Tapaisitko miehet joka selvästi viestittelee monelle naiselle samaan aikaan?
Olemme viestitelleet netissä tutustumani miehen kanssa jo jonkin aikaa, mutta tuntuu että hän viestittelee useammalle samaan aikaan. Emme siis ole vielä tavanneet fyysisesti koska hän on työkomennuksella ulkomailla. Välillä tulee viestejä joista en ole edes varma ovatko ne minulle ja hän saattaa unohtaa joitakin yksinkertaisia juttuja joita olen kertonut. Tulee fiilis että linjalla on useampi nainen joille kirjoittaa. Tapaisitko miehen joka selvästi ei pysty keskittymään vain yhteen kerrallaan? Itselle tulee fiilis, että olen varasijalla. Kuitenkin hän itse viestittelee joka ikinen päivä, että ilmeisesti parempaa ei ole vielä löytynyt.
Kommentit (9)
Miksi ei saisi viestitellä usealle, jos ette kerran ole vielä edes tavanneet??
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi viestitellä usealle, jos ette kerran ole vielä edes tavanneet??
Tämä. Ihmisillä on eri käytäntöjä. Minulle esim. Tinder match on voinut todeta, että aloitti juuri keskustelun jonkun kanssa ja keskitty tähän, mikä on ihan fine. Itse kuitenkin rinnastan pelkän viestittelyn esim. baarissa jutteluu. Osoittaa jonkinasteista kiinnostusta, mutta ei ole lupaus vielä mistään.
Niin, että hänen pitäisi tuossa vaiheessa, kun olette vasta viestitelleet olla jotenkin sitoutunut sinuun? Valoja päälle nyt.
Teet niin kuin itsestä tuntuu.
Se että oikeasti tuntee jonkun ihmisen on sitten eri tilanne.
Eikö tuo nyt ole melkeenpä oletusarvo että ihmiset viestittelee usealle yhtäaikaa ainakin tinderin kaltaisissa palveluissa. Sitten kun on käynyt muutaman kerran treffeillä näkee että onko juttua järkeä jatkaa vai ei.
Noh, itse en tapaisi miestä, joka on työkomennuksella ulkomailla, koska en etsi etäsuhdetta enkä ole kinnostunut matkustamaan tapaamisiin minnekään kauas. Ja mielenkiintoni katoaisi, jos toinen ei selvästi keskity viestittelyyn kanssani, jos hänen viestiensä sisältö on vain jotain yleispätevää ("miten sun päivä/työpäivä on mennyt", "mitä suunnitelmia viikonlopuksi") tai jos henkilö selkeästi ei vaikuta kiinnostuneelta minusta. En silloin ala miettiä, viestitteleekö mahdollisesti muidenkin kanssa, vaan mietin lähinnä että "nääh, ei vaikuta kiinnostavalta mieheltä", joten lopettaisin viestittelyn ihan vain siksi, että tutustuminen ei tunnu syventyvän. Vaikka varmuudella tietäisin, että mies viestittelee vain minun kanssani, niin en olisi silti kiinnostunut, jos viestittely olisi jotain pintapuolista ja yleispätevää.
Vierailija kirjoitti:
Niin, että hänen pitäisi tuossa vaiheessa, kun olette vasta viestitelleet olla jotenkin sitoutunut sinuun? Valoja päälle nyt.
En ole ap enkä myöskään ajattele, ettei saisi viestitellä Tinderissä useamman kanssa, mutta kyllähän se kuitenkin niin on, että jos siinä vietitellessä joku vaikuttaa oikeasti kiinnostuneelta, niin kyllä hänen kirjoittamansa asiat muistaa. Ei se kaikki vietsittely deittisovelluksissa ole kirjoittelijalle samanarvoista, vaan siellä voi olla yksi todella potentiaalisen oloinen tai pari kiinnostavaa, ja sitten loput ovat sellaisia, joiden profiili ehkä oli jotenkin kiinnostava, mutta viestitellessä kiinnostus alkaa hiipua, ja heille sitten saatetaan murustella vähän aikaa jotain viestejä esim. Tinderin algoritmin takia tai sillä ajatuksella, että "ei nyt vaikuta kovin kiinnostavalta, mutta annan nyt vielä mahdollisuuden, että jos viestitellessä kävisikin ilmi, että hän on kiinnostava". Esimerkiksi jotain tällaista.
Ap:n kokemus on se, ettei mies edes muista ap:n kirjoittamia asioita, mikä viittaa siihen, että ap:n kanssa kirjoittelu on lähinnä just jotain murustelua tai pelkkää ajankulua, mutta ap ei ole niitä, joita mies pitää oikeasti kiinnostavina ja potentiaalisina. Kyse voi olla siitäkin, että mies roikottaa tällaisia naisia kirjoitteluseurana sillä ajatuksella, että vaikkei yhtään kiinnostakaan, niin seksi voisi kuitenkin kiinnostaa, ja mies olettaa saavansa jossain vaiheessa yhden illan jututn kun jaksaa nyt heitellä jotain viestejä yhteydenpidon säilyttämiseksi.
Jos sullekin on niitä kerta useampi, niin mikä jottei.