Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyisikö kaltaiselleni naiselle vielä miestä?

Vierailija
30.07.2020 |

Olen hiljattain eronnut 42-vuotias nainen.
Treffailu ja uusi ihmissuhde hiukan pelottaa ja jännittää, mutta kaipaisin kovasti läheisyyttä ja yhdessäoloa.
Mietin vaan, että millaiset realistiset mahdollisuudet minulla vielä mahtaisi olla löytää mukava mies.

- minulla on kaksi lasta, joista toinen jo täysikäinen, toinen teini
- olen vaalea, ihan nätiksikin on kehuttu (minua on verrattu Therese Johaugiin ulkoiselta olemukseltani, vaikka en toki kuvittele olevani yhtä kaunis ja timmi kuin hän!). PItuus 163cm ja paino 53kg.
- harrastan juoksua (jos ehdin, juoksen 5-6 päivänä viikossa yleensä aamuisin, noin 10km tai enemmän joka kerta, ihan omaksi ilokseni, välillä osallistun myös juoksutapahtumiin, mutten ole erityisemmän kilpailuhenkinen), lukemista, nautin luonnossa liikkumisesta ja ihan kotoilusta (ruoanlaitto, tv:n katselu jne.). Haavena olisi aloittaa myös pyöräilyharrastus.
- olen normaalissa toimistotyössä
- minulla on koira, jonka kanssa lenkkeilen, mutten muuten harrasta mitään eritystä sen kanssa eikä elämäni ns. "pyöri sen ympärillä"
- olen kasvissyöjä
- olen aamuvirkku ja illan torkku, ja tarvitsen hyvät yöunet

Etsin samanhenkistä miestä, joka pitäisi liikunnasta, luonnosta ja eläimistä.

Kommentteja? Onko minussa jotain joka olisi todella turn-off miehille?

Kiitos :o)

Kommentit (182)

Vierailija
141/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räjäytin näköjään pakin todetessani, että haluan tapailla vain mielestäni mieheltä näyttäviä ja miehen kokoisia miehiä siitä huolimatta, että ikäni alkaa nelosella. Mikä tässä nyt on ongelma kun kerroin, että olen jo luovuttanut enkä enää usko löytäväni miesystävää, josta voisin myös seksuaalisesti viehättyä?

Tajuan mainiosti sen, että ne harvat pitkät, komeat ja menestyneet miehet ovat kutakuinkin vuosi vuodelta kuumempaa kamaa. Ei se silti saa minua haluamaan niitä linnunluisia ja vielä 50-vuotiainakin "poikamaisia" miehiä. Olen mieluummin ilman. Miksi tämän asian toteamisesta pitää nälviä ilkeästi?

Sinusta ei ole provosoivaa sanoa että vain keskivertoa pidemmät ja komeammat miehet näyttävät miehiltä? Päälle tietysti maininta linnunluisista miehistä?

Jos minä sanoisin että yli x ikäiset, painoiset tai pituiset naiset eivät näytä edes naisilta, vaan tähän (joku ruma ja pilkkaava kuvaus liittyen ulkomuotoon tai ikään), mikähän olisi reaktio?

Sinua tuskin edes auttaisi vaikka olisit 20v ja ulkonäöltäsi missin luokkaa, koska luonteessasi ei ole mitään positiivista saati naisellista. Jos miehekkyyteen liitetään rohkeus, loogisuus ja suojelunhalu - naisellisuuteen liitetään empatia, herkkyys ja esteettisyys.

Jos et olisi maininnut olevasi nainen, kuvittelisin tekstiesi perusteella että olet miespuolinen Asperger.

Oletpas sinä herkkänahkainen. Hän kertoi vain oman miesmakunsa. Miksi sinä kiskot siitä herneet nenään?

Muistetaan tämä seuaavalla kerralla kun palstamiehet kertovat omasta miesmaustaan.

Ei sitten ilmianneta ketjuja kun joku kirjoitti naisista yhtä ikövään sävyyn (linnunluiset ja lyhyet miehet jotka eivät näytä miehiltä).

Voit kaivaa niitä ketjuja täältä niin paljon kuin haluat. Ja ketjun poistot vältät, kun käytät vähemmän törkeää kieltä. Naisia nimittäin kommentoidaan paljon, paljon pahemmilla sanoilla kuin "linnunluinen".

Lainaan aikaisempaa kirjoittajaa.

"Linnunluinen" on miehelle vastaava loukkaus kuin "elefantti" naiselle.

Onko tuo ok teille naisille?

Ja tuossa siis "linnunluinen" ja "ei miehen kokoinen" oli mies joka ei ole keskivertoa pidempi ja raamikkaampi.

Riippuu siitä miten herkkä ihminen on loukkaantumaan. Ja miten arkaan paikkaan osuu.

En ole tuo kirjoittaja jolle vastasit, mutta koska minä aloitin tuon naiskirjoittajan kanssa pituusväittelyn, vastaan tähän.

Itselleni henk koht tasolla se on ihan sama mitä hädin tuskin keskivertoa pidempi nainen ajattelee keskivertoa lyhyemmistä miehistä. Kuten sanoin, olen 172cm ja naisystävä on 179cm. Naisystäväni on pitkä ja näyttävä, 171cm naista en erottaisi keskipituisesta (166cm) ollenkaan.

Tiedän kuitenkin että monelle miehelle tuo on arka paikka, ja hankalampi kuin paino koska pituutta ei voi muuttaa. Ja on vähän kyseenalaista puhua makuasioista koska aika harva nainen suosii lyhyitä miehiä.

Siksi en ilahdu lukiessani moista, enkä myöskään siksi että monet teistä joiden mielestä tuo on ok, ovat paukuttamassa "ilmianna tämä viesti"-nappia 0,1 sekuntia sen jälkeen kun joku on arvostellut esim. ylipainoisia naisia.

Vierailija
142/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen iskenyt silmäni samalla työpaikalla olevaan about samanikäiseen naiseen, jotenkin pituus ja speksitkin täsmäävät. Et satu olemaan koulutukseltasi rakennusinsinööri? Itse vain olen about 7 vuotta nuorempi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"itse sytyn vain pitkistä ja raamikkaista miehistä"

"itse en syty alle keskipituisista miehistä jotka eivät näytä miehiltä tai linnunluisista miehistä jotka näyttävät viisikymppisinäkin pikkupojilta"

Mitä eroa näillä on?

"itse sytyn vain hoikista ja nuorista naisista"

"itse en syty yli 21,5 BMI naisista jotka näyttävät elefanteilta tai vanhoista ryppykasoista jotka eivät näytä enää edes naisilta"

Mitä eroa näillä on?

Vierailija
144/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

45m

Ei mitään tietoa miten enä äpariudutaan.

Viimeksi vapailla markkinoilla 26 vuotta sitten.

Tarjoan omasta mielestäni kohtuudella, mutta haluaisin saada myös vastiketta tarjoamalleni.

Ihanne naiseni:

Hoikka 

Seksistä pitävä

Ei vihreä, ei sitten lainkaan.

Taloudellisesti menestynyt.

Tarjoan

Akateeminen yrittäjä. Ei työntekijöitä.

180cm/85kg. Kamppailu urheilija

Kansainvälinen, Olen asunut 6 maassa ja työn takia muutan usein. Tosin etätöitäkin teen.

Seksi on lempi puuhaani mielenkiintoisten keskustelujen lisäksi.

Koska en usko taruolentoihin en edes juuri etsi ja välillä olen tosi yksinäinen.

Vierailija
145/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räjäytin näköjään pakin todetessani, että haluan tapailla vain mielestäni mieheltä näyttäviä ja miehen kokoisia miehiä siitä huolimatta, että ikäni alkaa nelosella. Mikä tässä nyt on ongelma kun kerroin, että olen jo luovuttanut enkä enää usko löytäväni miesystävää, josta voisin myös seksuaalisesti viehättyä?

Tajuan mainiosti sen, että ne harvat pitkät, komeat ja menestyneet miehet ovat kutakuinkin vuosi vuodelta kuumempaa kamaa. Ei se silti saa minua haluamaan niitä linnunluisia ja vielä 50-vuotiainakin "poikamaisia" miehiä. Olen mieluummin ilman. Miksi tämän asian toteamisesta pitää nälviä ilkeästi?

