Millainen nainen ei ole Instagramissa?
Jos et itse ole, millainen tyyppi mielestäsi olet?
Kommentit (86)
En ole instassa enkä käytä facea, mutta en toisaalta myöskään kuvittele sen tekevän minusta jotenkin parempaa ihmistä kuten porukka tässä ketjussa näyttää tekevän.
Olin vähän aikaa instagramissa muutamia vuosia sitten, se ei tuonut mitään lisää verrattuna facebookiin, joka on minusta monipuolisempi juttuineen ja artikkeleineen. En jaksaisi jatkuvasti kuvata elämääni ja tykkäillä muiden kuvista. Ja ne hästägit ärsyttävät. Facebookistakaan en erityisemmin tykkää, mutta kai se on yhdessä somessa oltava, ja olen sinne verkostot kuitenkin luonut.
Mulla ei ole julkista some-elämää satunnaista kokoon kuivunutta blogin tynkää lukuunottamatta. Kahdella hyvällä naisystävällänikään ei ole instaa, toisella on työn puolesta Face.
Olen 36-vuotias, on mies, koira ja neljä lasta, lihava (on sekin kuitenkin ihan normaalia nykyään valitettavasti), ja kenties keskimääräistä sotkuisempi asunto. Hmm, ehken ihan "normaali" ole, vaikea sitä on itse päätellä. :D
Käytän kyllä puhelinta aika paljon, kirjoittelen joskus tänne ja olen osa yhtä keskusteluryhmää. En vain koe tarvetta jakaa kuvia tai ole niin kiinnostunut muiden elämästä.
Varmaan aika moni ihan tavallinen nainen ei ole Instagramissa.
Itse kyllä olen, mutta laitan sinne ottamiani kuvia. En siis kuvia itsestäni.
Instagram on minulle sovellus, jossa voi ihailla toisten ottamia kauniita kuvia. Seuraan myös muutamaa itseäni kiinnostavaa musiikkiin liittyvää tiliä.
Ihan tavallinen ihminen. En vain koe, että tekemiseni kuuluvat kenellekään. En ole facessakaan.
Kirjoitin aiemmin pitkän sepustuksen, mutta kommenttia ei julkaistu..
No joka tapauksessa olen alle 30 v, enkä ole instassa enkä myöskään facessa. Insta on jotenki vastenmielinen minäminä paikka. Ja ne kampanjat, on pyllykampanjaa, kehopositiivisuuskampanjaa ja mitä niitä nyt on. Ja ihan aikuiset naisetkin lähtee niihin mukaan. Hehee, mutta oikeesti vähän naurettavaa, kun alkaa miettimään syvällisemmin.
Minusta on jotenki surkuhupaisaa ja en ymmärrä, miksi nuoret naiset laittaa perseen kuvia koko maailman nähtäville, ja äijät niitä kommentoi? Ei ikinä tulis mieleenkään laittaa itsestä semmosia kuvia, ja joo oon ihan urheilullinen, turha vetää l äs ki kommenttia. Jotenki tuntuu, että ku tuo tämmöstä ihmettelyä esille, niin leimataan rumaksi, vaikka on vaan ihan tervepäinen eikä tarvetta moiselle.
Oon tosiaan joskus olla instassa hetken, mut ei ollu mun juttu. Ei oo halua esitellä omaa elämää sinne eikä aikaakaan.
Oon aito ja aitoutta arvostava ihminen ja huvittaa se kiiltokuva elämän esittäminen siellä. Siis laittaako ne itsensä ja kotinsa aina tip top huolitelluksi ihan vaan somekuvien takia? 🤣 ja millaista elämää todellisuudessa elää..
En matkusta tms. Joten ei ole kuvia mitä laittaa. Itsestäni en laita kuvia.
Eli köyhä kotona nysvääjä.
No siis oon tämmönen tosi syvällinen ja älykäs, kaunis ja muutenkin paras. Kaikki instan käyttäjät on pinnallisia, minä en ja mulla on tosi hyvä itsetunto ettei tarvitse itteään esitellä! Oon tosi au naturel ja halveksin somen käyttäjiä. Mun aikani kuluu paljon älyllisemmissä puuhissa, kuten esim täällä Vauvapalstalla. Eikä mulla oo tarvetta kalastella muiden kehuja koska osaan kehua itse itteäni tosi hyvin! Muiden elämä ei mua kiinnosta tippaakaan. Parhaimmat julkkisjuorut luen Seiskan sivuilta ja tältä palstalta. Hajotkaa siihen!
