Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****Huhtikuiset 2014****

06.07.2013 |

Hei kaikille :) Ajattelin aloittaa huhtivauvasta haaveileville ketjun..:) Haaveilemme iltatähdestä :) Tai mieheni ei vielä niin innoissaan hypi asiasta,mutta kyllä hänki pikku hiljaa alkaa sopeutumaan ajatukseen.. Meillä viisi lasta,kolme yhteistä ja molemmilla pojat aikaisemmista liitoista..Olen 31 ja tämä olisi meille"iltatähti" ku on sitten viimeinen vauva..nyyh..Mutta odotan niin että saan vielä viimeisen kerran kaikki kokea..:) Nyt menossa kp3/26-28 yk 2 

Viime kuussa jätin pillerit pois.Kyllä sen huomaa eron ku on syöny noita pillereitä,heti tunsin ovulaatiokivut ja menkkaoireetki näköjään puski erinlailla esiin.. ja täytyy sanoa ettei sitä ole huomannut ku vasta nyt ku jätti nuo pillerit pois et peiton heiluttaminenki tuntui paljon paremmalta..;) 

Mutta ei kait muuta tällä kertaa :) Tän pitää rientää töihin..Toivottavasti saan tänne muitakin ettei tarvi yksin olla..:) Mukavaa Lauantaita kaikille :) 

Kommentit (326)

41/326 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minen varmaan ookkaa vielä paljastanu omaa ikää. Oon siis 34v. Miekkonen vuoden vanhempi. Meillä on 5 muksua, nuorin 3v, vanhin 15v. Yhen keskenmenon oon kokenu nelosta yritellessä, ja heti sen jälkeen tärppäsikin uudestaan, ja nyt tosiaan oli toinen km/ tuulimuna. Eilen tein r-testin, ja negaa näytti testiajan kuluessa, roskishaamu oli, eli keskenmeno on nyt sitte lopuillaan, ja tuskin tänään ultrassa näkyy mitään hälyyttävää.

Ovis sais nyt tulla. Pupuilut on aloitettu, ja oon toiveikas. :)  Siskon kans raskauduttiin 2 viikon välein, niin että sisko oli mua 2 viikkoa jälessä. Nyt km:n jälkeen nähtäväks jää että ehitäänkö yhdessä kasvatella masuja ollenkaan... 

Marjana, tsemppiä ja toivottavasti ehdit saada ajan toimenpiteeseen tähän kiertoon. On niiiin tuskallista kun tulee esteitä yrittelyn tielle.

Mullaki mies tuumi että jätetään yks kierto yrittämättä, mutta en suostunu, että muka vielä kuukausi siirrettäs, ku km siirsi jo 2 kuukautta!!! :o  Siis kun kuukausiki tuntuu niin pitkältä tässä asiassa. peukut pystyssä tärpille itse kullekin! <3

Emotar ja kp:t vissiinni 14

42/326 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka taas :)

Ja kiitos onnittelijoille, oon vieläkin vähä puulla päähän lyöty! :D Maanantaista asti oon testaillu joka päivä ja kyllähän se viiva näyttää vahvistuvan :) Olis varmaan vieläki vahvempi, mutta en oo pystyny pidätteleen ku viimeyönä kauiten, max vajaa 6h :(  Ku koko ajan tarttis rampata vessas ja jos sitä ei tarvi tehä muuten, niin sitte tulee niin kovat menkkajuilinnat+kivut ja herään niihin ja sitte on pakko taas mennä vessaan :/ :D

Tänään taidan soittaa neuvolaan jo ja kysyä samalla varhaisultra-asiaa, ku nuo järkyttävän kovat kivut tuo vähä liikaa jännitystä... :/

Ja superisti tärppionnea kaikille, tehdään paaaaaaaljon huhtivauvoja ensvuodelle!!! :) <3

Tirpz90 Rv 4+1 (kp 30/29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/326 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Mä ilmottaudun myös mukaan. Oon roikkunu pitkään näillä ketjuilla mukana, mutta pari kuukautta sitten jäin pois, kun tuli pienoinen masis kausi, kun tämä projekti ei ota onnistuakseen. Olen 30v. ja mieheni 32v. Olemme olleen naimisissa kolme vuotta ja esikoista yritämme. Yrityskuukausi takana 18, eli puolitoista vuotta... huh! Kierto on mulla ollut tosi vaihteleva (25 - 39pv) ja luomuna ollaan yritetty, joten oikean ajankohdan bongaaminen onkin tosi haastavaa. Mulla ei myöskään ole mitään ovistuntemuksia, joten tikuilla olen yrittänyt oviksen aina bongata.

Tänään menossa kp36/~34. Vielä en ole testaillut, kun välillä mun kierto on ollut tosi pitkä. Viimeksi oli 36 päivän kierto helmikuussa. Rinnat on kipeät ja pientä kuvotusta ollut viime päivät (mikä voi tottakai johtua jostain muustakin kuin raskaudesta), mutta olen toiveikas... ajattelin testata huomenna illalla, jos menkat ei vielä sillon ole alkanut. Wish me luck! :)

Olis niin mahtavaa olla ensimmäinen plussaaja ja tuoda sitä kautta iloa ja toivoa teillekin! Tsemppiä!

44/326 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho... täällä onkin jo plussanneita! Onnea! Luin näköjään vaan ekan sivun ennen kun kirjotin. No... olis se myös hienoa liittyä plussanneiden juokkoon! :)

45/326 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kyselenpä nyt täällä samalla. Mistä (ja minkä merkkistä) Geleé Royalia olette ostaneet? En tiennyt mistä on kyse ja nyt vähän googletin ja huomasin, että tuota on tarjolla monessa paikassa ja eri merkkisiä. Jos mulla ei tule tärppi tällä kierroksella, niin kaipa tuota voisi kokeilla. :)

46/326 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt eksyin tuolta odottajien puoleta tänne kattelemaan kuulumisia...

Jonsteri: Ite söin Royale Gelee 500 viimekuussa kun tärppäs. Samalla kyllä olin syönyt mamam vitaa jo 2kk aikaisemmin ja omegaa ja jatkoin näiden syömistä ja vaihdoin kevyt maitotuotteet pois tavallisiksi. En sitten tiedä mikä näistä tepsi. :) 

47/326 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuuuuuren suuret onnittelut plussanneille! Voi kun meitä tulisi monta teidän perässä.

Ikää kun kyseltiin niin täällä kirjoittelee tänä vuonna 29 vuotias ja esikoista yritellään. Häät oli kuukausi sitten ja luonnollinen jatkumo nyt sitten se lapsi. Mä olen Tintin tapaan todella kärsimätön luonteeltani ja en tiedä miten kestän, jos tästä odotuksen odotuksesta tulee hirmu pitkä. Nyt vasta yk 2 menossa... Ajatukset pyörii päivittäin ja monta kertaa pelkästään tässä yrittämisessä. Paras ystävä saa vauvan ihan näillä näppäimillä ja toisellakin kaverilla tärppäsi juuri. Mäkin haluun! :P

Ovis lähestyy ja oon tässä alkanut sitä tikuttelemaan (vaikka piti olla ihan stressaamatta). Toistaiseksi ei ole mitään näkynyt enkä osaa mistään tuntemuksista sanoa, koska se on. Peittoa on nyt jo heiluteltu ahkerasti, vähintään joka toinen päivä. :) 

Tsemppii kaikille tasapuolisesti!! 

Laurina, kp 11

48/326 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirpzille paaaaljon onnea täältäkin!!! :) 

Mä taidan olla joukon juniori :) (paitsi jos tirpzi on nuorempi)

Ikää mulla on 24v ja mies täyttää muutaman päivän päästä 26v. Toista lasta yritetään ja esikoinen on täyttäny huhtikuussa 3v. 

49/326 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille. 

Silloin tällöin on tullut luettua näitä palstoja mutta nyt uskaltauduin itsekin mukaan. 

