotain ongelmia. Miehen kissa kuoli asunnon tulipalossa jne. En yllättynyt, kun selvisi, että miehellä on vaimo ja kaksi lasta. Toivottavasti sinä seurustelet täysin toisenlaisen miehen kanssa.
Heh, mies haluaa helppoa seksiä ulkomailla vapaamielisen skandinaavinaisen kanssa, mutta ei mitään vakavempaa. Siitähän tuossa on kyse, jos menisit hänen luokseen voisivat paikalliset nähdä teidät yhdessä, jolloin joutuisi selittelemäänkin jotain. Nyt saa vain matkustella luonasi ja nauttia suomitytöstä täysin siemauksin, ilman, että täytyisi pelätä mitään vakavempia seurauksia loppuelämälle.
Usko pois, kun kokenut kertoo. Et ole alkuunkaan ensimmäinen suomityttö, joka ei näe etelän suklaasilmien naispelailujen läpi.
Tiedätkö osoitteen, matkusta yllätyskäynnille, saatat yllättyä itsekin
Tiedän osoitteen. Mutta ei ole minun tyylistä tehdä niin.
Itse ilahtuisin jos hän tekisi minulle niin, mutta..
tosin sillä selviäisi onko hänellä jotain salattavaa.
Mies ei ole etelän suklaasilmä :) amerikkalainen
[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 16:36"]
ettei halua mitään vakavampaa?
Itse haluaa käydä minun luonani. Asumme tosin eri maissa, mutta silti..
tulee sellainen tunne.
Usein sivullinen/ulkopuolinen näkee asiat selvemmin.
[/quote]
Ties kuinka monta perhettä sillä jo on. Eli joo, on vaimo ja lapset kotona eikä voi pyytää. Miehet on sikoja riippumatta kansalaisuudesta. Pilluhan se on mikä kiinnostaa sikaa kuin sikaa.
Tutulla oli samantyyppinen tilanne. Lopputulema; miehellä oli kotona avovaimo, jolla maha pystyssä.
Jos sillä ei ole siellä toista tyttöystävää niin luultavasti se häpeää itäeurooppalaista "postimyynti morsiantaan" :D ... toivottavasti naapurit ei näe! Kansainvälisissä suhteissa ei ole mitään vikaa , mutta tuo kuulostaa hämärältä.
olisko vaimo ja lapset...