Vierailija kirjoitti:
No siis oon tämmönen tosi syvällinen ja älykäs, kaunis ja muutenkin paras. Kaikki instan käyttäjät on pinnallisia, minä en ja mulla on tosi hyvä itsetunto ettei tarvitse itteään esitellä! Oon tosi au naturel ja halveksin somen käyttäjiä. Mun aikani kuluu paljon älyllisemmissä puuhissa, kuten esim täällä Vauvapalstalla. Eikä mulla oo tarvetta kalastella muiden kehuja koska osaan kehua itse itteäni tosi hyvin! Muiden elämä ei mua kiinnosta tippaakaan. Parhaimmat julkkisjuorut luen Seiskan sivuilta ja tältä palstalta. Hajotkaa siihen!
”Eikä mulla oo tarvetta kalastella muiden kehuja koska osaan kehua itse itteäni.”
Olipa lapsellinen kommentti, tuo varsinkin, ja myös kokonaisuudessaan. Kertoo tosi paljon kirjoittajasta. Niin kun jotkut ei tosiaan tarvii niitä kehuja. Ja kyllä, koen olevani älykäs ja syvällinen persoona enkä käytä somea.
Minä. On muutakin elämää. Tulin nytkin vain syömään, olen ollut marjastamassa ja vilkasin mitä tänne kuuluu ja kohta lähden takasin mustikkaan.
Sellainen jonka elämä ei rakennu muiden mielipiteistä. Itsenäinen ja fiksu. Huomiontarve tyydytetty onnistuneesti jo lapsuudessa.
En halua olla esillä. Olen jollain tavalla herkkä. En tiedä, mutta minusta ei välttämättä ole tervettä laittaa itsestään tosi paljon kuvia esille, varsinkaan mitään takamuksen kuvia. No jotain maisemakuvia ehkä, mutta haluan mieluummin yrittää elää ne maisemahetket kuin miettiä miten saan niistä täydellisen kuvan nettiin.
Mua ei kiinnosta muiden asiat, ja omat asiani ei muille kuulu.
Minä. Muilla ei ole minulle mitään annettavaa, eikä minulla ole kenellekään mitään sanottavaa. Ihmiset eivät ole niin mielenkiintoisia kuin he ehkä kuvittelevat olevansa (tämä koskee myös minua itseäni).
Sellainen nainen kenellä ei ole hyvää kroppaa eikä vilkasta sosiaalista elämää.
Normaali nainen jolla on oma elämä.
Olen facebookissa, mutta en instagrammissa. FB:kin käytän todella vähän.
Olen 32 vuotias perheen äiti. Käyn osa-aikatöissä. Ulkonäöltäni normaali, ihan kivakin kun laittaudun. Näen kuitenkin arvomaailmassani arjen ja sen, miltä se meille näyttäytyy arvokkaampana, kuin hienot kuvat jossain sosiaalisessa mediassa.
Tämmönen viiskymppinen, jonka elämässä ei tapahdu mitään, mikä kiinnostaisi toisia. Jos olisin instassa, laittaisin sinne kauniita maisemakuvia, mut kun niitä on netissä jo ihan riittävästi. Itsestäni en mistään hinnasta ottaisi kuvia saati laittaisi niitä mihinkään julki!
Miksi olisin? Tekemistä piisaa muutenkin.
Voi olla etten edes tiedä, mitä kaikkea Instagramissa on. Minun käsittääkseni sinne lähetetään kuvia, ja ennen muuta kuvia itsestä. Minulla ei ole tarvetta katsella muiden ihmisten kuvia, eikä lähetellä omakuvia muiden pällisteltäväksi.
Olen työssä käyvä ihminen. Ihan normaali. Miksi pitäisi olla jossain somessa??????? Kun kaikki on kunnossa omassa elämässä, niin ei tarvitse esitellä mitään. Sitähän se on.