Sinusta ei ole provosoivaa sanoa että vain keskivertoa pidemmät ja komeammat miehet näyttävät miehiltä? Päälle tietysti maininta linnunluisista miehistä?

Jos minä sanoisin että yli x ikäiset, painoiset tai pituiset naiset eivät näytä edes naisilta, vaan tähän (joku ruma ja pilkkaava kuvaus liittyen ulkomuotoon tai ikään), mikähän olisi reaktio?

Sinua tuskin edes auttaisi vaikka olisit 20v ja ulkonäöltäsi missin luokkaa, koska luonteessasi ei ole mitään positiivista saati naisellista. Jos miehekkyyteen liitetään rohkeus, loogisuus ja suojelunhalu - naisellisuuteen liitetään empatia, herkkyys ja esteettisyys.

Jos et olisi maininnut olevasi nainen, kuvittelisin tekstiesi perusteella että olet miespuolinen Asperger.

Oletpas sinä herkkänahkainen. Hän kertoi vain oman miesmakunsa. Miksi sinä kiskot siitä herneet nenään?

Muistetaan tämä seuaavalla kerralla kun palstamiehet kertovat omasta miesmaustaan.

Ei sitten ilmianneta ketjuja kun joku kirjoitti naisista yhtä ikövään sävyyn (linnunluiset ja lyhyet miehet jotka eivät näytä miehiltä).

Voit kaivaa niitä ketjuja täältä niin paljon kuin haluat. Ja ketjun poistot vältät, kun käytät vähemmän törkeää kieltä. Naisia nimittäin kommentoidaan paljon, paljon pahemmilla sanoilla kuin "linnunluinen".

Lainaan aikaisempaa kirjoittajaa.

"Linnunluinen" on miehelle vastaava loukkaus kuin "elefantti" naiselle.

Onko tuo ok teille naisille?

Ja tuossa siis "linnunluinen" ja "ei miehen kokoinen" oli mies joka ei ole keskivertoa pidempi ja raamikkaampi.

Riippuu siitä miten herkkä ihminen on loukkaantumaan. Ja miten arkaan paikkaan osuu.

En ole tuo kirjoittaja jolle vastasit, mutta koska minä aloitin tuon naiskirjoittajan kanssa pituusväittelyn, vastaan tähän.

Itselleni henk koht tasolla se on ihan sama mitä hädin tuskin keskivertoa pidempi nainen ajattelee keskivertoa lyhyemmistä miehistä. Kuten sanoin, olen 172cm ja naisystävä on 179cm. Naisystäväni on pitkä ja näyttävä, 171cm naista en erottaisi keskipituisesta (166cm) ollenkaan.

Tiedän kuitenkin että monelle miehelle tuo on arka paikka, ja hankalampi kuin paino koska pituutta ei voi muuttaa. Ja on vähän kyseenalaista puhua makuasioista koska aika harva nainen suosii lyhyitä miehiä.

Siksi en ilahdu lukiessani moista, enkä myöskään siksi että monet teistä joiden mielestä tuo on ok, ovat paukuttamassa "ilmianna tämä viesti"-nappia 0,1 sekuntia sen jälkeen kun joku on arvostellut esim. ylipainoisia naisia.

Todella ikävää että et ilahdu.

Sinähän et tosin tiedä yhtään, kuka, milloin ja mistä syystä niitä viestejä ilmiantaa. Ja sen ymmärtävät kaikki palstailijat. Tämä ei kuitenkaan estä sinua valehtelemasta. Vähän erikoista.

Vierailija
146/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat aika täydelliseltä. Vastaavantasoisia miehiä ei olekaan noin vain vapaana.

Kiitos :o) En itse mieti ns. tasoja, kunhan muuten on hyvä olla yhdessä.

Ap

Tämän keskustelun sävy on muuttunut tästä merkittävästi. En viitsi selata onko ap se raamikkaan miehen vaatija ja muiden lyttääjä vai joku muu. Ei ainakaan sellainen joka ei miettisi tasoja.

Ap ei ole tuo sama henkilö, jolla oli vaatimuslista miehelle.