Elikkäs, ikää löytyy 23vuotta ja ensimmäinen biologinen lapsi on yrityksessä. Yk1 ja kp 28/39(?). Kierto on tosi epäsäännöllinen, joskus kaksi viikkoa ja joskus kaks kuukautta. Ensi viikon lopulla tai sitä seuraavan alussa voisi testailla jos menkkoja ei kuulu. :)

Vierailija
50/326 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tänne sekaan sovi kaikenikäistä ja sorttista haaveilijaa...

Laurinan kanssa ollaan samoissa vesissä: tänä vuonna loppuvuodesta täytän kans 29  (mies 5 v vanhempi) ja yk 2 menossa samoilla vaiheilla... Naimisiin mentiin tosin jo viime vuoden puolella. Haave ollut aina että esikoinen tulisi ennen kuin 30 täyttää ja josko pääsis reilusti sen alle:D

Mä en ole vielä ovista tikutellut sen kummempia, kun peittoa tulee heilutettua tasaseen tahtiin muutenkin. Vaan jos se plussa antaa odottaa itseään niin ehkä sit vähän myöhemmin otan senkin keinon käyttöön. Ja itseasiassa tossa edellisessä ekassa luomukierrossa tunsinkin sen (mitä en olis uskonu, kun en oo ennen tuntenu/ajatellu). Ovikseen on kyllä vielä matkaa, viime kierrossa kp21 ja kierto semipitkä eli 34. 

Marjana: voisko sulla olla kohdun myooma tai sit kysta? Vaikka epäilitkin niitä hp-viruksen aiheuttamia muutoksia... Molemmat ainaki aiheuttaa mm. vuotohäiriöitä ja erityyppisiä kipuja. Ja myoomat voi ainakin aiheuttaa myös tohon papaankin muutosta. Hedelmällisyyshoidoista en mitään sen enempää tiedä, mutta ainaki hormonit voi vaikuttaa noiden em. syntymiseen. Pienet ei näy välttis ultrassakaan...

Sillä lähinnä pohdiskelen, että on paljon tollasia "hyvälaatuisia" vaihtoehtoja, jotka on hoidettavissa. Ettet turhaan murehtis ja panikois! No, olet jo varaamassa aikaa tutkimuksiin, niin kyllä se selviää! Ei sillä, itse olen pahimman luokan murehtija, joten tiedän ettei se auta yhtään, että joku sanoo että älä murehdi.. Tsemppiä siis kuitenkin!

Milla82: Jatkuuko oireilu? Ja ootko testaillu lisää? Vai miten tilanne etenee?

51/326 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Safia, kyllä mä taisin vetää nyt pohjat, täytän joulukuus 23 :)

Jotenki nyt tuntuu siltä, et vaikka alkuraskaudessa on kipuja, niin nää mun kivut ei oo enää mitenkää verrattavis niihin... Kolmena yönä oon ny heränny niin kovaan kipuun et on saanu itkee, ulvoo ja huutaa ja oksentaa samaan aikaan ja hiestä märkänä pelätä et koska lähtee taju tai henki... Alan tosissaan pelätä kohdunulkosta. Tai sitte se on yks mahdollisuus ku mulla on endometrioosiepäily, mut ei niiden kiinnikkeiden mun tietääkseni näin alus pitäis viel paukkua... :O

Tirpz90 rv 4+2

52/326 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna: Oletteko sitten miten ajatelleet tuota hääasiaa, jos lapsi ilmoittaakin tulostaan? Meillä on samankaltainen tilanne, että ollaan mietitty sitä kirkon varaamista ensi kesälle, mutta en oikein itse osaa ajatella, että entäs jos raskaus alkaakin juuri pahimoilleen siten, että hääpäivä ja laskettu aika on liian lähekkäin...

Jonsteri: Tervetuloa takaisin! :) Minä ostin tuota Biosorin gelee royalea. Life-myymälä ainakin möi sitä ja sinunapteekki.fi -sivustolla näytti myös olevan. Olikos sinua ultrattu? Jos ne kierrot heittelee noinkin paljon, että johtuuko se monirakkulaisuudesta vai mistä?

Tintti: Kiitos kommenteistasi! :) Tätä vuoto-ongelmaahan on tutkittu jo kolme vuotta. Silloin kolposkopiassa (kohdunkaulan tähystys ja koepala) havaittiin tämä hpv-viruksen aiheuttama muutos. Valitettavasti tätä hpv:tä en siis enää pääse karkuun. :( Ja olen onnellinen, että nykynuorille tulee se rokotus ihan rokotusohjelmaan, koska tuota virusta ei voi välttää itse mitenkään. Kondomiahan minäkin olen käyttänyt pois lukien kaksi pitkää parisuhdetta. Tuota solumuutosta on kontrolloitu nyt vuosittain, mutta nyt se olisi joka tapauksessa poistettu, kun ei ole yli 2 vuodessa itsestään parantunut. Aiemmin vaan papa on ollut normaali, mikä on rauhoittanut mieltä kuitenkin. Minullahan oli sikäli tuuria, että vaadin juuri nyt lisätutkimuksia noiden vuotojen takia, jos ne vaikka haittavaatkin raskautumista. Olin siis jo valmiiksi lisätutkimuksiin menossa (eli tuohon kohdun tähystykseen, jossa varmasti ne mahdolliset myoomatkin sitten näkyisivät). Pelottaa kyllä, jos sieltä paljastuukin jotain muuta. Yritän ajatella nimenomaan siten, että en mahda tälle asialle nyt mitään eikä murehtiminen auta, mutta en kyllä saa hetkenkään rauhaa asialta. Toivottavasti olo helpottaa, kun saan edes sen tutkimusajan varattua.

Olen myös miettinyt sitä, että tottakai noilla hedelmöityshoitohormoneilla voi olla oma osuutensa tuohon papamuutokseen. Sinänsä vuotohäiriöön niillä kyllä ei ole, koska niitä oli jo ennen lapsettomuushoitoja. Toisaalta minulla on myös pco-tyyppiset munasarjat, jotka nekin voisivat aiheuttaa ylimääräisiä vuotoja. Noh, onneksi asiaa nyt tutkitaan. Kun vaan se hemmetin poli aukeaa, että saisin edes yrittää varata ajan. Sitten kyllä varmasti hypin seinille, jos sitä tutkimusta ei päästä tekemään tässä kierrossa vaan joutuu vielä kuukauden enemmän odottelemaan...

ON: Tintille tuossa tilitinkin tätä tilannetta tuossa lisää. Huokaus, kyllä sitä vaan on noiden poliklinikkojen varassa ihan täysin taas. :/ Sitä kun haluaisi keskittyä vain tähän vauvakuumeiluun, eikä vielä juosta lisätutkimuksissa. Eikö tässä lapsettomuudessakin olisi jo yhdelle ihmiselle tarpeeksi taakkaa...

Mutta viime pinon plussa-aallon innostamana minäkin kävin ostamassa sitä Gelee Royalea. :) Tosin en aloittanut sitä vielä, kun haluan ensin maanantaina soittaa ja selvittää pääsenkö siihen tutkimukseen tässä kierrossa. En viitsi aloittaakaan, ettei se Gelee sitten häiritse tutkimusta. Jos se on niin tehokas kuin puhutaan, niin sen vaikutushan saattaisi näkyä kohdun limakalvolla. Eli aloitan maanantaina, jos tutkimusta ei tehdä ja jos se tehdään, niin aloitan seuraavaan kiertoon nuo tropit. :)

Stressaan tällä hetkellä niin paljon tuota tutkimusta, että tuntuu, ettei päivissä ole mitään iloa. :/ Teen kaikki normaalit asiat ja harrastukset, mutta en innostu mistään kunnolla. Suorastaan masentavaa tällainen. Toivottavasti tosiaan helpottaa,kun saa sen ajan varattua...

Marjana kp 5/30-34 yk 3v 4kk

53/326 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

***Huhtikuiset 2014***

Fiina82 Kp 16/26-28 yk 2

Safia Kp 26/28-30 yk 1

Piikkitäti Kp 15/30-32 yk8

Jes os Kp 15/27-29

Maizaana Kp 26/28

Laurina Kp 12/20-30 yk 2

Kissa1984 Kp 13/29-100

Kirsikkakarkki Kp 13/28 yk 1v

Emotar Kp 15/28 yk2

Tareneley Kp 11/30-31

Tintti84 Kp 13/34 yk 2

Kevätpörriäinen Kp 21/34-40 yk 6

Marjana kp 5/30-34 yk 3v 4kk

Milla82 Kp 36

Eviita Kp 19/27-31 yk2

Johanna81 Kp 2/28-31

Jonsteri Kp 37/34

Lunakuun Kp 29/39 yk 1

Plussanneet:

Tirpz90 

Hei kaikille :) Tervetuloa uusille ja tervetuloa maaliskuisista pudonneillekki. Listassa voi sit olla virheitäki ku muutama päivä jääny päivittämättä ku en oo ehtiny/jaksanu käydä..Työt vie nyt niin tässä kuussa aikaa... Saa nähä riittikö meidän talletukset ku maanantaina peitot heilu ja ovislaskurin mukaan ovis ois ollu keskiviikkona,vaikka mul kyl sillon maanantaina oli niit nipistelyjä yms. et jospa ovis ois ollu sillon..mut toivottaavasti ovat sitkeitä veijareita jos ovis oliki myöhemmin.. Ei vaan jaksanu keskiviikkona peitot heiluu ku oli niin pitkä päivä töissä.. No jää nähtäväksi miten käy :) 

Tänne oliki tullu paljon asiaa kaikilta..:) Ite oon iältäni 31 ja mies kolme vuotta nuorempi ja tosiaan se iltatähti ois kyseessä :) Marjanalle tsemppiä ja täällähän on jo monella jännät paikat..

Kauanko meni muuten ku tilasitte gelee royalit et ne tuli..ku tässähän on jo monta päivää menny ku mä tilasin eikä ole vielä tullut..

Mutta nyt alan viettään 7työpäivän putken jälkeen vapaapäivää ja onnex on huomennaki sellainen :) 

54/326 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta luin Tirpz90 ton sun päivityksen..Onpas kurjaa ku on noin vahvoja oireita..Mutta toivotaan että kaikki on hyvin <3 Tsemppiä sinullekkin..!!

Vierailija
55/326 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ja anteeksi parin päivän hiljaisuus. On mennyt niin hämmentyneissä tiloissa viimepäivät, että unohdin päivittää ilouutiset tänne..:) Keskiviikkona CB:llä tehdyn testin tulos: raskaana, 2-3 viikkoa! Pari tuntia aiemmin tehty halpistesti antoi vain haamun, mutta kai tähän toiseen on uskominen kun nämä oireilutkin vain jatkuvat..:) En oikein voi uskoa todeksi ja epäilen asiaa koko ajan, mutta kuuluu kai asiaan..?

56/326 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Mulla on tehty muista syistä ultrauksia pari kertaa. Ekalla kerralla tutkittiin kun mulla oli joskus 10 vuotta sitten tennispallon kokoinen kysta, joka sitten puhkes ja lähti itsestään pois ennenkuin sitä ehdittiin poistaa. Toisella kerralla mulla tutkittiin löytyykö arpeutumia, kun mulla oli ollut munuaisallastulehdus. Kummallakaan kerralla ei ole mainittu mitään monirakkulaisuudesta, mutta toisaalta silloin on tutkittu ihan muita juttuja... Meillä on 15.8. varattu terveyskeskukseen ensimmäinen aika, jossa olis tarkoitus puhua näistä lapsettomuusasioista, jos ei vielä sillon ole tärpännyt. Taidanpa kysyä siellä, mistä toi kiertojen heittely vois johtua, jos vaikka olis tota monirakkulaisuutta.

