****Huhtikuiset 2014****
Hei kaikille :) Ajattelin aloittaa huhtivauvasta haaveileville ketjun..:) Haaveilemme iltatähdestä :) Tai mieheni ei vielä niin innoissaan hypi asiasta,mutta kyllä hänki pikku hiljaa alkaa sopeutumaan ajatukseen.. Meillä viisi lasta,kolme yhteistä ja molemmilla pojat aikaisemmista liitoista..Olen 31 ja tämä olisi meille"iltatähti" ku on sitten viimeinen vauva..nyyh..Mutta odotan niin että saan vielä viimeisen kerran kaikki kokea..:) Nyt menossa kp3/26-28 yk 2
Viime kuussa jätin pillerit pois.Kyllä sen huomaa eron ku on syöny noita pillereitä,heti tunsin ovulaatiokivut ja menkkaoireetki näköjään puski erinlailla esiin.. ja täytyy sanoa ettei sitä ole huomannut ku vasta nyt ku jätti nuo pillerit pois et peiton heiluttaminenki tuntui paljon paremmalta..;)
Mutta ei kait muuta tällä kertaa :) Tän pitää rientää töihin..Toivottavasti saan tänne muitakin ettei tarvi yksin olla..:) Mukavaa Lauantaita kaikille :)
Kommentit (326)
Taitaa tämä olla plussa http://aijaa.com/Q8eTcH <3 <3 <3
Tiputan itseni pois. Edelleen kuukauttisia odottaen mutta testit negaa... =(
Plussaa tullut sekä kotitestistä, että terveyskeskuksessa! Nyt menossa 7+3<3
Zenyh: En tiedä saatko "vastaustani", mutta ajattelin kuitenkin kokeilla. Goolgailin oireitani ja löysin tämän viestiketjun. Halusin vaan kysyä jatkuiko sinulla oireet kuinka kauan? Stressaa ihan älyttömästi vessassa ravaaminen ja pissahädän tunne, outo alavatsafiilis/jomotus/paineen tunne jne... Pillereiden lopetuksesta nyt n. 4-5kk ja raskaustestit ym testit kaikki olleet negatiivisiä.
Hei!
Olen uusi täällä, plussasin eilen joten huhtikuussa taitaa taapero tulla :).
Olen lukenut näitä palstoja jo pari vuotta, kirjoittanutkin jonnekkin aiemmin.
Jotenkin toivottu tätä mutta sittenkun plussaa näytti tunteet heitti laidasta laitaan, mies tottakai oli iloinen mutta itselle iski pelko ja jännitys. Mietin liikaa mitä muut ajattelevat jne. Aloitimme vasta todella yrittämisen, naimisiin menimme kuukausi sitten. Tänään tunnen onnellisuutta.. samalla todella jännittävä "retki" elämässä edessä.. Tsemppiä muille!