Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen ei ole Instagramissa?

Vierailija
31.07.2020 |

Jos et itse ole, millainen tyyppi mielestäsi olet?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kai kysyä, että millainen ihminen ei ole instassa. Eikä puhua vain naisista.

Vierailija
82/86 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lista on pitkä ja jätetään tämä tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka

a. on hyvin kiireinen

b. ei tarvitse muiden huomiota, sillä hänellä on hyvä itsetunto

c. arvostaa yksityisyyttään eikä halua antaa Instagramille mikrofonin äänitysoikeutta (Mobiiliturvani luokittelee sovelluksen tämän vuoksi vaaralliseksi)

d. tapaa ihmisiä oikeita elämässä, ja etenkin jos hänen tuttavapiirinsä ei ole Instagramissa, voi olla turhaa liittyä yksin

e. on huolissaan kuvien tekijänoikeuksista, sillä Instagram saa tietyt oikeudet käyttäjiensä kuviin, minkä lisäksi muut käyttäjät voivat ottaa näytönkaappauksia julkaistuista kuvista.

Vierailija
84/86 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla?

Vierailija
85/86 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojelen itseäni ja yksityisyyttäni. Minä, millainen olen ja mikä minua kiinnostaa, minkä näköinen olen, millainen perhe minulla on, missä liikun ovat asioita, jotka eivät kuulu kenelle tahansa. Uteliaat ihmiset seuraavat somessa ventovieraiden asioita, minäkin joskus. En halua olla uteliaiden uhri.

Selaan kyllä instagramia joskus, lähinnä tiettyihin teemoihin liittyen. Rajaamalla tiettyihin hastageihin saa instagramistakin paljon irti.

Sovelluksessa ei ole sinänsä vikaa. Se vain paljastaa suurimman osan ihmisistä ohuet ja toisiaan toistavat kiinnostuksen kohteet.

Vierailija
86/86 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali parikymppinen nainen olen. Yksityisyydestäni oon erittäin tarkka, en ole koskaan ollut Facebookissa tai missään muussa kuvapalvelussa koska ei vaan kiinnosta. Käyn töissä ja opiskelen, multa löytyy myös mies ja ystäviä, eli en ole syrjäytynyt erakko jollaiseksi mut aina kuvitellaan kun käy ilmi etten ole somessa😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan