Millainen nainen ei ole Instagramissa?
Jos et itse ole, millainen tyyppi mielestäsi olet?
Kommentit (86)
Vanha, läski, ruma tai epäsosiaalinen.
En ymmärrä tätä nykyistä somekulttuuria, otetaan kuvia tisseistä ja perseestä ja jäädään odottamaan kehuja (näin kärjistettynä). Ei se minulle mitään voimaantumista olisi. Sitten, jos joku ei kehu vaan kritisoi niin otetaan esiin kateuskortti. Itsetuntoni ei ole niin heikko, että se oli vieraiden tai tuttujenkaan kehujen varassa. En myöskään halua esitellä kotiani, ruokiani tai perhettäni somessa. Arvostan yksityisyyttä. En ymmärrä miten ihmisillä riittää aikaa someen. Itse haluan käyttää vapaa-ajan "aitoihin asioihin ja ihmisiin". En kuulu mihinkään sosiaaliseen mediaan, enkä siten voi kommentoida tai seurata muidenkaan sometilejä suuremmin. Olen varmaan syntynyt väärälle vuosikymmenelle. Kiitos ja anteeksi.
N40
Ei mua juurikaan kiinnosta muiden tekemiset niin en oleta että ketään kiinnostaisi omanikaan.
Ihmettelen kyllä tarvetta ottaa omasta naamasta vähän väliä kuvia ja laittaa niitä muiden katseltavaksi.
Ihan normaali työssä käyvä nainen. En ole facebookissakaan ollut ikinä. En arvosta yhtään näitä itsestään kuvia ottavia juntteja.
Minulla ei ole ikinä ollut face eikä instatiliä, enkä ymmärrä, miksi pitäisi olla. Minua ei kiinnosta kenenkään somehehkutukset, eikä kiinnosta somee tunkea omaa nassuaan jatkuvasti.
LI tilin avasin ja se oli hetken sovelluksena puhelimessani. Huomasin, että roikuin siellä ihan liikaa (5-10min/pva) ja ärsyynnyin suuresti niistä ylityperistä "minä, minä, minä, huomatkaa kun minä olen paras" postauksista, muutahan siellä ei olekaan. Profiili mulla on olemassa, mutta en käy siellä enää lainkaan, pitäisi se profiilikin poistaa, niin vastenmielinen paikka.
Oon 30 vee ja kyllästyin siihen miten paljon insta vei päivittäin aikaa monta vuotta. poistin ja paljon tyytyväisempi nyt :) eli ihmisen joka huomas että kännykän ulkopuolinen elämä om kiinnostavampaa
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ikinä ollut face eikä instatiliä, enkä ymmärrä, miksi pitäisi olla. Minua ei kiinnosta kenenkään somehehkutukset, eikä kiinnosta somee tunkea omaa nassuaan jatkuvasti.
LI tilin avasin ja se oli hetken sovelluksena puhelimessani. Huomasin, että roikuin siellä ihan liikaa (5-10min/pva) ja ärsyynnyin suuresti niistä ylityperistä "minä, minä, minä, huomatkaa kun minä olen paras" postauksista, muutahan siellä ei olekaan. Profiili mulla on olemassa, mutta en käy siellä enää lainkaan, pitäisi se profiilikin poistaa, niin vastenmielinen paikka.
Mikä on LI?
Kiireinen neljän lapsen äiti, jolla on lisäksi maanviljelystä ja liuta eläimiä. Ei ole aikaa. Joskus täällä palstalla piipahdan, mutta siinäpä se sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma, tissitön, yksinäinen, nolife. Mitä tekisin instassa kun ei kukaan mua edes seuraisi? mitä postaisin kun olen aina vaan töissä tai kotona katon netflixiä. olen myös ruma.
Tämä oli varmaan jonkun instassa olijan trollaus..? Kuvitelma siitä, että nolife-tyypit ei ole siellä. Kun minusta näyttää, että some-beibeillä ei ole sitä elämää ilman muiden peilausta. Läsnäolon taito taitaa puuttua.
Useimmille somebeibeille se somessa olo on työtä. Kaikki matkailut ja asut ym. liittyy aina johonkin kaupalliseen yhteistyöhön.
Ei mulla ole tarvetta esitellä itseäni tai jakaa elämääni. Facessa olen koska seuraan siellä eri yhteisöjä mutta en sinnekään päivitä juuri mitään.
Instassa ovat kaikki narsistiset tyrkyt.
En ole kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Instagram kuulostaa pentagramilta. Sosiaalisen median tarkoitus kerätä tietoa ihmisistä ja profiloida jokainen joka siellä on. Netin alkuaikoina varoitettiin laittamasta mitään henkilökohtaisia tietoja sinne, kuka tahansa ne voi sieltä hakkeroida.
Niin voi ja nykyisin kaikki informaatio on entistä kovempaa valuuttaa. Kaikki se mitä nettisivustot ja sovellukset ihmisistä kerää. Ja nimenomaan kaikkien, tuikitavallistenkin ihmisten.
Nelikymppinen, yksityinen introvertti. Mut saa kiinni soittamalla, sähköpostilla, tekstiviestillä tai whatsapilla, ne saavat riittää. En myöskään katsele muiden elämiä somesta. Parikymppinen tytär niitä harrastelee.
Vierailija kirjoitti:
Ruma, tissitön, yksinäinen, nolife. Mitä tekisin instassa kun ei kukaan mua edes seuraisi? mitä postaisin kun olen aina vaan töissä tai kotona katon netflixiä. olen myös ruma.
Tämä oli varmasti jonkun rumia ja pienirintaisia naisia inhoavan naisen tai miehen provo, mutta kuvaili ulkomuotoani ja elämääni tarkasti. En vain katso edes Netflixiä juurikaan koskaan.
Instagramin käyttö tuntuu typerältä, sillä olen liian ruma selfieihin, enkä jaksa muutenkaan raportoida elämääni sinne. On muutakin tekemistä (ja jopa kiirettä) arjessani, enkä usko, että ketään kiinnostaa tylsä elämäni.
Kerääntyykö vauvalle kaikki antisome ihmiset? Yllättävästi melkein kaikilla tutuillani on yksi tai useampi sometili. Yleisempää siis että tili on kuin että olisi täysin ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Kerääntyykö vauvalle kaikki antisome ihmiset? Yllättävästi melkein kaikilla tutuillani on yksi tai useampi sometili. Yleisempää siis että tili on kuin että olisi täysin ulkopuolella.
Luitko otsikon oikein että tässä ketjussa kyseltiin millainen nainen ei ole instagramissa niin eikös loogisesti siihen vastaa ne jotka eivät siellä ole eivätkä ne jotka ovat?
Facebook on CIAn luoma tiedonkeruuväline. Miksei myös muut?