Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun ovikello soi

Vierailija
06.07.2013 |

Avaatteko aina oven?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ovikello soi, kaikki kolme lasta ryntää ovelle avaamaan ja koira haukkuu hulluna. Mun ei tarvitse vaivautua avaamaan. Todennäköisesti ovella on lasten kavereita. Jos joskus äärimmäisen harvoin olen yksin kotona, avaan kyllä oven jos en ole paskalla.

Vierailija
62/64 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en avaa. Ulko-oven hiekkapuhalletusta lasista näen hahmon, jos se on matala, avaan koska se on lasten kaveri, jos hahmo on pitkä en avaa jos en odota ketään kylään. Tutut osaa soittaa ennen vierailua, vihaan yllätysvieraita ja sen tietää kaikki :)

edelliseen viitaten, miten sattuukin et monesti onnistun istumaan vielä paskalla kun oon yksin kotona ja ovikello soi. Eli hyvin harvoin joudan avaamaan : D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat ystävälliset ovatkin sitten Jehovan todistajia ja herätkää lehti todella kansainvälinen! Kaupustelijoita käy eli kuurot ? ulkomaalaiset myy tauluja tai kerjäävät.

Ainoat, joka todella ärsyttää on veteraanikeräys!

Vierailija
64/64 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 12:11"]

Meillä ei edes ole ovikelloa. Neljään vuoteen kukaan ei ole sitä soittanut. Kolmena vuonna olen havahtunut siihen, että yht'äkkiä tv-huoneessa sohvalla maatessani vieressäni on vieras nainen. Joka vuosi sama nainen tulee sisään lukitsemattomasta, mutta suljetusta ulko-ovesta ja kävelee muinamiehinä sisälle. Hän kerää rahaa Adventtikirkon Sympatia-keräykseen. Voitte uskoa, että minulta ei ole riittänyt sympatiaa! 

Minusta on aivan käsittämätöntä, että vieras ihminen tulee omin luvin sisälle asuntoon, kun kukaan ei avaa hänelle ovea. 

[/quote]

Onkos tämä sellainen vaaleahiuksinen mummeli? On tupannut sisään myös meillekin samaan tapaan ja jopa uudellut, että onko tämä teidän oma talo vai asutteko vuokralla.