Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****Huhtikuiset 2014****

06.07.2013 |

Hei kaikille :) Ajattelin aloittaa huhtivauvasta haaveileville ketjun..:) Haaveilemme iltatähdestä :) Tai mieheni ei vielä niin innoissaan hypi asiasta,mutta kyllä hänki pikku hiljaa alkaa sopeutumaan ajatukseen.. Meillä viisi lasta,kolme yhteistä ja molemmilla pojat aikaisemmista liitoista..Olen 31 ja tämä olisi meille"iltatähti" ku on sitten viimeinen vauva..nyyh..Mutta odotan niin että saan vielä viimeisen kerran kaikki kokea..:) Nyt menossa kp3/26-28 yk 2 

Viime kuussa jätin pillerit pois.Kyllä sen huomaa eron ku on syöny noita pillereitä,heti tunsin ovulaatiokivut ja menkkaoireetki näköjään puski erinlailla esiin.. ja täytyy sanoa ettei sitä ole huomannut ku vasta nyt ku jätti nuo pillerit pois et peiton heiluttaminenki tuntui paljon paremmalta..;) 

Mutta ei kait muuta tällä kertaa :) Tän pitää rientää töihin..Toivottavasti saan tänne muitakin ettei tarvi yksin olla..:) Mukavaa Lauantaita kaikille :) 

Kommentit (326)

21/326 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Täällä menossa yk 6, kp 13/34-40 ja esikoista yritellään. Olen 23v ja "kärsinyt" kovastakin vauvakuumeesta yli 2 vuotta. Viimein mieskin lämpesi ajatukselle. Koko yrityksen ajan olen syönyt foolihappoa tosin tässä kierrossa vaihdoin sen multitabs plussaan kun siinä näytti foolihappoa olevan saman verran :) ovista oon tikutellut pari viimesintä yk:ta. Aikasemmin oon lueskellut täällä, mutta nyt päätin itsekin kirjottaa :).

22/326 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

***Huhtikuiset 2014***

Fiina82 Kp 9/26-28 yk 2

Safia Kp 19/28-30 yk 1

Piikkitäti Kp 8/30-32 yk8

Jes os Kp 8/27-29

Maizaana Kp 19/28

Laurina Kp 5/20-30 yk 2

Kissa1984 Kp 6/29-100

Kirsikkakarkki Kp 6/28 yk 1v

Emotar Kp 7/28 yk2

Tareneley Kp 4/30-31

Tirpz90 Kp 24/28-29

Tintti84 Kp 6/34 yk 2

Kevätpörriäinen Kp 14/34-40 yk 6

Moikka moi kaikille :)!! Tervetuloa kevätpörriäinen myös tänne kuumeileen :) 

Minä menin eilen vai oliko se toissapäivänä niin tilamaan myös noita kuuluisia gelee royalia :) Katsotaan mitä tapahtuu...:) Tsemppiä ja jaksamista kaikille...:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/326 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin eilen gelet ostamassa ja greippimehua oon nyt viikon juonu, luotta näihin vippaskonsteihin on kova. Ainakin maaliskuun poppoosta kaikki gelen syöjät plussas :)

24/326 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin gelee royalet tilattu! Kun selvisin keskenmenosta niin samantien pistin tilauksen menemään. Ja pitääpä hakasta greippimehua. Nyt sitten gelee royalen voimalla kaikki huhtikuiset plussaa, eiks jep :) !

25/326 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille! Maaliskuisissa ollut hieno plussatuulien aalto, toivottavasti jatkuisi samat puhinat ja laittaisi meidänkin porukan täältä odottajien puolelle! Itsellä nyt kp 20 menossa. Vaikka ei vielä kesälomaa ole ollutkaan, niin nyt ei ainakaan jää yrityksestä puuttumaan ;-) Sen verta tiuhaan tehty talletuksia. Miehellekin sanoin, että onneksi seuraavassa kierrossa molemmat ollaankin lomalla, niin voidaan vieläkin nostaa noita panoksia, hah hah.

Itsekin noita vitamiineja syön ahkerasti, mutta kyllä tässä kaikenlaisia muitakin virityksiä alkaa kohta miettimään, vaikka ei sitä sellaista ihmeainetta taida ollakaan, joka tähän varmasti auttaisi. Olen niitä gelee royaleita syönyt viime syksystä ja silloin tulinkin raskaaksi muistaakseni kolmannesta kierrosta. Mä olen itse asennoitunut niin tai pakottanut itseni ajattelemaan positiivisesti, että tänä vuonna varmasti onnistuu. Puolen vuoden stressittömämmän ajanjakson koitan itselleni näin luoda. Malttamaton olen toki, mutta kun tuo km vei sen puoli vuotta, niin en usko että asia etenee kovinkaan nopeasti. Palautuminen ottaa sen ajan mitä se ottaa. Mutta oishan tuo kevätvauva enempi kuin toivottu juttu <3

26/326 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

***Huhtikuiset 2014***

Fiina82 Kp 11/26-28 yk 2

Safia Kp 21/28-30 yk 1

Piikkitäti Kp 10/30-32 yk8

Jes os Kp 10/27-29

Maizaana Kp 21/28

Laurina Kp 7/20-30 yk 2

Kissa1984 Kp 8/29-100

Kirsikkakarkki Kp 8/28 yk 1v

Emotar Kp 9/28 yk2

Tareneley Kp 6/30-31

Tirpz90 Kp 26/28-29

Tintti84 Kp 8/34 yk 2

Kevätpörriäinen Kp 16/34-40 yk 6

Täälläpä päivitettyä listaa :) Joo kyllä me tässä kuussa saadaan myös hieno plussatuulien aalto :D ja osalla näyttääki jo kp:t jännittävältä...ja toisilla ovikset lähestyy..:) Tsemppiä meille :)!! Tää lähtee kohta töihin. Mukavaa sunnuntaita kaikille :)!!

27/326 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen aamu tänään... Heräämisen jälkeen menin silmät ristissä pissimään tikkuun, ku en (mies ei :D) malttanu odottaa keskiviikkoon asti. No, hetken siinä odotin ja negahan se oli ja lähdin pois ku halusin takas nukkuun... Hetkenpäästä mies tuli makkariin ja kysy että mikäs tää on ja näytti kuvaa minkä se oli ottanu testistä.. HAAMU!!! :) ♥ luulin kyllä et kaikki nää oireilut olis ollu vaan mun pään sisällä, mut eipäs sittenkään! :)

28/326 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja PUUUUHPUUUUUH PLUSSAPUHUREITA MUILLEKKIN!!!! :* +++++++++ ♥

29/326 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

***Huhtikuiset 2014***

Fiina82 Kp 12/26-28 yk 2

Safia Kp 22/28-30 yk 1

Piikkitäti Kp 11/30-32 yk8

Jes os Kp 11/27-29

Maizaana Kp 22/28

Laurina Kp 8/20-30 yk 2

Kissa1984 Kp 9/29-100

Kirsikkakarkki Kp 9/28 yk 1v

Emotar Kp 10/28 yk2

Tareneley Kp 7/30-31

Tintti84 Kp 9/34 yk 2

Kevätpörriäinen Kp 17/34-40 yk 6

Plussanneet:

Tirpz90 

Voi ihanaa :) Onnea Tirpz90 plussasta :) <3 Toivotaan että moni tulee tohon sun nimen perään :) Täällä vissiin ovis meneillään ku sattuu kävelyki välil tonne alavatsaan.. Peitot heilumaan :)

30/326 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pysytelly taustalla ko mitään mainittavaa ei oo sattunu. Nyt on km:n jälkeen vuotopäivä 11 jos oikein laskin. Vuoto on lopullaan ja nyt on finnit saapuneet. Ne saapuu myös normikierroissa aina menkkojen jälkeen. Toiveissa on siis, että oviskin tulee tässä viikon kuluessa. :) Torstaina pitää käydä ultrassa tsekkaan, että ei oo jääny kohtuun mitään ylimääräistä. 

Nyt vihdoin hyväksyy sen, että meille ei tuu helmikuussa vauvaa, mutta elämä jatkuu. Uusi kierto ja uusi yritys. :) Sillon viikko sitten, kun totuus paljastui ultrassa, tuntui että maailma pysähtyy. Olin koko päivän netissä ja luin muiden kokemuksia keskenmenoista ja tuulimunista. En voinu ajatella mitään muuta ku sitä, että en enää olekkaa raskaana. Siitä sitä sitten pikkuhiljaa rupes toipuun ja kun keksi paljon tekemistä, niin ei enää miettiny koko ajan. Mitä lähempänä ovis on, sitä paremmat on mun fiilikset. Kyllä se tästä vielä iloksi muuttuu.

Tein perjantaina raskaustestin, ja vielä näytti aika vahvaa plussaa, että aika hitaasti ne raskaushormoonit poistuupi, välillä sitä miettii, että jospa sinne kohtuun jäiki toinen vauva, jota ei huomattu ultrassa, ja siksi hormonit on ja pysyy koholla. Kaikkea sitä kuvittelleeki epätoivosena. :D

Jospa sitä pääsis kirjottaan iloisia uutisia mahdollisimman pian. Toiveissa on hyvä elää. 

Emotar 

31/326 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii juu ja Hurrrjan paljon onnea plussasta Tirpz90!!! :)

32/326 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille!

Valitettavasti minäkin tipahdin maaliskuisista. Takana on jo pitkä matka tätä lapsettomuutta. 3v 4 kk ollaan yritetty ja ihan tosissamme. Iästä tämä ei ainakaan ole kiinni, olen nyt 27v, mieheni 29v. Takana on 3 inseminaatiota (keinohedelmöitystä) ja 2 IVF-/ICSI-hoitoa (koeputkihedelmöitystä). VIimeisiin ICSI on tehty huhtikuun lopussa ja silloin en tuorealkionsiirrosta tullut raskaaksi. Pakkaseen jäi 7 alkiota, mutta poliklinikan kesäsulun takia emme ole siirtoja päässeet tekemään.

Minulla on riesana luteaalivaiheen vuodot, joita nyt tutkitaan lisää vielä ennen yhtään alkionsiirtoa. Eli tässä tai seuraavassa kierrossa tehdään kohdun tähystys ja limakalvotutkimus kierron loppupuolella. Yritän soittaa huomenna polille, että onnistuuko se tehdä jo tässä kierrossa. Eli lähinnä joko lääkäri on tullut lomilta siihen mennessä. Sain näihin luteaalivaiheen vuotoihin viime kierrossa ensimm'isen kerran myös Letrozol-lääkkeen, jonka pitäisi parantaa munarakkulan laatua ja sitä kautta parantaa limakalvoa loppukierrossa. Ja samalla tietenkin myös parantaa luonnollisen raskauden mahdollisuutta.

Meillähän ei ole varsinaista estettä raskaudelle. Minulla on pco-tyyppisen munasarjat, mutta kierrot toimivat kohtuullisen säännöllisesti kuitenkin. Miehellä on ollut heittoa siemennesteen laadussa, mutta välillä se on täysin normaali, joten jos kaikki palikat osuisi kohdalleen, niin luomuraskaus olisi mahdollinen. Yhden kerran ollaan haamuplussa saatukin testiin aikoja sitten, mutta se ei tarttunut kunnolla kiinni sitten, vaan vuoto alkoi kuitenkin.

Näillä eväillä tulisin mukaan huhtikuisiin! Tosin jos saan sen tutkimusajankohdan jo tähän kiertoon, niin tässä kuukaudessa ei ole sitten mahdollisuuttakaan raskautua, mutta roikun mukana joka tapauksessa sitten edes taustalla muita tukemassa. :)

Marjana kp 2/30-34 yk 3v 4kk

Vierailija
33/326 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Liityin tänne, vaikken vielä myönnäkkään olevani aktiivinen yrittäjä. Jätimme siis aviomieheni kanssa ehkäisyn toukokuussa ensimmäisen lapsen toivossa. Ei olla vielä kerrottu päätöksestä kenellekään, koska halutaan pitää sressittömänä tämä raskauden mahdollistaminen. Pakko siksi edes täällä avautua..

Ensimmäiset luomukuukautiseni vuosiin tulivat 31 pv kierukan poiston jälkeen ja nyt menossa kp 33 eikä kuukautisia kuulu. Toisaalta tietoa normaalista kierrostakaan ei ole näin tuoreessa vaiheessa. Oireet ja kuukautisten viipyminen saa toiveet heräämään, vaikka kuinka yritän pitää asiassa matalaa profiilia..:) Vatsaa on vihlonut ja nipistellyt jo useana päivänä, rinnat aristelleet ja itku tirahtanut mitä ihmeellisimmissä tilanteissa. Viikonloppuna kavereiden häiden alkoholitarjoilun takia testasin kahdesti raskauden mahdollisuuden (päivinä kp 28 ja kp 30, negatiivisia.) Silti elättelen toivoa vaikka näin alkutaipaleella asiassa vasta ollaankin..

34/326 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

***Huhtikuiset 2014***

Fiina82 Kp 13/26-28 yk 2

Safia Kp 23/28-30 yk 1

Piikkitäti Kp 12/30-32 yk8

Jes os Kp 12/27-29

Maizaana Kp 23/28

Laurina Kp 9/20-30 yk 2

Kissa1984 Kp 10/29-100

Kirsikkakarkki Kp 10/28 yk 1v

Emotar Kp 12/28 yk2

Tareneley Kp 8/30-31

Tintti84 Kp 10/34 yk 2

Kevätpörriäinen Kp 18/34-40 yk 6

Marjana kp 2/30-34 yk 3v 4kk

Milla82 Kp 33

Plussanneet:

Tirpz90 

Tässäpä listaa :) Olin vahingos laskenu Emotar sun kp:n väärin..ja voimia kovasti..<3 Toivotaan että tärppää pian uudestaan ja kyllähän niitäkin on sattunu et onki sit myöhemmin nähty sykkeet toisesta pienestä..<3 Kai sulla on joku kontrolli et katotaan onko raskaushormoni lähteny laskuun..?

Voi voi ku nää viikot kuluis nyt nopeaa..Niin pääsee taas testaileen :) Tiedän et en malta oottaa loppu kiertoon vaan varmaan testaan jo ens viikon jälkeen :)) 

Voi Marjana ku putosit maaliskuisista :( Mutta tervetuoa tänne <3! Tervetuloa myös Milla82 :) Plussatuulet puhaltakoon :D !!!

35/326 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emotar: Nyt huomasinki ku luin tarkemmin/uudestaan et Torstaina olet menossa kontrolliin..

36/326 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillähän on iso sakki huhtivauvoja yrittämässä, toivottavasti plussatuulet ovat suotuisat kaikille :)

Meikäläisellä taitaa olla ovis ovella tai ainakin semmosta oiretta olisi. Talletuksetkin on jo tehty ja nyt alkaakin se piinaavin vaihe eli odottelu millonka vois testiä tehä... 

37/326 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmoittautuu mukaan yksi yrittäjä lisää. Meneillään yk 2 ja kp 16/27-31. Elämäntilanne on vihdoin sellainen, että vauva olisi nyt enemmän kuin tervetullut meidän perheeseen. Ehkäisyä ei olla käytetty aikoihin, mutta varovaisuutta on "pahimpina" tärppipäivinä kyllä noudatettu :D Aktiivinen yrittäminen aloitettiin viime kierrosta ja nyt siis toista kertaa liikkeellä. Haaveissa kevätvauva. 

Vierailija
38/326 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa jos ollaan saatu jo ensimmäinen plussa! Josko me muut sitten perässä... ootko jo koittanut joko on viiva vahvistunut Tirpz90? 

Täällä siis vasta yk2 menossa ja kp 11 lopuillaan. Miten voikaan olla odottavan aika pitkä. Ensin odotellaan ovista ja sitten odotellaan menkkoja (tai siis sitä että ne ei alkais)... ja sama alusta eikä voi tietää montako kertaa. Täällä kirjoittaja sellainen mulle-kaikki-heti-nyt -tyyppi, jonka kärsivällisyys saa taas harjoitusta. Mutta toivottavasti ei liian pitkään. Etenkään kun ensimmäiset luomumenkat olivat kyllä niin totaallisen helvetilliset (suokaa anteeksi sanavalinta) kaikin tavoin, että toivottavasti niitä ei tarvitsisi kovin monia kestää ennenkuin plussatuulet puhaltaisivat tänne päin.

Tervetuloa minunkin puolestani kaikille uusille huhtivauvan kuumeilijoille. Minkäs ikäistä väkeä täällä on jos saa udella?

39/326 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkitäti: Hienoa, että olette saaneet talletukset tehtyä. Voi ainakin loppukierron ajatella, että on tehnyt kaiken voitavan. :)

Tintti: Toivotaan tosiaan, ettei täti yllätä sinua (kuten ei muitakaan) enää kovin montaa kertaa.

ON: Tintti kyseli tuota ikää, niin täällä on 27-vuotias nainen. Mies pari vuotta vanhempi.

Mutta omaan napaan! Siis argh! Kirjoittelin tuolla esittelyssä, että minulle on suunniteltu elokuulle kohdun tähystys ja limakalvo näyte lapsettomuuden sekä selittämättömien luteaalivaiheen vuotojen takia. Se otetaan noin viikko ennen kuukautisia. Lisäksi minulla on kohdunkaulassa havaittu siisti solumuutos jo yli 2 vuotta sitten ja siitä oli kontrolli nyt kuukausi sitten. Otettiin taas koepalat ja papanäyte. Koepalat oli ihan tyypilliset tuloksineen. Eli jotain hpv-viruksen aiheuttamia muutoksiahan ne on, mutta laadultaan rauhallisia ja ne on tarkoitus poistaa nyt samalla, kun tehdään tuo kohdun tähystys. Papa olikin kuitenkin yllättävästi muuttunut. Se on ollut puhdas jo vuosikausia (kerran ollut siis luokkaa II). Nyt siinä oli jotain näkynyt, mutta selvää syytä eivät tiedä.

Tuo tieto sitten tietenkin sai minut jo paniikin partaalle, kun rupesin miettimään, että entäs jo siellä kohdussa onkin jotain vikaa sitten, kun noissa kohdunkaulan muutoksissa ei ollut riittävää selitystä papamuutokseen. Otin sitten heti härkää sarvista ja soitin varatakseni/sopiakseni ajan tuolle tutkimukselle, kun nyt on menkat alkaneet maanantaina, niin ajankohdan olisi voinut laskea. Mutta ei!! Koko erikoispoli on kiinni ja aukeaa vasta maanantaina. Tai onneksi jo maanantaina, mutta sekin voi olla liian myöhäinen aika sopia toimenpidettä, jonka pitäisi olla sitten jo kahden viikon päästä.

Mahdollisesti käy niin, että toimenpide tehdään vasta seuraavassa kierrossa, mikä tarkoittaa sitä, että kaikki alkionsiirrot siirtyy taas entistä pidemmälle... Tuon toimenpiteen jälkeenkin on nimittäin kuukausi sellaista aikaa, että hoitoja ei tehdä, eikä edes yhdyntöjä suositella tulehdusriskin takia... Minun hermot ei kestä tätä odottelua. Eikä varsinkaan tuon papatuloksen takia haluaisi odottaa yhtään enempää. Tieto lisää tuskaa, mutta epätietoisuus vielä enemmän.

Hysteerinen Marjana kp 4/30-34 yk 3v 4kk

40/326 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille. Tipahdin minäkin tuolta maaliskuisista, mutta huhtikuukin on hyvä aika syntyä. Saa nähdä kuinka käy. Meillä on suunnitteilla häät ensivuoden heinäkuulle, jännittää tärppääkö ja koska ja miten vaikuttaa häiden suunnitteluun. 

Kertauksena :) Olen itse 32v, mies 30v. ja elellään uusperheessä. Molemmilla on ennestään jo kaksi lasta. Itsellä 12v. ja 13v. lapsoset ja miehellä nuoremmat identtiset kaksostytöt. Ensimmäisestä yhteisestä siis haaveillaan ja molemmilla vauvakuume on todella kova. Mies on täysin mukana yrityksessä ja tekee kaikkensa sen eteen että tärppäisi. Se ihanainen kun seisois vaikka päällään puoli päivää jos sanoisin sen lisäävän mahdollisuuksia. 

Taustoista vielä sen verran että itselläni on takana 2 keskenmenoa ja yksi ku raskaus jonka seirauksena koko toinen puoli on joudutuu poistamaan. Eli yritellään tällä toisella puolella sitten onnistua. Ovulaatio kyllä tapahtuu, mutta kaikki muu onkin sitten suurta kysymysmerkkiä. Asiat askarruttavat, sillä ennen ku:ta olen tullut suht helposti raskaaksi. Enää asiat eivät olekaan niin yksinkertaisia. Yritetään ajatella niin että onhan meillä ennestään jo nuo ihanaiset muruset, mutta ei se vauvakuume ja kaipuu siitä yhteisestä noilla ajatuksilla mihinkään haihdu.

Johanna, kp 1/28-31 yk 5