ON: Tänään siis kp 37/~34. Rinnat kipeät, joka ilmeisesti ihan hyvä merkki, koska mulla rintojen arkuus loppuu aina pari päivää ennen menkkojen alkamista. Eli arkuus viittais siihen, että menkat ei oo alkamassa. Mulla kuitenkin eilen pyyhkiessä tuli hyvin hyvin pieni vaaleanpunainen jälki paperiin. Heti tuli sellanen olo, että voi paska, menkat tulossa.  Pari tuntia myöhemmin vuoto oli taas ihan kirkasta, eikä mitään jälkeä tullut paperiin. Yöllä oli tuntevinani vähän sellasta menkkamaista kipuilua mahan ja selän puolella. Tänään kuitenkaan ei mitään. Ei menkkoja, ehkä vähän outoa kipua alaselässä... Ajattelin, että ostan sen raskaustestin tänään, mutta odotan testaamisen huomisaamuun. Jos aamulla ei ole menkat tulleet, niin teen aamupissasta huomenna sen testin. Voi kun tämä onnistuisi nyt...!!  :/

57/326 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla Onnittelut plussauksesta :)

Marjaana Ei mekään olla varsinaisesti sitä mitenkään mietitty että mitä jos. Ollaan päätetty varata kirkko ensi heinäkuulle ja sen jälkeen vasta aletaan tarkemmin miettimään että millaiset häät halutaan. Todennäköisesti pienimuotoiset niin ei haittaa vaikka olisinkin raskaana/ olisi se pieni rakkauspakkauskin jo olemassa. Jos alkaisin tätäkin asiaa stressaamaan niin todennäköisesti ei tärppäis ollenkaan ja hääsuunnittelutkin menisivät pilalle. Elellään, suunnitellaan ja muokataan suunnitelmia sen mukaan miten se elämä eteenpäin vie :) Tietysti asiat menisivät nappiin jos syntyisi se huhtivauva ja häät heinäkuussa ;D 

Itsekin tilasin eilen gelee royalia ja macaa. Ei se ota jos ei annakkaan mutta kaikkia mahdollisia keinoja kokeillaan. Vitamiineja ollaan miehen kanssa syöty monipuolisesti jo tovi ja greippimehuakin on tultu kokeiltua. Josko se nyt onnistais :) ja saatais yksi perheenjäsen lisää.

Peukut pystyssä jännääjille ja plussatuulia!

58/326 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussanneille!! Voi tirpz90 noita oireita, toivottavasti kaikki on hyvin :)

Ikää kun kyseltiin, olen 23 v ja mies 5 vuotta vanhempi.

Tiistaina sain ovistestiin plussan ja kaikkemme ollaan tehty jotta nyt onnistuisi. Luonteeltani oon myös kärsimätön ja tämä puolenvuoden yrittäminen on tuntunut loputtoman pitkältä, mutta minkäs teet. :) jollei nyt tästäkään kierrosta onnistu ni taidanpa tilata myös noita geleeitä.

kevätpörriäinen kp 21/34-40 yk6

59/326 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea myös Milla!!! :)

Mulla on laiska päivä töissä ja päätin ihan huvikseen käydä lukemassa tuota Maaliskuiset -ketjua ja voi miten iloiseksi tulinkaan kun luin niitä plussausilmoituksia, kun niitä alkoi pikkuhiljaa siellä satelemaan... ihan kyyneleet valuu! Harmittaa, että pari viimeistä kuukautta oli palstalta pois... miten toisten onnesta voikin olla niin onnellinen, vaikka itsellä ei onnista?!

Päätinkin testailla jo tänään illalla. Mies hakee mut kohta töistä ja sit mennään apteekin kautta kotiin. Ei pysty odottelemaan enää. Palailen asiaan ehkä illemmalla.

Kp 37/~34

60/326 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa täi älkää. Hain testin apteekista ja tein sen juuri. POSITIIVINEN! Testiviiva on huomattavasti haaleampi kuin controlliviiva, mutta selkeät kaksi viivaa siinä on! Mies ei ole kotona, mutta laitoin sille kuvan testistä. En voi uskoa tätä..... puolitoista vuotta yritetty ja olin melkein varma, että meissä on jotain vikaa kun ei onnistu.... ja nyt! Kyyneleet vaan virtaa poskia pitkin, en voi uskoa tätä onnea!!!