Vierailija
147/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhat kriteerit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisenakin ihmettelen tuollaisia kriteereitä. Itse olen kaunis, keskipituinen (168 cm), jo pitkään naimisissa ollut nainen. Mutta sinkkuna minulle oli aina miehiä tarjolla liikaakin (olisi vieläkin). Koskaan minulla ei ollut mitään rajoittuneita kriteereitä. Olin kimpassa esimerkiksi erittäin älykkään, mutta ei korkeakoulutetun yrittäjämiehen kanssa (peittoaisi älyltään ja luovuudestaan kaikki tuntemani korkeakoulutetut miehet varmasti). Sitten olen ollut myös korkeakoulutettujen kanssa. Pituutta miehillä on ollut väliltä noin 165 cm - 197 cm. Kaikki ovat olleet mielestäni kuumia ja olen tuntenut heihin fyysistä vetoa. Ikähaarukka -4-+ 19 vuotta omaan ikääni. Näiden kanssa sitten joku ei natsannut, mutta syy ei ollut missään pakkokriteereissä. Iän suhteen on myös toiminut sama väljä linja. Mahtavan miehen sitten löysin. Mutta varmasti olisi muitakin hyviä.

Minä taas naisena ihmettelen sinua. Tuntuu tuon listan perusteella että mikä vain kelpaa. Niin me olemme erilaisia. Joku tuntee selvästi oman miesmakunsa, jollain sitä taas ei tunnu olevan lainkaan.

Ehkä hänen todellinen syynsä kommentilleen oli se, että hän on mielestään kaunis ja kaikki miehet haluaa häntä edelleen. Naimisissa olevan naisen illuusio, jottei arki kävisi liian rankaksi.

Vierailija
148/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat aika täydelliseltä. Vastaavantasoisia miehiä ei olekaan noin vain vapaana.

Kiitos :o) En itse mieti ns. tasoja, kunhan muuten on hyvä olla yhdessä.

Ap

Tämän keskustelun sävy on muuttunut tästä merkittävästi. En viitsi selata onko ap se raamikkaan miehen vaatija ja muiden lyttääjä vai joku muu. Ei ainakaan sellainen joka ei miettisi tasoja.

Ap ei ole tuo sama henkilö, jolla oli vaatimuslista miehelle.

ap vaikuttaa erittäin mukavalta ja löytää varmasti kivan miehen, kunhan välttää Tinderin jossa kysyntää olisi valtavasti ja 99% kysyjistä vin seksin perässä.

Tuo autistinen listaajanainen ei tule miestä löytämään, ja hyvästä syystä.

Vierailija
149/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös joskus kadehdin, no en todellisuudessa, niitä naisia joille kaikki kelpaa. Tuntuu, että heillä on helppoa löytää mies.

Minulla on myös tietty miesmaku. Voin olla kaveri monenlaisellekin miehelle. Mutta fyysiseen vetovoimaan vaaditaan, että mies miellyttää minua ulkoisesti. Ei tarvitse olla mikään komistus vaan joitain tiettyjä piirteitä jotka minuun vetoavat.

Lisäksi tarvitaan esimerkiksi minuun vetoavaa ääntä, puhetapaa, ajatusmaailmaa ym.

Vierailija
150/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse myös joskus kadehdin, no en todellisuudessa, niitä naisia joille kaikki kelpaa. Tuntuu, että heillä on helppoa löytää mies.

Minulla on myös tietty miesmaku. Voin olla kaveri monenlaisellekin miehelle. Mutta fyysiseen vetovoimaan vaaditaan, että mies miellyttää minua ulkoisesti. Ei tarvitse olla mikään komistus vaan joitain tiettyjä piirteitä jotka minuun vetoavat.

Lisäksi tarvitaan esimerkiksi minuun vetoavaa ääntä, puhetapaa, ajatusmaailmaa ym.

Kertoo paljon teistä naisista jos teidän mielestänne kun ei ole pituusvaatimusta ym, "kaikki kelpaa".

Missäänhän tuo nainen ei sanonut ettei olisi mitään vaatimuksia, ne eivät vain liittyneet spekseihin kuten pituus tai koulutustaso.

Vierailija
151/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo paljon teistä naisista jos teidän mielestänne kun ei ole pituusvaatimusta ym, "kaikki kelpaa".

Missäänhän tuo nainen ei sanonut ettei olisi mitään vaatimuksia, ne eivät vain liittyneet spekseihin kuten pituus tai koulutustaso.

Puhumattakaan siitä että naisten mielestä "sisko" ei vaadi riittävästi kun ei omaa pituusvaatimusta.

Naiset siis eivät vain pidä itse kiinni markkina-arvoteoriasta, vaan ihmettelevät miksei sisko vaadi pituutta mieheltä jos kerran on kaunis.

Vierailija
152/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valikoit tarkkaan mitä haluat näistä teksteistä. Itselläni otti silmään, että kyseiselle naiselle olisi kelvannut 19 vuotta vanhempi mies. Siis 19!!! Ei voi käsittää. Itse pitäisin jo 10 vuotta vanhempaa miestä niin ikäloppuna, että suhdetta ei voisi edes harkita.

Vierailija
153/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun täytynee katsella laajasta ikähaarukasta +/- 10v vähintään. Osa eläkeikäisistä kovassa kunnossa ja retkeilevät ym., ja samalla taas oman ikäisistäsi moni kaljamahaa kasvattelee kotisohvalla.

Outoa, jos ei löydy miestä!

Ikähaarukasta puheenollen:D

https://www.hs.fi/fingerpori/car-2000006577428.html

Vierailija
154/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhat kriteerit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisenakin ihmettelen tuollaisia kriteereitä. Itse olen kaunis, keskipituinen (168 cm), jo pitkään naimisissa ollut nainen. Mutta sinkkuna minulle oli aina miehiä tarjolla liikaakin (olisi vieläkin). Koskaan minulla ei ollut mitään rajoittuneita kriteereitä. Olin kimpassa esimerkiksi erittäin älykkään, mutta ei korkeakoulutetun yrittäjämiehen kanssa (peittoaisi älyltään ja luovuudestaan kaikki tuntemani korkeakoulutetut miehet varmasti). Sitten olen ollut myös korkeakoulutettujen kanssa. Pituutta miehillä on ollut väliltä noin 165 cm - 197 cm. Kaikki ovat olleet mielestäni kuumia ja olen tuntenut heihin fyysistä vetoa. Ikähaarukka -4-+ 19 vuotta omaan ikääni. Näiden kanssa sitten joku ei natsannut, mutta syy ei ollut missään pakkokriteereissä. Iän suhteen on myös toiminut sama väljä linja. Mahtavan miehen sitten löysin. Mutta varmasti olisi muitakin hyviä.

Minä taas naisena ihmettelen sinua. Tuntuu tuon listan perusteella että mikä vain kelpaa. Niin me olemme erilaisia. Joku tuntee selvästi oman miesmakunsa, jollain sitä taas ei tunnu olevan lainkaan.

Eli olet sitä mieltä, että jos minulla ei ole numeraalisia kriteerejä miehelle, niin kaikki käy. Voi pyhä jysäys. Pointtini oli, että on vaikea ymmärtää sellaisia tarkkoja numeraalisia kriteereitä miehelle tai naiselle. Minusta ne eivät ole ihmisen vetovoiman mittari. Itselleni merkitsee esimerkiksi miehessä kunnollisuus, vastuullisuus, rehellisyys, rohkeus oikeissa asioissa, monipuolisuus, positiivisuus, rauhallisuus, ajattelutaidot, jonkinlainen karisma (nyt en tarkoita jännämiehiä) jne. Jos näitä löytyy, on sama, onko 165 cm vai 197 cm jne. Tämä ei toki liity ap:hen. Eihän hänellä mitään tällaista ollutkaan ja toki jokaisella on oikeus omiin kriteereihinsä.

Vierailija
155/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva, että joku tällä palstalla ymmärtää luettua.

Vierailija
156/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valikoit tarkkaan mitä haluat näistä teksteistä. Itselläni otti silmään, että kyseiselle naiselle olisi kelvannut 19 vuotta vanhempi mies. Siis 19!!! Ei voi käsittää. Itse pitäisin jo 10 vuotta vanhempaa miestä niin ikäloppuna, että suhdetta ei voisi edes harkita.

Nii-in, mutta jonain päivänä tulevaisuudessa tulet olemaan itsekin itseäsi kymmenen vuotta vanhempi ikäloppu, haha... Missähän ihme galakseissa täällä enemmistö naisista elää? Miehet ainakin vanhenevat siellä niin nopeasti, että esikouluikäinen poikakin on takuulla jo ihan ryppyyntynyt.

N23

Vierailija
157/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii-in, mutta jonain päivänä tulevaisuudessa tulet olemaan itsekin itseäsi kymmenen vuotta vanhempi ikäloppu, haha... Missähän ihme galakseissa täällä enemmistö naisista elää? Miehet ainakin vanhenevat siellä niin nopeasti, että esikouluikäinen poikakin on takuulla jo ihan ryppyyntynyt.

N23

Täällä kytee mies- ja myös naisviha. Vaikea sitä on ymmärtää, minä tykkään sekä naisista että miehistä. Seksuaalisessa mielessä vain miehistä. Olen tämän ketjun ”kriteeritön” nainen, joka sai naisten vihat päällensä. Syitä varmasti on kaksi. Mainitsin olevani kaunis ja arvostan ja pidän miehistä, vieläpä monenlaisista miehistä. En arvosta tällä palstalla paikoitellen riehuvaa ”feminismiä”.

Vierailija
158/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Täällä kytee mies- ja myös naisviha. Vaikea sitä on ymmärtää, minä tykkään sekä naisista että miehistä. Seksuaalisessa mielessä vain miehistä. Olen tämän ketjun ”kriteeritön” nainen, joka sai naisten vihat päällensä. Syitä varmasti on kaksi. Mainitsin olevani kaunis ja arvostan ja pidän miehistä, vieläpä monenlaisista miehistä. En arvosta tällä palstalla paikoitellen riehuvaa ”feminismiä”.

Eli olit tässä ketjussa SE ainoa, johon saatoin samaistua:) Siis ulkoisia tekijöitä tärkeämpää miehessä on se mystinen jokin, jota on vaikea edes selittää. Se ei riipu iästä, painosta, pituudesta, koulutustaustasta, ammatista tai varallisuudesta. Se on jonkinlainen jännittävä kipinä, joka saa kiinnostuksen heräämään. Siksi en tule ikinä ymmärtämään listoja, joiden pohjalta etsitään sitä unelmien kumppania.

N23

Vierailija
159/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin oikeasti tuo vegeilysi perustuu? Painonhallintaan, terveellisyyteen? Tietty ruokavalio + päivittäinen kuntoilu = voidaan tulkita kontrollintarpeeksi.

Olen kasvissyöjä eettisistä ja ekologisista syistä, lisäksi koen kasvisruoan terveellisempänä.

En aktiivisesti tarkkaile painoani (mulla ei edes ole vaakaa), mutta haluan kyllä pysyä fyysisesti hyvässä kunnossa ja siinä sivussa näyttääkin hyvältä. En kuitenkaan ole perfektionisti tai vaadi samaa kumppaniltani.

Ap

Arvattava, klassinen vastaus. Usealle kasvissyönti on kontrollintarvetta/ulkonäköä, vaikka sitä ei ensimmäisenä myönnetä. Usea kumppaniehdokas näkee "eettisistä ja ekologisista syistä" läpi hetkessä.

Sivusta, mutta mikä ongelma on siinä että ihminen haluaa säilyä hyväkuntoisena ja terveenä? Ja jos iho tai oma olo on parempi vähemmällä lihalla niin toihan on ihan upeeta. 

M43

Hyväkuntoisena ja terveenä voi säilyä perusterveellisellä kasvispainotteisella sekaruoalla.

Ihmiset vaan tarvitsevat kaikenlaisia ismejä, ton-ruokavalioita ja itseään muka suurempia syitä rakentaessaan itsestään parempaa ja muita parempaa versiota. Omien ruokatottumusten määrittely ja rajaaminen ovat tehokas tapa hallita edes jotenkin omaa elämää. Miksi Ap mainitsi kasvissyönnin ylipäätään? Koska se määrittelee häntä, hän haluaa meidän tietävän olevan kasvissyöjä.

Vierailija
160/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään turn offia, melko täydelliseltä kuulostava paketti olet. Ei tule olemaan minkäänlaista ongelmaa löytää mies. Kotoa eivät kyllä yleensä tule hakemaan. M50v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän