Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiperheessä Bouvier - onko minkälaisia kokemuksia?

Vierailija
04.07.2013 |

Minkälaisia kokemuksia teillä on Bouviereista lapsiperheessä. Olen harrastellut noutajien kanssa eri lajeja ja nyt on alkanut kiinnostamaaan rodun vaihto. Haluaisin lapsiperheelle sopivan koiran, jonka kanssa voi harrastaa leppoisasti muutamia eri lajeja ja ulkoilla päivittäin. Lapset ovat 4 ja 2 vuotiaat. Koiran tulee myös pystyä olemaan ulkotarhassa päivittäin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan hanki koiraa!!!!  Koiraa ei saa otta alasten kidutettavaksi eikä myöskään ulkotarhaan päiväksi. Älä hanki!

Meillä on 2 suomenpystykorvaa jotka viihtyvät nimenomaan ulkona, sisällä läkähtyvät ku turkki niin paksu. Koirilla on sähkölämmitteinen itsetehty "koiratalo" mihin pääsevät jos haluavat olla lämpimässä. Siltikin viihtyvät paukkupakkasellakin lumihangessa kiepillä. Rodunomaista.

Saavat runsaasti liikuntaa koska mies harrastaa juoksua metsästyksen lisäksi ja ottaa yleensä koirat mukaan.

Vierailija
22/24 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun perheellä on ollut bouvier ja olen siis perheen lapsi. Bouvier ei kyllä ole mikään pureva koira se kyllä juoksee perässä jos esim. Pihassa juoksuttaasitä, mutta ei se kyllä kertaakaan purrut. Ja mikään koira ei ole purematta tai ei osaa käyttäytyä jos niitä ei osaa kouluttaa. Bouvier oli todella hyvä koira.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella koirarakas ihminen. Nuorena kävin talleilla, jossa omistajalla oli bouvier. Musta se oli ruma ja pelottava. Jos yhtään kania oli pihapiirissä silloin ( vapaana tai ulkohäkissä), tappoi ne salamannopeasti. Ei tehnyt mieli koskaan mennä silittelemään tuota koiraa. Siinä minun kokemukseni kyseisestä rodusta, olisin ehkä varovainen pienten lasten kanssa. Vaikuttaa kovaviettiseltä rodulta.

Vierailija
24/24 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun perheellä on ollut bouvier ja olen siis perheen lapsi. Bouvier ei kyllä ole mikään pureva koira se kyllä juoksee perässä jos esim. Pihassa juoksuttaasitä, mutta ei se kyllä kertaakaan purrut. Ja mikään koira ei ole purematta tai ei osaa käyttäytyä jos niitä ei osaa kouluttaa. Bouvier oli todella hyvä koira.

Ottaen huomioon, että aloitus on tehty vuonna 2013, niin eiköhän ap ole jo ratkaisunsa tehnyt suuntaan tai toiseen. Kiva kuitenkin, että tämän ikivanhan ketjun nostit kokemuksesi kertoaksesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä